dus geen Ed Chestwick?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee maar bij vrienden wel en jij bent bij niemand in nederland uit heb ik begrepen
Wie zn zus?quote:
Dat zou ik niet doen. Want dan ben je meteen out voor heel Nederland.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:06 schreef mike_hunt het volgende:
Dus je doet meeAls je me ziet niet zeggen dat ik gay ben, want ik draai je je nek om
Wie is Ed Chestwick?quote:
Hej handtasquote:Op maandag 9 maart 2009 22:30 schreef mike_hunt het volgende:
Zo, de eerste fles wijn zit er in. Op naar de volgende.
Ik kan mijn naam wel veranderen van My Cunt naar Bonnie St. Claire![]()
![]()
O fuck Nee, Dit was voor HIW bestemd en met zijn postbank card.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wie zn zus?
En kijk maar uit want het scheelde niet veel of bonnie kon nooit meer buiten spelen
Chuck Bass in GGquote:
Dat zou wel een geniale actie zijn!quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen. Want dan ben je meteen out voor heel Nederland.
Ik zie de krantenkoppen al voor me: "man vermoord om outing tijdens vierdaagse"
Gossip Girl.. die serie loopt ook bij jullie. Of kijk je dat niet?quote:
handtas? ik sla je ermee om je orenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej handtas
Heb je ook hetero muziek voor als je in Nederland bent eigenlijk?
Ik kijk geen wijven seriesquote:Op maandag 9 maart 2009 22:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O fuck Nee, Dit was voor HIW bestemd en met zijn postbank card.
En hieruit blijkt dat jij geen gossip girl kijkt. Wat ben je voor handtas?![]()
Nou als je bijna de pijp uitgaat is het wel verstandig om te stoppenquote:Ik heb begrepen dat Bonnie niet meer drinkt.![]()
Zelfs Brock noemt me weleens Bonnie in NY. had hem uitgelegd wie die cunt is.
Da's Ed WESTwickquote:
het is geen wijvenserie.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik kijk geen wijven series![]()
[..]
Nou als je bijna de pijp uitgaat is het wel verstandig om te stoppen
Jawel. Ik kijk het. Daarom weet ik ook dat ie zo niet heet.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Gossip Girl.. die serie loopt ook bij jullie. Of kijk je dat niet?
jij je zin Wijven/nichten serie danquote:
Jawel maar alleen als ik uit benquote:Nou ik ben geen alcoholist als Bonnie. Hij zegt het als grapje, aangezien er veel drank bij ons doorheen gaat.
Drink jij helemaal geen alcohol?
sorry een typoquote:Op maandag 9 maart 2009 22:51 schreef MisterO het volgende:
Nee, Ang3l bedoelt Ed WESTwick. ik ken ook geen Ed chestwick
ja hier in Spanje is het anders. Daar is het altijd wijn bij het eten etc...quote:Op maandag 9 maart 2009 22:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jawel maar alleen als ik uit ben
In Spanje is alles anders. Daar schrijven ze west met chquote:Op maandag 9 maart 2009 22:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja hier in Spanje is het anders. Daar is het altijd wijn bij het eten etc...
nee, ik haalde het alleen door de war. Ik dacht dat je dat wel begreep.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:55 schreef Ang3l het volgende:
Het is geen typo als je 't meerdere malen achter elkaar fout typt.
En de CH en W zitten niet bij elkaar in de buurt, dus dan is't al helemaaaaaal geen typo!
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Spanje is alles anders. Daar schrijven ze west met ch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |