Op dit moment geen, wel altijd intelliscreen gebruikt totdat ik er voor moest gaan betalen. Dit zijn gewoon wat apps die te gebruiken zijn als lockscreen agenda.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Welke gebruik jij dan? Ik vond Intelliscreen niet erg gebruiksvriendelijk.
Dat is zo handig van de app store. Dan klik ik gewoon en hoef ik niet moeilijk te doen met paypall en creditcard ....quote:Op maandag 9 maart 2009 14:00 schreef Intocable het volgende:
[..]
Mja voor sommige apps vind ik het wel de moeite 2 euro neer te leggen.
Wat wil je daar mee zeggen?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat is zo handig van de app store. Dan klik ik gewoon en hoef ik niet moeilijk te doen met paypall en creditcard ....
Ja klopt, dat is wel vervelend... ik wil gewoon een simpele weergave van mijn kalenderquote:Op maandag 9 maart 2009 13:56 schreef Intocable het volgende:
[..]
Op dit moment geen, wel altijd intelliscreen gebruikt totdat ik er voor moest gaan betalen. Dit zijn gewoon wat apps die te gebruiken zijn als lockscreen agenda.
Als agenda gebruik ik things, kan je kopen in appstore. Best uitgebreid en overzichtelijk
Ja goed, persoonlijk vind ik het een goede app. Zijn toch af en toe wel wat dingen die ik via things verwerk. Over het algemeen ben ik er dus tevreden mee. Misschien een kwestie van smaak? Wel gebruik ik things in combinatie met mijn normale agenda functie.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:06 schreef portier het volgende:
Als het in de AppStore zou komen zou ik er zeker voor willen betalen, maar het kan niet vanuit de SDK. En Things heb ik al, werkt goed voor ToDo's, maar voor een volledige agenda is het echt waardeloos, wil ik niet eens uitproberen. Plus dat ik Gmail en Gcal gebruik en erg handig vind.
Ik heb trouwens goede dingen over Homescreen 2.0 gehoord, maar aangezien ik (nog) geen jailbreak heb weet ik er verder niet zoveel van. Het is wel erg tweakable, wat natuurlijk fijn is.
Ik heb zelf vorige week de Sennheiser CX300-II gekocht (zonder microfoon, maar die variant kun je ook kopen, ongeveer 65 euro). Die tappende geluiden tijdens het lopen herken ik wel, dat zou storend kunnen zijn als je 'subtiele' muziek draait. Met hardere rock e.d. heb ik er weinig last van. Als je stil zit hoor je je omgeving veel minder dan normaal en dat vind ik persoonlijk echt heerlijk.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:14 schreef Dr_Crouton het volgende:
Heb sinds kort ook een iPhone 3g in bezit.
Maar de standaard headset kan me niet bekoren omdat het op de microfoon na precies hetzelfde is als die van mijn Shuffle en die klotedingen steeds vallen uit m'n grote oren, zelfs met apart aangeschafte kussentjes er omheen. Zwaar irritant dus.
Daarom ben ik op zoek naar in-ear headset met microfoon, maar ik hoor dat in-ear hoofdtelefoons snel last hebben van 'tappende' geluiden die via de kabel doorgegeven worden wanneer je ermee rondloopt? Of verschilt het per model/merk
Welk paar kunnen jullie uit eigen ervaring aanraden dat geschikt is voor mensen met grote oorgaten en geen bijgeluiden via de kabel produceert?
Zware bass hoeft van mij niet echt, dat kan ik ook wel regelen met de equalizer. Budget is max. 120 euro.
Als in dat oude flash spelletje?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:35 schreef Shrien het volgende:
gisteren iCopter ontdekt, wat een fantastisch spel
quote:RipDev is van plan om een nieuwe applicatie voor Mac en Windows uit te brengen, waarmee je repo’s kunt toevoegen, applicaties kunt selecteren en downloaden op de desktop. RipDev, bekend als ontwikkelaars van Installer 4 en Pusher, geven aan dat InstallerApp geschikt wordt voor het installeren van zowel Installer- als Cydia-applicaties. Het idee is dat InstallerApp een soort App Store wordt zoals je die ook in iTunes gewend bent...
Valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:01 schreef Misan het volgende:
Nog best lastig om ipa's op je iPhone te krijgen, duidelijk meer inleeswerk nodig
Iemand trouwens nog aanraders qua JB-apps?
Het kan zijn dat je repro's moet toevoegen in Cydia, geef anders maar een brulquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:21 schreef Misan het volgende:
je moet het alleen wel ff vinden, maar daar kom ik vanavond wel uit gok ik
Anders moet je maar eens in het forum van iPhoneclub neuzen. Daar hebben ze alle belangrijke / bruikbare repo's in een lijstje vermeldquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je repro's moet toevoegen in Cydia, geef anders maar een brul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |