Dat zou ik ook wel willenquote:
PM maar even, geen tijd om beter te lezenquote:
Ach, de spamlijst van OA zal morgen toch al wel wat langer zijn dan de afgelopen tijdquote:
Toch even gelezen... die zin kan wel aangevuld worden!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
PM maar even, geen tijd om beter te lezen.
DM, het staat nog wel vet gedrukt in de OPquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
PM maar even, geen tijd om beter te lezen.
[..]
Ach, de spamlijst van OA zal morgen toch al wel wat langer zijn dan de afgelopen tijd.
Ik heb het al gezien... de stagiair die me aan het werk houdt omdat hij zicht heeft op monitor, bleef wat langer weg dan gedacht...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DM, het staat nog wel vet gedrukt in de OPGewoon even goed kijken dus
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het al gezien... de stagiair die me aan het werk houdt omdat hij zicht heeft op monitor, bleef wat langer weg dan gedacht...
Ik probeer er vandaag actief aan mee te werken...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, de spamlijst van OA zal morgen toch al wel wat langer zijn dan de afgelopen tijd.
Een stagiair die jou aan het werk houdt? Is het de omgekeerde wereld bij jullie?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het al gezien... de stagiair die me aan het werk houdt omdat hij zicht heeft op monitor, bleef wat langer weg dan gedacht...
Gooien met slagroomtaart of koffie/thee geeft zo'n troepquote:
Gooien met slagroomtaart is wel leuker!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:21 schreef OA het volgende:
[..]
Gooien met slagroomtaart of koffie/thee geeft zo'n troep
Oeh, zullen wequote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gooien met slagroomtaart is wel leuker!
* Pien gooit taart in gezicht van cgmquote:
* cablegunmaster Eats the cakequote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien gooit taart in gezicht van cgm
* OA gooit ook een taart in het gezicht van CGMquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien gooit taart in gezicht van cgm
* Pien gooit nog een taart, dit keer richting OAquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:40 schreef OA het volgende:
[..]
* OA gooit ook een taart in het gezicht van CGM
* OA ontwijkt de taart, die MPG wel vol raakt!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien gooit nog een taart, dit keer richting OA
* MPG scheldt OA de huid vol en gooit een kan thee over OA leegquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
* OA ontwijkt de taart, die MPG wel vol raakt!
Gelukkig stond die thee er al even, dus was het niet meer heetquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG scheldt OA de huid vol en gooit een kan thee over OA leeg![]()
Nou, 10 minuten chatten met een ING medewerker, hij heeft in 10 minuten 8 vragen beantwoord die ik niet gesteld heb. En oh ja, ook een soort van antwoord gegeven op die ene vraag die ik wél stelde.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:05 schreef Pien85 het volgende:
Ik zit te chatten met een ING medewerker's kijken of hij me kan helpen, vooralsnog schiet het niet op
Hij kijkt op mijn scherm, dus ga ik niet zitten FOK!kenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:20 schreef OA het volgende:
[..]
Een stagiair die jou aan het werk houdt? Is het de omgekeerde wereld bij jullie?
quote:IC: Welcome to EIC chat!
IC: Transferring to the KCC_Chat workgroup...
IC: Alerting agent...
IC: G.G. heeft zich aangemeld voor gesprek.
On-Line klant: Hallo
On-Line klant: Ik ben op zoek naar de nieuwe tarieven voor 2007
On-Line klant: maar ik vind alleen maar gedoe over de nieuwe DRGL met de zoekfunctie
On-Line klant: is daar iemand?
G.G.: sorry de techniek laat het afweten.
G.G.: als het goed is moet het nu weer werken.
G.G.: kan ik u ergens mee helpen?
On-Line klant: Hmm ik probeer het nog een keertje
On-Line klant: Dat hoop ik
On-Line klant: Ik ben nu 225,60 per maand kwijt aan een maandtrajectabo
On-Line klant: ik wil graag weten wat me dat volgend jaar gaat kosten
G.G.: voor welk traject heeft u een kaart?
On-Line klant: Ut - Ht
On-Line klant: Hto eigenlijk, maar okee
On-Line klant: Ut - Hto dus
G.G.: ik heb hier alleen nog de gegevens van 2006
On-Line klant:ja die heb ik ook
On-Line klant: in 2006 kost zo'n kaart 225,60
On-Line klant: dat weet ik
On-Line klant: maar over 2007 is dus nog niets bekend, 9 dagen voor de jaarwisseling?
G.G.: sorry ik kan hier niet vinden wat de nieuwe prijs gaat worden.
On-Line klant: Hmmm vreemd.
On-Line klant: Jammer, ook
On-Line klant: Maar goed, in ieder geval bedankt!
G.G.: sorry dat ik u niet verder kan helpen.
On-Line klant: Mja, niks aan te doen dan, helaas.
On-Line klant: Prettige avond nog!
G.G.: u ook.
Geen chatbot, was een heule echte meneer!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Altijd lachen ja, met die chatbotjes. Heb ook eens een half uur met zo'n ding van NS aan de lijn gehangen, alleen maar weer dezelfde standaard loze antwoorden![]()
[..]
O godquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, 10 minuten chatten met een ING medewerker, hij heeft in 10 minuten 8 vragen beantwoord die ik niet gesteld heb. En oh ja, ook een soort van antwoord gegeven op die ene vraag die ik wél stelde.
Leuk momentje uit het gesprek:
Ik: Hallo, ik heb inmiddels als 2 keer een aderswijziging naar jullie opgestuurd, maar die schijnt niet aan te komen, inmiddels heb ik echt geen idee meer welk adres jullie van mij hebben.
ING: Ik vraag even uw gegevens op, mag ik ter controle uw adres en geboorte datum?
Ik: Nee, dat kan dus niet, want ik weet niet meer wel adres u van mij heeft.
ING
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij kijkt op mijn scherm, dus ga ik niet zitten FOK!ken.
Nu maar eens richting huis... met vertraging in het vooruitzicht.
That's what you thinkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen chatbot, was een heule echte meneer!
PWNquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:
Verzaker!quote:
Ik ook leuke herinneringenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:26 schreef Fha het volgende:
omgeen vriendin van me stuurt me ineens dit nummer
en ik heb er nog leuke herinneringen aan ook![]()
En dan verheug ik me op vertraging, rijdt mijn trein toch op tijdquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beter dan dat je bang bent voor vertraging, terwijl je trein helemaal niet rijdtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan verheug ik me op vertraging, rijdt mijn trein toch op tijd.
Waarom zou je je in vredesnaam verheugen op vertraging?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Arme jongenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Omdat je dan op het station net WEL tijd hebt om een biertje voor onderweg te scorenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom zou je je in vredesnaam verheugen op vertraging?
Ik was sarcastischquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom zou je je in vredesnaam verheugen op vertraging?
Bierquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je dan op het station net WEL tijd hebt om een biertje voor onderweg te scoren
Al heul langquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:59 schreef DaMart het volgende:
Fles, had jij het historische tegeltableaubord van Woerden al in de collectie?
Ohquote:
Oh, dus ik heb voor niks met mijn mobiele telefoon staan mikken om de bovenleiding er niet op te hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al heul langDaar zijn trouwens verschillende varianten van: eentje met een dunner en eentje met een dikker font.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OhWaarom zou je je dan wel verheugen op vertraging?
Want daar ben ik dan ook wel benieuwd naar
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch.
Op de site van de NS stond dat er minder treinen reden tussen Leiden en Haarlem. Maar hun timing was zo goed dat ik precies een van de eerste treinen had die wel weer normaal reed!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:08 schreef Pien85 het volgende:
Bij wie mag ik komen logeren? Ik ben er inmiddels achter dan ik ergens anders stukken beter slaap dan thuis
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:02 schreef DaMart het volgende:
Oh, dus ik heb voor niks met mijn mobiele telefoon staan mikken om de bovenleiding er niet op te hebben.
Ik heb echt geen idee, maar als ik gewoon thuis ben slaap ik maximaal 4 á 5 uurtjes per nacht, terwijl ik, als ik ergens anders slaap, zeker aan 10 uur aan 1 stuk kom...quote:
Yup, die van mij is anders dan die 2!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weet ik nietMisschien was het wel NOG een andere dan deze twee
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, maar als ik gewoon thuis ben slaap ik maximaal 4 á 5 uurtjes per nacht, terwijl ik, als ik ergens anders slaap, zeker aan 10 uur aan 1 stuk kom...
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:17 schreef DaMart het volgende:
Yup, die van mij is anders dan die 2!.
Ik gooi vanavond wel een foto online voor je.
Monorail kittehquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:20 schreef Fha het volgende:
Mijn kat valt elke keer van de rugleuning van de bank afwant ze slaapt
Maar ze gaat er wel elke keer koppig verder liggen slapen
Nu eerst eten, later kijk ik naar de foto. Maar het bord dat ik heb, zit aan de Gouda- en Leidenkant van het station, en is alleen vanaf spoor 1 zichtbaar.quote:
Toevallig die met die extra stippen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:22 schreef DaMart het volgende:
Nu eerst eten, later kijk ik naar de foto. Maar het bord dat ik heb, zit aan de Gouda- en Leidenkant van het station, en is alleen vanaf spoor 1 zichtbaar.
wehehehhequote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Monorail kitteh
needz track mayntunnuns
Valt ze nog wel s uit het raam?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:20 schreef Fha het volgende:
Mijn kat valt elke keer van de rugleuning van de bank afwant ze slaapt
Maar ze gaat er wel elke keer koppig verder liggen slapen
oo
Die staat met dit heerlijke weer niet open, maar het zal van 't zomer wel weer gebeuren jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Valt ze nog wel s uit het raam?
Volgend jaar kan ze bij mij de balkonrand testenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Die staat met dit heerlijke weer niet open, maar het zal van 't zomer wel weer gebeuren ja
Dat kan ze hier ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgend jaar kan ze bij mij de balkonrand testen
Wat erg voor jequote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:01 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb bananaphone als skype ringtone ingesteld
Bavariaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je dan op het station net WEL tijd hebt om een biertje voor onderweg te scoren
Maakt geen reet uit of het van Appie te gaan is of niet, dat goedje moet je sowieso niet drinkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Bavaria.
Of Hinniken van de Appie-te-gaan![]()
![]()
.
Die jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toevallig die met die extra stippen?![]()
[ : Woerden : ] zeg maar?
edit: Ja die moet het zijnUiterst rechts op de foto.
[ afbeelding ]
Die heb ik nog niet trouwensIk heb er in het verleden altijd voor gekozen om die hele boel maar als 1 en dezelfde te zien. Maar eigenlijk is dat natuurlijk onzin
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |