quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Je klinkt bijna net als Ariël, tof!
Kun je die ja? Doe eensquote:
Ik denk het niet, het is namelijk volgens mij zo dat moderators geen youtube kunnen implanteren (dat heet vast anders in officiele termen) in FOK!, dat kunnen alleen FA/A's. Dus die moeten eerst even langskomen om die code dan om te toveren in zo'n hip aanklikbaar youtubegevalletje.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:50 schreef godigita het volgende:
Volgens mij is er wat misgegaan met de code van de laatste deelnemers.
Da's anders, als je hier op klikt wordt je doorgelinkt naar youtube, in het kandidatentopic kan je rechtstreeks luisteren door te klikken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:08 schreef PluisigNijntje het volgende:
Nou, volgens mij kan iedereen dat tegenwoordig, toch?
voorbeeldje:
Oke, dan heb ik niets gezegd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het is namelijk volgens mij zo dat moderators geen youtube kunnen implanteren (dat heet vast anders in officiele termen) in FOK!, dat kunnen alleen FA/A's. Dus die moeten eerst even langskomen om die code dan om te toveren in zo'n hip aanklikbaar youtubegevalletje.
Dank je wel!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:25 schreef tonja het volgende:
Wat een mooie stem heb je Godigita, en erg muzikaal gezongen!
Wil je verkeringquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:25 schreef RTGER89 het volgende:
Heb mijn inzending maar net op de post gedaan!
Ik ben nog 50/50 over jou. Het begin vond ik wat raar, toen ging het wel leuk dus nu weet ik het niet. Kun je niet nog een liedje uploaden?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:05 schreef godigita het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik heel hard heb moeten lachen om bang voor de spiegel.
Nee, helaas.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:30 schreef Gitaarmat het volgende:
Mag je niet meedoen met alleen maar gitaarwerk?
Misschien leuk om zo'n soort wedstrijd met MUZ te organiseren.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:30 schreef Gitaarmat het volgende:
Mag je niet meedoen met alleen maar gitaarwerk?
Word dan wel niet eerder dan maandag, ben nu bij m'n vriendin thuis.. dus kan 'm niet uploaden ^^quote:
Half april, dus je hebt nog wel evenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:45 schreef Tenz0r het volgende:
[..]
Word dan wel niet eerder dan maandag, ben nu bij m'n vriendin thuis.. dus kan 'm niet uploaden ^^
Is er een limiet tot welke datum je 'm kan uploaden?
neequote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:11 schreef Dakota het volgende:
iedereen snapt toch wel dat ik mijn inzending in de versnelling heb gesmeten en niet zelf zo'n heliumstem heb he
Hoi,quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien leuk om zo'n soort wedstrijd met MUZ te organiseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |