Zou je' m voor mij ook even centraal willen zetten? Dank je.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:31 schreef ondeugend het volgende:
Jordieeeeeee
Ik heb hem even weer centraal gezet voor je hoor!
Mooie ondertitel.quote:
Die staat symbool voor mijn kansloosheid met computersquote:
Ik hoor weinig verschil, maar wel een goed nummer idd.quote:
Zocht ook naar het origineelquote:Op maandag 9 maart 2009 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor weinig verschil, maar wel een goed nummer idd.
quote:
Heb je alle remixen zitten tellen?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
100 duizend remixen van dat ding...
Dat dacht ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Grove schatting.quote:
JORDYquote:Op maandag 9 maart 2009 18:31 schreef ondeugend het volgende:
Jordieeeeeee
Ik heb hem even weer centraal gezet voor je hoor!
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar zijn alle userts dan?Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Present!quote:
Het is maandagquote:
Hahahaquote:Op maandag 9 maart 2009 19:14 schreef BobbyB het volgende:
Wat er vandaag toch in m'n kippenhok zat.
[ afbeelding ]
Ik fap gewoon hoor.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Das faploze maandag bij de Indo's of wat?
Die heeft je zeker geen windeieren gelegd?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:14 schreef BobbyB het volgende:
Wat er vandaag toch in m'n kippenhok zat.
[ afbeelding ]
Helemaal geen eierenquote:Op maandag 9 maart 2009 19:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Die heeft je zeker geen windeieren gelegd?
Nou, bedankt voor de mededeling hoor.quote:
Nog steeds, zijn broek staat zo strak. Jij moet even helpen.quote:
Zo nauw ben je nu ook weer niet.quote:
Dat weet ik wel, alleen jij blijkbaar niet meer. GHB FTW.quote:
Yow!quote:
Everclear, really? No shit?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, alleen jij blijkbaar niet meer. GHB FTW.
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, alleen jij blijkbaar niet meer. GHB FTW.
Wut?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:25 schreef Lakitu het volgende:
Waarom spicen jullie de boel in de SC niet wat up?
Jailbait 'Lakitu' Only do it your way.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:25 schreef Lakitu het volgende:
Waarom spicen jullie de boel in de SC niet wat up?
Maar zijn de koekjes lekker dan? En ik heb nog geen antwoord op mijn vraag!quote:
Ja, heerlich. En wat was je vraag?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar zijn de koekjes lekker dan? En ik heb nog geen antwoord op mijn vraag!
Waarom je vroeg of m'n harrie klem had gezetenquote:Op maandag 9 maart 2009 19:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, heerlich. En wat was je vraag?
Je doet zo fel.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom je vroeg of m'n harrie klem had gezeten
Blonde Asian?quote:
Jetsers.quote:
Solly,quote:
Door jezelf, en de foto's bevestigden mijn idee over jou.quote:
Okquote:
Dan ga ik maarquote:Op maandag 9 maart 2009 19:35 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Door jezelf, en de foto's bevestigden mijn idee over jou.
rembrandtpleinquote:
Approved.quote:
Ja wist je dat nietquote:Op maandag 9 maart 2009 19:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Das faploze maandag bij de Indo's of wat?
ecoutezquote:Op maandag 9 maart 2009 19:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
rembrandtplein
leidseplein
neuken in de kots
Ik ben 50% nederlands, maar ook 100% kansloos, broedert.quote:
Het is goed met jou.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:40 schreef Gupje het volgende:
Als ik je in de bus zie zitten KoP moet je ook voor me opstaan
Jij schrikt nog van een paar plaatjes op internet? Liefquote:
quote:
Nee, van die grootte van die jetsers van Ewaquote:Op maandag 9 maart 2009 19:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij schrikt nog van een paar plaatjes op internet? Lief
Staan een paar geniale nummers op. Breakfast.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga die cd maar weer eens zoeken.
Wie z'n moeder?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:43 schreef Gupje het volgende:
Maar ik ga mijn lichaam vullen met tetrahydrocannabinol
Fuck yeah.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Staan een paar geniale nummers op. Breakfast.
Ik was er niet mee bekend, maar bedankt.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, van die grootte van die jetsers van Ewa
Pics?quote:
Heb ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
12 en dan al msn ?quote:
Oh dan hoef ik inderdaad geen picsquote:
12.quote:
op hun 12e neuken ze al voor breezers hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 19:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
12 en dan al msn ?Waar gaat het heen met de jeugd van tegenwurr?
Ensow?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:49 schreef Smart_ass het volgende:
Heeft iemand dat stripje nog van die mensen op de beurs? Zo van bye, bye buy? buyy!!!11 Enzo?
Alsof jij geen msn had op je twaalfde.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ze moest een email aanmaken voor school.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb ik niet.Posten dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Kanker, ik hoef ze niet te zijn, dé hoeren !quote:Op maandag 9 maart 2009 19:50 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
op hun 12e neuken ze al voor breezers hoor
Mag hopen van niet voor d'r. Alhoewel ze wel vaak buiten is.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:50 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja en? Dan hoef je toch niet meteen dat kutprogram te hebben?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze moest een email aanmaken voor school.
Sad but true.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:50 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Van der zus geleerd zeker?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mag hopen van niet voor d'r. Alhoewel ze wel vaak buiten is.
Don't blame me.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja en? Dan hoef je toch niet meteen dat kutprogram te hebben?
Zou je wat van kunnen lerenquote:Op maandag 9 maart 2009 19:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Stiekem in die kelderbox, bij de negert van 17.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Daar begint het mee he.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja en? Dan hoef je toch niet meteen dat kutprogram te hebben?
Ik zit toch altijd op Fok!.quote:
moet jij zeggenquote:
Zelfs ik doe daar niet aan.quote:
Misschien Fok! je wel tijdens het......quote:Op maandag 9 maart 2009 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zit toch altijd op Fok!.
[..]
moet jij zeggen
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Stiekem in die kelderbox, bij de negert van 17.En daar waren mijn braakneigingen weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Sad but true, ik heb het zien gebeurenquote:Op maandag 9 maart 2009 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En daar waren mijn braakneigingen weer.
Nee. Dat dan weer niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Misschien Fok! je wel tijdens het......
Nee, op hun 7e.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:50 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
FOK!ken tijdens het focken?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Misschien Fok! je wel tijdens het......
Dag hoor!quote:
Niet FOK!ken met mijn dorpsgenoten he !quote:Op maandag 9 maart 2009 19:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, op hun 7e.Die docu soms niet gezien, Sex Sells?
Nee, ik had een afspraak met je moeder.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja we hadden toch wat afgesproken vannacht?
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik had een afspraak met je moeder.
Ja samenquote:Op maandag 9 maart 2009 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik had een afspraak met je moeder.
Niks samen. Ik wil alleen je moeder!quote:Op maandag 9 maart 2009 19:57 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja samen
die foto met die bril in je fobo![]()
Hijs coolquote:Op maandag 9 maart 2009 19:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niks samen. Ik wil alleen je moeder!
Waarom lach je?
Hij lacht je uit. Ik zou het niet pikken.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niks samen. Ik wil alleen je moeder!
Waarom lach je?
Hij lacht me niet uit. Zie dat bericht boven je.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij lacht je uit. Ik zou het niet pikken.
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zit toch altijd op Fok!.
[..]
moet jij zeggen
Die had zo'n beetje de hele SC toen toch op staanquote:Op maandag 9 maart 2009 19:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, op hun 7e.Die docu soms niet gezien, Sex Sells?
Bek dicht.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij lacht me niet uit. Zie dat bericht boven je.
Inderdaadquote:Op maandag 9 maart 2009 20:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Die had zo'n beetje de hele SC toen toch op staan
Mijn basisschoolmatties hebben het nu al verder gebracht dan ikquote:
met watquote:Op maandag 9 maart 2009 20:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mijn basisschoolmatties hebben het nu al verder gebracht dan ik
Ook goeie dagquote:Op maandag 9 maart 2009 20:07 schreef bloodysunday het volgende:
Sena, kloon van gebande, weg.
toch een kloon van McF?
Dat is zooo geilquote:Op maandag 9 maart 2009 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Verdorie.
Nesquick vergeten te halen.
Die zaten in Sex Sells, en ik nietquote:Op maandag 9 maart 2009 20:06 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
met wat?
![]()
![]()
![]()
volgens mij ben ik kkdom omdat ik nu niet snap waar het over gaat
Wat is er in godsnaam geil aan cacaopoeder?quote:
Klopt.quote:
Mwah, zo bedoelde ik het ook. Niet dat ik elke dag mn lul in een pak nesquick steek ofzo hoor.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt.
Ik vind het vooral lekker.
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mwah, zo bedoelde ik het ook. Niet dat ik elke dag mn lul in een pak nesquick steek ofzo hoor.
*Mental imagequote:Op maandag 9 maart 2009 20:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mwah, zo bedoelde ik het ook. Niet dat ik elke dag mn lul in een pak nesquick steek ofzo hoor.
Het kan wel. En dan laat je het je vriendin eraf zuigen.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Godverdomme gewoon me buurtkind van 13 's nachts op een motorkap verkrachtquote:
Van chocolade blijk je toch ook geil te wordenquote:Op maandag 9 maart 2009 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het kan wel. En dan laat je het je vriendin eraf zuigen.Kijk, dat is dan wel geil. En zij vrolijk, want vrouwen worden vrolijk van chocola.
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het kan wel. En dan laat je het je vriendin eraf zuigen.Kijk, dat is dan wel geil. En zij vrolijk, want vrouwen worden vrolijk van chocola.
Ai Ku Emquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:15 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ai Ku EmVanmiddag zei je nog wat anders, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil jou ook wel aanbieden op internet.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:13 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Godverdomme gewoon me buurtkind van 13 's nachts op een motorkap verkracht
Ben ik blij dat de chocola in America niet te vreten is.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Van chocolade blijk je toch ook geil te worden?
Ola!quote:
Ja anders gaat NG me slaan, en dat overleef ik niet.quote:
Die bewaar ik voor het nageslachtquote:Op maandag 9 maart 2009 20:10 schreef Silentalarm het volgende:
4ebe heeft een goede smaak.
Bang zijn voor NGquote:Op maandag 9 maart 2009 20:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja anders gaat NG me slaan, en dat overleef ik niet.
Dat jij nog met je piemel in een pak nesquic ( of hoe je dat schrijftquote:Op maandag 9 maart 2009 20:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel aanbieden op internet.
Nu in de aanbieding:
KoP verkrachten op de motorkap van je auto, voor slechts 79.99 euro!
Jij de verkrachting, ik het geld.
Jouw vriendin wordt gewoon geil van een grote cacaokleurige negerpenis in haar mond en kont.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben ik blij dat de chocola in America niet te vreten is.![]()
Wat een kut-land.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben ik blij dat de chocola in America niet te vreten is.![]()
[..]
Wie van de veertien?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die bewaar ik voor het nageslacht
Blackzillahquote:Op maandag 9 maart 2009 20:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Jouw vriendin wordt gewoon geil van een grote cacaokleurige negerpenis in haar mond en kont.
Het is SHE niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Jouw vriendin wordt gewoon geil van een grote cacaokleurige negerpenis in haar mond en kont.
Heb je dat geprobeert?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat jij nog met je piemel in een pak nesquic ( of hoe je dat schrijft) past.
MET een fucking D mehnquote:
Hij en welk leger?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
NG laat je omleggen als je niet op je hoede bent.
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat jij nog met je piemel in een pak nesquic ( of hoe je dat schrijft) past.
Mooie zinquote:Op maandag 9 maart 2009 20:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Als je wel zijn piemel in je mond heb ja.
Jij weet niet eens hoe je nesquick schrijft.quote:
Mag jij bepalen wat een grotere importantie heeftquote:Op maandag 9 maart 2009 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoe je nesquick schrijft.
Dat je je grote mond moet houden.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mag jij bepalen wat een grotere importantie heeft
Solly, wij zijn niet allemaal zo als jij, übermenschquote:
metworstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX AMSTERDAM!
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je je grote mond moet houden.
Ik ben geen homo.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:24 schreef BobbyB het volgende:
Waarom gaat het allemaal over piemels eigenlijk? Stelletje homo's.
Voel je dan ook niet aangesproken.quote:
Hee, het werkt.quote:
We passen ons aan, aan Jordeeeh.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:24 schreef BobbyB het volgende:
Waarom gaat het allemaal over piemels eigenlijk? Stelletje homo's.
Okequote:
Voor straf zouden we je moeten gangbangen.quote:
Ninja -edit.quote:
Tja, soms heb je alleen op internet nog wat te zeggen.quote:
Mag ik bedanken?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor straf zouden we je moeten gangbangen.
De expert spreekt.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Tja, soms heb je alleen op internet nog wat te zeggen.
Dat mag. Heeft alleen weinig zin.quote:
quote:
What's new?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:27 schreef NoelGallagher het volgende:
KoP heeft ook geen leven gezien het feit hij elke dat in de top 3 staat van meeste posts
Ik ben in tegenstelling tot velen, wel bekend met de vele lagen van de samenleving.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
What's new?
Check mijn ondertitel dan ook.
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ben in tegenstelling tot velen, wel bekend met de vele lagen van de samenleving.
Ik zag vandaag een neger lopen in enkel een sportbroek en slippers.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ben in tegenstelling tot velen, wel bekend met de vele lagen van de samenleving.
hier regende en waaide het kkhardquote:Op maandag 9 maart 2009 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een neger lopen in enkel een sportbroek en slippers.
Zo warm was het toch niet?
Het was hier wel droog, maar om nou te zeggen dat ik ook maar in een korte broek ga lopen.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hier regende en waaide het kkhard![]()
TSSSSSSSquote:Op maandag 9 maart 2009 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een neger lopen in enkel een sportbroek en slippers.
Zo warm was het toch niet?
Nah hij is vast het padje af. Of hij is vergeten dat hij in Nederland woontquote:Op maandag 9 maart 2009 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was hier wel droog, maar om nou te zeggen dat ik ook maar in een korte broek ga lopen.
Hij zit die Zweedse jankbal recht in zijn gezicht uit te lachen.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die negert is gewoon bang voor onze keeper
Ben je zo trots op die 1-1 ofzoquote:Op maandag 9 maart 2009 20:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hij zit die Zweedse jankbal recht in zijn gezicht uit te lachen.
Nee hoor.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:40 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ben je zo trots op die 1-1 ofzo?
Een klap in je gezicht als je buiten komt.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:39 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nah hij is vast het padje af. Of hij is vergeten dat hij in Nederland woont
quote:
Wat sad deze reactie.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
BP snap ik. Maar leg me uit waarom ik?
Jamaarjijdoetgemeenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. Dag en nacht op het strandje liggen en niks doenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:00 schreef bloodysunday het volgende:
Het moet godverdomme zomer worden, ik wil weer varen en chillen enzo
Jaaaaaquote:Op maandag 9 maart 2009 21:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ook. Dag en nacht op het strandje liggen en niks doen
hahaha, nee joh, gekkie.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:01 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Gaan jullie samen koffie drinken:?
Ik ga wel mee. of LJ. vrijdag en zaterdag gewoon. Ik moet hosselen.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:05 schreef bloodysunday het volgende:
Ik heb zin om naar de slof te gaan aankomend weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |