Doe eens wat vrolijker joh, tis zo'n mooie dag geweest!quote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dit snap je dan weer wel![]()
![]()
Het blijft een kunst om bepaalde dingen om het internet al dan wel of niet cynnisch op te vatten om bepaalde dingen te begrijpen.
Maargoed... Het is goed dat jullie toch ook zien dat publiek wegloopt bij Feyenoord.
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ken jij beter gebruiken denk ik. Hier heb je wat rukvoer:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ken jij beter gebruiken denk ik. Hier heb je wat rukvoer:
[ afbeelding ]
Waarom zeg je dat altijd... ben zo vrolijk als wat. Ook vandaag ja...quote:Op zondag 8 maart 2009 22:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe eens wat vrolijker joh, tis zo'n mooie dag geweest!
Of plaats bij elke reactie een filmpje waarin je je gemoedstoestand uitbeeldquote:Op zondag 8 maart 2009 22:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
Waarom zeg je dat altijd... ben zo vrolijk als wat. Ook vandaag ja...
* proest..quote:Op zondag 8 maart 2009 22:50 schreef Sickert het volgende:
ik heb al een mooie TT voor de volgende!
Het Grote Bof! Topic: Frank en de 24 vaatdoekjes
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Of plaats bij elke reactie een filmpje waarin je je gemoedstoestand uitbeeld
Whehe... Met of zonder me ajax bestek?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Of plaats bij elke reactie een filmpje waarin je je gemoedstoestand uitbeeld
Moet lukken met dit tempoquote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef FJD het volgende:
Hebben we nog 92 reacties nodig voor morgenochtend
Alleen als het functioneel is. Als je bv. je mes naar de kanarie gooit dan is voor ons duidelijk dat je zwaar teleurgesteld bent maar als je er taart mee aansnijdt dan zien we dat je blij bent.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Whehe... Met of zonder me ajax bestek?
Maar wel van hoge kwalitiet..quote:Op zondag 8 maart 2009 22:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
Moet lukken met dit tempo
onzin genoeg
Tietenquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Whehe... Met of zonder me ajax bestek?
En als ik me mes in een feyenoordtaart steek?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Alleen als het functioneel is. Als je bv. je mes naar de kanarie gooit dan is voor ons duidelijk dat je zwaar teleurgesteld bent maar als je er taart mee aansnijdt dan zien we dat je blij bent.
Hardcorequote:Op zondag 8 maart 2009 22:55 schreef ursel het volgende:
[..]Doet me denken aan een foto in het geweldige funca topic.
Een gozer met allemaal hardcore posters in zijn kamer en een kinder dekbed![]()
dan heb je een slechte smaakquote:Op zondag 8 maart 2009 22:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
En als ik me mes in een feyenoordtaart steek?
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hardcore![]()
Nee Qlimax en Hardbass is geen harcore Frank...
Oeh dan zou ik denken dat je een verknipte persoonlijkheid hebtquote:Op zondag 8 maart 2009 22:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
En als ik me mes in een feyenoordtaart steek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
Hou je de tel wel bij vriend..quote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef FJD het volgende:
Hebben we nog 9291 reacties nodig voor morgenochtend
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:57 schreef Sickert het volgende:
ik maak m iig niet vol
ik ga Vera pesten
veel succes met DiamondZolang ze maar happenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BF2: Diamond3d
Da's nou net weer een goede smaak..quote:Op zondag 8 maart 2009 22:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Heb ik hier toch wel... mompelt iets over muziek enzo en feesten....
Uiteraardquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Heb ik hier toch wel... mompelt iets over muziek enzo en feesten....
Veronica is ook geen variatiequote:Op zondag 8 maart 2009 23:00 schreef Sickert het volgende:
vandeweek stond op het werk de radio op Slamman nog nooit zo'n klote dag gehad
snel weer op Veronica gezet voor de variatie
Op feesten kijk je niet altijd alleen naar de muziek... Bij een vrouw kijk je ook niet altijd alleen naar de kut.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:00 schreef Sickert het volgende:
[..]![]()
dat is nog waar ook...en dan ben je ook nog een Ajacied
Die muziek is idd wel heel slecht... ik word er altijd zo nerveus van
vandeweek stond op het werk de radio op Slamman nog nooit zo'n klote dag gehad
snel weer op Veronica gezet voor de variatie
SKY.FMquote:Op zondag 8 maart 2009 23:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Veronica is ook geen variatieAls je het lang genoeg luistert dan krijg je steeds dezelfde nummers. Maakt geen reet uit want het zijn allemaal goede nummers maar toch. Slam is af en toe wel geinig maar alleen af en toe in de auto. Zo luister ik ook vaak nog Junkie XL
Mja, in de portemonnee hoef je in ieder geval niet veel te verwachten..quote:Op zondag 8 maart 2009 23:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Op feesten kijk je niet altijd alleen naar de muziek... Bij een vrouw kijk je ook niet altijd alleen naar de kut.
Wil je hier nu zeggen dat je ook naar een vrouw moet luisterenquote:Op zondag 8 maart 2009 23:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
Op feesten kijk je niet altijd alleen naar de muziek... Bij een vrouw kijk je ook niet altijd alleen naar de kut.
vanmorgen anders welquote:Op zondag 8 maart 2009 23:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nee hoor.... ---> TETTENNNNNquote:Op zondag 8 maart 2009 23:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Wil je hier nu zeggen dat je ook naar een vrouw moet luisteren
Ik schrok alquote:Op zondag 8 maart 2009 23:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nee hoor.... ---> TETTENNNNN
Whehehe.. wil vera niet??quote:Op zondag 8 maart 2009 23:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
vanmorgen anders wel
ow lezen
niet altijd nee.. soms moet je ook even naar dr kop kijken
Niks kwetsbaar opstellen...quote:Op zondag 8 maart 2009 23:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik schrok alDalijk kom je nog met dat gezeik van dat je af en toe je zachte kant moet laten zien en je je kwetsbaar op moet stellen
Precies! Laat zij zich maar kwetsbaar opstellen!quote:Op zondag 8 maart 2009 23:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
Niks kwetsbaar opstellen...
Gewoon de benen wijd en dan goed hard ragge en da die klamme dot vol blaffen met but
nee 2 sloten verder toch, we willen de link naar jou verwijderenquote:Op zondag 8 maart 2009 23:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Precies! Laat zij zich maar kwetsbaar opstellen!
Kom je trouwens ook nog zuipen de 11e? We zullen je niet in elkaar slaan, vastbinden en in de sloot naast m'n huis dumpen
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Precies! Laat zij zich maar kwetsbaar opstellen!
Kom je trouwens ook nog zuipen de 11e? We zullen je niet in elkaar slaan, vastbinden en in de sloot naast m'n huis dumpen
Nieuwe Waterweg & we vragen nog losgeld bij de supportersclubquote:Op zondag 8 maart 2009 23:10 schreef Incolumis het volgende:
nee 2 sloten verder toch, we willen de link naar jou verwijderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |