http://www.spaziocellulare.com/ispazio/nl/cydia-sources-list/quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:52 schreef Intocable het volgende:
[..]
Anders moet je maar eens in het forum van iPhoneclub neuzen. Daar hebben ze alle belangrijke / bruikbare repo's in een lijstje vermeld
Por que?quote:
Jahquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:04 schreef EvilMarc het volgende:
Dat dingetje dat live meeveranderd?
Dat is Cydia spul neem ik aan? Heb je een link?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:53 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Jah
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naaaisquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:53 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Jah
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb hem ook zien staan. Heb je hem al werkend? Goedefps van de animaties?quote:
Ja heb v2 gehad destijds. Ook nog gepost hier, was vrij weinig animo voor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:12 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ja werkt prima ( beetje langzaam maar dat heeft wel wat hehe). Je moet het aanpassen aan je postcode maar dat is ook niet moeilijk. Ziet er ook mooi uit. Heel makkelijk.
Zie hier voor een handleiding: http://www.iphoneclub.nl/(...)ockscreen-thema.html
Ik zie nu dat er een nieuwe versie is. Ga die ff testen.
Is geen Cydia theme.
Ja een paar keer gehad dat de trigger (schuifpaneeltje )het niet deed om dat deze aan het updaten / animeren was bij een inkomend gesprek.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:25 schreef AssyriskaFF het volgende:
ik heb er geen problemen mee. Wat voor vertraging was dat dan? Ik heb net mijn foon opgenomen en mijn lockscreen stond aan. Geen enkel probleem.
Ja dan is het idd wel vervelend, ik heb dat zelf tot nu nog geen niet gehad. Wel dat als i k hem op wil doen dat dat ding soms niet schuift maar als ik dan op de homeknop druk hij wel opent :S. Naja. Hopen dat de nieuwe versie beter isquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:28 schreef Intocable het volgende:
[..]
Ja een paar keer gehad dat de trigger (schuifpaneeltje )het niet deed om dat deze aan het updaten / animeren was bij een inkomend gesprek.
Doordat ik wel eens klanten te woord moet staan met mijn mobiel is dit dus verschrikkelijk irritant. verder een puik thema voor je lockscreen hoor
Ja v3 heeft heel wat aanpassingen. Ook zit er een optie bij, je animaties aan / uit / snel en langzaam te laten lopen. Heel mooi dus. Misschien dat ik van de week toch weer de moeite neem deze eens te testen. Tot nu toe alleen een leuk thema'tje erop met een foto van de vrouw als lockscreenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:36 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ja dan is het idd wel vervelend, ik heb dat zelf tot nu nog geen niet gehad. Wel dat als i k hem op wil doen dat dat ding soms niet schuift maar als ik dan op de homeknop druk hij wel opent :S. Naja. Hopen dat de nieuwe versie beter is.
Geen cydia theme?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:12 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ja werkt prima ( beetje langzaam maar dat heeft wel wat hehe). Je moet het aanpassen aan je postcode maar dat is ook niet moeilijk. Ziet er ook mooi uit. Heel makkelijk.
Zie hier voor een handleiding: http://www.iphoneclub.nl/(...)ockscreen-thema.html
Ik zie nu dat er een nieuwe versie is. Ga die ff testen.
Is geen Cydia theme.
Bedoel je de MM50-ip? Het schijnt dat van dat model de kabel van één oortje langer is dan de ander, wat ik niet prettig vind zitten. Heb inmiddels wel een beetje gegoogled en de V-Moda Vibes schijnen idd nogal breukgevoelig te zijn. De Etymotics hf2 is een van de betere, zit diep in het oor dus zal wel niet zo snel uit mijn oren vallen, maar ik weet niet of dat diepzitten echt comfortabel is.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:32 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik heb zelf vorige week de Sennheiser CX300-II gekocht (zonder microfoon, maar die variant kun je ook kopen, ongeveer 65 euro). Die tappende geluiden tijdens het lopen herken ik wel, dat zou storend kunnen zijn als je 'subtiele' muziek draait. Met hardere rock e.d. heb ik er weinig last van. Als je stil zit hoor je je omgeving veel minder dan normaal en dat vind ik persoonlijk echt heerlijk.
Als je nog vragen hebt mag je me trouwens ook PM'en
Daar heb je toch 'Notities' voor ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:30 schreef Skv het volgende:
To Do (uit de US app store, weet niet of die in NL er ook in staat) is een topprogramma om een takenlijst bij te houden
Todo lijstjes zijn makkelijker omdat je dan ook dingen in het vooruit kan plannen. Bijvoorbeeld als je iets pas vanaf volgende week kan doen.quote:
Stel je voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |