abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66862134
Dus.
Ja doei.
  maandag 9 maart 2009 @ 15:39:55 #2
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66862278
dus wat? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_66862293
nieuw topic, jewaits
Ja doei.
pi_66862311
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
Dus.
Post jouw jetsers eens
  maandag 9 maart 2009 @ 15:42:27 #5
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66862353
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
nieuw topic, jewaits
Ik heb geen aits!
Get woke, go broke!
pi_66862382
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb geen aits!
prijs de heer
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:40 schreef Juup© het volgende:

[..]

Post jouw jetsers eens
die zijn al oud nieuws
Ja doei.
pi_66862432
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

die zijn al oud nieuws
  maandag 9 maart 2009 @ 15:46:10 #8
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_66862449
Ja doe eens een paar mooie jesters van een willekeurige fokster.
  maandag 9 maart 2009 @ 15:48:06 #9
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66862515
over jeweettog gesproken.

Ik heb vandaag echt het stereotype neger gezien in de bus. Laaghangende broek, petje, domme kop en wat er uit zijn bek kwam, niet normaal zo fucking dom:

Ik zeg tegen die conjo :noooo!!!! Jeweettog, die gast van niet spang! jeweettog, en daar in de club, jeweetog, die chckie was spanga, jeweetog, ik zeg nooooo!!!!! en die doekoes waren weeeerieeeee jeweetog!!!! noooooo!!!!

Dat ging echt de hele rit zo door, de halve bus zat elkaar aan te kijken met zo'n blik van: dit moet nep zijn. We konden ons lachen echt niet inhouden. Echt achter ELKE zin" jeweetog!!!"
Get woke, go broke!
  maandag 9 maart 2009 @ 15:48:36 #10
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66862534
Gelukkig heb ik wel Fok. .
Fok!bejaarde
pi_66862658
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:48 schreef HeatWave het volgende:

Ik heb vandaag echt het stereotype neger gezien in de bus. Laaghangende broek, petje, domme kop en wat er uit zijn bek kwam, niet normaal zo fucking dom:

Ik zeg tegen die conjo :noooo!!!! Jeweettog, die gast van niet spang! jeweettog, en daar in de club, jeweetog, die chckie was spanga, jeweetog, ik zeg nooooo!!!!! en die doekoes waren weeeerieeeee jeweetog!!!! noooooo!!!!

Dat ging echt de hele rit zo door, de halve bus zat elkaar aan te kijken met zo'n blik van: dit moet nep zijn. We konden ons lachen echt niet inhouden. Echt achter ELKE zin" jeweetog!!!"
Wat ben ik blij dat ik kan fietsen naar mijn werk.
Al word ik geregeld door vergelijkbare types bijna aangereden.
Want op een gegeven moment gaan zulke mensen ook autorijden.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 9 maart 2009 @ 15:55:58 #12
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66862791
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Wat ben ik blij dat ik kan fietsen naar mijn werk.
Al word ik geregeld door vergelijkbare types bijna aangereden.
Want op een gegeven moment gaan zulke mensen ook autorijden.
Ach nee man, dat is toch lachen.... heb nog nooit zo'n lol gehad om 8:30 in een bus vol onbekenden, het was gewoon bandscheppend .
Get woke, go broke!
  maandag 9 maart 2009 @ 15:56:36 #13
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_66862817
quote:

Je hebt hier genoeg van dat soort lui alleen is die straattaal wat minder hier. Dat scheelt.

Het is trouwens beter dat ze jeweetog zeggen dan het in het vernederlands you know i'm saying zeggen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 9 maart 2009 @ 15:59:37 #14
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_66862926
Oh ja, tvp.

Hey Boem, is dat nu ophalen in Breedtjeda of wordt je tv verstuurd?
pi_66863213
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:48 schreef Anosmie het volgende:
Gelukkig heb ik wel Fok. .
zeggik

Ja doei.
  maandag 9 maart 2009 @ 16:08:53 #16
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_66863257
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:59 schreef n00cL30n het volgende:
Oh ja, tvp.

Hey Boem, is dat nu ophalen in Breedtjeda of wordt je tv verstuurd?
Vanaf gezien. Ik heb bij nader inzien besloten dat ik eerst maar mijn nieuwe kamer moet inrichten voor ik zulke aankopen doe. Ik weet namelijk niet of er een tv meubel in past, zo niet zou hij aan de muur moeten en ik weet dus ook niet of dat kan. Vandaar.
pi_66864385
Beebietvp.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_66864542
Ik irriteer me een beetje aan je reeks tvp's, J.
pi_66865023
Sorry. Ik ben bang dat ik jullie kwijtraak.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_66865291
Nimmer J, sowieso leef je in onze harten voort. .
pi_66865382
Zelfs toen ik dood was?
pi_66865438
quote:

Soms vraag je je af hoe mensen het voor elkaar hebben gekregen om 's ochtends hun veters te strikken. Ze lijken er immers niet het IQ voor te hebben.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
  maandag 9 maart 2009 @ 17:10:27 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66865508
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:08 schreef Metatron het volgende:

[..]

Soms vraag je je af hoe mensen het voor elkaar hebben gekregen om 's ochtends hun veters te strikken. Ze lijken er immers niet het IQ voor te hebben.
Echt hoor, ik wou dat ik het opgenomen had. Als ze bij Jiskefet deze gast hadden neergezet had iedereen zoiets gehad van, dat is wel HEEL erg stereotype, zo erg bestaan ze niet .

En kwam werkelijk geen zinnig woord uit zijn bek,maar wel heel veel woorden, zijn "mattie" kwam er niet tussen. Ik heb me bescheurd samen met mijn medepassagiere naast me .
Get woke, go broke!
pi_66865516
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:07 schreef Jarno het volgende:
Zelfs toen ik dood was?
Ja J. .
Al is dat wel heeeeeeel lang geleden.
pi_66865557
Tvp dan maar.
pi_66865601
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Echt hoor, ik wou dat ik het opgenomen had. Als ze bij Jiskefet deze gast hadden neergezet had iedereen zoiets gehad van, dat is wel HEEL erg stereotype, zo erg bestaan ze niet .

En kwam werkelijk geen zinnig woord uit zijn bek,maar wel heel veel woorden, zijn "mattie" kwam er niet tussen. Ik heb me bescheurd samen met mijn medepassagiere naast me .
Ik ken het type, ik heb me op het station hier ook een keer kostelijk vermaakt met twee van die druiven. Een volkomen over-the-top poging om de coole neger uit te hangen.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_66865611
weekend! avond!
Ja doei.
pi_66865639
Zeg J.?
Meh.
pi_66865923
Mja?
pi_66865936
Denk je dat je dit topic nog terug kan vinden?
Meh.
pi_66865962
ik zou het even bookmarken. Maar ja, dat ben ik.
Meh.
pi_66865980
Een TeeVeePeetje plaatsen kan natuurlijk ook.
Meh.
pi_66865985
Puike tip wel.
pi_66866010
bookmarken...
Ja doei.
pi_66866028
Ik help graag J.

Het liefst van de wal in de sloot, maar dat zeg ik er natuurlijk niet bij.
Meh.
pi_66866037
Oh, wacht...
Meh.
pi_66866121
eerlijkheid kent geen tijd!
Ja doei.
pi_66866758
Hoe is het eigenlijk met Joran v/d Sloot?
pi_66867567
Zal ik ff een tvptje plaatsen JK ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_66867756
Plaats anders even een tvptje, J!
pi_66867810
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Joran v/d Sloot?
Hij wacht op het 'kust is veilig' signaal.

Ik heb me laten vertellen dat de code is: "De vorst zit in de grond."
Meh.
  maandag 9 maart 2009 @ 18:34:12 #42
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66868513
Ik hack altijd de Db om te kijken waar de meeste users met een laag usernummer posten, maar een TVP kan ook natuurlijk .
Get woke, go broke!
pi_66872911
quote:
Op maandag 9 maart 2009 18:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Plaats anders even een tvptje, J!
wat zei je , er zit ruis op de lijn ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 9 maart 2009 @ 23:23:45 #44
3185 Adelante
To let it go now
pi_66880345
terugvindpost
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_66885057
Phew.

Gevonden. Op het randje hoor!
pi_66885126
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 07:34 schreef Jarno het volgende:
Phew.

Gevonden. Op het randje hoor!
Gelukkig J. Gelukkig
pi_66885139
Denk je dat ik nog een tvp moet plaatsen voor de zekerheid?
pi_66885182
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 07:42 schreef Jarno het volgende:
Denk je dat ik nog een tvp moet plaatsen voor de zekerheid?
Nou misschien is zo een tvp wat overdreven, maar gewoon zo een post zonder inhoud zoals we gebruikelijk doen zou geen kwaad moeten kunnen lijkt mij dan he, persoonlijk dus.
pi_66885235
Wordt weer niet gewaardeerd

Begin je altijd zo vroeg ? Danny ?
pi_66885348
Naja ! Danny geeft antwoord
pi_66885627
Werken jullie ofzo ?
pi_66885680
Laten we hopen dat het geen gewoonte wordt.
pi_66885703
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 08:39 schreef Jarno het volgende:
Laten we hopen dat het geen gewoonte wordt.
Nou idd
  dinsdag 10 maart 2009 @ 08:49:37 #54
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66885890
Nee, ik heb net een Croissant en een krentenbol uit de kantine gehaald, zit met mijn jus-tje em koffie een beetje te gapen .

Das geen werken dus .
Get woke, go broke!
pi_66886113
Ik ga zo gezellig nieuwe rabobank software installeren, resultaten behaald in het verleden .......
pi_66886267
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 08:35 schreef Joene het volgende:
Werken jullie ofzo ?
werken?
Ja doei.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 09:11:02 #57
2964 Armageddon
pi_66886334
Ik zit in m'n eigen wereld.
pi_66886364
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 09:11 schreef Armageddon het volgende:
Ik zit in m'n eigen wereld.
En is die leuk ?
pi_66886990
Ha! Ging ik thuis even wachten tot de regen eventueel wat minder zou worden, valt pardoes de stroom uit in de hele straat.
Ben ik toch maar door de regen naar mijn werk gefietst.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 10:05:17 #60
3185 Adelante
To let it go now
pi_66887671
Moest je niet redden wat er te redden valt uit de vriezer of voorkomen dat er door deze noodsituatie je huis wordt geplunderd?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_66888118
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 09:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ha! Ging ik thuis even wachten tot de regen eventueel wat minder zou worden, valt pardoes de stroom uit in de hele straat.
Ik was wat laat, dus ik wilde de files even afwachten. Maar de A20 + A12 is nog steeds een parkeerplaats. Dus ik denk dat het de hele dag thuiswerken wordt.
Meh.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 10:37:22 #62
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66888541
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 09:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En je hebt niet de inhoud van de koelkast koel gezet? Stekkers uit ontvlambare apparaten getrokken? Een paar dweilen rondom het vriesvak gefrot?

Djeez.. mannen!
Fok!bejaarde
  dinsdag 10 maart 2009 @ 10:48:44 #63
20925 n00cL30n
pi_66888911
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:37 schreef Anosmie het volgende:

[..]

En je hebt niet de inhoud van de koelkast koel gezet?
De eerste paar uur staat die het koelste in diezelfde koelkast. Je moet alleen niet als een zenuwachtige legkip elke 5 minuten de deur opentrekken om te kijken of alles nog koel is .
Meh.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 11:02:43 #65
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66889279
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:49 schreef Metatron het volgende:

[..]

De eerste paar uur staat die het koelste in diezelfde koelkast. Je moet alleen niet als een zenuwachtige legkip elke 5 minuten de deur opentrekken om te kijken of alles nog koel is .
Ik ben denk ik een van de laatste mensen op aard die merkt dat de stroom uit is gevallen. Dus ik ga niet aan de koelkast lopen rukken. *moppert nog iets over legkip*
En het staat nu nog wel koud.. maar als je vanavond rond zes uur thuis komt dan niet meer he.
Fok!bejaarde
pi_66890685
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 11:02 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Ik ben denk ik een van de laatste mensen op aard die merkt dat de stroom uit is gevallen. Dus ik ga niet aan de koelkast lopen rukken. *moppert nog iets over legkip*
En het staat nu nog wel koud.. maar als je vanavond rond zes uur thuis komt dan niet meer he.
Zo lang duurt een stroomuitval zelden in NL.

Ik vond legkip wel een goede visual geven .
Meh.
pi_66891177
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 11:02 schreef Anosmie het volgende:
Mêh, vanmorgen vielen mijn TV, LEDklok en lamp tegelijk uit.
Rest van het huis was ook donker.
Bij de buurhuizen en hotel iets verderop brandde ook geen verlichting.
In meterkast stond alles nog op "1", de elektrameter draaide niet rond.
Dan kom je al snel tot de conclusie dat het probleem buitenshuis ligt.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 13:18:11 #68
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66893915
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Mêh, vanmorgen vielen mijn TV, LEDklok en lamp tegelijk uit.
Rest van het huis was ook donker.
Bij de buurhuizen en hotel iets verderop brandde ook geen verlichting.
In meterkast stond alles nog op "1", de elektrameter draaide niet rond.
Dan kom je al snel tot de conclusie dat het probleem buitenshuis ligt.
Ik sta alleen op als het licht buiten is, kijk 's ochtends geen tv omdat ik al te laat ben aangezien ik pas opsta al het al licht is. Om diezelfde reden heb ik ook geen lampen aan 's ochtends. Ohja, en ik gebruik mn telefoon als wekker. En ik kijk alleen in de meterkast als ik een briefje voor Nuon in moet vullen. .
Fok!bejaarde
  dinsdag 10 maart 2009 @ 13:20:09 #69
2964 Armageddon
pi_66893973
Zelfs dat hoeft niet meer bij ons. Wij hebben "slimme meters". Lezen ze op afstand uit.
pi_66894069
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:18 schreef Anosmie het volgende:
Ik sta alleen op als het licht buiten is, kijk 's ochtends geen tv omdat ik al te laat ben aangezien ik pas opsta al het al licht is. Om diezelfde reden heb ik ook geen lampen aan 's ochtends. Ohja, en ik gebruik mn telefoon als wekker. En ik kijk alleen in de meterkast als ik een briefje voor Nuon in moet vullen. .
Als de stroom uitvalt, is de kans groot dat de CV ketel het ook niet meer doet.
Jij doucht dus ook niet 's ochtends?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 14:22:15 #71
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_66896145
haaaalloooooo
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 10 maart 2009 @ 14:37:41 #72
20925 n00cL30n
pi_66896726
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]
Jij doucht dus ook niet 's ochtends?
Of ze dan ook haar ondergoed binnenstebuiten draagt, na normaal gebruik?
pi_66897378
Zo kwartiertje dan kunnen we naar huis
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:51:37 #74
20925 n00cL30n
pi_66899566
Nice.. Ik zit hier nog tot laat. :p
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:57:41 #75
2964 Armageddon
pi_66899777
Waar is Floripas eigenlijk? Is die dood? Dat zou wel fijn zijn op zich.
pi_66900641
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:57 schreef Armageddon het volgende:
Waar is Floripas eigenlijk? Is die dood? Dat zou wel fijn zijn op zich.
Dat weet y.
Meende wel ergens gelezen te hebben dat Floripas ziek was oid.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:20:17 #77
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66900676
Ik douche 's ochtends niet want daar heb ik geen tijd voor want ik sta altijd te laat op. Behalve zomers. ALs het al vanaf half 5 licht is ofzo. Dan douche ik wel 's ochtends. Want dan heb ik alle tijd. En zweet je zo van de enorme hittegolven die ons landje teisteren..
Fok!bejaarde
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:29:49 #78
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66901081
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dat weet y.
Meende wel ergens gelezen te hebben dat Floripas ziek was oid.
Misschien slaapt hij?
Fok!bejaarde
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:56:15 #79
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66902121
STINK IK SOMS OFZO?
Fok!bejaarde
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:56:35 #80
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66902127
kwartet.
Fok!bejaarde
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:00:31 #81
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66902270
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:56 schreef Anosmie het volgende:
STINK IK SOMS OFZO?
NEE JE STINKT ALTIJD! .
Get woke, go broke!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:24:34 #82
3185 Adelante
To let it go now
pi_66903184
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:56 schreef Anosmie het volgende:
STINK IK SOMS OFZO?
Als je niet doucht, misschien wat zurig?!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:29:02 #83
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_66903342
ik heb nog wel wat deo?

nivea for men?
stay frosty
  Moderator dinsdag 10 maart 2009 @ 20:01:42 #84
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_66908909
Dit topic vraagt om een tvp. Sorry JK.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:05:22 #85
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66909095
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb nog wel wat deo?

nivea for men?
Dat ruikt ze toch niet!!!111111 get it? get it? .

.
Get woke, go broke!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:45:07 #86
14746 k_i_m
pi_66910928
Is die bal gehakt van een ELCASTEL hier recentelijk nog geweest? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66923259
Mogguh allemaal.
Meh.
pi_66923299
Mogguh
  woensdag 11 maart 2009 @ 07:21:59 #89
141482 Q.
JurassiQ
pi_66923334
Jesters.
For great justice!
pi_66923394
Waar ?
pi_66923434
Zo.
pi_66923457
SO WHAT !
  woensdag 11 maart 2009 @ 07:53:33 #93
141482 Q.
JurassiQ
pi_66923538
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 07:31 schreef Joene het volgende:
Waar ?
Hier?
For great justice!
pi_66923545
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 07:53 schreef Q. het volgende:

[..]

Hier?
*ik klikken*
pi_66924849
Stormlooptopic.
  woensdag 11 maart 2009 @ 09:11:39 #96
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66924908
Het stormt helemaal niet, ze hebben het zelfs over 15 graden in het weekend .
Get woke, go broke!
pi_66925658
Hier in Nederland?
  woensdag 11 maart 2009 @ 09:40:08 #98
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_66925706
Het is prachtig weer. En weet je waar het nog beter weer is? In Spanje, waar ik morgen heen ga.
pi_66925736
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Het stormt helemaal niet, ze hebben het zelfs over 15 graden in het weekend .
Je vergeet erbij te vermelden dat er een regenkans van 60% bij hoort.
  woensdag 11 maart 2009 @ 09:42:10 #100
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_66925766
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 09:41 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dat is toch altijd ná het mooie weer? Tof aan Nederland. Eén week mooi weer, en vervolgens 3 week regen.
pi_66925856
Waar ga je heen in Spanje, b-d?
pi_66925902
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 09:41 schreef Jarno het volgende:

[..]

ah tof !
  woensdag 11 maart 2009 @ 09:47:33 #103
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_66925919
Uhm eerst naar Malaga toe met het vliegtuig, daarna 2 uurtjes rijden richting Sierra Nevada. Daar vrijdag en zaterdag snowboarden. Dan zaterdag terug richting Vera. Zondag en maandag in Vera en maandag avond vanaf Alicante weer terug naar Schiphol.
pi_66925933
whehehe nice
  woensdag 11 maart 2009 @ 09:49:03 #105
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_66925958
Ik moet helaas donderdag nacht wel van 12 tot 5 wachten om in te checken. En maandag vanaf 12 uur tot 6 uur 's ochtends wachten op de eerste trein richting Groningen.
pi_66926055
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 09:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet helaas donderdag nacht wel van 12 tot 5 wachten om in te checken. En maandag vanaf 12 uur tot 6 uur 's ochtends wachten op de eerste trein richting Groningen.
Lift(en)
  woensdag 11 maart 2009 @ 09:55:34 #107
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_66926107
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 09:53 schreef Joene het volgende:

[..]

Lift(en)
Ach. Ik neem wel een Donald Duck pocket mee.
pi_66926278
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Uhm eerst naar Malaga toe met het vliegtuig, daarna 2 uurtjes rijden richting Sierra Nevada. Daar vrijdag en zaterdag snowboarden. Dan zaterdag terug richting Vera. Zondag en maandag in Vera en maandag avond vanaf Alicante weer terug naar Schiphol.
Stoer.
Stop de recessie, ga wintersporten!
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:05:11 #109
3185 Adelante
To let it go now
pi_66926377
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Stoer.
In eigen land, JK, in eigen land.
pi_66926513
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:05 schreef Adelante het volgende:
In eigen land, JK, in eigen land.
De recessie is wereldwijd, A.
Waar je ook geld uitgeeft, het helpt.
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:11:09 #111
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_66926540
mogge peeps
stay frosty
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:11:48 #112
3185 Adelante
To let it go now
pi_66926565
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

De recessie is wereldwijd, A.
Waar je ook geld uitgeeft, het helpt.
Maar helpt het ons ook?
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:12:08 #113
3185 Adelante
To let it go now
pi_66926571
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge peeps
Ben jij al weer een keer aan het werk nou, lamme tak?
pi_66926609
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:11 schreef Adelante het volgende:
Maar helpt het ons ook?
Wanneer je onderweg naar wintersport tankt bij de Shell bijvoorbeeld. Dan wel.
Zo ga ik begin april nog een weekje, puur om de Europese economie te stimuleren.
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:23:53 #115
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_66926922
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:12 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ben jij al weer een keer aan het werk nou, lamme tak?
helaas deze lamme tak zit nog steeds thuis...

k wil weer een baan

wat zeg ik nou!
ik ben officieel zelfs nog in dienst
stay frosty
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:25:03 #116
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_66926954
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Stoer.
Schoonpapa heeft ons uitgenodigd om naar Spanje te komen. Dus voor mij valt dit weekend wel mee qua kosten.
pi_66927793
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Schoonpapa heeft ons uitgenodigd om naar Spanje te komen. Dus voor mij valt dit weekend wel mee qua kosten.
Dat doe je goed.
pi_66928873
Bijna lunsj
pi_66928907
Ja, nog maar een uur.
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:32:01 #120
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_66928940
Ik kan lunchen wanneer ik wil.
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:37:27 #121
3185 Adelante
To let it go now
pi_66929109
Ik ook, maar de lucht wordt nu langzaam zwart, dus ik wacht nog even met broodjes hales.
pi_66929123
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kan lunchen wanneer ik wil.
ik ook , maar ik lunsj met wat mensen die in ploegendiensten werken.
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:23:41 #123
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66934848
ZIjn jullie al terug van de lunsj?
Ik heb net mn vakantiedagen opgeteld.. en van mn contractduur afgehaald.
. Nog iets van 19 uurtjes werken en dan ben ik vrijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!
.
Fok!bejaarde
pi_66935099
Je kunt je ook nog snel even ziekmelden, dan moeten die vakantiedagen uitbetaald worden.
, , .
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:35:15 #125
3185 Adelante
To let it go now
pi_66935246
Wel nadat je de positieve schriftelijke referentie in handen hebt uiteraard
pi_66935406
Oja, dat wel.
Goede tip, A.
pi_66935459
Nice
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:24:30 #128
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66939542
NOES! Sneeuw in Spanje?
Men, het klimaat gaat harder achteruit dan ik dacht.
Fok!bejaarde
  woensdag 11 maart 2009 @ 17:19:51 #129
3185 Adelante
To let it go now
pi_66941426
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:24 schreef Anosmie het volgende:
NOES! Sneeuw in Spanje?
Heb je al een nieuwe beter job, A. of wordt het straks met de slippies op de bank
pi_66941708
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:24 schreef Anosmie het volgende:
NOES! Sneeuw in Spanje?
Liefjen, toen ik eind oktober in Granada was werd mij verteld dat twee weken daarna het wintersportseizoen weer zou beginnen.
Sta je dan in de zon tussen de granaatappelbomen en palmen. .
pi_66958755
En omhoog met die klootzak.
pi_66958971
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 07:55 schreef Jarno het volgende:
En omhoog met die klootzak.
Klootzak
  donderdag 12 maart 2009 @ 08:28:12 #133
141482 Q.
JurassiQ
pi_66959038
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 @ 08:20 schreef Joene het volgende:

[..]

Klootzak
Aanwezig.
For great justice!
pi_66959076
Gelukkig dat je er bent Q wat zou het leven zijn zonder Q.
  donderdag 12 maart 2009 @ 08:33:22 #135
141482 Q.
JurassiQ
pi_66959105
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 @ 08:31 schreef Joene het volgende:
Gelukkig dat je er bent Q wat zou het leven zijn zonder Q.
Kut.
For great justice!
pi_66959381
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 08:33 schreef Q. het volgende:

[..]

Kut.
Zou ut ?
pi_66960038
Jaaaa Q is er dan nog wel, maar Arrow is van de FM af.
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:19:17 #138
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66960094
Qut is good for you?
Get woke, go broke!
pi_66960484
tvQ
Ja doei.
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 09:54:39 #140
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_66961102
Slaap nog steeds bij m'n ouders. De vochtproblemen waren toch iets groter van aard. Leek wel een zwembad toen ik de vloer en de ondervloeren eruit haalde. Daar kwamen dan nog de fysieke problemen bij waardoor ik de afgelopen week niet naar kantoor kon. Elke dag 24 uur m'n ouders op m'n lip. Word er redelijk gestoord van. Gelukkig ben ik nu weer aan het werk.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:57:22 #141
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66961164
Dat mooi klote dan UIO. Ik moet er niet aan denken zelf, weer verantwoording afleggen etc.

Wel weer snel naar huis?
Get woke, go broke!
pi_66961197
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Dat mooi klote dan UIO. Ik moet er niet aan denken zelf, weer verantwoording afleggen etc.

Wel weer snel naar huis?
dat dus.. heb rond kerst/oud en nieuw 3 nachten bij mijn ouders geslapen ivm verjaardagen en auto lenen voor vakantie, en werd écht gek...

Beter is 't snel verholpen
Ja doei.
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:01:09 #143
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_66961253
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Slaap nog steeds bij m'n ouders. De vochtproblemen waren toch iets groter van aard. Leek wel een zwembad toen ik de vloer en de ondervloeren eruit haalde. Daar kwamen dan nog de fysieke problemen bij waardoor ik de afgelopen week niet naar kantoor kon. Elke dag 24 uur m'n ouders op m'n lip. Word er redelijk gestoord van. Gelukkig ben ik nu weer aan het werk.
en wanneer kan je weer naar huis?
stay frosty
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 10:15:44 #144
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_66961676
Ik hoop komende zaterdag de nieuwe vloer te kunnen leggen. Dan moet de kelder wel droog zijn en de vocht afkomstig zijn van een paar reeds herstelde lekkages in de badkamer en van de cv. Als het vochtprobleem afkomstig is uit het grondwater, heb ik een groter probleem. Dan moet de hele vloer geïnjecteerd worden met antivocht-spul. Dat gaat veel langer duren.

Vanwege al het geklus heb ik me teveel ingespannen en daardoor m'n spieren overbelast. Na drie dagen uitrusten bij m'n ouders gaat het al iets beter en daarom ben ik nu weer op kantoor. Straks ga ik maar eerst langs huis en pas 's avonds laat naar m'n ouders. Ik overweeg nu zelfs om morgen maar te gaan werken in plaats van de normale vrije vrijdag.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 10:18:49 #145
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_66961757
O ja, de pc van m'n ouders is zo traag als de pest. Opstarten duurt een minuut of 10 en internet openen minimaal 5. Hij was altijd redelijk snel. Iemand enig idee hoe ik dat ding weer sneller kan krijgen?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_66962137
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:18 schreef UIO_AMS het volgende:
O ja, de pc van m'n ouders is zo traag als de pest. Opstarten duurt een minuut of 10 en internet openen minimaal 5. Hij was altijd redelijk snel. Iemand enig idee hoe ik dat ding weer sneller kan krijgen?
Koop een Apple!
[/Jarno]

.

En even serieus: Schijfopruiming en defragmentatie wil soms al helpen. Alle oude internetbestanden wegtyfen ook.
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:36:03 #147
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_66962248
quote:
windows opnieuw installeren
stay frosty
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:37:09 #148
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_66962284
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

Koop een Apple!
[/Jarno]
!
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:37:12 #149
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66962287
quote:
Meestal gebrek aan RAM, kost uberhaupt vrij weinig, maar als je ff opzoekt wat er nu inzit is de kans vrij groot dat ik nog wel wat heb liggen ook thuis .
Get woke, go broke!
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 10:43:59 #150
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_66962491
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Koop een Apple!
[/Jarno]

.

En even serieus: Schijfopruiming en defragmentatie wil soms al helpen. Alle oude internetbestanden wegtyfen ook.
Ben de schijf ook al aan het opruimen geweest. Ze hadden scans van oude krantenberichten op de pc staan van 17000 kb per stuk. Tif bestanden. Heb er een paar opgeslagen als jpeg en gelijk waren ze maar 100 kb per stuk. Voorgedaan aan m'n moeder en dat zou ze vandaag zelf gaan proberen.

Oude internetbestanden wegtyfen heb ik al gedaan, maar dan staat er vast nog een hoop troep in de temporary internet files. Zal dat morgen wel even legen. O ja, prullenbak legen was ook nieuw voor m'n moeder.

Defragmenteren nog nooit gedaan, maar dat zal ik dan ook maar even doen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:46:31 #151
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_66962574
Verder kun je natuurlijk even CC cleaner erover heen flikkeren. Bij de geavanceerde opties staan een aantal dingen die zouden kunnen helpen. Anti Malware-Bytes is een goed programma voor eventuele virussen, trojans en malware.

Verder hoeft geheugen niet goedkoop te zijn HW. Ik heb zelf DDR1 in mijn pc zitten en dat kost voor 1 gig nog steeds 39 euro. Dus als het een oude pc is, dan is de kans groot dat er DDR1 in zit.
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 10:48:57 #152
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_66962656
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Meestal gebrek aan RAM, kost uberhaupt vrij weinig, maar als je ff opzoekt wat er nu inzit is de kans vrij groot dat ik nog wel wat heb liggen ook thuis .
Geen idee wat er nu in zit. Het is een oude compaq presario met een harde schijf van ik meen 80 gb. Verdere specs weet ik niet.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:50:43 #153
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66962711
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:48 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Geen idee wat er nu in zit. Het is een oude compaq presario met een harde schijf van ik meen 80 gb. Verdere specs weet ik niet.
FF http://www.cpuid.com/cpuz.php downloaden, kan je ook het geheugentype in uitlezen. .
Get woke, go broke!
pi_66968411
ik mis de topics met deze trol nog wel is Larissa
pi_66970945
De teerling is geworpen:
Armageddon 2.0 op komst! Deeltje 3!
  donderdag 12 maart 2009 @ 15:14:09 #156
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66971773
Arma! Foxy-Lady!
Celine !
Gefeliciteeeeeeeerd met jullie dochter.
Fok!bejaarde
pi_66973268
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De teerling is geworpen:
Armageddon 2.0 op komst! Deeltje 3!
Leuk Leuk leuk
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:26:38 #158
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66974302
Oh JK. Mag ik vrijkaartjes?
Fok!bejaarde
  donderdag 12 maart 2009 @ 17:28:01 #159
3185 Adelante
To let it go now
pi_66976494
Vrijkaartjes? Voor ook een baby?
pi_66978183
Op verzoek van de kersverse papa

De eerste internet-ervaring voor Celine

pi_66997445
Sgop.
pi_66997469
Je mag baby's niet schoppen J.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 09:03:21 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66997840
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:28 schreef Adelante het volgende:
Vrijkaartjes? Voor ook een baby?
In de volksmond heten die dingen ook neukkaartjes .
Get woke, go broke!
pi_66997881
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 09:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

In de volksmond heten die dingen ook neukkaartjes .
en die heb jij graties ?
pi_66997932
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 08:40 schreef Joene het volgende:
Je mag baby's niet schoppen J.
Ohnee. . Stom hoe snel je dat soort dingen vergeet!
  vrijdag 13 maart 2009 @ 09:08:44 #166
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66997958
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 09:04 schreef Joene het volgende:

[..]

en die heb jij graties ?
Ik betaal er niet voor nee .
Get woke, go broke!
pi_66998106
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 09:07 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ohnee. . Stom hoe snel je dat soort dingen vergeet!
Dat heb je met zo een peuter
  vrijdag 13 maart 2009 @ 09:27:48 #168
20925 n00cL30n
pi_66998483
Heeyyyy. Arma een papa en buuv de mama! ff feli in het juiste topic!

MOgguh, en blij weer in het land der levenden te zijn.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 09:29:33 #169
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_66998538
mogge... hey baby's
stay frosty
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:10:32 #170
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_67001729
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 18:22 schreef Joene het volgende:
Op verzoek van de kersverse papa

De eerste internet-ervaring voor Celine

[ afbeelding ]
*rammelrammelrammel*
Fok!bejaarde
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:17:18 #171
3185 Adelante
To let it go now
pi_67002001
Goedemorgen

Vrijdag en zon

Waar is Ripley trouwens, moest die ook bevallen?
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:18:51 #172
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_67002055
Rip is beredruk op het moment, net heel ff op MSN gesproken >
Get woke, go broke!
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:23:33 #173
3185 Adelante
To let it go now
pi_67002226
Hoax, het is crisistijd, dan is er niets te doen in Nederland
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:26:43 #174
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_67002345
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 11:23 schreef Adelante het volgende:
Hoax, het is crisistijd, dan is er niets te doen in Nederland
Er zijn bedrijfstakken die hevig van de crisis profiteren. Wij hebben 14% groei doorgemaakt, en daarom kregen we dus allemaal een Netbook .
Get woke, go broke!
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:29:57 #175
3185 Adelante
To let it go now
pi_67002458
Hier is geen ruk meer te doen, sinds de ingestorte vastgoedmarkt . Gelukkig hebben we ook een advocatentak die nu vrij druk zijn met arbeidsrecht zaken.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:37:22 #176
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_67002729
Ik ben vanaf maandag 10.30 uur werkeloos
Fok!bejaarde
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:38:37 #177
3185 Adelante
To let it go now
pi_67002774
Krijg je nog een welgemeende afscheidslunsj?
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:43:46 #178
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_67002970
Om 10.30 uur? I think not!
De directeur is gisteren op vakantie gegaan en heeft niks gezegd. Nou toedeloe to all of joe.
Een collega zei: Oh dus maandag ga je weer trakteren?
Natuurlijk niet, ik ben ontslagen. Jullie zouden mij moeten trakteren!
Fok!bejaarde
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:56:22 #179
3185 Adelante
To let it go now
pi_67003429
Wat een tactvolle leuke collega's

Moet je er maandag nog wel heen voor die anderhalf uur eigenlijk, anders zou ik gewoon zeggen prettig weekend vanmiddag en niet meer terugkomen.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 16:21:00 #180
3185 Adelante
To let it go now
pi_67012514
Weekend
  Moderator vrijdag 13 maart 2009 @ 21:31:15 #181
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_67022406
Net 7,5 gb van de pc van m'n ouders verwijderd. Gaat gelijk een stuk sneller.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_67092314
Mogguh
pi_67092318
Bijna vrij Anos.
  maandag 16 maart 2009 @ 08:55:46 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_67092528
yeeeeeeey! Maandag! .
Get woke, go broke!
pi_67092660
quote:
Op maandag 16 maart 2009 08:55 schreef HeatWave het volgende:
yeeeeeeey! Maandag! .
Reuze
pi_67092717
Is het al bijna vrijdagmiddag?
Meh.
  maandag 16 maart 2009 @ 09:17:08 #187
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_67092914
Nog gefeliciteerd Barra!
Fok!bejaarde
pi_67093320
quote:
Op maandag 16 maart 2009 09:17 schreef Anosmie het volgende:
Nog gefeliciteerd Barra!

ben je je tas al aan het pakken ?
pi_67093410
Nog 52 minuten, A.
  maandag 16 maart 2009 @ 09:55:28 #190
2964 Armageddon
pi_67093826
Zeau! Hoe is het hier? Alles goed!?
  maandag 16 maart 2009 @ 09:56:44 #191
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67093869
Om mee te nemen:

Post its, verzamelmappen, printpapier, pennen, stempelkussens etc.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_67093923
quote:
Op maandag 16 maart 2009 09:55 schreef Armageddon het volgende:
Zeau! Hoe is het hier? Alles goed!?
Alles flex, A. Er is ons allemaal een last van de schouders gevallen (van zo'n 8,5 pond).
  maandag 16 maart 2009 @ 10:10:48 #193
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_67094224
Mailboxen leeg? Check!
Documenten verwijderd? Check!
Mijn lopende projecten gewist? Check!
Archief opgeruimd? Check!
Handige docs & templates naar pivémail verstuurd? Check!

My work here is done.
Fok!bejaarde
  maandag 16 maart 2009 @ 10:12:14 #194
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67094265
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:10 schreef Anosmie het volgende:
Documenten verwijderd? Check!
Mijn lopende projecten gewist? Check!
Ze zullen je dankbaar zijn.
Vrijheid
pi_67094280
Mooi ik zou zeggen trek je jas aan doe de deur achter je dicht en laat ze die 20 minuten maar in hun reet steken
  maandag 16 maart 2009 @ 10:20:31 #196
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_67094510
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:12 schreef jogy het volgende:

[..]

Ze zullen je dankbaar zijn.
Na, und? Boeiend, ze is er toch weg .
Get woke, go broke!
  maandag 16 maart 2009 @ 10:27:31 #197
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_67094676
Ik heb alleen mijn documenten verwijderd he. Ik heb geen werk van anderen om zeep geholpen. En mijn lopende projecten zijn imo niet meer van toepassing.
Fok!bejaarde
  Moderator maandag 16 maart 2009 @ 10:30:42 #198
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_67094753
Het is voorbij Anusnie. Wat ga je de rest van de dag doen?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_67094843
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:27 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb alleen mijn documenten verwijderd he. Ik heb geen werk van anderen om zeep geholpen. En mijn lopende projecten zijn imo niet meer van toepassing.
Prettige Vakantie

En als je nog een oppepper zoekt : Klein Orkest heeft nog een leuk liedje gemaakt voor werkelozen
pi_67094850
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is voorbij Anusnie. Wat ga je de rest van de dag doen?
Afpilsen.
pi_67095221
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Afpilsen.
*ping*
Meh.
  maandag 16 maart 2009 @ 10:48:22 #202
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67095256
zoo nu ben ik 25... ik wil weer 24 zijn!!!! :p
stay frosty
  maandag 16 maart 2009 @ 10:50:34 #203
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67095305
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zoo nu ben ik 25... ik wil weer 24 zijn!!!! :p
Het wordt alleen maar erger, elke dag weer. Tot je eindelijk mag sterven. Feli.
Vrijheid
  maandag 16 maart 2009 @ 10:55:37 #204
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67095420
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:50 schreef jogy het volgende:

[..]

Het wordt alleen maar erger, elke dag weer. Tot je eindelijk mag sterven. Feli.
dank je wel jogy! ik voel me nu een stuk beter!
stay frosty
pi_67095871
Ook van mij dan maar gefeliciteerd, Barradinges.
Voel je de aftakeling al beginnen? .
  maandag 16 maart 2009 @ 11:13:17 #206
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67095949
jubs is al begonnen
stay frosty
pi_67096123
1 biertje minder met uitgaan Barra.
  maandag 16 maart 2009 @ 11:19:58 #208
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67096189
quote:
Op maandag 16 maart 2009 11:17 schreef Joene het volgende:
1 biertje minder met uitgaan Barra.
ik heb er geen 1 gehad van het weekend!

owja 2 op vrijdag... maar geen met mn verjaardag!
stay frosty
  Moderator maandag 16 maart 2009 @ 11:41:57 #209
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_67096868
Dat zijn de eerste tekenen van de aftakeling. Minder trek in bier en zo.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_67097008
quote:
Op maandag 16 maart 2009 11:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat zijn de eerste tekenen van de aftakeling. Minder trek in bier en zo.
Vertel ons een UIO, hoeveel bier heb jij gedronken de laatste tijd?
Meh.
  maandag 16 maart 2009 @ 11:46:38 #211
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67097028
nog wel even veel trek is seks...

is dat een goed teken?
stay frosty
  Moderator maandag 16 maart 2009 @ 11:53:57 #212
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_67097247
quote:
Op maandag 16 maart 2009 11:45 schreef Metatron het volgende:
Vertel ons een UIO, hoeveel bier heb jij gedronken de laatste tijd?
De laatste 5 jaar geen druppel.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_67097650
quote:
Op maandag 16 maart 2009 11:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nog wel even veel trek is seks...

is dat een goed teken?
De trek zal niet verminderen.
Je vermogen tot ernaar te presteren wel.
  maandag 16 maart 2009 @ 12:18:58 #214
3185 Adelante
To let it go now
pi_67097954
Vanaf 27 jaar storten je hersenen in, aldus nu.nl vandaag.

Uiteraard gefeliciteerd Barra
  maandag 16 maart 2009 @ 12:55:30 #215
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67098817
dank u...
iemand nog taart?
stay frosty
  Moderator maandag 16 maart 2009 @ 13:27:29 #216
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_67099730
quote:
Op maandag 16 maart 2009 12:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dank u...
iemand nog taart?
Dat is ook iets wat je tot je 25e zonder al te veel gevolgen kan eten, maar daarna wordt het steeds lastiger te verwerken.

Verder heeft die aftakeling ook wel leuke kanten hoor. Heb ik van horen zeggen. Misschien dat een ander hier ze even toe kan lichten.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 16 maart 2009 @ 15:16:04 #217
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67102976
quote:
Op maandag 16 maart 2009 13:27 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Dat is ook iets wat je tot je 25e zonder al te veel gevolgen kan eten, maar daarna wordt het steeds lastiger te verwerken.

Verder heeft die aftakeling ook wel leuke kanten hoor. Heb ik van horen zeggen. Misschien dat een ander hier ze even toe kan lichten.
De oorverdovende stilte zegt genoeg.
Vrijheid
pi_67104426
Thuis
  maandag 16 maart 2009 @ 19:04:28 #219
2964 Armageddon
pi_67110487
Op m'n hoogtepunt dronk ik zo'n 108 liter bier per maand.
  maandag 16 maart 2009 @ 19:04:56 #220
2964 Armageddon
pi_67110510
Ik heb hele schone nieren zei de dokter.
pi_67110843
quote:
Op maandag 16 maart 2009 12:18 schreef Adelante het volgende:
Vanaf 27 jaar storten je hersenen in, aldus nu.nl vandaag.

Uiteraard gefeliciteerd Barra
Ik ben dan schijnbaar al overleden maar besef het zelf nog niet
  maandag 16 maart 2009 @ 23:13:13 #222
20925 n00cL30n
pi_67121253
Oh ja, feli Barra.

Afgelopen zaterdag, was deze kleine meid 1 jaar geworden:

[ Bericht 44% gewijzigd door n00cL30n op 16-03-2009 23:19:21 ]
  maandag 16 maart 2009 @ 23:26:54 #223
20925 n00cL30n
pi_67121842
En ik zie net dat ik eindelijk eens een prijsvraag heb gewonnen.
  maandag 16 maart 2009 @ 23:51:35 #224
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_67122700
Hoi
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 00:03:20 #225
141482 Q.
JurassiQ
pi_67123065
Rip. !
For great justice!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 00:07:42 #226
2964 Armageddon
pi_67123179
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:51 schreef Ripley het volgende:
Hoi
Ik weet dat je druk was maar ik heb inmiddels een dochter.
pi_67125519
Mogguh.
Meh.
pi_67125684
Goftedomme Meta wat vroeg.
pi_67125723
Nog. Al.
pi_67125729
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 07:35 schreef Jarno het volgende:
Nog. Al.
Was het niet EL-Al ?
pi_67125740
"El"-al?!
pi_67125750
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 07:37 schreef Jarno het volgende:
"El"-al?!
De bijlmer je weet wel.
pi_67125779
Waarom doet de El smiley het hier niet.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 07:47:27 #234
141482 Q.
JurassiQ
pi_67125803
Die doet het echt wel! .
For great justice!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 07:47:44 #235
141482 Q.
JurassiQ
pi_67125807
Ik zo van mn FullQuickReply wat doen ze?
For great justice!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 07:48:32 #236
141482 Q.
JurassiQ
pi_67125812
Dan maar Google Chrome gebruiken.
For great justice!
pi_67125814
-Al dus!
pi_67125826
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 07:48 schreef Jarno het volgende:
[ afbeelding ]-Al dus!
Ja die
pi_67125839
Over twee maanden zit ik lekker met m'n reet all-in in Kreta. *aftelt*
  dinsdag 17 maart 2009 @ 07:53:00 #240
141482 Q.
JurassiQ
pi_67125849
Zwoegen.
For great justice!
pi_67125852
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 07:52 schreef Jarno het volgende:
Over twee maanden zit ik lekker met m'n reet all-in in Kreta. *aftelt*
Oh dit jaar ivm omstandigheden zit ik op Playa de Martekrogt @ Den Oever
pi_67125859
Overigens was ALL-in geen optie
pi_67126143
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 07:54 schreef Joene het volgende:
Overigens was ALL-in geen optie
Matig!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 08:22:40 #244
20925 n00cL30n
pi_67126171
All-in geen optie... Dat is wel jammer.
pi_67126209
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 08:20 schreef Jarno het volgende:

[..]

Matig!
Kortebroekenweer konden ze ook niet garanderen , daarentegen mag ik wel in het openbaar BBQen.
pi_67127644
Oja, over 3 weken ga ik nog even naar de sneeuw. .
  dinsdag 17 maart 2009 @ 09:58:05 #247
20925 n00cL30n
pi_67128169
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 08:24 schreef Joene het volgende:

[..]

Kortebroekenweer konden ze ook niet garanderen , daarentegen mag ik wel in het openbaar BBQen.
Goed bezig J! Goed bezig!

Openbaar BBQ-en ftw!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 10:50:56 #248
3185 Adelante
To let it go now
pi_67129740
Ik heb over een maand of zes weer ergens verlof ofzo

Tijd voor Pasen, koninginnedag en dat soort ongein voor vrije dagen op de korenmarkt
pi_67129911
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 09:58 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Goed bezig J! Goed bezig!

Openbaar BBQ-en ftw!
Ja feest man zo @ playa de martekrogt
  dinsdag 17 maart 2009 @ 11:30:47 #250
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_67131054
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 00:07 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ik weet dat je druk was maar ik heb inmiddels een dochter.
Gefeliciteerd!!!

Papageddon
pi_67131167
R.
pi_67131195
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 08:24 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik zag de Webert ook alweer verleidelijk staan gisteren. Zo onder z'n dekzeiltje.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 11:36:05 #253
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67131196
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:13 schreef n00cL30n het volgende:
Oh ja, feli Barra.

Afgelopen zaterdag, was deze kleine meid 1 jaar geworden:
[ afbeelding ]
wat een toffe foto!!!

gefeliciteerd met je jonge dame!
stay frosty
pi_67131226
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:36 schreef Jarno het volgende:
Ik zag de Webert ook alweer verleidelijk staan gisteren. Zo onder z'n dekzeiltje.
Verdomme, ja.
Binnenkort maar weer eens BBQ-klaar maken.
pi_67131305
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Verdomme, ja.
Binnenkort maar weer eens BBQ-klaar maken.
Zaterdag 80% kans op zon, geen bewolking. Alleen die temperatuur... Zucht.
pi_67131331
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:39 schreef Jarno het volgende:
Zaterdag 80% kans op zon, geen bewolking. Alleen die temperatuur... Zucht.
Ach, dat ging vorig jaar ook goed met een dikke jas aan.
pi_67131362
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 07:29 schreef Joene het volgende:
Goftedomme Meta wat vroeg.
En toen was ik al 50 minuten op m'n werk.
Meh.
pi_67131406
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ach, dat ging vorig jaar ook goed met een dikke jas aan.
Ik zie mogelijkheden.
pi_67131470
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:42 schreef Jarno het volgende:
Ik zie mogelijkheden.
Voordeel is ook dat je vlees gewoon goed blijft buiten de koelkast.
pi_67131565
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Voordeel is ook dat je vlees gewoon goed blijft buiten de koelkast.
Dat is een hele goeie van in de kou BBQ-en..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_67132112
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:42 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik zie mogelijkheden.
Zoals ?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 12:07:05 #262
20925 n00cL30n
pi_67132199
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 10:55 schreef Joene het volgende:

[..]

Ja feest man zo @ playa de martekrogt
Vreemd genoeg, kan ik mij er wel iets bij voorstellen.
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

wat een toffe foto!!!

gefeliciteerd met je jonge dame!
Senks man!
pi_67132223
ik heb er weinig trek in met al dat gedoe eromheen maar goed.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 12:08:39 #264
20925 n00cL30n
pi_67132248
Ja, ik probeer altijd iemand te vinden die het vlees wil doen, zodat ik alleen maar hoeft te bunkeren.
pi_67132299
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 12:08 schreef n00cL30n het volgende:
Ja, ik probeer altijd iemand te vinden die het vlees wil doen, zodat ik alleen maar hoeft te bunkeren.
ahja het makkelijke gedeelte
pi_67132864
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 12:10 schreef Joene het volgende:
Vorig jaar gaf ik zo een feestje met BBQ-en erbij.
Stond ik me daar een partij noest te BBQ-en, inclusief twee zalmforellen.
Heb ik dus helemaal niks van die vis gehad omdat ik te druk was.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 12:48:19 #267
20925 n00cL30n
pi_67133410
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 12:10 schreef Joene het volgende:
  dinsdag 17 maart 2009 @ 15:06:56 #268
3185 Adelante
To let it go now
pi_67137540
Ik vreet me altijd klem aan stokbrood met satesaus voor de echte bbq al is begonnen
  dinsdag 17 maart 2009 @ 15:42:18 #269
20925 n00cL30n
pi_67138770
Dat is niet goed, leren te beheersen is het devies.;)
pi_67138950
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:06 schreef Adelante het volgende:
Ik vreet me altijd klem aan stokbrood met satesaus voor de echte bbq al is begonnen
Klassieke fout inderdaad.
Ook daarom is het beter je te bemoeien met het aansteken van de BBQ, dan heb je geen tijd voor stokbrood en al dat soort wijvenrommel.
pi_67139031
Kolere ik krijg er zin an zeg!
pi_67139139
Nóg een goede tip van JK:
Bij veel bouwmarkten kun je geperste briketten mét aanmaakvloeistof kopen.
Zijn ruwweg gevormd als kwartcirkels, zitten in vierkante verpakkingen.
Uitpakken, aansteken (mooi grote steekvlam ), 5 minuten wachten en je kunt 2-3 uur zorgeloos BBQ-en.
pi_67139303
Ja, maar aanmaakmeuk is vies. Nog beter koop je een zakje Weber briketten (ja, die bestaan echt en ja, die zijn supertof) en een firestarter. Zakje briketten in de firestarter, fikje eronder maken, kwartiertje biertje doen en je briketten zijn mooi asgrijs en loeiheet. .
pi_67139318
Zo dus:

pi_67139337
Ik wil ook!!!!
pi_67139445
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:56 schreef Jarno het volgende:
Zo dus:

[ [url=http://valuetising.tritac.com/assets/1087886_Weber_Rapidfire_Chimney_Starter[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Ja, maar dat is meer moeite.
pi_67139480
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ja, maar dat is meer moeite.
En toch biedt het wel de juiste mix tussen gemak, stoerdoenerij en snelheid. Vooral wanneer je met gevaar voor derdegraads brandwonden de briketten uit de firestarter staat te schudden doet het altijd erg goed! .
pi_67139497
WEL LACHEN ALS JE ZO DIE FIRESTARTER VAN WEBER AAN HET VULLEN BENT, EN JE STEEKT DE FIK ERIN, DAN ZO HEEL HARD "FIRESTARTER" VAN DE PRODIGY TE DRAAIEN OF TE ZINGEN. , , !!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111einszweiBBQdabei1111
pi_67139514
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nóg een goede tip van JK:
Bij veel bouwmarkten kun je geperste briketten mét aanmaakvloeistof kopen.
Zijn ruwweg gevormd als kwartcirkels, zitten in vierkante verpakkingen.
Uitpakken, aansteken (mooi grote steekvlam ), 5 minuten wachten en je kunt 2-3 uur zorgeloos BBQ-en.
[ afbeelding ]
Weet je waar je ze ook kan kopen? Bij de Action.. En zijn ze stukken goedkoper!
pi_67139579
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
WEL LACHEN ALS JE ZO DIE FIRESTARTER VAN WEBER AAN HET VULLEN BENT, EN JE STEEKT DE FIK ERIN, DAN ZO HEEL HARD "FIRESTARTER" VAN DE PRODIGY TE DRAAIEN OF TE ZINGEN. , , !!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111einszweiBBQdabei1111
Of Marianne.... Weber... , , !
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:02:52 #281
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67139590
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
moeite.
Meh.
Vrijheid
pi_67139712
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:02 schreef jogy het volgende:
Meh.
Daarom dus die voorgeperste briquetten.
pi_67139780
BBQ-EN IS EEN KUNST JK GEEN MACDONALDS VOOR JE BIEFSTUKJE!!!!!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:07:52 #284
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_67139799
Ik zit altijd bevallig te wachten tot mijn worstje klaar is
pi_67139866
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:07 schreef Ripley het volgende:
Ik zit altijd bevallig te wachten tot mijn worstje klaar is
Goezzo. Mooi kijken en eten.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:09:43 #286
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67139871
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Daarom dus die voorgeperste briquetten.
Een vriend van me heeft zo'n gas barbecue, dat vind ik dan weer net iets tè jammer eigenlijk. Ookal is dat nog minder moeite. Alsof je een gasfornuis in je tuin heb staan.
Vrijheid
pi_67140065
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:07 schreef Jarno het volgende:
BBQ-EN IS EEN KUNST JK GEEN MACDONALDS VOOR JE BIEFSTUKJE!!!!!
Ja, hallo. Het gaat om wat je op de BBQ gooit als-ie warm is.
Niet hoe je die warmte veroorzaakt.
pi_67140140
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ja, hallo. Het gaat om wat je op de BBQ gooit als-ie warm is.
Niet hoe je die warmte veroorzaakt.
sNie.
pi_67140185
Ik vind van wel. .
pi_67140209
Nou.
pi_67140239
Zo kan je bijvoorbeeld van goedkope Panga-filet een prima vispakketje maken met ui, prei, wortel, kruiden en knoflook. En dan het geheel in aluminiumfolie wikkelen, half uur (of meer) op de BBQ. En dan maar smikkelen.
pi_67140253
Pas wel op, verpakking én inhoud kunnen heet zijn!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:20:10 #293
3185 Adelante
To let it go now
pi_67140278
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Een vriend van me heeft zo'n gas barbecue, dat vind ik dan weer net iets tè jammer eigenlijk. Ookal is dat nog minder moeite. Alsof je een gasfornuis in je tuin heb staan.
Dat is iets minder triest dan een een electrische bbq, maar nog steeds wat sneu
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:20:44 #294
3185 Adelante
To let it go now
pi_67140302
Homovissen op de bbq

rauw vlees, met vet en lekker rood
pi_67140313
En tóch hè, jongens en meisjes, gaat er niks boven een lekker gemarineerd speklapje van de BBQ.
pi_67140319
Dan maakt het idd niet zo erg uit. Maar ik denk dat je het verschil wel merkt of je een goede rosbief direct of indirect verhit hebt warmgekregen, dus direct op de briketten of de briketten aan de zijkant en gereflecteerd via het deksel. Daarnaast kunnen maar weinig mensen omgaan met aanmaakmeuk en zit je de eerste 20 stukken vlees met toegevoegd spiritusaroma weg te kanen.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:23:04 #297
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_67140402
Ik eet eigenlijk alleen worstjes, hamburgers en Gamba's van de barbeque
pi_67140411
OH OH OH EN WEET JE WAT LEKKER IS?!?!?!

Firespice. Op de kooltjes. Dus snippertjes hout (in diverse "smaken" - soorten hout dus) laten weken in water (of bier, of whiskey, maar voor dat laatste moet je wel een goede fles single malt durven stuk te slaan op zoiets onzinnigs ), en ze dan zo hop, op de hete kolen. En dan het deksel erop. Man man man. .
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:24:02 #299
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67140443
Fuck it. Gewoon een everzwijn spietsen en over een kampvuur hangen. Dat is pas voor mannen.
Vrijheid
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:24:07 #300
3185 Adelante
To let it go now
pi_67140445
En bier over je vlees gooien bij het braden
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:24:30 #301
3185 Adelante
To let it go now
pi_67140461
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:24 schreef jogy het volgende:
Fuck it. Gewoon een everzwijn spietsen en over een kampvuur hangen. Dat is pas voor mannen.
Op de Veluwe mag je ze gratis afschieten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')