WTF niet feliciteren dat vind ik zo aso hé, hier zijn er nog steeds mensen zo brutaal om ons niet echt te feliciteren omdat we dus zo in de rats gezeten hebben, die verwachten dat de uitslagen door de war zijn gehaald en ons babietje vast wel wat zal mankeren als het geboren word. En helaas word het ons niet recht in het gezicht verteld maar hoor ik dat via via.... erg sneu.
Rocka, he bah wat een nare collega weinig inlevingsvermogen dat moge duidelijk zijn.
Ik trof het helaas onlangs met een collega die voor de eerste echo ging en het was niet goed

dat was ook erg naar maar dan vooral voor haar omdat ze me dan zo ziet hobbelen en puffen met dikke buik.
Voelde me toen toch wel klote ook al kon ik er verder niets aan doen, enige dat ik kon doen was een schouder bieden en meeleven.
Vocht vasthouden als je het echt gaat doen dan merk je dat wel..... schoenen die niet meer passen broeken die niet meer over je enkels kunnen enz, een randje van een sok zien is niets raars ofzo.
Ooh ja en dat vocht ben je niet zomaar in een week kwijt na de bevalling.... duurde hier echt weken ik droeg dan ook wel 16 liter vocht met me mee
Toen was ik ruim 20 kilo aangekomen nu zit ik met 30 weken rond de 6 kilo.
Vorige week trouwens mijn kraampakket gekregen.... staat er vandaag weer een kerel voor de deur met enorrrrrrrme doos!! Weer een kraampakket ...

Hoeveel kinderen denkt Delta Loyd dat ik ga baren
Naja weer een leuk cadeau erbij, een ander cadeau als vorige week ook nog eens een luiertasje van Little Company.... de cadeaus worden groter en mooier dus kom maar op met pakket no3