Rellen komt wel als ze wat ouder isquote:

quote:Op maandag 16 maart 2009 19:48 schreef just me het volgende:
Denk je wel aan de 3 R's Arma!!
Rust Reinheid en Regelmaat !!

Ach ja van die zeikerds. "Heb je d'r al getemperatuurd?" Nee als ze het koud heeft jankt ze wel he.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja het is een toffe gast. Helemaal goed.
De dag hiervoor was er één of ander pakistaans wijf voor de intake. Het had niet veel gescheeld of ik had d'r de deur uitgetrapt. Die begon m'n hele huis te verbouwen.
Ik heb zo'n duur aerosleep matras, ging ze d'r één of ander hoes omheen doen. Ik zeg, zo heeft dat hele matras geen nut meer hè? En er moest een kruik in Celine d'r nest terwijl ze zich vanaf dag één al zelf prima warm kan houden.
Ik denk pleurt op wijf

Ohjee, het is toch niet zo'n neveuze trilnicht, hé?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou nee, Henk komt oorspronkelijk uit Eindhoven en heeft een gehandicapte vriend waar mee hij samen woont in Den Haag.

quote:Op maandag 16 maart 2009 19:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, Henk is van het poetsen. Hij staat de hele dag te poetsen.Het huis is nog nooit zo schoon geweest. En Henk is een prater. Hele verhalen komen eruit.

Wat begrijp je niet aan het geslacht ?quote:

Alweer zo'n dijenkletser....quote:Op maandag 16 maart 2009 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het geslacht ?

Ik was er weer tevreden meequote:

see-lienquote:Op maandag 16 maart 2009 21:26 schreef amaranta het volgende:
Ik zat even de fotos te bekijke![]()
en ik heb het zelfde bv truitje en voedingskussen als mama
oh, en even voor de goede orde is het 'see-lien' of 'see-lie-nu'?

Ik dacht al: hoe komt Arma aan zo'n lekkere vrouw.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:52 schreef Armageddon het volgende:
Deze geweldige meid heeft samen met moeders Celine op de wereld gezet.
[ afbeelding ]

Hoe laat of vroeg was het daar?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:00 schreef Armageddon het volgende:
Hier is ome Arma op z'n brakst. Even Celine bijvoeden met een spuit omdat mevrouw niet genoeg binnen kreeg via de borst.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |