quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:16 schreef shiznuts het volgende:
Ik zal er even een nachtje over slapen.
Ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij vroeg ik dit vorig jaar ook al maar mag ik ook een bestaand nummer van mezelf uploaden met een foto ofzo?
Ik wil ook wel meedoen voor de fun.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga meedoen, moet alleen nog een microfoontje scoren! En er komt geen filmpje bijMaar supertof dat het weer georganiseerd wordt, hopelijk doen er veel mensen mee
!
Probeer Alles is liefde eens. Staat een mooie karaokeversie op YouTube.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:16 schreef sbientje het volgende:
ik weet niet welk liedje ik moet zingen
afschuwelijk nummer vind ik datquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Probeer Alles is liefde eens. Staat een mooie karaokeversie op YouTube.
Celine Dion?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik weet al welk nummer ik ga doen nee motorbloempje, geen Zeemeermin! Ik zeg: leg de zakdoeken alvast klaar
.
ofkors!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeftie naait in mei driems!
ij sie joe!
ij fieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel joe!
gaan we trouwens ook letten op Engelse uitspraak?
quote:
Jeetje, wat klinkt zij gek.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:15 schreef Svensational het volgende:
FOK! Idols: De Kandidaten
De eerste inzending(moet nog wel even gehtmlt worden)
Dit is ook prima.quote:Op woensdag 11 maart 2009 07:36 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
Mag je ook zelf gitaarspelen en daarbij zingen of is het echt puur zang bij een nummer in originele staat? (Het nummer wat ik in gedachten heb, Hessel - Egeltje, is praktisch alleen akoestische gitaar met zang trouwens, dus wat dat betreft zou ik een redelijk accurate cover kunnen spelen)
Zo, dat klinkt niet verkeerdquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:10 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik ga meedoen, maar alleen omdat ik al een filmpje had liggen
Wou vorig jaar al, maar durfde na Savale niet meer.
quote:
Dus yeah, in mijn eentje ;Dquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:16 schreef Tenz0r het volgende:
Mag ik ook mijn eigen solo bandje opsturen? Betreft: Duistere black metal met growling vocals
Je klinkt bijna net als Ariël, tof!quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
deze klopt nog niet helemaal met de muziek en soms wat missersmaar dit is een mogelijke kanshebber voor mijn inzending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |