Piles heeft de OP niet goed gelezenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
neuh, heb gewoon een bijbaantje
quote:motorbloempje --> anderhalfstejaars Informatiekunde in Nijmegen. Queen of SOG, maar moet wel echt wat gaan doen. Geen stage, gewoon slowchat.
Daar staat niet wat ze wél doetquote:Op maandag 9 maart 2009 09:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Piles heeft de OP niet goed gelezen
[..]
you're getting some tonight?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[zingt]Tonight's the night, we gonna make it happen. Tonight we'll put all other things aside.[/zingt]
* Nico dansje doet
Daar zou ik niet weer over beginnenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
kom ook éigenlijk uit de SES-Slowchatmaarja, die's hiermee gemerged omdat dat niet liep
echt?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
kom ook éigenlijk uit de SES-Slowchatmaarja, die's hiermee gemerged omdat dat niet liep
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mijn mijn mijn... ja, wat ben je eigenlijk niet voor me?![]()
I'm so excited! And I just can't hide it!quote:Op maandag 9 maart 2009 09:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee, dat nummer is hier gewoon op de radio
[candlelight stem]quote:
jaaaaaaaquote:Op maandag 9 maart 2009 09:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I'm so excited! And I just can't hide it!![]()
I'm about to lose control and I think I like it![]()
![]()
En nu hier nog?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
JaMoest even mijn weekend bespreken hier
The_Deanquote:
De man die mijn gitaar komt brengen vanuit Frieslandquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:46 schreef Milou__ het volgende:
Er wordt hier zomaar een pruik afgeleverd voor toneel
*zwijmelt*quote:Op maandag 9 maart 2009 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[candlelight stem]
Jij... jij bent mijn zonnestraaltje op een koude winterdag.
Jij bent die stem in de ochtend die zegt dat ik nog even mag blijven liggen.
enz..
[/candlelight stem]
Aanstekelijk nummerquote:Op maandag 9 maart 2009 09:49 schreef Psychonikeo het volgende:
It's just a little crush
Not like I faint every time we touch
It's just some little thing
Not like everything I do depends on you
Sha-la-la-la, Sha-la-la-la
Jeezquote:Op maandag 9 maart 2009 09:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nogal
Allemaal van dat soort liedjes nu op de radio
Ojaquote:
uhuh.. Dat gaat er vanavond de hele tijd uitkomenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
JeezDat blijft allemaal in je hoofd hangen
*toch stiekem jaloers isquote:Op maandag 9 maart 2009 09:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Inderdaad.. *pakt toch maar een plakje*
klinkt als een.. uhm.. typisch weekendjequote:Op maandag 9 maart 2009 09:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oja![]()
Nou vrijdag gingen we naar texel toe. Ik reed thuis om 11u weg. Toen iedereen opgehaald en toen met zn alle even naar de supermarkt eten halen. Hele dag onderweg geweest. En rond half vier kwamen we aan bij ons huisje. Toen gingen we even opfrissen en toen lekker met zn alle uit eten in het plaatsje zelf. Was allemaal heel lekker en gezellig. Toen terug naar het huisje even op de bank zitten. Iedereen was zo moe en brak dat we Borat op tv hebben gekeken met zn alle en daarna lekker slapen.
Zaterdag heeeel vroeg op gestaan.. Toen zijn we het eiland wezen verkennen. En even geshopt daar. Toen nog even naar het strand geweest. Eind van de middag zijn we wezen zwemmen in een binnenzwembad
Toen gingen we opmaken. Daarna gingen we uiteten en daarna stappen. Het was eerst heel gezellig.. Totdat ik en een vriendin naar een ander cafeetje wilden. En 1 vriendin was daar helemaal niet mee eens. Dus ze werd helemaal boos en toen kregen we ruzie.. Is ze boos weggefiest.. Wij erachter aan.. Nou toen zaten we om 0100 weer in ons huisje.. Nou wij slapen. Zij de hele nacht kotsen van de drank..
volgende dag heeft ze haar excuus gemaakt en zijn we met zn alle naar amsterdam wezen shoppen.. Maar de sfeer was niet meer zo leuk![]()
Nou dit was mijn weekend
Daar ben ik het wel mee eens jaquote:Op maandag 9 maart 2009 09:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
klinkt als een.. uhm.. typisch weekendje
Verder was het wel gezellig, buiten die ruzie omquote:Op maandag 9 maart 2009 09:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
klinkt als een.. uhm.. typisch weekendje
wel zonde vind ik dat altijd.. Maar gelukkig was het verder wel gezelligquote:Op maandag 9 maart 2009 09:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Verder was het wel gezellig, buiten die ruzie om![]()
Maar ik kende haar niet zo goed.. Ze was een vriendin van mijn vriendin..
Ja is ook. Maar volgens mij is het onze schuld niet. Zij zit fout.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wel zonde vind ik dat altijd.. Maar gelukkig was het verder wel gezellig
Oh jeequote:Op maandag 9 maart 2009 09:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhuh.. Dat gaat er vanavond de hele tijd uitkomen
[..]
*toch stiekem jaloers is
nee ok.. dat lijkt me ook, maar ik kan er wel echt goed ziek van zijn als zoiets mijn dag/avond/weekend zou verpestenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja is ook. Maar volgens mij is het onze schuld niet. Zij zit fout.
Je moet jezelf wel iets lekkers gunnen hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
hier ook een jarige die taart gaat halen
maar ik ga niet nemen, want zo raak ik die laatste kilo's nooit kwijt![]()
Er is niet elke dag iemand jarig hoor!quote:Op maandag 9 maart 2009 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
hier ook een jarige die taart gaat halen
maar ik ga niet nemen, want zo raak ik die laatste kilo's nooit kwijt![]()
Gaat niet helemaal goed he?quote:Op maandag 9 maart 2009 10:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[/me=Nico]zielig kijkt[/me]
Mag ik ook een hapje? *pruillipje*
neequote:Op maandag 9 maart 2009 10:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gaat niet helemaal goed he?![]()
*geeft Nico stukje cake*
ja, maar dat heb ik dit weekend al gedaanquote:Op maandag 9 maart 2009 10:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je moet jezelf wel iets lekkers gunnen hoor
hier wel zo ongeveerquote:Op maandag 9 maart 2009 10:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Er is niet elke dag iemand jarig hoor!
Hier trakteert gemiddeld eens per week iemandquote:Op maandag 9 maart 2009 10:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Er is niet elke dag iemand jarig hoor!
Goeiequote:Op maandag 9 maart 2009 10:04 schreef Psychonikeo het volgende:
En waarom raak je niet gewoon die eerst kilo's kwijt ipv die laatste, want die zijn juist het moeiste
So true!quote:Op maandag 9 maart 2009 10:04 schreef Psychonikeo het volgende:
En waarom raak je niet gewoon die eerst kilo's kwijt ipv die laatste, want die zijn juist het moeiste
Is dat niet allemaal frituur? *kijkt wijs*quote:Op maandag 9 maart 2009 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar dat heb ik dit weekend al gedaan
iets met een frituur, patat, loempia's, kroketten én frikadellen
[..]
hier wel zo ongeveer
ah ok.. ben al stilquote:Op maandag 9 maart 2009 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar dat heb ik dit weekend al gedaan
iets met een frituur, patat, loempia's, kroketten én frikadellen
[..]
hier wel zo ongeveer
Dan valt het hier toch tegen.. Werk ik bij een te klein bedrijfquote:Op maandag 9 maart 2009 10:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hier trakteert gemiddeld eens per week iemand(niet iedereen trakteert, maar als ik het zo uitreken is er gemiddeld eens per twee dagen iemand jarig
)
altijdquote:
maar des te groter is je vreugd wanneer die verdwenen isquote:Op maandag 9 maart 2009 10:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
So true!
Ben al sinds november bezig om de laatste kilo (enkelvoud!!) kwijt te raken en die wil maar niet
Best lang examenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:08 schreef denB het volgende:
mogguh mensen
Tijd om te beginnen aan mn eerste examen!
Gelukkig duurt hij van vandaag tot aan half april, lekker groot project
Hoe was het weekend?
Ach, scheelt weer kilo'squote:Op maandag 9 maart 2009 10:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah ok.. ben al stil
[..]
Dan valt het hier toch tegen.. Werk ik bij een te klein bedrijf
[..]
altijd
Alstie eindelijk weg isquote:Op maandag 9 maart 2009 10:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar des te groter is je vreugd wanneer die verdwenen is
hmm.. ja ik mag onze indiase tak niet meenemen denk ik, maar wij zitten hier met krap 30 manquote:Op maandag 9 maart 2009 10:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ach, scheelt weer kilo'sTegenwoordig trakteren ze hier ook als ze hun diploma halen, dus dat is nog meer taart/koek/snoep
Werk overigens bij een bedrijf met ca 130 medewerkers
Nu je het over bootje hebt, waar is hij eigenlijkquote:Op maandag 9 maart 2009 10:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Op wat vermoeidheid na toppie!![]()
Und miit du?
[..]
[ afbeelding ]
Het moet ook geen obsessie worden natuurlijk.. Die ene kilo maakt je niet minder mooiquote:Op maandag 9 maart 2009 10:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Alstie eindelijk weg isIk betwijfel offie überhaupt weggaat. Ik had al 0,6 kg weggewerkt en toen kwam er weer een kilo bij
Op vakantie, naar Egypte dacht ikquote:Op maandag 9 maart 2009 10:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nu je het over bootje hebt, waar is hij eigenlijk
Ik weet niet hoe lang hij naar Egypte ging.. maar dat is het laatste wat ik van hem vernomen hebquote:Op maandag 9 maart 2009 10:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nu je het over bootje hebt, waar is hij eigenlijk
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Op wat vermoeidheid na toppie!![]()
Und miit du?
[..]
[ afbeelding ]
Dit is ook alleen in Amsterdam hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 10:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. ja ik mag onze indiase tak niet meenemen denk ik, maar wij zitten hier met krap 30 man
quote:
Is hij onderhand nog niet terug danquote:Op maandag 9 maart 2009 10:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang hij naar Egypte ging.. maar dat is het laatste wat ik van hem vernomen heb
En je had je zo voorgenomen om niet te Fok!kenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:14 schreef Piles het volgende:
Ik ga maar eens wat in Visio klooien denk ik, heb ik mss nog een beetje het gevoel dat ik wat nuttigs doe
Nee maar ik wil hem er wel af hebbenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het moet ook geen obsessie worden natuurlijk.. Die ene kilo maakt je niet minder mooi
I know.. ook bij een bedrijf stage gelopen waar het kantoor zelf uit 7 verdiepingen bestond, met 1 kantinequote:Op maandag 9 maart 2009 10:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit is ook alleen in Amsterdam hoor(verder vestigingen hebben we niet
)
Nah 30 is toch ook prima? Lunchen met 100 man tegelijk is ook niet alles hoor
Ja, maar het lukt nietquote:Op maandag 9 maart 2009 10:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En je had je zo voorgenomen om niet te Fok!ken
dat dacht ik nu net dus ookquote:Op maandag 9 maart 2009 10:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
[..]
Is hij onderhand nog niet terug dan![]()
Niet dat ik hem mis, maar toch
ik snap je ook wel, maar je moet wel beseffen dat die ene kilo slechts 1/20 van je totale prestatie is en dat dat echt al heel goed isquote:Op maandag 9 maart 2009 10:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee maar ik wil hem er wel af hebbenDan zit ik namelijk op mijn echte streefgewicht
maakt niet uit. Het is veel gezelliger hier als jij er ook bentquote:Op maandag 9 maart 2009 10:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar het lukt nietWeet niet waar te beginnen enzo
Best moeilijk
Neehee, doe nou nietquote:Op maandag 9 maart 2009 10:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
maakt niet uit. Het is veel gezelliger hier als jij er ook bent
Hoezo? Even weg van de collega's ?quote:Op maandag 9 maart 2009 10:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
I know.. ook bij een bedrijf stage gelopen waar het kantoor zelf uit 7 verdiepingen bestond, met 1 kantine
En onze afdeling zat in een bouwkeet buiten het mooie grote kantoor trouwens(was overigens soms best prettig
)
Ik weet hetquote:Op maandag 9 maart 2009 10:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik snap je ook wel, maar je moet wel beseffen dat die ene kilo slechts 1/20 van je totale prestatie is en dat dat echt al heel goed is
ik was ook heel licht toen ik geboren werdquote:Op maandag 9 maart 2009 10:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar toch wil ik die kilo eraf
(ik weet dat het kan want ik heb veel minder gewogen dan ik nu weeg
)
Toen ik jonger was, niet toen ik baby wasquote:Op maandag 9 maart 2009 10:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik was ook heel licht toen ik geboren werd
Nee sorry grapje.. Maar gaat wel lukken hoor![]()
wilde zeggen dat als je eens samen wilde sporten dat je dat maar moet laten weten, maar misschien komt dat teveel over als de TT
Ik heb mijn handen ingesmeer tegen de velletjes dus ik moest even wachten tot ik weer kon typenquote:
Het was nu net of ik aan het werk was hèquote:Op maandag 9 maart 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk, maar af en toe moet je gewoon eens opzouten
Dat hou ik mezelf ook altijd voor, maar vraag me altijd af waarom ik niets te doen heb ik als ik me alweer zit te vervelen.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
TofLijkt me ook leuk.. Ik heb er alleen geen tijd voor
Ik kon het ook al niet gelovenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was nu net of ik aan het werk was hè
Maar vakantieplannen bespreken hier
Ah is toch leukquote:Op maandag 9 maart 2009 10:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat hou ik mezelf ook altijd voor, maar vraag me altijd af waarom ik niets te doen heb ik als ik me alweer zit te vervelen.
En ik wil het toch onder de knie krijgen. Bij gebrek aan beter, is dat voorlopig even het doel in mijn leven
Daarom was het ook een grapjequote:Op maandag 9 maart 2009 10:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Toen ik jonger was, niet toen ik baby wasIk heb 57 kilo gewogen bij deze lengte, maar met 70 ben ik nu al heel tevreden
![]()
Maar er moeten wel oneerbare voorstellen in deze SC worden gedaan hoor
Scrabblequote:Op maandag 9 maart 2009 10:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daarom was het ook een grapjeJe bent terecht tevreden, maar dat had ik al wel eens gezegd denk ik
Ennuh.. heb je zin in een lekker stomend heet potje.. scrabble dan?
dat hoort er gewoon bij hoor! Net zoals naar de koffieautomaat lopen enzo. That's what stages are forquote:Op maandag 9 maart 2009 10:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was nu net of ik aan het werk was hè
Maar vakantieplannen bespreken hier
dat wel.. Beter iets dan nietsquote:Op maandag 9 maart 2009 10:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ah is toch leuk![]()
Een nuttig doel in je leven
Haha.. ook al heel lang niet gedaanquote:Op maandag 9 maart 2009 10:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Scrabble![]()
Echt al jaaaaren niet gedaanDeed dat altijd met oma
Alles goed?quote:
haha.. als iedereen zo gaat etenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ruil hem straks wel met een andere![]()
Paula
Je denkt aan oneerbiedig en het eerste dat je te binnen schiet is Scrabble?quote:Op maandag 9 maart 2009 10:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Haha.. ook al heel lang niet gedaan
Had ik zo opeens weer zin in. Jij had het over oneerbiedig, dus dat kwam als eerste in me op
Daarbij kan je hele vieze ranzige woorden maken hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 10:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je denkt aan oneerbiedig en het eerste dat je te binnen schiet is Scrabble?
Vertelquote:Op maandag 9 maart 2009 10:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daarbij kan je hele vieze ranzige woorden maken hoor
Is dat al officieel erkend?quote:Op maandag 9 maart 2009 10:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Slobbelen
[..]
En anders mag je wel bij mij op schoot hoor![]()
Jammer van diequote:Op maandag 9 maart 2009 10:44 schreef Piles het volgende:
quote:Op maandag 9 maart 2009 10:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou.. ik denk dat fellatio en cunnilingus best wat opleveren
ik ookquote:Op maandag 9 maart 2009 10:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe beker rooibosthee
quote:Op maandag 9 maart 2009 10:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Slobbelen
[..]
Jajaquote:Op maandag 9 maart 2009 10:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het staat in het urban dictionary
ook moe, maar waarom weer gezeik op school?quote:Op maandag 9 maart 2009 10:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Beetje moe, beetje geirriteerd, beetje gezeik op school![]()
En met jou?
quote:Op maandag 9 maart 2009 10:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jammer van die..
Het leek mij wel een goed idee namelijk
Was te laat, gelijk gezeikquote:Op maandag 9 maart 2009 10:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ook moe, maar waarom weer gezeik op school?
Mijn eerste.. Alleen vanochtend een glas melkquote:Op maandag 9 maart 2009 10:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn derde vandaag![]()
Naast twee keer groene thee
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=slobbelenquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
je bent toch volwassen? Of nie?![]()
waar liepen ze over te zeuren dan (naast het feit dat je te laat was? kan toch wel 's gebeuren?)
Wel goed drinken hequote:Op maandag 9 maart 2009 10:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mijn eerste.. Alleen vanochtend een glas melk
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=slobbelen
Ik heb atletische fietsbenenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heb je wel sterke benen? Ik ben best zwaar
YESSEEEEEEquote:Op maandag 9 maart 2009 10:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
sorry, ik ben opzoek naar een nieuw plaatje.. Maar ik heb nog geen leuke kunnen vinden
Ik vind het niet erg, alleen ik krijg er zo'n trek vanquote:Op maandag 9 maart 2009 10:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
sorry, ik ben opzoek naar een nieuw plaatje.. Maar ik heb nog geen leuke kunnen vinden
op het MBO wordt je meestal niet als volwassen behandeld. Ik heb me er ook 3 jaar zitten ergerenquote:
Atletische fietsbenenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb atletische fietsbenenZal tegenvallen, maar goed
En volgens mij valt dat best mee
da's mooi kut danquote:Op maandag 9 maart 2009 10:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
op het MBO wordt je meestal niet als volwassen behandeld. Ik heb me er ook 3 jaar zitten ergeren
Nee gekquote:Op maandag 9 maart 2009 10:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Atletische fietsbenen![]()
Niet geschoren toch?
jupquote:
Oh.. als jij me die tip al geeft!quote:Op maandag 9 maart 2009 10:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de domste vraag die je kan stellen
Jij moet iets verzinnen, niet ikquote:Op maandag 9 maart 2009 10:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
moet ik de massageolie uit de kast trekken?
Dan snap ik het niet helemaal denk ikquote:Op maandag 9 maart 2009 10:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die grappen kunnen toch wel Piles? Ik bechouw je immers toch echt als kameraad
Dan is bij deze de massageolie officieel uit de kast (uhm..quote:Op maandag 9 maart 2009 10:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jij moet iets verzinnen, niet ik
dwz geen vragen
het was een grapje en ik wilde je niet beledigen eigenlijk, maar hij was zo makkelijk te makenquote:
Blijf je bij mij uit de buurt met je oliequote:Op maandag 9 maart 2009 11:01 schreef Psychonikeo het volgende:
Dan is bij deze de massageolie officieel uit de kast (uhm..)
Ik zeg: verwenmiddag!
quote:Op maandag 9 maart 2009 11:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Gezicht wel toch?![]()
Anders wordt het niks
quote:Op maandag 9 maart 2009 11:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dan is bij deze de massageolie officieel uit de kast (uhm..)
Ik zeg: verwenmiddag!
Ik snap de grap nietquote:Op maandag 9 maart 2009 11:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het was een grapje en ik wilde je niet beledigen eigenlijk, maar hij was zo makkelijk te maken
graagquote:Op maandag 9 maart 2009 11:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Blijf je bij mij uit de buurt met je olie
quote:Op maandag 9 maart 2009 11:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Blijf je bij mij uit de buurt met je olie
Ja gezicht welquote:Op maandag 9 maart 2009 11:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Gezicht wel toch?![]()
Anders wordt het niks
alles wat u wenst natuurlijk hoogheidquote:Op maandag 9 maart 2009 11:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaja
En wat ga je ermee doen dan? Masseren, obviously, maar wat
Welke delen worden door de handdoek bedekt? Ja jij moet wat goedmaken dus ik wil wel weten wat de goedmaker precies inhoudtquote:Op maandag 9 maart 2009 11:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alles wat u wenst natuurlijk hoogheid
Maar ik kan een aardig stukje masseren van de schouders tot de kuiten.. (handdoek bedekte delen overgeslagen)
Je legt de handdoek zelf neer.. de rest wordt gemasseerdquote:Op maandag 9 maart 2009 11:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Welke delen worden door de handdoek bedekt? Ja jij moet wat goedmaken dus ik wil wel weten wat de goedmaker precies inhoudt
Jajaquote:Op maandag 9 maart 2009 11:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je legt de handdoek zelf neer.. de rest wordt gemasseerd
mijn handen volgens gewoon de naakte huid
My thoughts exactlyquote:Op maandag 9 maart 2009 11:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Perfect![]()
[..]
En dan uitschieten 'omdat de olie zo glad is'![]()
Volgens mij ookquote:Op maandag 9 maart 2009 11:11 schreef Psychonikeo het volgende:
ik geloof dat we de rest alleen weggejaagd hebben nu?
Is z'n plannetje verpest dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig, anders kreeg ik bijna een schuldgevoel dat ik Nico's plannetje verpest had![]()
quote:
wat is er loos?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:13 schreef Daph_ het volgende:
Hotel gaat dubbele betaling terugstorten
Rotzooi
Truequote:Op maandag 9 maart 2009 11:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
I'm a man
En voor jou altijdAls je het kwijt wilt, anders is het gewoon een kuthotel
het was een verveelde reactie om de stilte te breken, maar toen had jij net getyptquote:
Nogalquote:
Nee daarom.. Mja even afwachten dus.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het was een verveelde reactie om de stilte te breken, maar toen had jij net getypt
Maar wat vervelend is dat van dat hotel. Dat is inderdaad niet de manier waarop je je ouders een cadeautje wil geven
aai.gif
Nou, het was gezelligquote:Op maandag 9 maart 2009 11:29 schreef Daph_ het volgende:
Fijn, zit ik hier lekker mijn reactie te typen, staan er opeens twee managers achter me!!!
Mijn ouders zijn over een half jaar 25 jaar getrouwd.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
NogalTerwijl wij er vorig jaar erg goede ervaringen mee hadden..
Even de betaling afwachten en daarna zal ik een klacht indienen
quote:Op maandag 9 maart 2009 11:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee daarom.. Mja even afwachten dus.
Fijn, zit ik hier lekker mijn reactie te typen, staan er opeens twee managers achter me!!!
Ik was redelijk snel met wegklikken, maar volgens mij kwamen er nog wel een aantal smilies voorbijquote:
Dan ben je dit soort dingen wel voor, maar als je dat afspreekt dan zou dat natuurlijk goed moeten gaan. Dit is gewoon een grote fout vind ikquote:Op maandag 9 maart 2009 11:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn over een half jaar 25 jaar getrouwd.
Mijn broertjes en ik wouden ook zoiest geven.. Maar ik denk dat wij gewoon een hotelbon doen oid.
Vroeger, toen dit nog STAGE SC heette... stond er onder in de balk gewoon Stage dus kon je het wat makkelijker verbergenquote:
Das ook leuk, kunnen ze zelf een hotel uitzoekenquote:Op maandag 9 maart 2009 11:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mijn broertjes en ik wouden ook zoiest geven.. Maar ik denk dat wij gewoon een hotelbon doen oid.
Leuk dat het hier allemaal zo dicht bij elkaar ligtquote:Op maandag 9 maart 2009 11:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zoiest mag je ook niet verwachten van zo''n groot hotelketenquote:Op maandag 9 maart 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dan ben je dit soort dingen wel voor, maar als je dat afspreekt dan zou dat natuurlijk goed moeten gaan. Dit is gewoon een grote fout vind ik
Allemaal 25 jaar getrouwd?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuk dat het hier allemaal zo dicht bij elkaar ligt![]()
Die van mij vorig jaar (en van Bart ook dacht ik), en dit jaar die van jullie
Nee vind ik ook niet, maarja kan er nu niks meer aan doenquote:Op maandag 9 maart 2009 11:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zoiest mag je ook niet verwachten van zo''n groot hotelketen
quote:Op maandag 9 maart 2009 11:32 schreef Milou__ het volgende:
Vroeger, toen dit nog STAGE SC heette... stond er onder in de balk gewoon Stage dus kon je het wat makkelijker verbergen
Jullie hebben allemaal leuke weekendjes weg, ik moet nog tot augustus wachten voor vakantiequote:Op maandag 9 maart 2009 11:32 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga vrijdag tot en met zondag Eindhoven onveilig maken
Zie, ook jij hebt leuke dingen in het vooruitzichtquote:Op maandag 9 maart 2009 11:34 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Jullie hebben allemaal leuke weekendjes weg, ik moet nog tot augustus wachten voor vakantie
Oh, maar wel donderdag naar The Killers![]()
Ja, allemaal 25 jaarquote:Op maandag 9 maart 2009 11:34 schreef Milou__ het volgende:
Allemaal 25 jaar getrouwd?
Dat dat nog gebeurd tegenwoordig
Het was eigenlijk een open sollicitatie voor een weekendje wegquote:Op maandag 9 maart 2009 11:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zie, ook jij hebt leuke dingen in het vooruitzicht
Mijne worden ook beide 50 dat jaar.. dus dat wordt een all-in feestjequote:Op maandag 9 maart 2009 11:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, allemaal 25 jaar![]()
Jawel, soms lijkt het erger dan het is heb ik het idee
Klinkt ook goedquote:Op maandag 9 maart 2009 11:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Das ook leuk, kunnen ze zelf een hotel uitzoeken
Ik ga vrijdag tot en met zondag Eindhoven onveilig maken
Wil jij met mij een weekendje wegquote:Op maandag 9 maart 2009 11:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een open sollicitatie voor een weekendje weg![]()
Maar het zal van mij moeten komen blijkbaar
Aankomend weekend Eindhovenquote:Op maandag 9 maart 2009 11:34 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Jullie hebben allemaal leuke weekendjes weg, ik moet nog tot augustus wachten voor vakantie
Oh, maar wel donderdag naar The Killers![]()
nicequote:Op maandag 9 maart 2009 11:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Aankomend weekend Eindhoven
27 april - 1 mei London baby!
31 juli Kreta![]()
September - shoppingweekendje London
Eind december - begin januari stedentrip naar Wenen of Rome waarschijnlijk![]()
![]()
Vind dat heerlijk, een weekendje weg.. Alleen wel prijzig allemaalquote:Op maandag 9 maart 2009 11:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Klinkt ook goed
Bij ons zijn we ook weer een weekend Landal aan het plannen
Ja, wij deden altijd Center Parcs, maar dat is gewoon echt duur. We doen tegenwoordig Landal Greenparcs en dat is een stuk goedkoper en vaak zijn de huisje zoveel luxer. Met sauna, zonnebank en ligbadquote:Op maandag 9 maart 2009 11:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vind dat heerlijk, een weekendje weg.. Alleen wel prijzig allemaalHoop dat we een bad op de kamer hebben
Klinkt goedquote:Op maandag 9 maart 2009 11:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja, wij deden altijd Center Parcs, maar dat is gewoon echt duur. We doen tegenwoordig Landal Greenparcs en dat is een stuk goedkoper en vaak zijn de huisje zoveel luxer. Met sauna, zonnebank en ligbad
Succesquote:Op maandag 9 maart 2009 11:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik probeer te wachten tot 12 uur
quote:
Hopelijk bewaart de groep hongerige wolven wat voor jequote:Op maandag 9 maart 2009 11:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Succes
Ik probeer te wachten tot half 1
Wiel?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Ik heb er ook echt weer zin in en die weekenden zijn altijd zo ontzettend leuk (ondanks dat ik altijd het 5e wil ben
)
[..]
Hopelijk bewaart de groep hongerige wolven wat voor je
Kaasquote:Op maandag 9 maart 2009 11:45 schreef Piles het volgende:
Gekookte eieren
Gebakken met kaas
En wij kregen net een Bounty (die een paar maanden over datum is)![]()
die jaquote:Op maandag 9 maart 2009 11:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wiel?
Eh, ja dat hoop ik ook.. Maar het is maandag, dus dan zijn er gekookte eitjes. Daar zijn er altijd wel een aantal van over als ik er ben
Ik heb trek in pastasalade, maar dat is er met een beetje mazzel pas woensdag
verwachte reactie Daph_quote:Op maandag 9 maart 2009 11:45 schreef Piles het volgende:
Gekookte eieren
Gebakken met kaas
Ah paar maanden kan nogquote:Op maandag 9 maart 2009 11:45 schreef Piles het volgende:
Gekookte eieren
Gebakken met kaas
had je reactie nog niet gezienquote:Op maandag 9 maart 2009 11:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kaas
Gekookte eitjes op maandag
Lekker, zo'n groene bounty
Jaaa daar heb ik echt trek inquote:Op maandag 9 maart 2009 11:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die ja
Maar eitjesen pastasalade
[..]
verwachte reactie Daph_
Kaas!
Geweldigquote:Op maandag 9 maart 2009 11:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
had je reactie nog niet gezien
Maar tegenwoordig zijn al die bountystranden ook groen van de verontreiniging. Ze gaan juist met hun tijd mee
Kaasquote:Op maandag 9 maart 2009 11:48 schreef Daph_ het volgende:
Nou, ben ik toch voorspelbaar?Kaas is gewoon vies
Beetje voorspelbaar, maar verder blijf je mijn mysterieuze prinsesje hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 11:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaaa daar heb ik echt trek inMja niet leuk want dan is de teleurstelling zometeen des te groter..
Nou, ben ik toch voorspelbaar?Kaas is gewoon vies
oehquote:Op maandag 9 maart 2009 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik las pastasaladedaar heb ik nu trek in
fussili, rucola, rode pesto, salami, mais, gedroogde tomaatjes, rood uitje...![]()
Nee bij chocola maakt dat niet uitquote:Op maandag 9 maart 2009 11:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Woensdag ook al 1 op, niks mis mee hoor
Beetje gezonde weerstand opbouwen
Hihi charmeurquote:Op maandag 9 maart 2009 11:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Beetje voorspelbaar, maar verder blijf je mijn mysterieuze prinsesje hoor
Als jij kaas vies vindt, dan is dat toch gewoon zo. Jij drinkt de cola die ik niet wil, ik eet de kaas die jij niet wil.. Ik zeg match made in heaven. Nu samen naar een bounty eilandje?
Wil ik het wetenquote:Op maandag 9 maart 2009 11:52 schreef Milou__ het volgende:
Nee bij chocola maakt dat niet uit![]()
Ik bouw mijn weerstand op een andere manier op (!)
quote:Op maandag 9 maart 2009 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik las pastasaladedaar heb ik nu trek in
fussili, rucola, rode pesto, salami, mais, gedroogde tomaatjes, rood uitje...![]()
Heb je daar een recept van of moet ik het zelf even opschrijven?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
juh, da's een érg lekkere variant, al zeg ik 't zelf
blijkt dat ook weer tegen te vallenquote:Op maandag 9 maart 2009 11:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat blijkt
Maar op internet was je toch zo stoer?
Dat zal vast welquote:Op maandag 9 maart 2009 11:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
op een of andere manier denk ik dat het echt beter is..
Inderdaadquote:Op maandag 9 maart 2009 11:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
blijkt dat ook weer tegen te vallen
Nergens voor nodigquote:Op maandag 9 maart 2009 12:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zal vast welMaar ben te nieuwsgierig
hehe.. begrijpelijk ook welquote:Op maandag 9 maart 2009 12:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zal vast welMaar ben te nieuwsgierig
Ohquote:Op maandag 9 maart 2009 12:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nergens voor nodig![]()
Was ook meer een grapje
quote:Op maandag 9 maart 2009 12:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
* Nico zachtjes spint
Nu eerst lunchen
LUNCH!!!!!
Ik wil 'm wel maken, maar ik heb geen inspiratie voor een nieuwe TTquote:Op maandag 9 maart 2009 12:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot die vol is.. ik wil de lapo niet
quote:Op maandag 9 maart 2009 12:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot die vol is.. ik wil de lapo niet
Zie bovenquote:Op maandag 9 maart 2009 12:05 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Verzin een leuke TT dan, wil ik wel openen
Zo vaak heb je nog niet geopend, dus je verzint maar watquote:Op maandag 9 maart 2009 12:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel maken, maar ik heb geen inspiratie voor een nieuwe TT
Nou jaquote:Op maandag 9 maart 2009 12:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo vaak heb je nog niet geopend, dus je verzint maar wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |