zo stomzinnig zijn ze anders nietquote:Op maandag 9 maart 2009 17:56 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik kon er wel antwoord op geven, maar ik werd serieus te lui om constant je vragen te beantwoorden, want ze werden wel erg stomzinnig![]()
Welk ding koop je dan? Welke set of whatever?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
zo stomzinnig zijn ze anders niet![]()
Aangezien er op de website verteld word dat er geen bekabeling nodig is...![]()
Maar dan moet ik er nog een kankerding bij kopen en dan doet hij het pas
Je vergeet er nog een aantal.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:59 schreef VlaDje het volgende:
Jahajajaja mensen, als we downpoison noemen moeten we ook de rest niet vergeten
heb wel oren naar die z5500... Maar daar moet ik een transmitter bijkopenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:59 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Welk ding koop je dan? Welke set of whatever?
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:00 schreef ImTheBase het volgende:
IK MAG ALLE MEISJES WANT DAN RKIJG IK KUSJES ZO HOOP IK ZOALS VELEN HIERLQ~!:!D:D:D:D::DD: ~!!~!~KeS(O+O+O+o1(K)!Õ+O+!maynoanise
Ik wou je alleen even laten zien hoe stom het is om 1 iemand te liefkozen van de tientallen die hier zijnquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:00 schreef ImTheBase het volgende:
IK MAG ALLE MEISJES WANT DAN RKIJG IK KUSJES ZO HOOP IK ZOALS VELEN HIERLQ~!:!D:D:D:D::DD: ~!!~!~KeS(O+O+O+o1(K)!Õ+O+!maynoanise
Ik zie je gezicht nietquote:Op maandag 9 maart 2009 18:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zie jij een sarcastische blik op mijn gezicht?
Dus als het aan jou ligt komen er ook nooit meer naamtopics?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik wou je alleen even laten zien hoe stom het is om 1 iemand te liefkozen van de tientallen die hier zijn
Wat altijd gebeurt overigens :<quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 18:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik wou je alleen even laten zien hoe stom het is om 1 iemand te liefkozen van de tientallen die hier zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |