Misschien zendt één van die Franse zenders het uit die je in je dig-pakket hebt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:05 schreef Paul het volgende:
Zoveel digi kanalen en nergens kan je het zien
NOS!!!!!! braaaaaaaaah
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:04 schreef Kremers het volgende:
Die stream site van de NOS ligt nu al plat
En met jou ook. Jaloers dat jij niet kon?quote:
Gozer grapje manquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
He zeg lachen met jou man!
Stumper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Gozer grapje man
Nee, maar wel 3 kwartier onderweg, terwijl die kutbommen er vanmorgen al lagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze er uberhaupt al lagen.
Ben pretty pissed off
Gelukkig 29 mei alsnog
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:04 schreef onlogisch het volgende:
Wtf?
Waarom heb ik sport 1?
Die lijers zenden het volgens mij ook niet eens uit
Ach ik stond vandaag 2,5 uur in de file dus niet zo de calimero uithangenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, maar wel 3 kwartier onderweg, terwijl die kutbommen er vanmorgen al lagen.
Als ze er uberhaupt al lagen.
Ben pretty pissed off
Gelukkig 29 mei alsnog
Voor je werk nota bene.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Ach ik stond vandaag 2,5 uur in de file dus niet zo de calimero uithangen
Gelukkig speelde Ajax niet thuisquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:01 schreef Damzkieee het volgende:
Nou, ben weer terug van het fantastische Killersconcertkan ik toch mooi de voetbal kijken
Sadness.
Thx altijd handig om een linkje achter de rug te hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:13 schreef venomsnake het volgende:
Hier komt het ook op![]()
http://fr.justin.tv/tvseba2
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja. Laten we 100.000 willekeurige boeren wijzen uit het Oosten erop laten gaan, en niet medefokkers!
Hoer.
Yep. Ik ben in ieder geval ook één van de 100.000.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:16 schreef Jnk18 het volgende:
Nos stream doet het nu! alleen nog geen beeld.
Dat plannen ze sowieso niet tegelijk. Plus dat ik het gevoel heb dat dat wel door had kunnen gaan...quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Gelukkig speelde Ajax niet thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |