De beste man wordt al 69quote:Carlos Ray (Chuck) Norris (Ryan (Oklahoma), 10 maart 1940) is een Amerikaanse beoefenaar van vechtsporten en acteur, recentelijk het meest bekend vanwege zijn rol in de televisieserie Walker, Texas Ranger.
Nee.... die is vandaag niet jarigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:11 schreef kraaksandaal het volgende:
Arnold is toch ook zoiets?
Dat kan ik wel begrijpen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:19 schreef MikeyMo het volgende:
Ik liet zijn naam een keer vallen op het werk en iedereen zat me vaag aan te kijken, Chuck Norris, who tf is dat?
Whahaha. daar moest ik ook aa denken.quote:
Je weet het maar nooit met zulk een boel hilarische fans.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij hier meeleest hoor.
Chuck Norris hoeft niet te lezen, hij weet 't.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij hier meeleest hoor.
Ga nou eens dood met dat kuttige gespam.quote:[b]Op dinsdag 10 maart 2009 12:12 weg
ben je al lid dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga nou eens dood met dat kuttige gespam.
Speciaal voor jou word ik het ook niet.quote:
chuck is zo hardcore dat ie 69 on himself kan gaanquote:
Da's toch wel een van de beterenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:42 schreef murphyjenkins het volgende:
chuck norris draagt geen horloge , hij bepaald zelf wel hoe laat het is
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:13 schreef J0ttem het volgende:
"Jesus can walk on water"
"Chuck Norris can swim through land"
mijn favoriet
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:13 schreef J0ttem het volgende:
"Jesus can walk on water"
"Chuck Norris can swim through land"
mijn favoriet
quote:Chuck Norris' tears cure cancer. Too bad he has never cried.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |