quote:V50 gaat niet door.Bedankt werk.
Geeft misschien wel ruimte voor; http://link.marktplaats.nl/230612717
Wat een pracht exemplaar. Bijna belastingvrij, en kan er een oldtimerverzekering op afsluiten.
Heb je er even aan toegevoegd.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:17 schreef TheSilencer het volgende:
Yay! Ik sta in het lijstje! Overigens zakelijk een V50 D5... Die staat er dan weer niet bij...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft mijn broertje ook (een zwarte)... Nog een paar weken want hij switcht van baan en moet dan zelf een auto kopen... Ben benieuwd of dat een Volvo wordt.quote:
Te duur zonder kenteken en LPG...quote:
Helaas. http://www.amt.nl/web/Nie(...)ers-toch-beperkt.htmquote:Op maandag 9 maart 2009 11:41 schreef Kentoet het volgende:
*meldt*
Sinds een jaar rijd ik in een Volvo 740 2.3 GLE station met overdrive uit '87. Ik heb nog nooit zo van een auto genoten, wat een relaxte bak.
Ik hoop van harte dat ik er nog vele jaren met plezier in zal rijden. Vooral het vooruitzicht van een gastank en oldtimerschap lijken mij wel wat.
Je hebt ook een 1.7 zonder turbo.quote:Op maandag 9 maart 2009 08:31 schreef r8ality het volgende:
440 turbo dus?
Even nagezocht, klopt inderdaad. Wel niet echt veel geleverd volgens mijquote:Op maandag 9 maart 2009 16:00 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Je hebt ook een 1.7 zonder turbo.
En ik heb geen 440 meer maar een 850 2.5i GLT.
P1800's beginnen schaars te worden, maar 20.000 euro is wel erg overdreven. Dat kost een compleet gerestaureerde Duett ook, en daar zit wel ff meer werk aan dan een P1800quote:Op maandag 9 maart 2009 12:10 schreef Koploperkopper het volgende:
Heeft gister iemand trouwens die ouwe report over de The Winter Trial 2008 zitten kijken op RTL7? Hoop oude Volvo's. Prachtige Amazon's, maar ook in ieder geval 1 schitterende P1800 Coupe zag ik voorbij komen.
[ afbeelding ]
http://thegallery.onlinev(...)details/?sid=1719706Ooit, op 1 dag!
Gofferdegoffer die vieze gristenunie ook altijd, alles wat leuk is in het leven beperken ze...... Moet ik weer een andere zoeken, van vóór '87.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Helaas. http://www.amt.nl/web/Nie(...)ers-toch-beperkt.htm
Het wordt kort dag, maar in principe zou met nieuwe verkiezingen in 2011 het zaakje teruggedraaid kunnen worden, maar ws. dan niet meteen. Je moet dus nu vast auto's van 1986 of ouder in gaan kopenquote:Op maandag 9 maart 2009 16:11 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Gofferdegoffer die vieze gristenunie ook altijd, alles wat leuk is in het leven beperken ze...... Moet ik weer een andere zoeken, van vóór '87.
Bedankt voor de link in ieder geval, ik was er echt niet van op de hoogte. Zat de dagen al af te tellenquote:Op maandag 9 maart 2009 16:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het wordt kort dag, maar in principe zou met nieuwe verkiezingen in 2011 het zaakje teruggedraaid kunnen worden, maar ws. dan niet meteen. Je moet dus nu vast auto's van 1986 of ouder in gaan kopen.
quote:
Wil je me nog onder '850' zettenquote:Op maandag 9 maart 2009 19:31 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Staat inderdaad gewoon op kenteken. Tsja, geen LPG. 't Is wel lekker in originele staat zo.
En in 2010 mag je er aan mee doen met de The Winter Trial.
Done.quote:
Mijn Volvo ook niet. Voorscherm rechtgedrukt en weer door gereden. Ik heb 3 van die schijnwerper-joekels op de voorbumper zitten, waren niet eens krom, alleen wat omhoog gebogenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:48 schreef TheSilencer het volgende:
Die koe is niet onder de indruk!
alleen jammer dat hij van Yamaha is, maar aan de andere kant ook weer beter.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:52 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik zal morgen wel een mooie OP maken als jullie dat willen. Heb toch vrije tijd zat weer.
Ondertussen!
Mooi ding zeg die 4.4 V8 van Volvo. Lekker onverwachts bruut ook!
En deze klinkt ook niet verkeerd;
Echt?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:37 schreef Pas259 het volgende:
[..]
alleen jammer dat hij van Yamaha is, maar aan de andere kant ook weer beter.
Volgens mij zijn alle motoren afgeleid van de 3.0 6-in-lijn uit de jaren 80.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:41 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Echt?Bah. Maakt Volvo tegenwoordig helemaal niets zelf meer? T5/T6 misschien nog?
Klinkt iig nog steeds goed.
Neeje. B21, B23 en B230 (240,740,940) zijn afgeleid van de B20 die eind jaren 60 is ontwikkeld.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:48 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle motoren afgeleid van de 3.0 6-in-lijn uit de jaren 80.
1 cilinder eraf > 5cilinder uit de 850 en nog een cilinder afgezaagd > 740/760 > s40/V50
Picsquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:47 schreef Mojave het volgende:
Ik heb sinds 2 weken een V70 uit 1997 op LPG G3
Ja die moet ik nog ff maken! Hij is iig donker blauw met beige leer en dashboard.quote:
Die V70's kunnen wel wat hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:57 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ja die moet ik nog ff maken! Hij is iig donker blauw met beige leer en dashboard.
Km stand..... niet schrikken: 354.000 nu.
Auto gekocht bij een Volvo Specialist met de gehele onderhoudshistorie aanwezig, overigens bij die specialist gedaan.
Ding rijdt nog als nieuw, heerlijk!!
De motor die samen met de fransen was ontwikkeld werd toegepast in de 260 serie en in de Renault 30 en peugoet 604.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:18 schreef r8ality het volgende:
[..]
Neeje. B21, B23 en B230 (240,740,940) zijn afgeleid van de B20 die eind jaren 60 is ontwikkeld.
De B30 (164) komt ook van de B20 af, de B27F (V6 in 760) is samen met Peugeot en Renault ontwikkeld.
De D24 in de 240/740 serie komt van VW af.
Na 1990 zijn alle motoren in-house ontwikkeld met hulp van Porsche.
Ik heb een weekje een 1.8 (geloof ik gereden). Enige nadeel is dat ik de bagageruimte gedurende die periode niet heb kunnen vindenquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:53 schreef leolinedance het volgende:
Een simpele vraag aan de C30 rijders: Hoe bevalt de auto jullie? Welke uitvoering rijden jullie en wat zijn de plus en minpunten? Alvast bedankt!
Klopt, dat was de B27F. Zelfs in de Delorean gebruiktquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:44 schreef Pas259 het volgende:
[..]
De motor die samen met de fransen was ontwikkeld werd toegepast in de 260 serie en in de Renault 30 en peugoet 604.
daarna hebben zij volgens mij geen invloed meer gehad.
En wat ik heb begrepen zijn erna de meeste motoren op de zes in lijn gebasseerd.
Dat weet je bij een C30, Ik heb een 855 en klaag toch ook niet dat zijn reet te groot is om te file parkeren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:22 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Ik heb een weekje een 1.8 (geloof ik gereden). Enige nadeel is dat ik de bagageruimte gedurende die periode niet heb kunnen vinden
Heerlijke auto om te rijden, ontzettend comfortabel en stuurt heel soepelquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:53 schreef leolinedance het volgende:
Een simpele vraag aan de C30 rijders: Hoe bevalt de auto jullie? Welke uitvoering rijden jullie en wat zijn de plus en minpunten? Alvast bedankt!
Ah prima. Ik heb bijna een baan en moet (als ik uitgekozen word, heb daar wel vertrouwen in) gaan onderhandelen over een auto. Ik ben een beetje aan het inventariseren wat een goede auto zou zijn. Ik zit te denken aan een Golf, Civic of C30. De C30 en Civic vind ik het mooist en ze rijden beide goed. De C30 heeft minder bagageruimte dan die andere twee maar ook weer wat meer status. Ik denk er nog even over na.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:47 schreef Mr.Adams het volgende:
[..]
Heerlijke auto om te rijden, ontzettend comfortabel en stuurt heel soepelBagageruimte schijnt ie wel te hebben maar ik ben ook nog zoekende
Serieus, je hebt wel wat bagageruimte en voor de dagelijkse boodschappen is het prima, maar ik zou geen Billy kast vanuit de IKEA naar huis willen nemen met de C30.
Volvo C30 DrivE Sport
heerlijkquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:53 schreef leolinedance het volgende:
Een simpele vraag aan de C30 rijders: Hoe bevalt de auto jullie? Welke uitvoering rijden jullie en wat zijn de plus en minpunten? Alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |