Dat ik dit plan wil nog niet zeggen dat we het ook zo gaan etenquote:Op maandag 9 maart 2009 16:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Wow, wat plannen jullie allemaal ver vooruit! Zo ver lukt het mij niet, dan zou ik toch maar zin in andere dingen krijgen of dingen laten bederven omdat ik was vergeten dat ze geen week goed blijven.
ik maak de lijstjesquote:Op maandag 9 maart 2009 18:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
Doe mij ook zo'n Mr.![]()
Als ik de mijne op pad stuur voor boodschappen slaagt hij erin om van het hele maandbudget voor drie dagen eten te kopen.
Mijn Mr. houdt zich niet aan lijstjes en weigert ergens anders dan bij de AH boodschappen te doenquote:Op maandag 9 maart 2009 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik maak de lijstjes
en de boodschappen zijn allemaal van de Lidl overigens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DevilsAndDust op 09-03-2009 18:26:31 ]Still a little bit of your face I haven't kissed.
Juist niet. Lidl en Aldi zijn bijvoorbeeld de enige twee supers die géén vlees van onverdoofd gecastreerde varkens verkopen.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Wij hebben bij mijn ouders al een paar keer erg lekker vlees van de Lidl gegeten (koop zelf altijd biologisch), wel van de Duitse Lidl maar het merk is volgens mij hetzelfde, Oldenlander.
Ik vraag me trouwens wel af hoe het zo goedkoop kan zijn, of het dan nog minder diervriendelijk is dan bij andere supermarkten, maar goed.
Anderhalve week voor ¤ 250,-???quote:Op maandag 9 maart 2009 22:19 schreef Fogel het volgende:
We hebben een keer een maandmenu gemaakt, flink ingekocht (vers spul natuurlijk om de zoveel dagen bijvullen), geconcludeerd dat het (financieel gezien) een goed idee was en vervolgens nooit meer gedaan
We hebben het er al een halfjaar ofzo over om maar eens een weekmenu te proberen, maar het komt er maar niet van. Deze zaterdag wel voor zo'n 250¤ aan voedsel ingeslagen (maar zonder plan, gewoon dingen in de kar gemikt die er OK uit zagen) dus daar zouden we het een week of anderhalf mee uit moeten houden.
Je denkt dat je scoort, maar je loopt met je eigen domheid te koop. Met andere woorden, ik ben pas 1 keer (48 uur) geband, dus je kent de feiten weereens niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:31 schreef motorbloempje het volgende:
je kent de immer grappige (en om de dag gebande) Twerk toch wel?
OK, 1900 Noorse kroon was het en deze keer vrij veel vlees gekocht (en dat is hier asociaal duur).quote:
Heel vaak, alleen met verse groenten kom ik nog wel eens in de knel, de ene groente moet toch sneller gegeten worden dan de andere.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
doen jullie trouwens ook regelmatig schuiven?
Omdat we alles op maandag in huis hebben, kunnen we alsnog makkelijk bepalen iets om te schuiven omdat het het wat sneller/makkelijker is
Same here.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Heel vaak, alleen met verse groenten kom ik nog wel eens in de knel, de ene groente moet toch sneller gegeten worden dan de andere.
Ja. Da's het handige van voor 5 dagen eten in huis halenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Heel vaak, alleen met verse groenten kom ik nog wel eens in de knel, de ene groente moet toch sneller gegeten worden dan de andere.
Niet zo heel vaak. Ervaring heeft me geleerd dat van uitstel (van een dagmenu) vaak afstel komtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
doen jullie trouwens ook regelmatig schuiven?
Omdat we alles op maandag in huis hebben, kunnen we alsnog makkelijk bepalen iets om te schuiven omdat het het wat sneller/makkelijker is
Kijk jij bij peen en uien naar een datum op de verpakking?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Da's het handige van voor 5 dagen eten in huis halenAlleen moet je dan wel goed op de data van de groenten letten
Ik kon gister dus een zak peen en uien wegflikkeren omdat-ie een paar dagen over datum was
![]()
Toch beter opletten volgend weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |