kun jij ff de hele straat lid maken dan want anders halen ze het nooitquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Maar je kan trouwens wel heel erg makkelijk bij het aanmelden het adres en rekening nummer van iemand anders opgeven...
Volgens mij was het vooral Peter R. die met de prijs naar huis ging.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:01 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak Bert Koenders zonder ook maar 1 kritische vraag zijn verhaal mag doen? Neem de uitzending in P&W waar Freek (zit al een decennium op mijn geld) de Jonge vrolijk en wel Peter R. de Vries mocht schofferen.
Jammer net te laat ,ze zeggen nu dat Powned net van het terrein af is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:45 schreef alexis_ het volgende:
Rutger zit trouwens bij 3fm, sinds 17:00
En dit
http://www.hyped.nl/detai(...)_via_netdirect/#When:15:21:00Z
Wat een conclusie!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:46 schreef iBolt het volgende:
of... het ze hebben al 50k leden of ze gaan het niet halen...
Nou ik heb mijn twijvels of ze het gaan halen... en van een 1 april grap zou ik niet vreemd opkijkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:52 schreef teknomist het volgende:
Zoals het nu gaat gaan ze het niet halen. Of er moet nog heel wat verwerkt worden.
Maar goed, ik denk sowieso dat ze al binnen zijn.
damn best kut, nu loop ik dat gratis fok abo misquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Nou Gratis FOK! abonnement bij gratis PowNed abonnement! dus
Er staat daar dat je na 1 april je geld terug krijgt van GeenStijl, maar er staat niet bij dat je het alleen terug krijgt als PowNed het niet haalt...
Dus als je je op die manier aanmeldt krijg je sowieso je geld terug...
Maarja ik ben dus eergister al gratis lid geworden via Autoblog
Godverdomme, ik ben net lid geworden voor die actie van Autoblog en Fok!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Nou Gratis FOK! abonnement bij gratis PowNed abonnement! dus
Er staat daar dat je na 1 april je geld terug krijgt van GeenStijl, maar er staat niet bij dat je het alleen terug krijgt als PowNed het niet haalt...
Dus als je je op die manier aanmeldt krijg je sowieso je geld terug...
Maarja ik ben dus eergister al gratis lid geworden via Autoblog
quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:58 schreef St4ck3r het volgende:
voor powned doe ik het niet, maar voor dat vette Fok! Abbonement vind ik het wel de moeite!
Ik ook, zoals ik al in dat andere topic schreef.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:52 schreef eNGine10 het volgende:
Wel zuur dat al die acties komen als ik al lid ben. Tuurlijk doe ik het uiteindelijk voor de omroep maar een mogelijkheid om een fok abbo te proberen was leuk geweest. Baal er wel een beetje van.
Precies, wel jammer van het aboquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
damn best kut, nu loop ik dat gratis fok abo mis![]()
nouja ik krijg ten minste een autoblog dvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |