Ja dat was inderdaad wel vermakelijk..quote:Op zondag 8 maart 2009 23:16 schreef FJD het volgende:
Neude was wel grappig toch![]()
Is idd op een zaterdag ja
Heeft Pinokkio een houten lul?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
Maar misschien is jullie feestje ook fout?
Dude, het is 11 uur geweest en zondagavond en voetbaltechnisch gezien een kutdag.... wat bedoel je?quote:
Nu snap je het alweer niet!!quote:Op zondag 8 maart 2009 23:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dude, het is 11 uur geweest en zondagavond en voetbaltechnisch gezien een kutdag.... wat bedoel je?
Ja na jouw reactie wel... een vermoeden die nu word bevestigd.quote:
nee ze zit tv te kijkenquote:Op zondag 8 maart 2009 23:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja na jouw reactie wel... een vermoeden die nu word bevestigd.
En ho even... ik snapte het wel..![]()
Maarre klaar ofzo met goed hard ragge en da die klamme dot vol blaffen met but ?????
Het antwoord op beide vragen is "Ja natuurlijk!".quote:Op zondag 8 maart 2009 23:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dude, het is 11 uur geweest en zondagavond en voetbaltechnisch gezien een kutdag.... wat bedoel je?
Als je muziek wil moet je het zeggen....quote:Op zondag 8 maart 2009 23:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee ze zit tv te kijken
en mn ipod was vastgelopen en alle muziek weer eens kwijt
dus vandaar dat ik weer even tijd heb om te posten..
Neude wasquote:Op zondag 8 maart 2009 23:16 schreef FJD het volgende:
Neude was wel grappig toch![]()
Is idd op een zaterdag ja
Ow ja; mensen die zich afvragen wat zuipen voor nut heeft
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:27 schreef Sickert het volgende:
Jeej Games
Console Bash tijd
Xbox 360
WII
PS3
heb je ook iets van Katie melua of Brian adams? Bruce springsteen, Mark knopfler..quote:Op zondag 8 maart 2009 23:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Als je muziek wil moet je het zeggen....
De foto's moeten nog wel op m'n PC staanquote:
Wat doet Frank in Zeeland? Is z'n Prius op hol geslagen?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:28 schreef Sickert het volgende:
heb je ook iets van Katie melua of Brian adams? Bruce springsteen, Mark knopfler..
Wa?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
heb je ook iets van Katie melua of Brian adams? Bruce springsteen, Mark knopfler..
en de bluray van Elton Johnquote:
Hij wilde me goede muziek laten horenquote:Op zondag 8 maart 2009 23:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat doet Frank in Zeeland? Is z'n Prius op hol geslagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
Kweenie, laptop staat uit dus ik post nu vanaf m'n iPhonequote:Op zondag 8 maart 2009 23:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoeveel nog Fer?
Iphone!quote:Op zondag 8 maart 2009 23:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Kweenie, laptop staat uit dus ik post nu vanaf m'n iPhone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
ik heb 150 posts per pagina, dus dás bestquote:Op zondag 8 maart 2009 23:33 schreef Sickert het volgende:
komt er zo een modje die alle onzinnige posts edit
zijn we weer op pagina 1
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:33 schreef Sickert het volgende:
komt er zo een modje die alle onzinnige posts edit
zijn we weer op pagina topic 1
quote:
Valt me tegen... voor zo'n pot hoor je geld toe te krijgen!quote:Op zondag 8 maart 2009 23:36 schreef Incolumis het volgende:
morgen naar jong FC Twente - jong Feyenoord
3 euro entree, dat zijn nog eens prijzen!
krijg ik ook wel, maar dan op een andere manierquote:Op zondag 8 maart 2009 23:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
Valt me tegen... voor zo'n pot hoor je geld toe te krijgen!
Watskeburt met Vera??quote:Op zondag 8 maart 2009 23:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
Valt me tegen... voor zo'n pot hoor je geld toe te krijgen!
die ging linksaf bij Jalalabadquote:Op zondag 8 maart 2009 23:38 schreef FJD het volgende:
NLBoy..tijd niet gezien, zou ie de weg zijn kwijtgeraakt?
Dit heb ik nog nooit gezien en die vent heeft wel ballen. Zonder handen rijden is geen kont aan maar op de snelweg in Delhi geeft het toch een heel andere dimensie.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:04 schreef Keltie het volgende:
http://www.asylum.com/200(...)-google-street-view/
JP:
http://www.geekologie.com(...)h_this_right_now.php
Zag jij dit ook weleens?
We blijven hopenquote:Op maandag 9 maart 2009 07:23 schreef jpjedi het volgende:
Geniaal
Gaat dus gewoon niet door. SHE's Fotoshoot info + gratis abonnement
PWNED!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |