abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67561366
Ik verdien al lekker zoiets.
  maandag 30 maart 2009 @ 23:40:33 #127
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_67564166
quote:
Op maandag 30 maart 2009 22:19 schreef GioStyle het volgende:
Ik verdien al lekker zoiets.
Ik de helft
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_67564750
¤665... en hier zit winstuitkering in .
Ook niet echt denderend .
  donderdag 2 april 2009 @ 08:53:18 #129
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_67635868
Zat trouwens ook personeelskorting erbij ? Of is dat volgende maand ?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  donderdag 2 april 2009 @ 09:18:33 #130
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_67636383
volgens mij volgende maand pas weer....
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_67639955
Weet iemand hier toevallig hoe het zit met de dekkingsgraad van het ahold pensioenfonds. Kan het niet zo vinden op internet en ben er wel benieuwd na of mijn pensioensopbouw nu wordt geindexeerd of niet. Niet dat het heel belangrijk is aangezien ik maar partimer ben en nog studeer maar wel interesant.

edit:

in 2007 was die nog 169,7%

kan alleen geen jaarrapport 2008 vinden, is die er nog niet?

edit2: laat maar, keek met me neus, staat op de site dat er niet wordt geindexeerd, dekkingsgraad op 31 dec 2008 was 102% (moet wettelijk 105% zijn)

[ Bericht 12% gewijzigd door qwox op 02-04-2009 11:24:37 ]
pi_67669953
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:47 schreef Nouwk het volgende:
Klopt, je krijgt nu nog 18 procent he, en je hebt al 70 gehad, dus 88 procent in totaal. Vorig jaar was het 138,5 procent ofzo, en idd afgelopen jaar ook dikke winst! Maar ze moeten allerlei verliezen in andere landen doorberekenen etc.. Dus geen vetpot.
Verliezen uit andere landen tellen niet voor het resultaat van Albert Heijn en dat zal je dan dus ook niet merken in je winstuitkering. Een tegenvallende economie en een aantal investeringen in het ombouwen van bijv nieuwe winkels lijkt mij eerder het geval.
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:41 schreef finsdefis het volgende:
Bah wat haat ik dat nieuwe beleid met die OT contracten . Ik doe altijd netjes m'n werk, m'n teamleiders vinden dat ik geschikt ben om zelf ook teamleider te worden en ik heb goede staat van dienst. Maar omdat ik nu dus 3 jaar bij de AH werk moeten ze me eruit kicken en kan m'n SM me geen OT geven. Er is al zo weinig ervaring bij ons. Volgens mij heeft het ook geen zin om bij m'n SM te gaan "smeken" maarja. Kan hier eigenlijk nog iets tegen gedaan worden of is het gewoon afgelopen?
Niks nieuw beleid, dat is al jaren zo. En zo is het niet alleen bij Albert Heijn, maar ook bij elke andere werkgever die er handig gebruik van weet te maken. Ze moeten helemaal niks, en als jij als gezonde werknemer met je leidinggevende gaat praten valt het wel te regelen. Ze moeten alleen letten op het aantal uren en de waarde van die uren die ze investeren en met een ouder worden groep mensen gaan de kosten omhoog. Aan de andere kant, als je het gemiddelde werknemers-bestand van winkels of zelfs winkelgroepen bekijkt ligt de leeftijd met de 10-tallen KPT-ers van tegenwoordig relatief laag. Kortom: gewoon een medewerker zijn die zijn best doen, en op de juiste momenten van je laten horen.

[ Bericht 0% gewijzigd door o-fiel op 04-04-2009 17:42:54 ]
  vrijdag 3 april 2009 @ 13:51:35 #133
208569 NiekR
Onverdraagbare puber
pi_67675804
Gaat het MWP gewoon door als je niet meer bij de Appie werkt? Ik heb vorig jaar september ontslag genomen, en net nog MWP-korting ontvangen op mijn rekening...
pi_67677826
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:51 schreef NiekR het volgende:
Gaat het MWP gewoon door als je niet meer bij de Appie werkt? Ik heb vorig jaar september ontslag genomen, en net nog MWP-korting ontvangen op mijn rekening...
Lijkt me wel heel mooi, me hele leven 10% korting :p.

Denk dat het gewoon een rest bedrag is van die maanden voor september ofzo.. wel raar dat ze dat nu pas storten.
  Moderator vrijdag 3 april 2009 @ 16:00:22 #135
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_67679606
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:51 schreef NiekR het volgende:
Dus het zat deze maand er bij?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 3 april 2009 @ 19:32:02 #136
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_67685342
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:58 schreef o-fiel het volgende:
Helaas is het bij de AH nu zo dat mijn leidinggevende vanuit het hoofdkantoor geen OT contracten uit mag delen, in geen enkel geval. Ze wil het wel (en dat geloof ik ook best, aangezien ik al anderhalf jaar met d'r werk) maar het mag gewoon niet.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  Moderator vrijdag 3 april 2009 @ 20:54:23 #137
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_67688195
Dat dus (hierboven) !
pi_67696744
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 19:32 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Helaas is het bij de AH nu zo dat mijn leidinggevende vanuit het hoofdkantoor geen OT contracten uit mag delen, in geen enkel geval. Ze wil het wel (en dat geloof ik ook best, aangezien ik al anderhalf jaar met d'r werk) maar het mag gewoon niet.
Goed verhaal, zal wel met de 'crisis' te maken hebben. Maar het gaat hier dan dus niet om het feit dat je te oud bent, maar om het feit dat je je derde en laatste contract hebt gehad lijkt mij.

Wat mij meer logisch lijkt is dat het word afgeraden met de blik op de toekomst, een krimpende economie die zich ook zal voortzetten binnen de supermarkten (bestedingen worden lager etc.) In dat opzicht lijkt het mij ook verstandig om het werknemersbestand wat in te krimpen en de wat mindere krachten te lozen. Hangt natuurlijk nog altijd af van hoe de huidige verdeling binnen een specifieke winkel of winkelgroep is.

Desalniettemin begrijp ik de regel die je leidinggevende (SM) heeft opgelegd gekregen. Maar ik hoop dat hij/zij nog altijd realistisch genoeg is om te zien dat goede krachten, zoals jij, niet zomaar af te schepen zijn. Zo heb ik al eerder meegemaakt dat ze personeel uit de potentiepoel kwijt zijn geraakt om dit soort pietluttige regels.

Aan de andere kant, je bent kennelijk de sm niet opgevallen als potentieel teamleider OF het legioen teamleiders is al vol. Dan is het leuk dat mede-teamleiders je een goede jongen vinden, maar dan geeft dat geen tegoed voor een nieuw contract. En uiteindelijk is het aan jou en je sm, en niet je overige collega's of je kan blijven. Dus ren naar dat kantoor en heb het bijvoorbeeld eens over carrièremogelijkheden. Wat wil je bijvoorbeeld met je studie? Past dat bij het werk in een winkel en zou je over 10 jaar ASM kunnen zijn?

Niet dat ik er verstand van heb...

[ Bericht 8% gewijzigd door o-fiel op 04-04-2009 02:07:39 ]
pi_67699629
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 19:32 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat het bij je OM vandaan komt die dat niet wil Wij moeten wel heel goed kijken wie we een OT geven maar 17 jarige mogen we nog gewoon een OT geven.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  Moderator zaterdag 4 april 2009 @ 13:19:08 #140
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_67702112
Kijk, ik ben 20 en had gewoon weer een jaar of een half jaar kunnen krijgen... maar niet gekregen dus/
pi_67703073
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 13:19 schreef Renesite het volgende:
Kijk, ik ben 20 en had gewoon weer een jaar of een half jaar kunnen krijgen... maar niet gekregen dus/
Lullig, maar wat is dan de reden dat ze je niet nog een contract geven? En al zou je volgens deze sm 'te oud' worden. Dan word je in ieder geval weer even hard op de feiten gedrukt hoe deze fijne wereld in elkaar zit. En op je laatste dag krijg je misschien een stevige handdruk en een verlept bloemetje, fijne zaak.

[ Bericht 22% gewijzigd door o-fiel op 04-04-2009 14:12:00 ]
  Moderator zaterdag 4 april 2009 @ 15:25:13 #142
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_67704718
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 14:06 schreef o-fiel het volgende:

[..]

Lullig, maar wat is dan de reden dat ze je niet nog een contract geven? En al zou je volgens deze sm 'te oud' worden. Dan word je in ieder geval weer even hard op de feiten gedrukt hoe deze fijne wereld in elkaar zit. En op je laatste dag krijg je misschien een stevige handdruk en een verlept bloemetje, fijne zaak.
¤...

Heb nog wel een andere reden, wil ik je best uitleggen per PM... Het vervolg hiervan is ook al een soort van bekend... erg cru allemaal. Als je er behoefte aan hebt zeg maar of je het wilt hebben
pi_67707800
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 15:25 schreef Renesite het volgende:
Heb nog wel een andere reden, wil ik je best uitleggen per PM... Het vervolg hiervan is ook al een soort van bekend... erg cru allemaal. Als je er behoefte aan hebt zeg maar of je het wilt hebben
't Ging mij in eerste instantie vooral om het feit dat er te vaak wordt teruggegrepen op het 'ik ben te oud en te duur'-verhaal wat al jaren een sterk verhaal is. Feit is alleen dat die mensen wel overal rondbazuinen dat ze ontslagen worden (of in feite word je contract niet verlengd), maar dat ze geen actie ondernemen of er gewoon niet uitspringen. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen.

Ben benieuwd naar jouw verhaal.
  zaterdag 4 april 2009 @ 19:21:08 #144
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_67709884
Weet iemand hoe lang van tevoren je rooster bekend moet worden gemaakt? Hier veranderen ze tot een week van tevoren de planning nog, maar we moeten wel mooi 21 dagen van tevoren vrij vragen
  Moderator zaterdag 4 april 2009 @ 19:23:45 #145
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_67709943
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:21 schreef morgane het volgende:
Weet iemand hoe lang van tevoren je rooster bekend moet worden gemaakt? Hier veranderen ze tot een week van tevoren de planning nog, maar we moeten wel mooi 21 dagen van tevoren vrij vragen
Gebeurt bij ons niet zonder overleg.
  zaterdag 4 april 2009 @ 19:48:35 #146
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_67710538
Dat lijkt me een stuk beter. Ik ben ergens vorige week ineens opgeschreven voor morgen, en dat kom ik dus pas de volgende keer als ik kom werken (en dus op de planning kijk) te weten. Ik vind t erg krom, omdat ik dan eigenlijk elke dag moet kijken of ze niet weer wat veranderd hebben. Verder heb ik wel vaste werktijden. Sowieso hebben we 2 planningen, 1 op de afdeling zelf en 1 bij de garderobe. Die laatste vergeten ze nog al eens bij te werken.
Maar goed, in juni word ik er toch uitgegooid (heb al 2 contractverlengingen gehad en OT"s geven ze niet meer, ook al heb ik er met meerdere mensen over gepraat) dus dan heb ik er geen last meer van.
  Moderator zaterdag 4 april 2009 @ 22:10:43 #147
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_67714473
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:48 schreef morgane het volgende:
Dat lijkt me een stuk beter. Ik ben ergens vorige week ineens opgeschreven voor morgen, en dat kom ik dus pas de volgende keer als ik kom werken (en dus op de planning kijk) te weten. Ik vind t erg krom, omdat ik dan eigenlijk elke dag moet kijken of ze niet weer wat veranderd hebben. Verder heb ik wel vaste werktijden. Sowieso hebben we 2 planningen, 1 op de afdeling zelf en 1 bij de garderobe. Die laatste vergeten ze nog al eens bij te werken.
Maar goed, in juni word ik er toch uitgegooid (heb al 2 contractverlengingen gehad en OT"s geven ze niet meer, ook al heb ik er met meerdere mensen over gepraat) dus dan heb ik er geen last meer van.
Klopt. Je bent waarschijnlijk ook 20?
  zaterdag 4 april 2009 @ 23:44:19 #148
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_67717137
Gelukkig heb ik wel een OT!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_67717927
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 23:44 schreef monsterd. het volgende:
Gelukkig heb ik wel een OT!
  zondag 5 april 2009 @ 10:16:47 #150
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_67721403
Inderdaad, een week voordat mijn contract afloopt word ik 20. Heb wel al 3,5 jaar werkervaring, maar daar kijken ze toch niet naar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')