abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66928834
Pff... vermoeiend zulke mensen....
pi_66929006
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Leuk, een collega die nu continu mailt over haar miskraam, curretage, hoe het ziekenhuispersoneel haar behandelde en haar onzekerheden toen ze weer zwanger was, etc.
Ik wil naar huis!!!
En dan vijf jaar geleden?
Wat raar dat ze die behoefte heeft om dat te gaan spuien
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:35:04 #253
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66929033
word je niet blij van nee Rocka
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_66929098
Gelukkig dat het werkt dan Rocka

Het zit haar nog wel heel erg hoog dan hoor, als het al 5 jaar geleden is ik bedoel, het is natuurlijk altijd wel verdrietig enzo maar zoiets slijt op een bepaald moment toch ook? Bij mij wel in ieder geval.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66929148
Lekker zo´n collega.... :S

Hoe weet je trouwens of je vocht vasthoud? (of dat je gewoon spekvingers krijgt.... )
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_66929208
als je vingers dikker worden is het in 99% van de gevallen vocht, vettoename gaat heel gelijdelijk. Dikker wordende vingers van vet merk je zelf niet, alleen als je ringen van tijden geleden probeert te passen.

Net als enkels.

Je kunt aanhouden dan vocht zakt, dus met name enkels, en handen, want die hangen omlaag.

Als je broeken niet meer passen dan is het meestal vet (of ik het geval van zwangeren natuurlijk een dikkere buik), passen je sokken/schoenen of ringen niet meer dan is het meestal vocht.
pi_66929254
Ik heb dus soms dat ik mijn trouwring haast niet meer afkrijg, maar op een moment later op de dag lukt het dan weer prima... Is dat dan vocht?
pi_66929307
Jup zeker vocht!!
Waarschijnlijk is dat nadat je wat gedaan hebt of veel gelopen hebt, en je vingers dus veel naar beneden gehangen hebben.
En 's morgens vroeg past je trouwring dan waarschijnlijk prima!
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:57:09 #259
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66929743
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:22 schreef Fiemeeltje het volgende:

[..]
...
En het moet gewoon gaan lukken straks, ik bedoel ik ben ook gestopt met roken en daar ben ik best trots op
Nou inderdaad, daar mag je ook heel trots op zijn. En dan nog. Je bent zwanger en je hebt overgewicht. Dat is nu een gegeven en daar moet je mee verder werken.

Ik heb mijn papieren nagekeken en ik ben deze zwangerschap dus nog niets aangekomen. Ik was een kilo aangekomen, maar die is er weer af. Ik ben daar dus wel tevreden mee.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  Jubileum moderator woensdag 11 maart 2009 @ 12:14:45 #260
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66930312
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:11 schreef huuphuup het volgende:
Hier nu 7 ons bijgekomen. Maar ik ben nog niet zo ver natuurlijk dus dat komt allemaal nog wel

Hey heeft iemand toevallig ervaring met deze? (ik plaats het ook even in het babietjestopic, voor de geinteresseerden).
Is het goedkoop of valt dat wel mee? Hoe erg moet ik dat 100% storingsvrij geloven? Op- of aanmerkingen erop?
Wij zijn nog aan het kijken voor zo'n ding dus ik ben benieuwd of dit een goeie aanbieding is of niet.
We hebben een apart babyfoontopic zelfs, en ik kon het ook nog ergens onder het stof vinden :p
Welke babyfoon is goed?

Het ziet eruit als een hele goede aanbieding Huup!

Rocka wat bezielt zulke mensen toch?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66930358
over vocht vasthouden, als je in de huid van je enkel drukt dan blijft je vinger er meestal even instaan als je echt vocht vasthoudt.
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_66930411
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:14 schreef Lois het volgende:

[..]

We hebben een apart babyfoontopic zelfs, en ik kon het ook nog ergens onder het stof vinden :p
Welke babyfoon is goed?

Het ziet eruit als een hele goede aanbieding Huup!

Rocka wat bezielt zulke mensen toch?
oeh bedankt!

Ga ik die ook nog even een schop geven
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66930424
Seilram ook al zo aangekomen, het hoort er bij maar het blijft toch een shock. Ik eet ook niet echt ongezond, zeker niet meer dan voor de zwangerschap. Toevallig dan de afgelopen week zonder auto is het gezond eten er een beetje bij in geschoten omdat het dan makkelijker is maar normaal altijd gezond.

Rocka, ik snap dat je daar niet op zit te wachten, kan je haar niet blokkeren
pi_66930505
blocken of t emailadres van stichting korrelatie geven Rocka.
wanna rub mah puppeh?!
pi_66930628
Hm, als ik in mijn enkel druk zie ik niks... wel erg zichtbaar de rand van mijn sok.

Ik ben nu al 6kg aangekomen, vind het echt snel gaan... Terwijl ik niet het idee heb dat ik heel veel en heel ongezond eet ofzo....
pi_66930650
vruchtwater
wanna rub mah puppeh?!
pi_66930668
o wat ook werkt, panty aantrekken en als t na een uurtje wat gaat jeuken hou je ook wat vocht vast
wanna rub mah puppeh?!
pi_66930748
Rocka, sommige mensen hebben geen tact... maar dit is typisch een geval van een bord voor je kop Heel vervelend dat soort mensen.

Gister heeft mijn vriend het aan een kennis verteld, en zij wilde ons niet feliciteren omdat we nog in de kritieke fase zitten. Slaat helemaal nergens op, het is onze keuze of het wel of niet vertellen. Anyway ze mag haar felicitaties nu helemaal houden

We hebben besloten om de combinatie test niet te doen, hebben het gevoel dat het wel goed zit met onze Puk, en zo niet is het ook dan is t ook heel welkom. 27/03 om 1600 uur gaan we voor de eerste echo
pi_66931065
Waarom is het nog steeds geen kwart over vijf!?
  woensdag 11 maart 2009 @ 12:39:53 #270
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66931097
vocht houd ik gelukkig nog niet vast, maar als het net zo gaat als de 1ste zwangerschap zal ik er op het eind weer last van krijgen

hier wel snel last van slapende handen en voeten.
en al regelmatig last van kramp.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_66931101
Jemig Martine, wat lomp van die kennis.
  woensdag 11 maart 2009 @ 12:51:31 #272
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66931493
Wat raar Martine1984! Groot gelijk dat ze die felicitaties nu mag houden, halleeeee zou ik zeggen!

Ik vroeg me ook af of ik vocht vast hou, maar dat schijnt volgens de gyn waar ik maandag was niet zo te zijn. Ze zei ook: als je dat al moet vragen dan zal het wel niet Maar ik heb dus ook Tessie dat ik de rand van mijn sok in mijn enkel zie, maar dat is blijkbaar redelijk normaal als je zwanger bent. Ze zei: dat heeft bijna iedere zwangere omdat het kindje op je bloedvaten drukt en alles moeilijker naar boven stroomt.

Ik maak me er maar niet meer druk om, schiet ik toch niets mee op. Lekker genieten dagje heb ik vandaag weer Heerlijk ventje voelen af en toe en denken: hihi, ik ben zwanger en krijg een zoon :):D
Niet mieten! Door gieten!
pi_66931617
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:29 schreef martine1984 het volgende:
Rocka, sommige mensen hebben geen tact... maar dit is typisch een geval van een bord voor je kop Heel vervelend dat soort mensen.

Gister heeft mijn vriend het aan een kennis verteld, en zij wilde ons niet feliciteren omdat we nog in de kritieke fase zitten. Slaat helemaal nergens op, het is onze keuze of het wel of niet vertellen. Anyway ze mag haar felicitaties nu helemaal houden

We hebben besloten om de combinatie test niet te doen, hebben het gevoel dat het wel goed zit met onze Puk, en zo niet is het ook dan is t ook heel welkom. 27/03 om 1600 uur gaan we voor de eerste echo
ohja zulke mensen hebben we ook gehad
ja nou ik feliciteer je nog maar niet hoor! er kan nog van alles misgaan! en bedankt hè?!
en als ik haar nu zie en ze begint van goh wat gaat het hard hè dan roep k van ja goed hè?! en helemaal niets mis gegaan!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 11 maart 2009 @ 13:25:57 #274
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_66932799
WTF niet feliciteren dat vind ik zo aso hé, hier zijn er nog steeds mensen zo brutaal om ons niet echt te feliciteren omdat we dus zo in de rats gezeten hebben, die verwachten dat de uitslagen door de war zijn gehaald en ons babietje vast wel wat zal mankeren als het geboren word. En helaas word het ons niet recht in het gezicht verteld maar hoor ik dat via via.... erg sneu.

Rocka, he bah wat een nare collega weinig inlevingsvermogen dat moge duidelijk zijn.
Ik trof het helaas onlangs met een collega die voor de eerste echo ging en het was niet goed dat was ook erg naar maar dan vooral voor haar omdat ze me dan zo ziet hobbelen en puffen met dikke buik.
Voelde me toen toch wel klote ook al kon ik er verder niets aan doen, enige dat ik kon doen was een schouder bieden en meeleven.

Vocht vasthouden als je het echt gaat doen dan merk je dat wel..... schoenen die niet meer passen broeken die niet meer over je enkels kunnen enz, een randje van een sok zien is niets raars ofzo.
Ooh ja en dat vocht ben je niet zomaar in een week kwijt na de bevalling.... duurde hier echt weken ik droeg dan ook wel 16 liter vocht met me mee
Toen was ik ruim 20 kilo aangekomen nu zit ik met 30 weken rond de 6 kilo.

Vorige week trouwens mijn kraampakket gekregen.... staat er vandaag weer een kerel voor de deur met enorrrrrrrme doos!! Weer een kraampakket ... Hoeveel kinderen denkt Delta Loyd dat ik ga baren
Naja weer een leuk cadeau erbij, een ander cadeau als vorige week ook nog eens een luiertasje van Little Company.... de cadeaus worden groter en mooier dus kom maar op met pakket no3
Mama van Isa en Ties
pi_66934198
Nou, ben bij de verloskundige geweest.

Ik ben 100% in orde bevonden, HB/bloeddruk/eiwit alles is prima in orde. Enige is dus m'n overgewicht, hoewel ik een klassieke peervorm ben en dus verder in een prima conditie, was m'n BMI aanleiding om een medische indicatie te krijgen. Heb begin mei nog een afspraak bij hen, maar krijg voor daarna een doorverwijzing naar de gyneacoloog. Het stoppen met roken heeft me echt genekt wat m'n gewicht betreft, val echt nét buiten de grens

Aan de andere kant krijg ik bij de gyneacoloog volgens haar wel meer echo's. De eerste krijg ik overigens nog gewoon bij de verloskundige op 6 april.

Alles is goed dus, maar ik ben toch een klein beetje teleurgesteld. Ik vind een verloskundigepraktijk een stuk gemoedelijker dan een ziekenhuis en ik wilde graag in het kraamhotel bevallen. Helaas zit dat er dus niet in....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')