quote:
quote:
quote:|Je bent ook nog niet jarig
Oh die!quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
Think so Ren...
Al eerder gebeurd bij haar![]()
En hoe, ik gooi hem gelijk weer terugquote:
Iederen mist die knopjesquote:
SO? Ik heb de knopjes welquote:Op maandag 9 maart 2009 23:23 schreef Sjoegerd het volgende:
Ja Nijn, jij gebruikt IE... Als ik dat gebruik loopt mijn pc vast
Niet die van de date, daar voelde ik niet echt wat voor... Reken nog maar een half jaar terug vanaf datquote:
Ik gebruik FF en ik heb nergens last vanquote:Op maandag 9 maart 2009 @ 23:23 schreef Sjoegerd het volgende:
Ja Nijn, jij gebruikt IE... Als ik dat gebruik loopt mijn pc vast
Internet Explorerquote:
Oh. Nee maar daarvoor was al die chickquote:Op maandag 9 maart 2009 @ 23:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet die van de date, daar voelde ik niet echt wat voor... Reken nog maar een half jaar terug vanaf dat
Maar ik kwootquote:
Ik was eerderquote:Internet Explorer
Hihi ik las deetquote:Op maandag 9 maart 2009 23:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh. Nee maar daarvoor was al die chick
Euhm... Kloptquote:Op maandag 9 maart 2009 23:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh. Nee maar daarvoor was al die chick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Ik ken zo een film, en daarin zget zo iemand gewoon LETTERLIJk:quote:
Heldquote:[..]
Ik ook
Bedankt, ik snapte hem al niet huillach.rarquote:Op maandag 9 maart 2009 23:26 schreef nijnja het volgende:
Eigenlijk zegt hij dus:
AAAH!! WHAT THE 'EFF'
Ik zit ook al in die oude layoutquote:Op maandag 9 maart 2009 23:27 schreef Lauriette91 het volgende:
Kan iemand het trouwens weer melden als de knopjes het doen? Dan ga ik weer naar de mooie layout.
quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 23:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Euhm... KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
werk dan ook met xp en dan win me lookquote:Op maandag 9 maart 2009 23:27 schreef RenRen- het volgende:
Ja heerlijk die nieuwe adobe, maar dit slaat ook nergens meer op :
[ afbeelding ]
Nogal..quote:
lid sinds 2006, alleen kwam ik niet zo vaak in de PUB slowchatsquote:Op maandag 9 maart 2009 23:27 schreef Seam het volgende:
Andyy nieuw ?
Of dat je weet dat het niks kan wordenquote:Op maandag 9 maart 2009 23:29 schreef Onorgineel het volgende:
trouwens, verliefd zijn is kut als je niet bij diegene kan zijn![]()
Gewoon meedoen is gezelligquote:lid sinds 2006, alleen kwam ik niet zo vaak in de PUB slowchats
lees nu af en toe mee
win me?quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 23:29 schreef RoBro het volgende:
[..]
werk dan ook met xp en dan win me look
Dat is geen jagen meer :<quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 23:31 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
[afbeelding]
OP JACHT IS NIET LEUK!11![]()
Ik vind bagger echt fugly.quote:
Paint start snel op, zo laat in de avond.quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 23:32 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Allemaal handige adobe programma's, en een paint?
Ieder zijn ding dan maar hequote:Op maandag 9 maart 2009 23:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind bagger echt fugly.
[..]
Paint start snel op, zo laat in de avond.
Nee man, oldschoolquote:
waarom installeren mensen ook altijd alle progammas die ze niet nodig hebben druk 1x op custom install en klaarquote:
Zou wel een beetje kut zijn voor Danny.quote:
Toen was ik er nog nietquote:
Alleen zo laat in de avond?quote:Op maandag 9 maart 2009 23:32 schreef RenRen- het volgende:
Paint start snel op, zo laat in de avond.
ONOVERZICHTELIJKquote:Op maandag 9 maart 2009 23:33 schreef Seam het volgende:
Jezus silver is echt onoverzichtelijk gewoon
\En minder PIs
Smoesjes!quote:
slaap zequote:Op maandag 9 maart 2009 23:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Smoesjes!
Maar nijn is slapen, vandaag was ik ook kapot
Wat is er onoverzichtelijk aan?quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 23:33 schreef Seam het volgende:
Jezus silver is echt onoverzichtelijk gewoon
\En minder PIs
Custom install heb ik niet gezienquote:Op maandag 9 maart 2009 @ 23:33 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom installeren mensen ook altijd alle progammas die ze niet nodig hebben druk 1x op custom install en klaar
M'n broertje vind zijn nijntje knuvvel lief, je moet dus bij m'n broertje slapenquote:Op maandag 9 maart 2009 23:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Smoesjes!
Maar nijn is slapen, vandaag was ik ook kapot
Pedo. Ew.quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 23:35 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
M'n broertje vind zijn nijntje knuvvel lief, je moet dus bij m'n broertje slapen
Zeikerdquote:
Alles staat zo opgepropt en lijkt veel drukker. En minder PIs enzquote:Op maandag 9 maart 2009 23:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat is er onoverzichtelijk aan?De knoppen zitten niet all over ze place.
[..]
Custom install heb ik niet gezienIk heb de installatie opnieuw opgestart omdat ik echt niet alles wou. Maar het staat nergens
NEE DIE KNOPPEN ZIJN ER NIETquote:Op maandag 9 maart 2009 23:34 schreef RenRen- het volgende:
Wat is er onoverzichtelijk aan?De knoppen zitten niet all over ze place.
Niets van, ik heb al een ander planquote:Op maandag 9 maart 2009 23:35 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
M'n broertje vind zijn nijntje knuvvel lief, je moet dus bij m'n broertje slapen
Pls?quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 23:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Alles staat zo opgepropt en lijkt veel drukker. En minder PIs enz![]()
Dark en light zijn echt fugly ja
Smoesjesquote:Op maandag 9 maart 2009 23:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Alles staat zo opgepropt en lijkt veel drukker. En minder PIs enz![]()
Dark en light zijn echt fugly ja
Ik maak geen afspraak met hemquote:Op maandag 9 maart 2009 23:36 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja maar anders doet broertje weer huilen![]()
Ik gebruik ze toch nooitquote:
JA NIJN IS WEG!!! DOEIquote:
Is leuk hoorquote:Ik gebruik ze toch nooit
Zo rustig is het nu toch ook weer nietquote:en toen is rustig
Ik snap het ook niet hoor :<quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 23:39 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
M'N NAAM STAAT NIET BOVEN DE QUOTE??!![]()
Es tut mir leidquote:M'N NAAM STAAT NIET BOVEN DE QUOTE??!
sst, anders is niet meer rustigquote:Op maandag 9 maart 2009 23:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Zo rustig is het nu toch ook weer niet?
Ze is cutequote:
quote:
quote:Sjoerd is cute, maar niet mijn typje
Die houd ik mooi voor mequote:
Ik ook, maar ik ga liever school dan begravenisquote:
Ik ookquote:Morgen heerlijk uitslapen
Sterkte morgen nog hequote:Ik ook, maar ik ga liever school dan begravenis
M'n wenst me trouwens ook sterkte
Ik moet de komende 3 dagen om half 8 er uitquote:
Sterktequote:Op maandag 9 maart 2009 @ 23:43 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ga liever school dan begravenis
M'nwenst me trouwens ook sterkte
Comedy Centralquote:Op maandag 9 maart 2009 23:43 schreef RenRen- het volgende:
"Wat een rare foto van je moeder."
Ik woensdag en donderdag om 7 uurquote:Ik moet de komende 3 dagen om half 8 er uit
Maar hij was op comedy central vlak voordat jij postequote:
Ik doordeweeks voor school elke dag half 7, en voor werk soms 8 uur en soms half 6quote:
Moest ik ook 8 weken lang, iedere dagquote:Op maandag 9 maart 2009 @ 23:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik moet de komende 3 dagen om half 8 er uit
Komende 3 dagen van 9-18 in de supermarktquote:
I noquote:Op maandag 9 maart 2009 @ 23:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar hij was op comedy central vlak voordat jij poste
Damn balenquote:Komende 3 dagen van 9-18 in de supermarkt
Ik over 7 weken.quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 23:46 schreef Seam het volgende:
Ik ben er juist achter gekomen dat ik over 8 weken toch nog 1 weekje vakantie heb
Ik moet in de zomervakantie altijd ook iets van 6-7 weken lang iedere dag om 6 uur opstaanquote:Moest ik ook 8 weken lang, iedere dag Zuigt echtaarsch
auwquote:Op maandag 9 maart 2009 23:47 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik moet in de zomervakantie altijd ook iets van 6-7 weken lang iedere dag om 6 uur opstaan
Ik ook. Baas die me om 7 uur inplande tot 5 uur.quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 23:47 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik moet in de zomervakantie altijd ook iets van 6-7 weken lang iedere dag om 6 uur opstaan
Ik bijna hetzelfde maar dan geen chaosweek maar een chaos maandquote:Ik over 7 weken.
Eerst nog 6 weken deze periode, dan chaosweek, dan anderhalve week vakantie
Achja dan maak je dus wel makkelijk 60 uur in de week hequote:auw
Wat houdt chaosmaand in dan daar?quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 23:48 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik bijna hetzelfde maar dan geen chaosweek maar een chaos maand
Ach ik heb wat te doenquote:
Ik denk dat ik deze vakantie het maar niet meer ga, van het studentenleven word je alleen maar luierquote:Ik ook. Baas die me om 7 uur inplande tot 5 uur.
mag ik mijn vuur zo wel weer terug?quote:Op maandag 9 maart 2009 23:50 schreef ImTheBase het volgende:
you gimme fire
you gimme fire
you gimme fire
you gimme fireieuheuh
i don't know if i should drink or i should stay home alone
keep out of trouble, learn anothin'ing..
Portfolio maken van 1500 woorden, tentamen, vaardigheidstoets, oefenconsult, persoonlijk formularium van 1000 woorden, samenvatting oefenconsulten van 1000 woordenquote:Wat houdt chaosmaand in dan daar?
tegenwoordig heb ik al medeleven met mensen die er voor 9 uur uitmoetenquote:ik moet er veel vroeger dan jullie uit en ik ben NIET zielig?!1
Ohja, nee, chaosweek bij ons is tofquote:Op maandag 9 maart 2009 @ 23:51 schreef Seam het volgende:
[..]
Portfolio maken van 1500 woorden, tentamen, vaardigheidstoets, oefenconsult, persoonlijk formularium van 1000 woorden, samenvatting oefenconsulten van 1000 woorden
Dat weten wij ook nietquote:Waar zijn de knopjes ??
Ik kom normaal ook niet voor 11 uur uit bedquote:Op maandag 9 maart 2009 23:52 schreef Seam het volgende:
[..]
tegenwoordig heb ik al medeleven met mensen die er voor 9 uur uitmoetenzo lui ben ik geworden
Je bent luiquote:Op maandag 9 maart 2009 23:52 schreef Seam het volgende:
[..]
tegenwoordig heb ik al medeleven met mensen die er voor 9 uur uitmoetenzo lui ben ik geworden
Coolquote:Ohja, nee, chaosweek bij ons is tof Dan houden de vierdejaars hun exposities en eindejaarsdingen. Dus heel veel kunst kijken, leuke kunst, en een verplicht iets. Zoals. Breakdancen. Of iets
Jaquote:Op maandag 9 maart 2009 @ 23:53 schreef Seam het volgende:
[..]
CoolEn dat ook nog met dat lekker weer
quote:ik woon 3 min van school af en ik sta zelfs uiterlijk om kwart over 8 op, lamlul!
Dankje komt wel goed, ik kan gelukkig met een aantal dingen al wat eerder beginnen dus dat ga ik ook maar echt proberenquote:Ja Succes met jouw chaosweek tho
Ik kan in 5 minuten naar school fietsen. Maar het waait altijd zo hard, en ik heb een map. Als een baby niest flikker ik al van m'n fiets door dat kutding. Dus ga ik met de tramquote:Op maandag 9 maart 2009 @ 23:53 schreef ImTheBase het volgende:
ik woon 3 min van school af en ik sta zelfs uiterlijk om kwart over 8 op, lamlul!
Wij hebben hier niet eens een tramquote:Ik kan in 5 minuten naar school fietsen. Maar het waait altijd zo hard, en ik heb een map. Als een baby niest flikker ik al van m'n fiets door dat kutding. Dus ga ik met de tram
...quote:
Het gaat me meer om de warmte dan de kleurquote:Op maandag 9 maart 2009 @ 23:55 schreef Onorgineel het volgende:
Openhaard Op Je Telefoon
Download hier gratis de mooie openhaard op je telefoon.
www.d2-mobile.com
Waar is de tijd dat het zo moest
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook te boeken voor feestjes en partijen
quote:...
..
Nou ja, valt nog mee. Jullie hebben een treinstation. De meeste plekken hebben geen tram
maar maar openhaard op je mobiel is het helemaalquote:Op maandag 9 maart 2009 23:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het gaat me meer om de warmte dan de kleur
quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 23:56 schreef Onorgineel het volgende:
I hate everything about youThree days grace. Jep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hebben wij ook nog net hierquote:Op maandag 9 maart 2009 23:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
...
..
Nou ja, valt nog mee. Jullie hebben een treinstation. De meeste plekken hebben geen tram
Ik zit op een hippieschool, hip boeit ons nietquote:Op maandag 9 maart 2009 @ 23:57 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
maar maar openhaard op je mobiel is het helemaal![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:56 schreef Onorgineel het volgende:
I hate everything about youThree Days GraceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Ik heb hem toch echt op de post gedaan hoorquote:Waar blijft die taart, ben niet voor niets tot 12 opgebleven
Ik ook dankzijquote:
Je hebt gelijk jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:01 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik heb hem toch echt op de post gedaan hoor![]()
Dankje welquote:Gefeliciteerd met je 20e verjaardag, seam
Het was een hint dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ook dankzij... Wel een andere dan die van jouw natuurlijk
Oke, slaap sequote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar da's zo koud :<
Ik slaap met mn handen naast mn hoofd, ook goed?
Ik bedoelde ook waar hij van isquote:Hier issie er nog
quote:
Ik kom morgen bij iedereen hier eventjes langsquote:Dankje, fijne dag. Ga je zakjes uitdelen met lekkers?
Kinderfeestjes memoriesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dankje, fijne dag. Ga je zakjes uitdelen met lekkers?![]()
![]()
My Neighbour Totoroquote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 00:02 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook waar hij van ismaar ja geen edit he
Stom plastic zakje met een toeter en een slingertje, met een doosje van die kleine dingetjes waar je op stikte, niet rozijntjes.quote:
Dacht ik al jaquote:My Neighbour Totoro
Echt heel schattig
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 00:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Dacht ik al ja![]()
Erg mooie film inderdaad
quote:Ik wil naar bed maar ik kan niet, PUB is gezellig
Kappen gek, zo ging het precies jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Stom plastic zakje met een toeter en een slingertje, met een doosje van die kleine dingetjes waar je op stikte, niet rozijntjes.
quote:Kappen gek, zo ging het precies ja
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:06 schreef Seam het volgende:volgens mij zijn alleen wij 2en nu nog hier
Het is een sport inderdaadquote:probeer ik ook
alleen als je 2 min niet kijkt ofzo kan je het niet meer volgen
Maar maar maar dan doet ze twee namen aan het eind van d'r smsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:08 schreef iCor het volgende:
Viel me zomaar te binnen bij de afkorting MJ...
Ik ben verdomme genaaid!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:08 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Maar maar maar dan doet ze twee namen aan het eind van d'r sms
Issie nu trouwens blank of zwart, dan kan ik hem namelijk sneller herkennenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:09 schreef iCor het volgende:
Niemand heeft een kans tegen MJ nu hij terug is.. dus schaam je niet...![]()
toch niet de 2009 mix hequote:
I am sinking
In this siiiiiiiiiiiileeeeeeeeence
quote:
Ah dat is lekker hequote:Ik ga zo maar eens kijken of ik fijn kan dromen
Overkomt me niet vaak... Maar als het gebeurdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |