Helemaal mee eensquote:Op maandag 9 maart 2009 16:30 schreef Perico het volgende:
Bij Noud ontbreekt het aan acteertalent. Samen met Fos was hij best te pruimen, maar de teksten komen gewoon niet lekker uit zijn mond.
Maar okee, liever Barbara dan nog -- haar grijze gebit, het geliefie, en de wanstaltige sex scenes met haar en Floris zal niemand missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Florien vond ik juist wel tof, met haar erbij kwam Nina ook veel beter tot haar recht in de serie. Florien kwam in de serie tenminste echt als een vriendin over en Fos en Nina gingen ook wel oke samen. Tegenwoordig is Noud de enige echte vriend van Nina heb ik het idee, maar toch als ik ze samen zie in een scene komt het niet vertrouwd over, je hebt niet het idee dat die echt close zijn. Dat devalueert het personage Nina nog verder. Die Daniël en dat huppelkutje van hem brengen daar geen verandering in en voegen helemaal niets toe.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:54 schreef Wittekonijn het volgende:
Ach ja... Vicky, Florien, Fay, Ronja en in mindere mate Sjors... ze zijn allemaal zo inwisselbaar geworden als een kadobon. Hetzelfde karakter, zelfde uiterlijk, zelfde soort verhaallijnen... same same same.
Wat een domper.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Nick, gespeeld door Christophe Haddad, is de tweede exit.
[ afbeelding ]
Zoals die rotfischers.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:18 schreef Erosjuhhh het volgende:
zonde, hadden veel anderen voor hem in de plaats weggemogen
Neequote:Op maandag 9 maart 2009 19:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Nick, gespeeld door Christophe Haddad, is de tweede exit.
[ afbeelding ]
Boulevard meldde, omdat hij naar New York wil, om acteerlessen te nemen, en zich verder te ontwikkelen. Christophe wil dus niet dat GTST zijn plafond is.quote:
Ik vroeg me ook al af waarom ze toevallig samen in de sauna zitten.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:31 schreef JufMariska het volgende:
Omg.. Barbara met Martijn in de sauna... Dat lijkt er haast op dat daar iets aan zit te komen
Ik hoop juist dat Karin Alberts weggaat, of moet ik zeggen 'Karrin Alberts'quote:Op maandag 9 maart 2009 20:13 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop dat Hellen Helmink weggaat.
Eens uiteraard.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als Barbara eruit gaat, ga ik weer voor vast kijken, maar inderdaad het zal wel niet. Die Charlotte Besijn die ik ervan verdenk dat ze nog erger is dan Barbara beweerde dat ze wat haar betreft nog 10 jaar achter gtst wilde aanplakken en zichzelf 'prima kon verdedigen op de set'. Die laatste opmerking is helemaal te belachelijk voor woorden, zo iemand mag van mij gewoon oneervol ontslagen worden.
Barbara![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zo dat lucht al aardig op
Ik denk dat Maxime Nick gaat vermoorden. Erg jammer trouwens dat hij eruit gaat. Om Vicky ben ik niet zo rouwig.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:25 schreef MikeTuinstra het volgende:
-knip-. Ik mag aannemen dat hij vermoord wordt? Maxime, Ludo, van Houten/derde speler?
Idd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:42 schreef bloodymary het volgende:
Het is echt geen reet meer aan, en toch blijven kijken. Maar ja, als je al vanaf 1990 kijkt kun je moeilijk ineens zeggen nu stop ik er maar mee....
quote:Liza Sips uit GTST geschreven
Actrice Liza Sips moet vertrekken bij Goede Tijden Slechte Tijden. De 18-jarige Sips is sinds 2007 in de RTL-soapserie te zien als Vicky Pouw.
Actrice Liza Sips moet vertrekken bij Goede Tijden Slechte Tijden. Dat heeft RTL, waar de soap al ruim achttien jaar wordt uitgezonden, maandag bekendgemaakt. De 18-jarige Sips is sinds 2007 in de serie te zien als Vicky Pouw.
Het vertrek van Sips uit de serie heeft volgens RTL niets te maken met haar acteertalent. "Ze is volgens de makers wel talentvol, maar ze is niet meer verankerd in de serie. Haar soapfamilie is recentelijk vertrokken en het is voor de makers te moeilijk om verhaallijnen voor haar te verzinnen."
De laatste draaidag van Sips is op 15 mei. Wanneer de aflevering die dan wordt opgenomen te zien is, is niet bekendgemaakt. RTL kondigt maandagmiddag ook aan dat binnenkort nog een castlid van de soap vertrekt. Wie dat is wordt maandagavond bekendgemaakt in RTL Boulevard.
[Novum]
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:28 schreef Michellee het volgende:
Natuurlijk, het is weer helemaal goed tussen Ronja en Charlie! Als een vriendin dit mij zou flikken, mocht ze echt wel weer een eind oprotten!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijk dat ie acteerlessen in New York gaat volgen.
ik moet er niet aan denken om met mijn huisarts in een sauna te zittenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 04:08 schreef Perico het volgende:
@ Canisfire:
Haha jaaa tis echt Wout hoor, ga maar na... eerder al een geanimeerd gesprek in De Koning met Janine, en geflirt met Maxime en haar verdedigen tegenover zijn vrouw..
En dan nu in de sauna met Barrrr... lekker transpireren, wat hij als Wout de fysio ook al altijd met haar deed. Die 2 krijgen dus maar weer eens een affaire.
Irene: "Wat heb je vandaag gedaan schat?"
Wout: "Ik heb naakt met Barbara in de sauna gezeten. Was gezellig, een goed gesprek!"
ik hoop het niet zegquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:15 schreef Marrije het volgende:
Dan is Ludo ook alleen. . . Of komt het weer goed met Janine?
Idd. Maar Ludo heeft toch zijn princes?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik hoop het niet zeg
en ik hoop dat nick gewoon ergens anders op de wereld gaat werken, net als stefano.
kan hij in elk geval weer terugkomen.
Het zal je niet verrassen maar ik vind het juist een leuk stel, een combinatie die niet voor de hand ligt en zodoende toch een beetje van Houten/Sanders conflict. Ik hoor nou geen bruidsklokken luiden, Janine is Ludo zijn eeuwige liefde maar het is me zeker verfrissend. Zo gister ook weer met de terugkerende sfeervolle Jazzy achtergrondtune vond ik dat absoluut het hoogtepunt van de week tot nog toe.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:45 schreef Frey het volgende:
Jack en Janine.![]()
Maar hopen dat Ludo snel jaloers wordt en dat de bom dan barst.
Mja, die had toch ook maar voor één seizoen getekend?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:14 schreef Liquidist het volgende:
maxime gaat er rond de zomer ook uit. Geloof me, betrouwbare bron![]()
Jammer van nick
Ik zie het eerder gebeuren dat Danny wat met Sjors krijgt. En iets zegt me dat Barbara wel weer terug zal komen bij Jef.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:27 schreef Wittekonijn het volgende:
Charlie en Ronja... tsjah...
Het zou leuk zijn als Danny aanpapt met Carlo (?) de schoonmaakster bij Charlies! Twee dames vechten om een been....
Maar Carlo zou leuker zijn!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie het eerder gebeuren dat Danny wat met Sjors krijgt. En iets zegt me dat Barbara wel weer terug zal komen bij Jef.
Ik zie het personage Barbara liever doodquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:00 schreef Michellee het volgende:
[..]
Maar Carlo zou leuker zijn!
Ik zie Barbaar eerder met Martijn!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zie het personage Barbara liever dood
Ik ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zie het personage Barbara liever dood
Dan zie ik persoonlijk Jef toch liever samen met Laura... haar gun ik het meerquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:10 schreef Miss_paraplu het volgende:
ik blijf denken dat Danny toch voor Ronja blijft gaan, en Ronja uiteindelijk voor hem, en Charlie natuurlijk niet kan hebben.. en die door het lint gaat..
Jef en Barbara een stel weer? Hmm.. tja je weet het nooit.. met GTST kan alles.. ach het zou niks me ook niks verbazen ook.. Floris is er vandoor.. Jef is weer alleen, dus ze kunnen elkaar steunen en van het een komt het ander..
Ik gun Laura weer eens een verhaallijn! Het enige wat ze de laatste jaren het meeste doet is "toevallig" een vertrouwd gesprek opvangen en diegene daarmee confronteren... en dat soort dingen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:24 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ja zucht.. het scenario begint weer opnieuw met Barbara .. maar Jef en Laura? Nee dat zie ik dan weer niet zitten.... Laura gun ik zeker een leuke man ! Maar Jef nee..
Ja, de argumenten zijn echt waardeloos. De enige verhaallijn die mij op het moment boeit is die van de familie Sanders en vooral de strijd tussen Maxime en Nick. Helaas kregen we daar de afgelopen 2 dagen niets van te zien. In plaats daarvan kregen we gezwijmel van Jack en Janine, gezeur van Charlie en Ronja, de saaie Vicky, Dex en Noud en als hoogtepunt Martijn en dat skelet in de sauna.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:34 schreef Wittekonijn het volgende:
En dan moet Vicky eruit omdat ze geen verhaallijnen voor haar meer kunnen verzinnen?
. . .terwijl Danny vreemdgaat met Sjors en die eigenlijk net weer een relatie met Bing was begonnen. Zoiets?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:10 schreef Miss_paraplu het volgende:
ik blijf denken dat Danny toch voor Ronja blijft gaan, en Ronja uiteindelijk voor hem, en Charlie natuurlijk niet kan hebben.. en die door het lint gaat..
Haha ja, deja vu sex met Wout... de tweelingbroer van Martijn met de gouden handjes?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:04 schreef Starlie het volgende:
Barbara en Martijn zullen wel een geheime romance krijgen, onder het mom van "Het is net of ik je uit een vorig leven ken"...![]()
Martijn kiest uiteindelijk toch voor Irene en Barbara heeft WEER wat te janken....
Ik denk ook niet dat hij Irene wil inruilen voor Bar, maar als er wat te nuecken valt. . .quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:04 schreef Perico het volgende:
[..]
Haha ja, deja vu sex met Wout... de tweelingbroer van Martijn met de gouden handjes?
Ik vind dit een ongeloofwaardige verhaallijn, en wel om de volgende reden. Oke, Irene is rationeel en Martijn nogal emotioneel (terwijl een huisarts toch ook altijd gedisciplineerd in zijn rol moet blijven)... en dat botst.
Maar Irene is een mooie vrouw met klasse, terwijl Barbara gewoon leeeluuk is (maar ze duikt wel snel met iedereen de koffer in). Dan nueckt Martijn een paar sporten naar beneden op de ladder? Kijk van Irene naar Maxime valt goed te begrijpen, maar Barbara is echt een degradatie van jewelste.
Ja, want voor je het weet kom je onder een autoquote:
Geweldige koppen kan die griet trekken. Mochten ze die rol ooit aan een ander geven dan kan dat alleen maar tegenvallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |