Awwww Onbetaald stressen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
gekkenhuis en werkeloos tegelijkertijd
Cappucchino!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:25 schreef Aarti het volgende:
Espresso!
Om te compenseren voor de zelfgebrouwen echte-manne-koffie op de afdeling. Die overleef je nietquote:
oeh klinkt nu al lekkerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Om te compenseren voor de zelfgebrouwen echte-manne-koffie op de afdeling. Die overleef je niet
quote:
Ga een lekker een stuk hardlopen in de regen. Daarna een hete douche en wat vers fruitquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]![]()
Ik viel vanmorgen om 6 uur eindelijk in slaap en ben nu alweer wakker, en ook nog regen, als ik geen ochtendhumeur had, dan had ik t hiervan wel gekregen
Ik ga eerst wel gewoon wakker wordenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga een lekker een stuk hardlopen in de regen. Daarna een hete douche en wat vers fruit
mijn verdediging uitwerken van mijn scriptiequote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Awwww Onbetaald stressen?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]![]()
Ik viel vanmorgen om 6 uur eindelijk in slaap en ben nu alweer wakker, en ook nog regen, als ik geen ochtendhumeur had, dan had ik t hiervan wel gekregen
deze postings spreken elkaar tegen.... ochtendhumeur =quote:
Ik snap t nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
deze postings spreken elkaar tegen.... ochtendhumeur == ochtendhumeur
Sorry, sommige mensen moeten wel werkenquote:
Bij de buurvrouw?quote:
Probeer het nog eens na een bak koffiequote:
Ik heb dr al 2 op en snap t nog steeds nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Probeer het nog eens na een bak koffie
Die heb ik niet...quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sorry, sommige mensen moeten wel werken
Handen hoog houden en veel heen-en-weer springenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn verdediging uitwerken van mijn scriptie
je hebt geen ochtendhumeur maar je post: "morguhquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
je hebt geen ochtendhumeur maar je post: "morguh"
tegensprekende posts
omg ik leg het uit![]()
Met de vet gedrukte woorden impliceer ik wel degelijk een ochtendhumeur te hebbenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]![]()
Furulermukselaarquote:
Againquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:20 schreef Klonk het volgende:
ik ga straks even een nieuwe telefoon door een winkelruit flikkeren...
Marcquote:
RaksendaDaperierpanderquote:
tis denk ik al 25 keer voorgekomen dat ik hier hoi wilde zeggen en dat ik gestoord werd of snel een scherm moest sluitenquote:
Dat bericht duikt ook eens in de zoveel tijd opquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:48 schreef OA het volgende:
Whehe, boete naar inkomen...![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)t_verkeersboete.html
Ik zie jouw notes weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |