quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, compleet op broodje, met lekkere dingen.je kan 't zo leuk maken als je zelf wilt met een hamburger, da's zo tof!
De klassieker, met cheddarcheese, curry, mayo, uitjes, tomaat en sla
maar wat ik nu doe, met dezelfde creme fraiche-saus die ik bij de groente doe, met wat extra bieslook, tomaat en ui is ook erg lekker. Fris en anders
Maargoed, ik ben een groente freak en kan het overal bij.
Van het weekend hadden we ongeveer dezelfde groente schotel met daarbij gebakken sliptongetjes
Nog niet, maar ik ben er net mee begonnen, dus tips zijn altijd welkomquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:08 schreef mjan het volgende:
Windigo: Heb je moeite met de variatie als je vegetarisch eet? Als ik je er misschien mee kan helpen dan geef maar een gil. Het gaat mij al ruim 10 jaar goed af
En waar ga je dan eten P de Hoog?,welk restaurantje?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:54 schreef sgattie het volgende:
zaterdag ; Krielaardappeltjes [gebakken],witlofsalade komkommer ,en een boomstammetje
Zondag;broodje kroket verse tomatensoep bitterkoekjespudding[mona].
Maandag;kleinespruitjes,boontjes voor de kids,aardappeltjes gekookt ,kipspareribs.
Dinsdag;spagettie met eigen sausje,geraspte kaas.En woensdag weer boodschappen doen voor de rest van de week.
Een andere collega heeft een soort van megagrote keuken waar ze workshops geeftquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:12 schreef sgattie het volgende:
En waar ga je dan eten P de Hoog?,welk restaurantje?
Lekker menuutje mevr de bokquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
zondag : aardappelpuree met asperges (ei ham en gemolten boter ) wotteltjes voor de kinderen en kotelettoos
maandag : zelf friet bakken en vietnameese loempiaatjes
dinsdag : nassie met de hele shebang ( satesaus kroepoek atjar en gebakken eitje ) en savonds weer boodschappen doen tot en met vrijdag
Overigens...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 08:59 schreef Isegrim het volgende:
Daar gaan we weer!
zaterdag
gegrilde groenten met kipfilet (ligt er nog steeds omdat we deze week één avond patatjes e.d. gegeten hebben, groenten zijn nog in orde)
zondag
linzen-kikkererwtensoep met saffraan en rozijn
maandag - avond werken
restant soep zondag + wat brood mee naar werk
lief zoekt het zelf maar ff uit.vermoedelijk shoarma speciaal
dinsdag - avond werken
pasta met champignon/pancetta-roomsaus
woensdag
Griekse spinazietaart
donderdag
entrecôte van de grill met Texas BBQ-saus
broccoli
vrijdag
borrel van werk
quote:
Ben ik de enige die hierdoor aan die sketch met André van Duin moest denken? Meneer en mevrouw de Bok bij de Japanner.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |