ik ook maar dan vanaf het beginquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:37 schreef Frey het volgende:
Ik ben de afgelopen 2 weken helemaal omgeslagen. Ik sta nu aan Nicks kant.
Ze heeft zo'n kinderachtig toontje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Echt heerlijk dat ze gemeen is vooral tegen Nick
Ik ken iemand hier die dat heel leuk zal vindenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:37 schreef Frey het volgende:
Hier hetzelfde. Het leukste moment van die hele toestand vond ik trouwens wel het moment dat Maxime boos aan het worden was toen Nick over haar begonquote:
En zo hoort het. !!quote:Ik ben de afgelopen 2 weken helemaal omgeslagen. Ik sta nu aan Nicks kant.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ken iemand hier die dat heel leuk zal vinden
En daar is iequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En zo hoort het. !!
Maxime is verder wel tof maar altijd maar dat gedoe tegen die arme Nick.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:09 schreef MissJ het volgende:
Heeft Maxime geen andere kleuren dan rood en zwart in haar kledingkast hangen? Echt serieus, let maar eens op, ze heeft altijd rood en/of zwart aan
Ze heeft wel 2 verschillende onderbroeken is mij verteld:quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:18 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
exactly my thoughts .. te ranzig eigenlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze heeft wel 2 verschillende onderbroeken is mij verteld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
***edit***
Kheb nu pas de aflevering van vandaag gezien..
die rot maxime gaat nu gewoon te ver.![]()
![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door Sk00p op 12-03-2009 23:51:43 ]Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
idemquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:37 schreef Frey het volgende:
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:05 schreef alors het volgende:
Wat is Bing ook een sukkel zeg![]()
En MaximeWat een kinderachtig wijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door GLITCH. op 13-03-2009 15:36:09 ]How old were you when you first let a man make love to you?
Next, who was he? Next, how did you feel at the time?
What did you feel, what did you think, were you pleased, frightened, ecstatic, disgusted?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:53 schreef Frey het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:53 schreef Frey het volgende:
Van De GTSTCourant:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |