Piles heeft de OP niet goed gelezenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
neuh, heb gewoon een bijbaantje
quote:motorbloempje --> anderhalfstejaars Informatiekunde in Nijmegen. Queen of SOG, maar moet wel echt wat gaan doen. Geen stage, gewoon slowchat.
Daar staat niet wat ze wél doetquote:Op maandag 9 maart 2009 09:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Piles heeft de OP niet goed gelezen
[..]
you're getting some tonight?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[zingt]Tonight's the night, we gonna make it happen. Tonight we'll put all other things aside.[/zingt]
* Nico dansje doet
Daar zou ik niet weer over beginnenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
kom ook éigenlijk uit de SES-Slowchatmaarja, die's hiermee gemerged omdat dat niet liep
echt?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
kom ook éigenlijk uit de SES-Slowchatmaarja, die's hiermee gemerged omdat dat niet liep
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mijn mijn mijn... ja, wat ben je eigenlijk niet voor me?![]()
I'm so excited! And I just can't hide it!quote:Op maandag 9 maart 2009 09:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee, dat nummer is hier gewoon op de radio
[candlelight stem]quote:
jaaaaaaaquote:Op maandag 9 maart 2009 09:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I'm so excited! And I just can't hide it!![]()
I'm about to lose control and I think I like it![]()
![]()
En nu hier nog?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
JaMoest even mijn weekend bespreken hier
The_Deanquote:
De man die mijn gitaar komt brengen vanuit Frieslandquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:46 schreef Milou__ het volgende:
Er wordt hier zomaar een pruik afgeleverd voor toneel
*zwijmelt*quote:Op maandag 9 maart 2009 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[candlelight stem]
Jij... jij bent mijn zonnestraaltje op een koude winterdag.
Jij bent die stem in de ochtend die zegt dat ik nog even mag blijven liggen.
enz..
[/candlelight stem]
Aanstekelijk nummerquote:Op maandag 9 maart 2009 09:49 schreef Psychonikeo het volgende:
It's just a little crush
Not like I faint every time we touch
It's just some little thing
Not like everything I do depends on you
Sha-la-la-la, Sha-la-la-la
Jeezquote:Op maandag 9 maart 2009 09:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nogal
Allemaal van dat soort liedjes nu op de radio
Ojaquote:
uhuh.. Dat gaat er vanavond de hele tijd uitkomenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
JeezDat blijft allemaal in je hoofd hangen
*toch stiekem jaloers isquote:Op maandag 9 maart 2009 09:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Inderdaad.. *pakt toch maar een plakje*
klinkt als een.. uhm.. typisch weekendjequote:Op maandag 9 maart 2009 09:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oja![]()
Nou vrijdag gingen we naar texel toe. Ik reed thuis om 11u weg. Toen iedereen opgehaald en toen met zn alle even naar de supermarkt eten halen. Hele dag onderweg geweest. En rond half vier kwamen we aan bij ons huisje. Toen gingen we even opfrissen en toen lekker met zn alle uit eten in het plaatsje zelf. Was allemaal heel lekker en gezellig. Toen terug naar het huisje even op de bank zitten. Iedereen was zo moe en brak dat we Borat op tv hebben gekeken met zn alle en daarna lekker slapen.
Zaterdag heeeel vroeg op gestaan.. Toen zijn we het eiland wezen verkennen. En even geshopt daar. Toen nog even naar het strand geweest. Eind van de middag zijn we wezen zwemmen in een binnenzwembad
Toen gingen we opmaken. Daarna gingen we uiteten en daarna stappen. Het was eerst heel gezellig.. Totdat ik en een vriendin naar een ander cafeetje wilden. En 1 vriendin was daar helemaal niet mee eens. Dus ze werd helemaal boos en toen kregen we ruzie.. Is ze boos weggefiest.. Wij erachter aan.. Nou toen zaten we om 0100 weer in ons huisje.. Nou wij slapen. Zij de hele nacht kotsen van de drank..
volgende dag heeft ze haar excuus gemaakt en zijn we met zn alle naar amsterdam wezen shoppen.. Maar de sfeer was niet meer zo leuk![]()
Nou dit was mijn weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |