quote:Op maandag 9 maart 2009 20:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon pech en had je maar wat beter je best moeten doen
nee hoorquote:
Nee hoorquote:
ik niet... heb vandaag bijna de hele dag lekker gewinterslaapt!quote:Op maandag 9 maart 2009 19:42 schreef Murmeli het volgende:
is iedereen nu weer ineens herrezen uit zn winterslaap?
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb geen aanbidders
en ben heul niet nieuwsgierig naar de 23 enzo
Ik kan wel lief zijnquote:
heul niet! Alleen mensen die mij real life kennen, weten hetquote:Op maandag 9 maart 2009 20:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yup!cool!
maar dat wist ik stiekem ook al
en ik maar ballondiertjes voor je makenquote:Op maandag 9 maart 2009 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm.. en ik uhm.. ik doe het wel met niks
Die waren lief ja.. maar van jou heb ik ook al dagen niks gehoordquote:Op maandag 9 maart 2009 20:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en ik maar ballondiertjes voor je maken
Nou, ik maakte zo een wilde inschatting en dacht dat er onder je bloeddorstige wraakzuchtige voorkomen nog wel een lief bloemetje zat!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heul niet! Alleen mensen die mij real life kennen, weten het
huis..verbouwing..drukquote:Op maandag 9 maart 2009 20:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die waren lief ja.. maar van jou heb ik ook al dagen niks gehoord
bloemenquote:Op maandag 9 maart 2009 20:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nou, ik maakte zo een wilde inschatting en dacht dat er onder je bloeddorstige wraakzuchtige voorkomen nog wel een lief bloemetje zat!
Niet overdrijven schatquote:
Dat klinkt beterquote:
doe eens vrolijk zijn mupke!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:27 schreef DR34M3R het volgende:
Ik verveel me helemaal niet!
grmblmompelgdvrmopper...
Daar GAAT mijn planning!
*stampvoet*
Die dat zegt kan pas overdrijven.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet overdrijven schat
[..]
Dat klinkt beter
Iemand noemde mij altijd van steen
Dat was de vriend van een oud vriendin van mij. Zei dat altijd als ik niet inging op z'n sekspraatjesquote:
Ik ben een ijsheks!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet overdrijven schat
[..]
Dat klinkt beter
Iemand noemde mij altijd van steen
Nee. Mijn monitor heeft de geest gegeven. Ik had nog een oudje staan gelukkig, maar heel mijn kamer staat weer overhoop. En aangezien ik morgen, en woensdag, en donderdag een oppas over de vloer heb moet het opgeruimd worden en kan ik het werken dus ook wel vergeten vanaaf. Vrdmm.quote:
Ooooh, sterkte dan maar!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben een ijsheks!
[..]
Nee. Mijn monitor heeft de geest gegeven. Ik had nog een oudje staan gelukkig, maar heel mijn kamer staat weer overhoop. En aangezien ik morgen, en woensdag, en donderdag een oppas over de vloer heb moet het opgeruimd worden en kan ik het werken dus ook wel vergeten vanaaf. Vrdmm.
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat was de vriend van een oud vriendin van mij. Zei dat altijd als ik niet inging op z'n sekspraatjes
Ja, en een heleboel onzin die ik er gratis bij kreeg van fok.quote:
Er staat alleen editquote:Op maandag 9 maart 2009 20:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, en een heleboel onzin die ik er gratis bij kreeg van fok.
En waarom las ik daar nu pruimruimen?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ooooh, sterkte dan maar!Komt goed, even lekker puinruimen!
Omdat ik alles weer weggeknipt had en opnieuw begonnen benquote:
try me.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:35 schreef Howl het volgende:
GoeienAvond
[..]
En ik ben een tovenaar, en met een toverspreuk smelt ik het ijs.
Oh my, jij bent af en toe echt sick!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En waarom las ik daar nu pruimruimen?
Dit is vragen om natuurlijk...quote:Op maandag 9 maart 2009 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mij noemden ze sneeuwwitje
Of sprinkhaan (omdat ik grote passen zet als ik ren)
Of Mental M....
Of Psycho
Die laatste twee hoef ik niet uit te leggen hoop ik, sta ik er al niet zo goed op
Ik las dat ookquote:Op maandag 9 maart 2009 20:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh my, jij bent af en toe echt sick!
Zet het dan daar neerquote:Op maandag 9 maart 2009 20:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Omdat ik alles weer weggeknipt had en opnieuw begonnen ben
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon naar mijn ogen moet laten kijkenquote:Op maandag 9 maart 2009 20:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:39 schreef Howl het volgende:
[..]
Wat jammer nou, dat ik die toverspreuk net vergeten ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |