Minder zuipenquote:Op maandag 9 maart 2009 08:26 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik heb zo'n klein mannetje in me hoofd die iedere 3 minuten mijn hersenen bewerkt met z'n taser.![]()
![]()
Morguh dan he!
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat kost weer zo'n anderhalve minuut. En zoveel tijd extra heeft niemand.quote:Op maandag 9 maart 2009 08:36 schreef staticdata het volgende:
mooi he dat niemand post 300 wil maken
Langer doorzuipenquote:
Ik wilde een TVP plaatsen als post 300, maar ik was gewoon te laatquote:Op maandag 9 maart 2009 08:36 schreef staticdata het volgende:
mooi he dat niemand post 300 wil maken
Wat wil je in de TT hebben dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar is mijn TT?
24Beste serie allertijden
Hehe ja fucking spannend hequote:Op maandag 9 maart 2009 05:36 schreef jpjedi het volgende:
Morguh!![]()
@Frankie, ik heb nu dvd3 gezien van 24... Wanneer is 4 op komst?Man man man wat een cliffhanger weer.
![]()
Ik ben nog nooit zo verknocht aan een serie geweest als deze.
Doe maar "Waar Diamond aan een reefteef likt".quote:Op maandag 9 maart 2009 09:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat wil je in de TT hebben dan?
24 is zeker vet, maar Battlestar Galactica is ook
TVP... Kuch* Sopranos beste serie aller tijden...quote:Op maandag 9 maart 2009 09:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar is mijn TT?
24Beste serie allertijden
Done.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe maar "Waar Diamond aan een reefteef likt".
Wellusquote:Op maandag 9 maart 2009 09:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Er staat nu nog steeds geen 24 in de TT
Wie denk je dat die leestquote:
Ohja, vooral in zijn favoriete subforum GAMquote:
Ik mag hem over inconsequente MOD-jes altijd PM-en..quote:Op maandag 9 maart 2009 09:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Ohja, vooral in zijn favoriete subforum GAM
Bij ons niet, alleen doen we het wel (Boefjes dat we zijn)quote:Op maandag 9 maart 2009 10:15 schreef ursel het volgende:
Keltie, bij Twente mogen ze nog wel op de trappen staan..![]()
op het moment zie ik Silva winnenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:42 schreef ursel het volgende:
Ajacied Silva: "Als Van Basten blijft, vertrek ik"
Dat wordt weer een arbitragezaak..![]()
Normaal haal je een uur per dag in. Echter soms doet het me geen reet en soms ben ik een week van de leg.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:48 schreef Keltie het volgende:
Goedemorgen
Weer aan het werk, Jetlag toch niet verwerkt
Mjah, pech was denk ook dat ik totaal niet kan slapen in een vliegtuig en dat ik daardoor ook nog eens van de leg raakquote:Op maandag 9 maart 2009 10:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Normaal haal je een uur per dag in. Echter soms doet het me geen reet en soms ben ik een week van de leg.
Probleem had ik ook ja..quote:Op maandag 9 maart 2009 10:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, pech was denk ook dat ik totaal niet kan slapen in een vliegtuig en dat ik daardoor ook nog eens van de leg raak
Da's juist makkelijker gezegd dan gedaan..quote:Op maandag 9 maart 2009 11:31 schreef FJD het volgende:
Belangrijkste truc schijnt te zijn om direct int ritme van land van bestemming over te gaan
@Frank; het kutmuziek noemen zou suggereren dat ik t als muziek zie.
Pendulum, snoeiharde DnB!quote:Op maandag 9 maart 2009 10:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond kaarten bestellen voor Sonosphere Festival 2009!
Line-up:
METALLICA
Slipknot
Korn
Lamb of God
Down
Kamelot
Pendulum
Mastodon
Sword
¤ 75,- Prima prijs denk ik zo, dat heb ik voor alleen Metallica nog wel overDat wordt dan de 3de keer dat ik Metallica live ga zien
Kom maar kom maar dat jullie het kutmuziek vinden
Hehe ik hou helemaal niet van DnB, snap ook niet echt wat het op een Metal Festival doet maar goed zal er wel iets mee te maken hebben dus ga het wel checkenquote:Op maandag 9 maart 2009 11:36 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Pendulum, snoeiharde DnB!Ben ooit 's naar een Drumm 'n Bass feestje geweest van hun in Tivoli. Ging best los.
Klopt, niet uitslapen en niet vroeger naar bed gaan. Soms zit je helemaal stuk die eerste dag maar dat tukje tussendoor verlengt de JL met een dag.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:31 schreef FJD het volgende:
Belangrijkste truc schijnt te zijn om direct int ritme van land van bestemming over te gaan
@Frank; het kutmuziek noemen zou suggereren dat ik t als muziek zie.
Jawel, gewoon de nacht doortrekken en de volgende dag pas ruim na t avondeten gaan slapen, tot 19:00 moet je zeker wakker blijvenquote:Op maandag 9 maart 2009 11:32 schreef ursel het volgende:
Da's juist makkelijker gezegd dan gedaan..
Als je dan om 12 uur naar bed en vervolgens de gehele nacht ligt te woelen, zonder ook maar 1 moment je moe te voelen schiet ook niet echt op..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |