Monorail kittehquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:20 schreef Fha het volgende:
Mijn kat valt elke keer van de rugleuning van de bank afwant ze slaapt
Maar ze gaat er wel elke keer koppig verder liggen slapen
Nu eerst eten, later kijk ik naar de foto. Maar het bord dat ik heb, zit aan de Gouda- en Leidenkant van het station, en is alleen vanaf spoor 1 zichtbaar.quote:
Toevallig die met die extra stippen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:22 schreef DaMart het volgende:
Nu eerst eten, later kijk ik naar de foto. Maar het bord dat ik heb, zit aan de Gouda- en Leidenkant van het station, en is alleen vanaf spoor 1 zichtbaar.
wehehehhequote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Monorail kitteh
needz track mayntunnuns
Valt ze nog wel s uit het raam?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:20 schreef Fha het volgende:
Mijn kat valt elke keer van de rugleuning van de bank afwant ze slaapt
Maar ze gaat er wel elke keer koppig verder liggen slapen
oo
Die staat met dit heerlijke weer niet open, maar het zal van 't zomer wel weer gebeuren jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Valt ze nog wel s uit het raam?
Volgend jaar kan ze bij mij de balkonrand testenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Die staat met dit heerlijke weer niet open, maar het zal van 't zomer wel weer gebeuren ja
Dat kan ze hier ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgend jaar kan ze bij mij de balkonrand testen
Wat erg voor jequote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:01 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb bananaphone als skype ringtone ingesteld
Bavariaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je dan op het station net WEL tijd hebt om een biertje voor onderweg te scoren
Maakt geen reet uit of het van Appie te gaan is of niet, dat goedje moet je sowieso niet drinkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Bavaria.
Of Hinniken van de Appie-te-gaan![]()
![]()
.
Die jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toevallig die met die extra stippen?![]()
[ : Woerden : ] zeg maar?
edit: Ja die moet het zijnUiterst rechts op de foto.
[ afbeelding ]
Die heb ik nog niet trouwensIk heb er in het verleden altijd voor gekozen om die hele boel maar als 1 en dezelfde te zien. Maar eigenlijk is dat natuurlijk onzin
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |