Ik meen te horen dat hij best kan zingen, maar het komt niet lekker over, vind ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen je Engelse uitspraak mankeert nog wat aan. Voor de rest klinkt het lekker idd.
ik ook niet, hij helaas wel als ik er benquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik durf niet te zingen als mn vriend er is
Thanks. Zit er nog over te denken om er een capo op te zetten zodat ik hem wat lager kan zingen. Volgens mij klinkt dat beter. Dat zie ik morgen nog wel evenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:03 schreef godigita het volgende:
Nou, tot nu toe twijfel ik tussen boem-dikkie en CoiLive, mooi gespeeld Coi!
Heeej jij bent verhuisd! Het is jou schuld! Ow ja, bedankt voor de gigantische koffie verslavingquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:37 schreef Dakota het volgende:
niet zingen coiiiiiiiiiiiialleen huikamerconcertjes voor mijnes
Heb je niet een paar mooie deathmetalinstrumentals voor me?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:27 schreef Tenz0r het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan
"Cirith Ninniach, zwarte metalen <3"
quote:Op zondag 29 maart 2009 13:18 schreef Krentenbol. het volgende:
Boem-Dikkie!Ik houd helemaal niet van rap en hippedie hoppedie, maar jouw nummer heb ik zowaar 2x geluisterd!
Het klinkt mij net zo slecht goed in de oren als een Lange Frans B Baas nummer.
Maar je begrijpt wel dat mijn stem naar tenz0r gaat natuurlijk.[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 maart 2009 13:18 schreef Krentenbol. het volgende:
Boem-Dikkie!Ik houd helemaal niet van rap en hippedie hoppedie, maar jouw nummer heb ik zowaar 2x geluisterd!
Het klinkt mij net zo slecht goed in de oren als een Lange Frans B Baas nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |