Ja, keispannend, ben nog onder de indruk van mn weekendquote:Op maandag 9 maart 2009 17:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hangt van je definitie af.
Ik heb gisteren 'Watchmen' gezien, die was wel spannend op sommige momenten.
Jij dan?
Maak jij ooit kans ?quote:
En het is pas maandag...quote:
ivoor, een halterjurk boven strak en dan onder wijd met hoepel eronderquote:Op maandag 9 maart 2009 18:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, keispannend, ben nog onder de indruk van mn weekend
En @ Duim: Ja, trouwjurk, wat voor een?
Strak, wijd, wit, rood,enz enz enz
Gewerkt in het hoge noorden... veel te lang in de auto gezeten...quote:Op maandag 9 maart 2009 18:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan of met wie heb je geneukt?
En niet geneukt ?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gewerkt in het hoge noorden... veel te lang in de auto gezeten...
Nee dat gaat niet werken op een strand idd.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ivoor, een halterjurk boven strak en dan onder wijd met hoepel eronderen een een korte sleep
zonder friemeltjes en frutseltjes helemaal glad.
En daaroverheen een soort euh ja hoe noem je dat, ding met allemaal friemels erover en glimmende palletjes die je niet zag maar toch wel en die liep achter over de rok/ sleep in 2 delen uiteen.
Nu weet je nog niks hahaha
Ik heb elk weekend wel een tof weekend !quote:Op maandag 9 maart 2009 18:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
neuh, wel een tof weekend gehad.. dat dan weer wel
Ja dacht ik al, maar er staat een extra zinnetje inquote:Op maandag 9 maart 2009 18:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen idee heb gewoon van wiki gecopieerd!!?
IDD !quote:Op maandag 9 maart 2009 18:12 schreef Garisson72 het volgende:
Is het de bedoeling van deze TT dat andere Fok!kers ons hier komen vermaken?
Als het goed is klopt de nieuwe nu weer.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dacht ik al, maar er staat een extra zinnetje in
Zo ff voor je verbeterdquote:Op maandag 9 maart 2009 18:12 schreef Garisson72 het volgende:
Is het de bedoeling van deze TT dat andere Fok!sters ons hier komen vermaken?
Ik weet meer dan netquote:Op maandag 9 maart 2009 18:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ivoor, een halterjurk boven strak en dan onder wijd met hoepel eronderen een een korte sleep
zonder friemeltjes en frutseltjes helemaal glad.
En daaroverheen een soort euh ja hoe noem je dat, ding met allemaal friemels erover en glimmende palletjes die je niet zag maar toch wel en die liep achter over de rok/ sleep in 2 delen uiteen.
Nu weet je nog niks hahaha
Ik vind die 1 km reisafstand van mij naar mijn werk nog steeds geniaal.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gewerkt in het hoge noorden... veel te lang in de auto gezeten...
nog geen idee iets heel anders iigquote:Op maandag 9 maart 2009 18:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet werken op een strand idd.
Enig idee waar je wel naar gaat kijken? Dan kan ik wat zaken voorstellen in Brazilie
Ik wil echt wel trouwen (mits mogelijkquote:Op maandag 9 maart 2009 18:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet meer dan net
en ik heb geen trouwjurk
Al zou ik best ooit een keer willen trouwen, als ik 80 ben ofzo
Neequote:Op maandag 9 maart 2009 18:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik wil echt wel trouwen (mits mogelijk) en voor mijn 40ste
![]()
Stelling: Wil jij trouwen later ?
geen idee wat dat isquote:Op maandag 9 maart 2009 18:15 schreef Nouk84 het volgende:
Gaan jullie kijken naar dat nieuwe programma: "Take me out"?
Da's geen stelling, da's een vraag.quote:
Jaaaaaaaaaa!!quote:Op maandag 9 maart 2009 18:17 schreef mrbox het volgende:
Niet door jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk wel ooit te willen trouwen laterquote:Op maandag 9 maart 2009 18:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
Weer????quote:Op maandag 9 maart 2009 18:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
Ik zou het wel willen, maar of het gebeurtquote:
Later, als ik eindelijk een bitch heb gevonden die met mij om kan gaanquote:Op maandag 9 maart 2009 18:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
MNR!quote:
euh tja ben officieel nog getrouwdquote:Op maandag 9 maart 2009 18:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
vraag: Wil jij trouwen later ?
Zo zeker niet dusquote:Op maandag 9 maart 2009 18:22 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Later, als ik eindelijk een bitch heb gevonden die met mij om kan gaan
Tja is toch iets leuksquote:Op maandag 9 maart 2009 18:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Da's geen stelling, da's een vraag.
Maar: Nee. Ik zou niet weten waarom.
Ik zie het probleemquote:Op maandag 9 maart 2009 18:22 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Later, als ik eindelijk een bitch heb gevonden die met mij om kan gaan
Hu probleem ? ik niet hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 18:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tja is toch iets leuks![]()
![]()
[..]
Ik zie het probleem
relatie zonder toekomst?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh tja ben officieel nog getrouwd
en nu ook verloofd ook nog es
en dan zit ik daarnaast in een rzt
pffffffff wat een vraag
voor mij hoeft het niet meer zo nodig, en als ik ooit nog es zou trouwen dan moet mijn gevoel wel heel goed zitten......
jupquote:
als t goed is vanaf 23 maart niet meer, of nou ja dan komt t voor bij de rechter neem aan dat t daarna klaar is, heeft lang genoeg geduurd!quote:Op maandag 9 maart 2009 18:25 schreef MNR het volgende:
Wowh Duim, ben jij nog getrouwd. Wist ik nog helemaal niet van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |