Wat ben ik blij dat ik kan fietsen naar mijn werk.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:48 schreef HeatWave het volgende:
over jeweettog gesproken.
Ik heb vandaag echt het stereotype neger gezien in de bus. Laaghangende broek, petje, domme kop en wat er uit zijn bek kwam, niet normaal zo fucking dom:
Ik zeg tegen die conjo :noooo!!!! Jeweettog, die gast van niet spang! jeweettog, en daar in de club, jeweetog, die chckie was spanga, jeweetog, ik zeg nooooo!!!!! en die doekoes waren weeeerieeeee jeweetog!!!! noooooo!!!!
Dat ging echt de hele rit zo door, de halve bus zat elkaar aan te kijken met zo'n blik van: dit moet nep zijn. We konden ons lachen echt niet inhouden. Echt achter ELKE zin" jeweetog!!!"
Ach nee man, dat is toch lachen.... heb nog nooit zo'n lol gehad om 8:30 in een bus vol onbekenden, het was gewoon bandscheppendquote:Op maandag 9 maart 2009 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik kan fietsen naar mijn werk.
Al word ik geregeld door vergelijkbare types bijna aangereden.
Want op een gegeven moment gaan zulke mensen ook autorijden.
Je hebt hier genoeg van dat soort lui alleen is die straattaal wat minder hier. Dat scheelt.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb vandaag echt het stereotype neger gezien in de bus. Laaghangende broek, petje, domme kop en wat er uit zijn bek kwam, niet normaal zo fucking dom:
Ik zeg tegen die conjo :noooo!!!! Jeweettog, die gast van niet spang! jeweettog, en daar in de club, jeweetog, die chckie was spanga, jeweetog, ik zeg nooooo!!!!! en die doekoes waren weeeerieeeee jeweetog!!!! noooooo!!!!
Dat ging echt de hele rit zo door, de halve bus zat elkaar aan te kijken met zo'n blik van: dit moet nep zijn. We konden ons lachen echt niet inhouden. Echt achter ELKE zin" jeweetog!!!"
Vanaf gezien. Ik heb bij nader inzien besloten dat ik eerst maar mijn nieuwe kamer moet inrichten voor ik zulke aankopen doe. Ik weet namelijk niet of er een tv meubel in past, zo niet zou hij aan de muur moeten en ik weet dus ook niet of dat kan. Vandaar.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:59 schreef n00cL30n het volgende:
Oh ja, tvp.
Hey Boem, is dat nu ophalen in Breedtjeda of wordt je tv verstuurd?
Soms vraag je je af hoe mensen het voor elkaar hebben gekregen om 's ochtends hun veters te strikken. Ze lijken er immers niet het IQ voor te hebben.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Echt hoor, ik wou dat ik het opgenomen had. Als ze bij Jiskefet deze gast hadden neergezet had iedereen zoiets gehad van, dat is wel HEEL erg stereotype, zo erg bestaan ze nietquote:Op maandag 9 maart 2009 17:08 schreef Metatron het volgende:
[..]
Soms vraag je je af hoe mensen het voor elkaar hebben gekregen om 's ochtends hun veters te strikken. Ze lijken er immers niet het IQ voor te hebben.
Ja J.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:07 schreef Jarno het volgende:
Zelfs toen ik dood was?
Ik ken het type, ik heb me op het station hier ook een keer kostelijk vermaakt met twee van die druiven. Een volkomen over-the-top poging om de coole neger uit te hangen.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt hoor, ik wou dat ik het opgenomen had. Als ze bij Jiskefet deze gast hadden neergezet had iedereen zoiets gehad van, dat is wel HEEL erg stereotype, zo erg bestaan ze niet.
En kwam werkelijk geen zinnig woord uit zijn bek,maar wel heel veel woorden, zijn "mattie" kwam er niet tussen. Ik heb me bescheurd samen met mijn medepassagiere naast me.
Hij wacht op het 'kust is veilig' signaal.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Joran v/d Sloot?
wat zei je , er zit ruis op de lijn ?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Plaats anders even een tvptje, J!
Gelukkig J. Gelukkigquote:
Nou misschien is zo een tvp wat overdreven, maar gewoon zo een post zonder inhoud zoals we gebruikelijk doen zou geen kwaad moeten kunnen lijkt mij dan he, persoonlijk dus.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:42 schreef Jarno het volgende:
Denk je dat ik nog een tvp moet plaatsen voor de zekerheid?
Nou iddquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:39 schreef Jarno het volgende:
Laten we hopen dat het geen gewoonte wordt.
werken?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:35 schreef Joene het volgende:
Werken jullie ofzo ?
En is die leuk ?quote:
Ik was wat laat, dus ik wilde de files even afwachten. Maar de A20 + A12 is nog steeds een parkeerplaats. Dus ik denk dat het de hele dag thuiswerken wordt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ha! Ging ik thuis even wachten tot de regen eventueel wat minder zou worden, valt pardoes de stroom uit in de hele straat.
Ben ik toch maar door de regen naar mijn werk gefietst.
En je hebt niet de inhoud van de koelkast koel gezet? Stekkers uit ontvlambare apparaten getrokken? Een paar dweilen rondom het vriesvak gefrot?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ha! Ging ik thuis even wachten tot de regen eventueel wat minder zou worden, valt pardoes de stroom uit in de hele straat.
Ben ik toch maar door de regen naar mijn werk gefietst.
De eerste paar uur staat die het koelste in diezelfde koelkast. Je moet alleen niet als een zenuwachtige legkip elke 5 minuten de deur opentrekken om te kijken of alles nog koel isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:37 schreef Anosmie het volgende:
[..]
En je hebt niet de inhoud van de koelkast koel gezet?
Ik ben denk ik een van de laatste mensen op aard die merkt dat de stroom uit is gevallen. Dus ik ga niet aan de koelkast lopen rukken. *moppert nog iets over legkip*quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:49 schreef Metatron het volgende:
[..]
De eerste paar uur staat die het koelste in diezelfde koelkast. Je moet alleen niet als een zenuwachtige legkip elke 5 minuten de deur opentrekken om te kijken of alles nog koel is.
Zo lang duurt een stroomuitval zelden in NL.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:02 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik ben denk ik een van de laatste mensen op aard die merkt dat de stroom uit is gevallen. Dus ik ga niet aan de koelkast lopen rukken. *moppert nog iets over legkip*
En het staat nu nog wel koud.. maar als je vanavond rond zes uur thuis komt dan niet meer he.
Mêh, vanmorgen vielen mijn TV, LEDklok en lamp tegelijk uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:02 schreef Anosmie het volgende:
Ik ben denk ik een van de laatste mensen op aard die merkt dat de stroom uit is gevallen. Dus ik ga niet aan de koelkast lopen rukken. *moppert nog iets over legkip*
En het staat nu nog wel koud.. maar als je vanavond rond zes uur thuis komt dan niet meer he.
Ik sta alleen op als het licht buiten is, kijk 's ochtends geen tv omdat ik al te laat ben aangezien ik pas opsta al het al licht is. Om diezelfde reden heb ik ook geen lampen aan 's ochtends. Ohja, en ik gebruik mn telefoon als wekker. En ik kijk alleen in de meterkast als ik een briefje voor Nuon in moet vullen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mêh, vanmorgen vielen mijn TV, LEDklok en lamp tegelijk uit.
Rest van het huis was ook donker.
Bij de buurhuizen en hotel iets verderop brandde ook geen verlichting.
In meterkast stond alles nog op "1", de elektrameter draaide niet rond.
Dan kom je al snel tot de conclusie dat het probleem buitenshuis ligt.
Als de stroom uitvalt, is de kans groot dat de CV ketel het ook niet meer doet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:18 schreef Anosmie het volgende:
Ik sta alleen op als het licht buiten is, kijk 's ochtends geen tv omdat ik al te laat ben aangezien ik pas opsta al het al licht is. Om diezelfde reden heb ik ook geen lampen aan 's ochtends. Ohja, en ik gebruik mn telefoon als wekker. En ik kijk alleen in de meterkast als ik een briefje voor Nuon in moet vullen..
Of ze dan ook haar ondergoed binnenstebuiten draagt, na normaal gebruik?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij doucht dus ook niet 's ochtends?
Dat weet y.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:57 schreef Armageddon het volgende:
Waar is Floripas eigenlijk? Is die dood? Dat zou wel fijn zijn op zich.
Misschien slaapt hij?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat weet y.
Meende wel ergens gelezen te hebben dat Floripas ziek was oid.
Als je niet doucht, misschien wat zurig?!quote:
Dat ruikt ze toch niet!!!111111 get it? get it?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb nog wel wat deo?
nivea for men?
*ik klikken*quote:
Je vergeet erbij te vermelden dat er een regenkans van 60% bij hoort.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Het stormt helemaal niet, ze hebben het zelfs over 15 graden in het weekend.
Dat is toch altijd ná het mooie weer? Tof aan Nederland. Eén week mooi weer, en vervolgens 3 week regen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te vermelden dat er een regenkans van 60% bij hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |