Ja, keispannend, ben nog onder de indruk van mn weekendquote:Op maandag 9 maart 2009 17:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hangt van je definitie af.
Ik heb gisteren 'Watchmen' gezien, die was wel spannend op sommige momenten.
Jij dan?
Maak jij ooit kans ?quote:
En het is pas maandag...quote:
ivoor, een halterjurk boven strak en dan onder wijd met hoepel eronderquote:Op maandag 9 maart 2009 18:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, keispannend, ben nog onder de indruk van mn weekend
En @ Duim: Ja, trouwjurk, wat voor een?
Strak, wijd, wit, rood,enz enz enz
Gewerkt in het hoge noorden... veel te lang in de auto gezeten...quote:Op maandag 9 maart 2009 18:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan of met wie heb je geneukt?
En niet geneukt ?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gewerkt in het hoge noorden... veel te lang in de auto gezeten...
Nee dat gaat niet werken op een strand idd.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ivoor, een halterjurk boven strak en dan onder wijd met hoepel eronderen een een korte sleep
zonder friemeltjes en frutseltjes helemaal glad.
En daaroverheen een soort euh ja hoe noem je dat, ding met allemaal friemels erover en glimmende palletjes die je niet zag maar toch wel en die liep achter over de rok/ sleep in 2 delen uiteen.
Nu weet je nog niks hahaha
Ik heb elk weekend wel een tof weekend !quote:Op maandag 9 maart 2009 18:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
neuh, wel een tof weekend gehad.. dat dan weer wel
Ja dacht ik al, maar er staat een extra zinnetje inquote:Op maandag 9 maart 2009 18:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen idee heb gewoon van wiki gecopieerd!!?
IDD !quote:Op maandag 9 maart 2009 18:12 schreef Garisson72 het volgende:
Is het de bedoeling van deze TT dat andere Fok!kers ons hier komen vermaken?
Als het goed is klopt de nieuwe nu weer.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dacht ik al, maar er staat een extra zinnetje in
Zo ff voor je verbeterdquote:Op maandag 9 maart 2009 18:12 schreef Garisson72 het volgende:
Is het de bedoeling van deze TT dat andere Fok!sters ons hier komen vermaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |