quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:07 schreef wolvendagen het volgende:
Ohhhhh Phil Collins!
So you're leaving in the morning on the early traaaaaain o.i.d.
en tag fixquote:
Niks mis met Phil Collinsquote:
met z'n disney toppersquote:
tijd van Genesis was beter, dat wel.quote:
Mwa, daar hou ik wel vanquote:
Ik wil me nergens mee bemoeien hoor... Maar London is nog steeds 90 euro.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:13 schreef dagdag het volgende:
Zat even te kijken op een site maar via hongkong kost een vliegticket maar 2100
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil me nergens mee bemoeien hoor... Maar London is nog steeds 90 euro.
Ben je een kloon van Allure_? Damnitquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat je zelf ook zeikt en afgezaagd bent?
En daar schijnt de zon hoeveel dagen per jaar?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zullen we gaan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb en ben geen kloon.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben je een kloon van Allure_? Damnit![]()
Maar nee dat niet, maar soms is het heerlijk om van die janknummers te draaien.
De zeven dagen dat ik ga.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
En daar schijnt de zon hoeveel dagen per jaar?
JA!quote:
Dat zeg ik ook altijd.quote:
London 90 euro?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:22 schreef dagdag het volgende:
Ik denk dat ik mij bestemming gevonden heb
papeete kost via dusseldorf maar 1700 +hotel 50per nacht
Ik zou graag zo'n James Bond auto willen hebben zodat je al die paupers en ander wegtuig gewoon van de weg af kan schieten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar bij mij is het echt zo.
Ik heb sinds gisteren op de weg ruzie met petjes en makkorranen
quote:
Heb je al dobbelstenen aan je spiegel hangen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar bij mij is het echt zo.
Ik heb sinds gisteren op de weg ruzie met petjes en makkorranen
Ik zou willen dat al die paupers niet zo jaloers naar mijn auto zitten te kijken en er maar vanuit gaan dat ik wil racenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou graag zo'n James Bond auto willen hebben zodat je al die paupers en ander wegtuig gewoon van de weg af kan schieten.
Zo'n denneboompje als luchtverfrisserquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je al dobbelstenen aan je spiegel hangen?
Ja in december kun ik meequote:
met zo'n koppijn geurtje zekerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo'n denneboompje als luchtverfrisser
Geur van nieuwe auto is ziekmakendquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Had gisteren echt moeilijke koppijn, van die nieuwe-auto-luft
Guppekopquote:
Tjaquote:
Hier staat zo'n groot plotter ding voor autocad en al die shit, maar dat ding wil niet doen wat hij moet doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
TjaDe inktpatronen gaan tegenwoordig langer mee dan de printer zelf.
Hoi, ik ben de moeder van Florian.quote:
Hey schatje, nog last van een schrale kut?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoi, ik ben de moeder van Florian.
Toen hij zag dat jij er weer was, is hij direct naar een donker hoekje gerend, waar hij zijn tranen de vrije loop laat gaan
Heeft u hyvesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Toen hij zag dat jij er weer was, is hij direct naar een donker hoekje gerend, waar hij zijn tranen de vrije loop laat gaan
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hey schatje, nog last van een schrale kut?
WHAHquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hey schatje, nog last van een schrale kut?
Hallo mevrouw de hoer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die was van De_Ananas, die pakte u van achteren, ik deed de voorkantquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
WHAHDoor dat pietepeuterige wormpje van jou?
like a surgeonquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:59 schreef Florian_ het volgende:
Like a virgin, touched for the very first time
Like a virheeerheeerheergin, when you heart beats, next to mine!!
Zat opeens in m'n hoofd, dat liedje [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
like a surgeon
Cuttin' for the very first time
Like a surgeon
Organ transplants are my line
[ afbeelding ]
kankerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik doe het niet met jongens. [ afbeelding ]
Wat ben je nu voor een kortzichtige eikel?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ook al niet met meisjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ook al niet met meisjes![]()
Je moet eens een schaap proberen. Wel eentje die niet geschoren is, lekker zacht
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:12 schreef Broekpaling het volgende:
Nu ben ik weg.
Jullie schuld.
Jullie hebben mij weggepest.
Doeg.
Ik ben serieus.
Echtwaar hoor.
Radio Veronica?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:11 schreef Gupje het volgende:
[..]
Het is dinsdag
Al hoorde ik het nummer net ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Nou, moet je onz sc eens bekijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had een stille hoop een normaal topic, maar helaas
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:18 schreef KingOfPop het volgende:Ach, ik krijg vaak zat smsjes van D_A dat ie weer eens bij emmanuel zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tsjoek tsjoek?quote:
Das ook wel sad jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, ik krijg vaak zat smsjes van D_A dat ie weer eens bij emmanuel zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |