De PM.quote:Hoi, wat lijkt het het erg dat hans je om 6 uur 's ochtends al aan het verkrachten is, wat een naar leven moet je erop nahouden.
Enne weet je wat de kenmerken van depressievitijd zijn:
* gedachten over schuld, zelfverwijt, waardeloosheid en verlies van zelfrespect
* problemen met concentreren en geheugen, denkremming en besluiteloosheid
* Stemmingswisselingen
Ga eens serieusbij jezelf na of je hier last van hebt bij twee van de drie punten zou ik ersntig gaan overewegen om er wat aan te doen Betty, doe het voor jezelf, want dat hoort niet bij jou, je bent altijd een vrolijk en lief en zachtaardig meisje geweest en vrouwtje theresa bijna, er altruïstisch, en zoals je nu misschien bent? --> .............
En dat terwijl een vrouw zoals jij van bijna jaar vollop in het leven hoort te staan lieve kindertjes zou willen krijgen samen met de man waar ze echt van houdt, en een gezinnetje zou willen stichten, zodat ze bv op zondag ochtend de ontbijttafel zou kunnen opmaken samen leuk op vakantie gaan met je eigen gezinnetje enz, ik denk dat je nù niet gelukkig bent. Nu lijkt het te worden: betty van die hoek, laat staan je reputatie bet, zie miijn naam. Dat wil je toch niet?
Kies voor jezelf aub,graaf de schatten die je hebt begraven weer op en ga voor het geluk, zoek een man die echt van je houdt waar je niet bij weg te 'slaan' bent maaar danuit liefde wederzijdse liefde, en niet omdat een man zijn lusten op jou botviert en zodoende jou niet wil laten gaan, een man waarmee je een mooie liefdevolle toekomst mee kan opbouwen, Bet ik hou van je en zal je nooit vergeten en hoop vanuit het diepste vanmijn hart dat je een ommekeer in je leven gaat bewerkstelligen, laat je niet meet gebruiken voor de lusten vaneen ander, maar kies voor liefde die echt wederzijds is en waar je niet als neukpop wordt gebruikt totdat je kapot bent emotioneel.
Ik schrijf dit omdat het hartverscheurend is zoals je leeft en ik weet dat je niet gelukkig bent en zal worden op de manier waarop je nu leeft, open je ogen! Meer kan ik niet zeggen alleen dat er wèl mensen zijn die echt van je houden, dus kortom: graaf je schatten weer op!
TIME FOR A CHANGE Betty!!!!
Doe het please!!!
Niet nu. Toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef Anthraxx het volgende:
Ja. Ik herken mij in 2 van de 3 punten. Ga ik nu dood?
Wij zitten weer bij een ander kliekje...quote:
Zolang ik maar bij jou in een kliekje zit vind ik alles best. [/slijm]quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij zitten weer bij een ander kliekje...
Welke maffe pm.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
ik zag dat een aantal van jullie die maffe PM ook hebben gehad?wtf
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Zolang ik maar bij jou in een kliekje zit vind ik alles best. [/slijm]
Nog een paar weekjes, dan kun je me weer aanschouwen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met Twist? Heb het gevoel dat ik je al te lang niet heb gezien!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:11 schreef TwistedDarling het volgende:
Nog een paar weekjes, dan kun je me weer aanschouwen.
Het gaat, kan beter...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:11 schreef TwistedDarling het volgende:
Het gaat. Niet goed, niet slecht. Zo'n periode heb ik soms. Gaat wel weer over.
Met jou?
Ahw, knuffel voor ons.quote:
quote:
quote:
Nog drie dagenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:42 schreef Godtje het volgende:
weekend?
Kutquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nog drie dagen.
Dan wel direkt anderhalve week.
Is het trouwens je barca week? Want dan ga ik nog jaloerser worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nog drie dagen.
Dan wel direkt anderhalve week.
Uiteraard. Graag gedaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is het trouwens je barca week? Want dan ga ik nog jaloerser worden.
Ik ga jou alleen nog maar vrolijke onschuldige muziek sturen, denk ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:56 schreef nectarientje het volgende:
Ik zit even met mijn iPodje op te werken en luister naar Scheer - wish you were dead. Komt een collegaatje naar me toe lopen om te vertellen dat een cliente van me daadwerkelijk overleden is
Gezeikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Graag gedaan.
[..]
Ik ga jou alleen nog maar vrolijke onschuldige muziek sturen, denk ik.
Guns N' Roses - Coma?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:58 schreef Litpho het volgende:
Ik ga jou alleen nog maar vrolijke onschuldige muziek sturen, denk ik.
Mag ik een paar mensen voorstellen?quote:
Jan smit?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mag ik een paar mensen voorstellen?
Ik zit meer aan clienten van me te denkenquote:
Dan hebben we er alvast 4. Een goed begin is het halve werk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zit meer aan clienten van me te denkenMaar ik kan me ook helemaal vinden in jouw voorstellen
Ik, Q. en Annie ja, idd, wtf?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
ik zag dat een aantal van jullie die maffe PM ook hebben gehad?wtf
CL is bevallen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ho, en de baby krijgt mooie roze knuffels. Alsof haar dat iets uitmaakt
Leuk he, aftellen?quote:
Hoi!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:52 schreef Zotheid het volgende:
Hoi, ik ben Zotheid.
Ah, een kutkakker. Welkom. Die hebben we hier nog nietquote:
Het kind dat dat zei is 19 en heeft een full time mbo baan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hoi!
zoiets als in je sig zou ik nooit zeggen!
Nee, dat klinkt niet als de Lisette die ik kenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:58 schreef Zotheid het volgende:
Het kind dat dat zei is 19 en heeft een full time mbo baan.
Zie je wel, je bent echt een kutkakker.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het kind dat dat zei is 19 en heeft een full time mbo baan.
Maar wel uit Den Haag!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, dat klinkt niet als de Lisette die ik ken
Waarom dat?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Zie je wel, je bent echt een kutkakker.
Me happy for youquote:
Wat is er mis met een fulltime MBO-baan?quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is er mis met een fulltime MBO-baan?
Op je 19e hoor je nog student te zijn en te lallen en stufi ontvangen en op het geld van je ouders te leven, dan moet je niet full time gaan werken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is er mis met een fulltime MBO-baan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |