Lijkt er wel op. BYOM, Bring Your Own Maps, ik geloof dat TT vorig jaar een bedrijfje heeft gekocht dat kaarten maakt (TeleAtlas)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:26 schreef nelisb het volgende:
Turn by turn navigatie!!!
Tomtom nu mogelijk?
Idd. Dat landscape tikt vele malen beter.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:14 schreef De_Hertog het volgende:
Landscape e-mail, MMS.. Je gaat je afvragen of dat nou niet eerder kon
Nu nog een nieuwe versie met betere cam en 't is helemáál afquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:17 schreef nelisb het volgende:
Ik ook!
Mijn iPhone is af voor mij als er bv ook tomtom komt!
Dan is alles mogelijk wat ik nodig heb
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ben benieuwd wat al die verstokte iPhone-haters zeggen als ze een iPhone met deze firmware in handen hebben gehad.
Copy/Cut-Paste.
Landscape.
quote:11:18AM "Search in Calendar: you can search for appointments. Also, search in iPod, song name, album, artist... and, search in Notes, by the title or body."
11:17AM "Next is Search. In iPhone 2.0 we added search in contacts. This year we're adding search to all of our key applications, starting with Mail. You can search from, to, subject, and all headers. If the message isn't on your iPhone, you can continue that search on the server."
Ik ga er van uit dat het nog even duurt voor deze uit komt, in de zomer, en dat er dan gelijk een nieuwe iPhone bij zit. Tegen die tijd zal TomTom ook wel klaar zijn en koop ik dus een nieuwe telefoonquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:17 schreef nelisb het volgende:
Ik ook!
Mijn iPhone is af voor mij als er bv ook tomtom komt!
Dan is alles mogelijk wat ik nodig heb
Idd.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
![]()
Stukje overpriced design, dat iPhone.
Ik kijk al uit naar de berichtgeving op Tweakers.net zodadelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |