Ja, het verschil van de situatie bijvoorbeeld?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
feyenoord - de graafschap..(1-3) 69e minuut.
Need I say more?
ja!! laten we weer lekker over dat KUTFIETSEN gaan hebben!!quote:Op zondag 8 maart 2009 19:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nou misschien een keer iets anders dan voetbal zou leuk zijn ja
oe.. je bent wel creatief bezig geweest dit keer..quote:Op zondag 8 maart 2009 19:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja!! laten we weer lekker over dat KUTFIETSEN gaan hebben!!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja!! laten we weer lekker over dat KUTFIETSEN gaan hebben!!![]()
[ afbeelding ]
die kon ik niet linkenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:54 schreef ursel het volgende:
Toen ik deze tegenkwam moest ik wel gelijk aan jou denken
[ afbeelding ]
Graag. Ik zat er iig tot het eindsignaal.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
feyenoord - de graafschap..(1-3) 69e minuut.
Need I say more?
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Als dat de nieuwe kuip wordt hebben we er in ieder een fan extra bij..![]()
Tenzij ze meerdere rondjes rijden om de beelden te maken zou ik er in Barendrecht op moeten staanquote:Op zondag 8 maart 2009 20:04 schreef Keltie het volgende:
http://www.asylum.com/200(...)-google-street-view/
Met een investering van 30 mln zou dat zeker moeten gebeuren ja..quote:Op zondag 8 maart 2009 20:33 schreef Sickert het volgende:
Ajax
v Basten
weet niet waar ze mee bezig zijn in Amsterdam maar wat een belachelijke vertoning zeg
niet kunnen winnen van clubs die een begroting hebben die 30x lager is als die van jezelf..
snap er geen snars meer van dat die gasten niet een keer een pot echt gaan ballen... je moet met dit soort spelers toch de hele competitie afslachten mischien op AZ na... en zelfs doe behoor je onder het gras te stoppen!
Ajax
Boehoehoehoehoe!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:33 schreef Sickert het volgende:
Ajax
v Basten
weet niet waar ze mee bezig zijn in Amsterdam maar wat een belachelijke vertoning zeg
niet kunnen winnen van clubs die een begroting hebben die 30x lager is als die van jezelf..
snap er geen snars meer van dat die gasten niet een keer een pot echt gaan ballen... je moet met dit soort spelers toch de hele competitie afslachten mischien op AZ na... en zelfs doe behoor je onder het gras te stoppen!
Ajax
Boehoehoehoehoe!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:33 schreef Sickert het volgende:
Ajax
v Basten
Ajax
quote:
nou dan ben ik nog wel ff bezig als ik je tekst letterlijk moet nemen.. stadion liep geloof ik half leeg en dan wat zeggen over andere clubs...quote:Op zondag 8 maart 2009 19:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ja, het verschil van de situatie bijvoorbeeld?
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
nou dan ben ik nog wel ff bezig als ik je tekst letterlijk moet nemen.. stadion liep geloof ik half leeg en dan wat zeggen over andere clubs...
Al is de ellende nog zo groot, kijk naar ROTTERDAM-ZUID en je lacht dood
Wie A zegt moet B zeggen.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
nou dan ben ik nog wel ff bezig als ik je tekst letterlijk moet nemen.. stadion liep geloof ik half leeg
Waarom is dat logisch? Om het feit dat ik wel normaal iets kan beoordelen?quote:
Ja en bij Ajax loopt altijd het halve stadion leeg ....quote:Op zondag 8 maart 2009 22:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waarom is dat logisch? Om het feit dat ik wel normaal iets kan beoordelen?
Volgens mij liep een groot gedeelte weg, maar lang niet het halve stadion.
Mja, het was geloof ik niet echt uitverkocht. Met wat er weg liep hield je een half gevuld stadion over..quote:Op zondag 8 maart 2009 22:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waarom is dat logisch? Om het feit dat ik wel normaal iets kan beoordelen?
Volgens mij liep een groot gedeelte weg, maar lang niet het halve stadion.
Precies!quote:Op zondag 8 maart 2009 22:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, het was geloof ik niet echt uitverkocht. Met wat er weg liep hield je een half gevuld stadion over..
Voor de kijkers thuis lijkt het dan alsof de helft weggelopen is..![]()
Ja, maar dan klopt je stelling nog steeds niet, gezien niet het halve stadion wegliep..quote:Op zondag 8 maart 2009 22:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Precies!
Jij snapt het, nu Fer nog.
Precies!quote:Op zondag 8 maart 2009 22:22 schreef ursel het volgende:
Ja, maar dan klopt je stelling nog steeds niet, gezien niet het halve stadion wegliep..
Je snapt het echt niet hequote:Op zondag 8 maart 2009 22:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, maar dan klopt je stelling nog steeds niet, gezien niet het halve stadion wegliep..
Dit snap je dan weer welquote:Op zondag 8 maart 2009 22:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Jij bent dan ook naar Zeeland verhuist, niet zo raar dat je dan sommige dingen niet snapt..
Ken jij beter gebruiken denk ik. Hier heb je wat rukvoer:quote:Op zondag 8 maart 2009 22:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft Diamond, een vaatdoek voor jou.
Doe eens wat vrolijker joh, tis zo'n mooie dag geweest!quote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dit snap je dan weer wel![]()
![]()
Het blijft een kunst om bepaalde dingen om het internet al dan wel of niet cynnisch op te vatten om bepaalde dingen te begrijpen.
Maargoed... Het is goed dat jullie toch ook zien dat publiek wegloopt bij Feyenoord.
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ken jij beter gebruiken denk ik. Hier heb je wat rukvoer:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ken jij beter gebruiken denk ik. Hier heb je wat rukvoer:
[ afbeelding ]
Waarom zeg je dat altijd... ben zo vrolijk als wat. Ook vandaag ja...quote:Op zondag 8 maart 2009 22:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe eens wat vrolijker joh, tis zo'n mooie dag geweest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |