Trainers zijn meestal ook iets boeiender dan spelers die echt cliche na cliche opbrabbelen.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:17 schreef Kerol het volgende:
Gelukkig is Jans geen saaie gast zoals VDWiel
sentimenteelquote:Op maandag 9 maart 2009 22:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
'' hij heeft thuis zitten huilen van het weekend ''
Gepasseerd stationquote:
Ja, ik vind het maar een eigenaardig figuur.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:19 schreef cultheld het volgende:
Wat een goedkoop gezwets van die Jans zeg.
Je moet eerst zien hoe de roover terug komt van zijn blessures en als die gratis weg mag die van mij wel komen hoorquote:
Zo'n droge opmerking van Wilfred...quote:Op maandag 9 maart 2009 22:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
'' hij heeft thuis zitten huilen van het weekend ''
Pot, ketel.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik vind het maar een eigenaardig figuur.²
Na wat hij geflikt heeft wil je hem toch niet terug zienquote:Op maandag 9 maart 2009 22:22 schreef Gruning3r het volgende:
[..]
Je moet eerst zien hoe de roover terug komt van zijn blessures en als die gratis weg mag die van mij wel komen hoor
Dat ben ik niet met je eens, volgens mij zit hij niet aan de alcohol. Maar hij heeft gewoon een vreemd karakter. En die wenkbrauwen snap ik ook niet echt.quote:
Dat gelul van hem over culturen, gebrek aan communicatie en nog een paar aanleidingen die zouden verklaren waarom het niet goed gaat bij PSV.. Zeg dan gewoon dat er teveel baggerspelers onder contract staanquote:Op maandag 9 maart 2009 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik vind het maar een eigenaardig figuur.²
Zeg alleen maar 'Kromkamp'.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat gelul van hem over culturen, gebrek aan communicatie en nog een paar aanleidingen die zouden verklaren waarom het niet goed gaat bij PSV.. Zeg dan gewoon dat er teveel baggerspelers onder contract staan.
Dat miste ik even, wat zei hij precies?quote:
Dit vind ik niet helemaal aardig van je. Want hij had Elia afgezien van die ene actie de hele wedstrijd in zijn (tedere achterwerk) pocket.quote:
Ik vind dat zo briljant altijd, en die blik van Johan daarnaquote:Op maandag 9 maart 2009 22:33 schreef rubbereend het volgende:
3 goedGenee moest wel heel hard lachen
Ik vind hem goed.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:33 schreef KingOfPop het volgende:
Die Genee ook weer vies hard lachen om zich zelf
En wat dan nog? Het is dubbelzinnig, dat dan weer wel.quote:
Hij kan Genee moelijk serieus nemen zegt ie altijdquote:Op maandag 9 maart 2009 22:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik vind dat zo briljant altijd, en die blik van Johan daarna
Het ging over jeugdspelers en dan voornamelijk uit Zuid-Amerika en in plaats van "die jongens" noemde Gijp ze "die apen".quote:
Landt.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind dat de Joden wel erg lange tenen hebben in de dit geval. Maar het is hun mening, die ik absoluut niet respecteer. Maar hé, we leven in een vrij landt.²
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh ja, ik heb expres een spelfout gemaakt in een eerdere post: landt moet uiteraard land zijn.²
Oh shitquote:Op maandag 9 maart 2009 22:44 schreef TC03 het volgende:
Pfff, laten we het even hebben over het niveau van de scheidsrechters.![]()
Welke kijker is er zo suïcidiaal dat hij dit serieus een interessante vraag vindt.
Iemand die niet zelf niet kan kijken en dan de rest ook geen leuke uitzending meer guntquote:Op maandag 9 maart 2009 22:44 schreef TC03 het volgende:
Pfff, laten we het even hebben over het niveau van de scheidsrechters.![]()
Welke kijker is er zo suïcidiaal dat hij dit serieus een interessante vraag vindt.
Anders ga je toch Paul de Leeuw kijken?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:45 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een kut uitzending zeg
Das echt irritant als iemand in een pak je zo na gaat lopen doen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |