wat is daar mis mee ? rijdt prima, okee niet de mooiste auto maar he rijdt brengt me war ik wil en er staat net 50.000 op de tellerquote:
TS moet dan wel extra reserveboutjes meenemen, voor het geval hij te vroeg klaar is met de deur.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:26 schreef Pompiedompie het volgende:
[..]
Hahahaha recht achter deur, zo recht is die achterdeur niet meer nu!! hahahahehehehihioho!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!
Maar ok: Inderdaad een deur op de sloop halen. Eraan zetten is een kwestie van 10 minuutjes boutjes draaien.
Als je er zo over denkt zou ik gewoon naar de sloop rijden een ander deur kopen, boeiend als het een witte of een roze is. Kan je desnoods zelf nog een keer opschuren en overspuiten met lak van de hema.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:20 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
wat is daar mis mee ? rijdt prima, okee niet de mooiste auto maar he rijdt brengt me war ik wil en er staat net 50.000 op de teller
frans/frankrijkquote:Op maandag 9 maart 2009 19:20 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
wat is daar mis mee ? rijdt prima, okee niet de mooiste auto maar he rijdt brengt me war ik wil en er staat net 50.000 op de teller
Whehe jij las de TT en dacht bij 'me auto' aan ME auto.quote:
dankje, alleen ben ik het neit helemaal met je eensquote:Op maandag 9 maart 2009 20:05 schreef PeZu het volgende:
1 voordeel je auto is er niet lelijker op geworden
+1quote:Op maandag 9 maart 2009 18:15 schreef Boor-rat het volgende:
me... Me... ME, me moeder! HET IS MIJN!
scherpquote:
nou ja dat vindt ik dan weer niet maar is niet mijn favo kleur idd, alleen ik vondt toen ik hem kocht het aanbod te mooi om het te laten schieten ervoorquote:Op maandag 9 maart 2009 21:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wat een kankergay kleur is die auto zeg_!
Waarom spuit je em niet overquote:Op maandag 9 maart 2009 22:12 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
nou ja dat vindt ik dan weer niet maar is niet mijn favo kleur idd, alleen ik vondt toen ik hem kocht het aanbod te mooi om het te laten schieten ervoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |