quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:07 schreef wolvendagen het volgende:
Ohhhhh Phil Collins!
So you're leaving in the morning on the early traaaaaain o.i.d.
en tag fixquote:
Niks mis met Phil Collinsquote:
met z'n disney toppersquote:
tijd van Genesis was beter, dat wel.quote:
Mwa, daar hou ik wel vanquote:
Ik wil me nergens mee bemoeien hoor... Maar London is nog steeds 90 euro.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:13 schreef dagdag het volgende:
Zat even te kijken op een site maar via hongkong kost een vliegticket maar 2100
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil me nergens mee bemoeien hoor... Maar London is nog steeds 90 euro.
Ben je een kloon van Allure_? Damnitquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat je zelf ook zeikt en afgezaagd bent?
En daar schijnt de zon hoeveel dagen per jaar?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zullen we gaan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb en ben geen kloon.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben je een kloon van Allure_? Damnit![]()
Maar nee dat niet, maar soms is het heerlijk om van die janknummers te draaien.
De zeven dagen dat ik ga.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
En daar schijnt de zon hoeveel dagen per jaar?
JA!quote:
Dat zeg ik ook altijd.quote:
London 90 euro?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:22 schreef dagdag het volgende:
Ik denk dat ik mij bestemming gevonden heb
papeete kost via dusseldorf maar 1700 +hotel 50per nacht
Ik zou graag zo'n James Bond auto willen hebben zodat je al die paupers en ander wegtuig gewoon van de weg af kan schieten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar bij mij is het echt zo.
Ik heb sinds gisteren op de weg ruzie met petjes en makkorranen
quote:
Heb je al dobbelstenen aan je spiegel hangen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar bij mij is het echt zo.
Ik heb sinds gisteren op de weg ruzie met petjes en makkorranen
Ik zou willen dat al die paupers niet zo jaloers naar mijn auto zitten te kijken en er maar vanuit gaan dat ik wil racenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou graag zo'n James Bond auto willen hebben zodat je al die paupers en ander wegtuig gewoon van de weg af kan schieten.
Zo'n denneboompje als luchtverfrisserquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je al dobbelstenen aan je spiegel hangen?
Ja in december kun ik meequote:
met zo'n koppijn geurtje zekerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo'n denneboompje als luchtverfrisser
Geur van nieuwe auto is ziekmakendquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Had gisteren echt moeilijke koppijn, van die nieuwe-auto-luft
Guppekopquote:
Tjaquote:
Hier staat zo'n groot plotter ding voor autocad en al die shit, maar dat ding wil niet doen wat hij moet doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
TjaDe inktpatronen gaan tegenwoordig langer mee dan de printer zelf.
Hoi, ik ben de moeder van Florian.quote:
Hey schatje, nog last van een schrale kut?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoi, ik ben de moeder van Florian.
Toen hij zag dat jij er weer was, is hij direct naar een donker hoekje gerend, waar hij zijn tranen de vrije loop laat gaan
Heeft u hyvesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Toen hij zag dat jij er weer was, is hij direct naar een donker hoekje gerend, waar hij zijn tranen de vrije loop laat gaan
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hey schatje, nog last van een schrale kut?
WHAHquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hey schatje, nog last van een schrale kut?
Hallo mevrouw de hoer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die was van De_Ananas, die pakte u van achteren, ik deed de voorkantquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
WHAHDoor dat pietepeuterige wormpje van jou?
like a surgeonquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:59 schreef Florian_ het volgende:
Like a virgin, touched for the very first time
Like a virheeerheeerheergin, when you heart beats, next to mine!!
Zat opeens in m'n hoofd, dat liedje [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
like a surgeon
Cuttin' for the very first time
Like a surgeon
Organ transplants are my line
[ afbeelding ]
kankerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik doe het niet met jongens. [ afbeelding ]
Wat ben je nu voor een kortzichtige eikel?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ook al niet met meisjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ook al niet met meisjes![]()
Je moet eens een schaap proberen. Wel eentje die niet geschoren is, lekker zacht
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:12 schreef Broekpaling het volgende:
Nu ben ik weg.
Jullie schuld.
Jullie hebben mij weggepest.
Doeg.
Ik ben serieus.
Echtwaar hoor.
Radio Veronica?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:11 schreef Gupje het volgende:
[..]
Het is dinsdag
Al hoorde ik het nummer net ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Nou, moet je onz sc eens bekijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had een stille hoop een normaal topic, maar helaas
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:18 schreef KingOfPop het volgende:Ach, ik krijg vaak zat smsjes van D_A dat ie weer eens bij emmanuel zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tsjoek tsjoek?quote:
Das ook wel sad jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, ik krijg vaak zat smsjes van D_A dat ie weer eens bij emmanuel zit
Ik deed de stoomfluitquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
tsjoek tsjoek?
kedeng kedeng bedoel je
Wat staat erin?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Das ook wel sad ja
edit: volgende twee komen binnen
Radio veronica dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zat aan het roken en toen hoorde ik het uit ander kantoor komen,,,
Nr.1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nr.2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Radio veronica dus![]()
Zo ook even een peuk roken.
Haha, je zal toch maar op stage zitten
Die naast je moederquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:24 schreef Gupje het volgende:
[..]
Welk raam ga je achter zitten dan? Misschien kom ik dan wel even langs
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik had om half 9 op school moeten zijn. [ afbeelding ]
Oh die. Amputeeseks is nooit echt mijn ding geweestquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die met die bril was je moeder.
Na 1022 delen hoop je daar nog steeds op? Respect voor je geduld.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had een stille hoop een normaal topic, maar helaas
Aardig hoor.quote:
Lekker wijf héquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die met die bril was je moeder.
Geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Na 1022 delen hoop je daar nog steeds op? Respect voor je geduld.
Ik om 8 uur bij de tandartsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik had om half 9 op school moeten zijn. [ afbeelding ]
Kansloos, ga maar niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik om half 10 bij de plastisch chirurg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Hij zit lekker de hele dag achter zijn pc'tje te fokkkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom hoor ik nooit hosselverhalen van PK, die andere rare snuiter uit helmond en broekpaling?
Ik houd FOK! en privé gescheiden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom hoor ik nooit hosselverhalen van PK, die andere rare snuiter uit helmond en broekpaling?
Broekpalingquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:34 schreef NoelGallagher het volgende:
OF, je bent zo kankerlelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik houd FOK! en privé gescheiden.
Ook dat.quote:
Hoe is het met Cynthia dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik houd FOK! en privé gescheiden.
Hierom dus, wat een faal was dat!quote:
BP wel hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:34 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
BP wel hoor
Ken je dat verhaal niet? Van die ene keer dat een kassameisje naar hem glimlachte?
[..]
BP wel hoor
Ken je dat verhaal niet? Van die ene keer dat een kassameisje naar hem glimlachte?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoezee! Opperpauper is gearriveerd!
Ik bitch het meest tegen diegenen die ik het meest mag.quote:
[..]
BP wel hoor
Ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:38 schreef wolvendagen het volgende:
Wie wilt mij wakker bellen om 13:00 uur?
Ik, wat is je nummer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
BP wel hoor
Wakker bellen om 13.00quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:38 schreef wolvendagen het volgende:
Ja, ik werd om 7 uur wakker en kon toen niet meer slapen. Maar ik ben moe en ziek en bah en de pannekoek die ik net at was ook niet te eten.quote:
Ik wil wel je wake up call zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:38 schreef wolvendagen het volgende:
Je bent weer thuis?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik werd om 7 uur wakker en kon toen niet meer slapen. Maar ik ben moe en ziek en bah en de pannekoek die ik net at was ook niet te eten.
Net was het nog beschuit met vlokjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik werd om 7 uur wakker en kon toen niet meer slapen. Maar ik ben moe en ziek en bah en de pannekoek die ik net at was ook niet te eten.
"Hoooooi, met IQMquote:
Lekker he, als je wakker wordt zo'n pannekoek?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, bah.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zullen we dan geile kreunende telsex doen?
IQM doet het al.quote:
Nog steeds.quote:
Maar hoezo moet je dan om 13.00 wakker gebeld worden?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hadden we niet meer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Net was het nog beschuit met vlokjes
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:42 schreef NoelGallagher het volgende:
HEY IQM OPKANKEREN, DANKZIJ MIJ KUN JIJ WEL EEN BEETJE LOPEN GEILEN OP WD, DUS IK BEL HAAR WAKKER, IK BEN HAAR ONTDEKKER.
Vlokjes..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Net was het nog beschuit met vlokjes
Iets met attention + whorequote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar hoezo moet je dan om 13.00 wakker gebeld worden?
Dat zei Columbus ook van Amerika. Moet je zien wat daar van terecht is gekomen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:42 schreef NoelGallagher het volgende:
HEY IQM OPKANKEREN, DANKZIJ MIJ KUN JIJ WEL EEN BEETJE LOPEN GEILEN OP WD, DUS IK BEL HAAR WAKKER, IK BEN HAAR ONTDEKKER.
Omdat ik anders tot 18:00 uur blijf slapen. En nee wekkers zijn geen optie, die hebben snooze functies.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar hoezo moet je dan om 13.00 wakker gebeld worden?
Ik heb in ieder geval een leuk cadeau voor je:
[ afbeelding ]
Niet. Je poetste je tanden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja. Jij belde me gisteren ook wakker, dus...
TRUE.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zei Columbus ook van Amerika. Moet je zien wat daar van terecht is gekomen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik anders tot 18:00 uur blijf slapen. En nee wekkers zijn geen optie, die hebben snooze functies.
Vroeger in de mijnen moest er gewoon gewerkt worden als je ziek was hoor.quote:
Ben ik blij dat ik niet in een mijn werkte.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroeger in de mijnen moest er gewoon gewerkt worden als je ziek was hoor.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik niet in een mijn werkte.
Ik ga slapen, toeijj. :3
Ik ga ook maar eens lekker spelletje doen, met mezelf.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Jawel, met inter even 4-0 gewonnen van Werder Bremen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens lekker spelletje doen, met mezelf.Fap zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blub
Waag het niet, IQM, waag het niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Zullen we dat doen? En dat ze dan pas volgend jaar wakker wordt?![]()
![]()
!1!!
Ik speel graag met vuur.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waag het niet, IQM, waag het niet.
verkapte dv?quote:
Ik durf te wedden dat je wel even een traantje van verdriet over je wang laat rollen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bier ga kopen in de kroeg voor al mijn vrienden
Mag ik meequote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:13 schreef dagdag het volgende:
Kut hier geen zin meer in reis nassau
En in november NAAR
http://www.expedia.nl/pub(...)i=3/hotel-room-rates
moet alleen nog wie er mee gaat
Nee, dan slaat mijn cola doodquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je wel even een traantje van verdriet over je wang laat rollen.
Ik zou toch met je mee op vakantiequote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:13 schreef dagdag het volgende:
Kut hier geen zin meer in reis nassau
En in november NAAR
http://www.expedia.nl/pub(...)i=3/hotel-room-rates
moet alleen nog wie er mee gaat
Open er een topic overquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:24 schreef Gupje het volgende:
GODVERDEKANKERJEZUS ZIT IK GODVERDOMME VAN TOP TOT TEEN ONDER DE CHOCOMEL
HAHHAHAHA, LEKKER VOOR JE, EN IK ZIT LEKKER WARM THUIS, HAHAHAHAHAHAHquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:24 schreef Gupje het volgende:
GODVERDEKANKERJEZUS ZIT IK GODVERDOMME VAN TOP TOT TEEN ONDER DE CHOCOMEL
ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
40 notes, wie heeft dat gedaan van de mods?
Wee-man ga es opletten daar, toekomstig palletsorteerdert !quote:
ik sorteer ze op houtwormenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wee-man ga es opletten daar, toekomstig palletsorteerdert !
Veel te overdreven, plus die lelijke kop, nee dat hoeft niet voor mijquote:
En Sanna wakker bellen.quote:
Broekpoepertquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:37 schreef Gupje het volgende:
Maar me kleding zit nog onder die chocomel![]()
lijkt net of ik in me broek heb gescheten
Kan ik bij jou komen eten dan?!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:38 schreef Broekpaling het volgende:
Ik vond nog erwtensoep in de vriezer.
Misschien nieuwe matras kopen of kijken naar je zithouding, zowel thuis als op stage/school etc.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:46 schreef jordeeeh het volgende:
Oh fuck, ik heb zo'n verdomde last van m'n rug de laatste tijd
Of je rug er af halenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:00 schreef BobbyB het volgende:
Misschien nieuwe matras kopen of kijken naar je zithouding, zowel thuis als op stage/school etc.
Kraken die handel.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:46 schreef jordeeeh het volgende:
Oh fuck, ik heb zo'n verdomde last van m'n rug de laatste tijd
Hier op Urk hebben we zelfs internetquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Godverredomme nog steeds geen internet thuis
Ik zie je moeder toch echt op de cam nu....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Thuiswonerdsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Mijn moeder is dan ook op dr werkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zie je moeder toch echt op de cam nu....
Jij leeft onder een brug?quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lekker alles krijgen wat ik wil
Ik heb een lamme huisgenoot, altijd broke, hoe ie t voor elkaar krijgtquote:
Krijg ik sowieso wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lekker alles krijgen wat ik wil
Dan neem je internet voor je alleenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb een lamme huisgenoot, altijd broke, hoe ie t voor elkaar krijgt![]()
Inderdaadquote:
Gister kamphuijs boeid gezien?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:14 schreef NoelGallagher het volgende:
KoP woont in een wagen, en moet elke week vertrekken met z'n wagen en paard omdat hij een zigeuner is
quote:
En mijn broertje speel accordeon op de damquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:14 schreef NoelGallagher het volgende:
KoP woont in een wagen, en moet elke week vertrekken met z'n wagen en paard omdat hij een zigeuner is
Ik had die accordeon laatst gesloopt en z'n geld gejat.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En mijn broertje speel accordeon op de dam
En je ouders gebruikten daar?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Met tranen biggelend over zijn wangetjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Inderdaad. En jaloers dat ze zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wij hebben dat wel goed geregeld itt sommigen hier
1quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:21 schreef NoelGallagher het volgende:
KoP, hoeveel gestolen auto's hebben jullie thuis?
Maar, de hele familie is muzikaal, mijn broertje speel accordeon, mijn vader mondharmonica, mijn moeder zingt, andere broer zit in de autoradio's.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had die accordeon laatst gesloopt en z'n geld gejat.
Blijft hij gewoon kijken hoe ik alles jat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |