Johan ziet het zo slecht niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:23 schreef Perico het volgende:
Johan stak deze week de loftrompet over Genee in DOORDEKKEN, te zien op de site van VI, en vandaag in BESTE JOHAN zei hij dat zolang hij iets te zeggen heeft op TV, van der Gijp vaste gast blijft.
Omdat hij topvoetbal heeft gespeeld, een aanstekelijke lach heeft, en vol zit met anekdotes. Kan het niet meer dan roerend eens zijn met Derksen over Genee en van der Gijp, al brengt Kraay ook het beste in hun naar boven.
Rob, nee Rick, nee Rob. Sjaak.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Rene gaat op dit moment helemaal los op Radio Veronica
volgens VI Hans Kraay jr.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:15 schreef M0NTANA het volgende:
Wie is de gast vanavond?
Die mag thuis blijven, een gast is wel nodig voor een lekkere discussie.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:57 schreef Palmboom313 het volgende:
Genee, van der Gijp, Kraay en derksen is leuk vind een gast niet nodig
Eens.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:57 schreef Palmboom313 het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:57 schreef Palmboom313 het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2009 17:05 schreef DrDentz het volgende:
Kraay vind ik ook nodig, omdat Johan zo geniaal op hem reageert.
"Hans, wat jij vindt vind ik niet zo relevant."
Hij zal wel weer de hele dag hebben zitten bellen.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:16 schreef Veerboot het volgende:
Hopelijk komt Hans weer met wat nieuwtjes!
De helft van wat hij daar vertelt herhaalt hij vanavond op tv weerquote:Op maandag 16 maart 2009 08:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Rene gaat op dit moment helemaal los op Radio Veronica
Heeft Borst een exclusief contract met de nos? Want volgens mij kunnen Johan en Hugo het goed met elkaar vinden.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:14 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Dat zou echt tof zijn maar zie het nooit gebeuren helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |