Oh, ik kon hem al niet vinden.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:28 schreef DeeJayMichiel het volgende:
ja die ken ik die heet Follow the leader maar bedankt
Ja idd!11!! Altijd als ik dat nummer hoor ren ik gelijk naar de gang om te kijken wie er gevallen is!!-!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:31 schreef rudedeltadude het volgende:
Die van 'Boem Boem boem aaii wand joe in mai roem' is ook tof!
Lijkt net alsof er iemand van de trap af valt met die boem boem boem
Ik doe dat altijd om mijn zusje voor de gek te houden!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja idd!11!! Altijd als ik dat nummer hoor ren ik gelijk naar de gang om te kijken wie er gevallen is!!-!![]()
Ook als ik het nummer zelf op heb gezet trap ik er nog in!!_!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja idd!11!! Altijd als ik dat nummer hoor ren ik gelijk naar de gang om te kijken wie er gevallen is!!-!![]()
Vooral die tweede boem klinkt zo echt!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:34 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ook als ik het nummer zelf op heb gezet trap ik er nog in!!_!![]()
Ik had een keer, toen liep ik op de trap met dat nummer op mijn discman en toen dacht ik dat ik zelf viel!!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:34 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd om mijn zusje voor de gek te houden!
Ze rent dan altijd direct naar de trap!
Bied it van Maikuuul Jekson?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:35 schreef DeeJayMichiel het volgende:
Ik draai zelf meestal house of dance of andere bekende liedjes op dat moment maar ik wil ze altijd mixen met een lekkere beat weet iemand er een???
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik had een keer, toen liep ik op de trap met dat nummer op mijn discman en toen dacht ik dat ik zelf viel!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |