ik dacht dat ze kontakt met hen opgenomen. Doe jij ook mee?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja er staat wat er staat, maar dat maakt mij nog niet duidelijk hoe dat zij dat geregeld heeft
Nou had genoeg geld om de rekeningen te kunnen betalen. Straks krijg ik ook geen rekeningen meer van school en dan heb ik dus ruim voldoende om van te leven enzo.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja want je woont nu op je zelf en bills gotta be paid.![]()
maar wat ik heb begrepen van Marco (u know, die friend met zijn metally challenged brother) is er een nijpend te kort in de zorg. Dus liggen de banen voor het oprapen. (denk ik)
Nee toen was ik bezig, nu is er officieel de knoop doorgehaktquote:
Wanneer kom je op bezoek?quote:
Het postbank logo?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:40 schreef hierissieweer het volgende:
Ik moet een afbeelding hebben voor mijn nieuwe bankpas, hebben jullie ideeën?
die foto van Ed Chestwick die een stuk cherry pie vasthoudt waaruit de cherries druipen.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:40 schreef hierissieweer het volgende:
Ik moet een afbeelding hebben voor mijn nieuwe bankpas, hebben jullie ideeën?
Postbank bestaat toch niet meer? Of was dat de SNS bank?quote:
Ja ik doe ook mee, maar ik snap echt niet hoe die vriendin van jou het langs alle regelgeving om voor elkaar krijgt om jullie in te schrijven, de site lag plat vandaag zoveel mensen wilden zich inschrijven, en jullie kunnen gewoon random inschrijven, vreemd hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 21:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik dacht dat ze kontakt met hen opgenomen. Doe jij ook mee?
ja tuurlijk zij en ik hadden dit al verwacht. we're no dumb bitches hahahquote:Op maandag 9 maart 2009 22:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja ik doe ook mee, maar ik snap echt niet hoe die vriendin van jou het langs alle regelgeving om voor elkaar krijgt om jullie in te schrijven, de site lag plat vandaag zoveel mensen wilden zich inschrijven, en jullie kunnen gewoon random inschrijven, vreemd hoor
he bitch popjequote:
Als je schrijfstijl net zo is als je spreekstijl dan is het niet echt een verrassing voor haarquote:Op maandag 9 maart 2009 22:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja tuurlijk zij en ik hadden dit al verwacht. we're no dumb bitches hahah
Zij heeft destijds meteen ingeschreven.
Dus je doet meeAls je me ziet niet zeggen dat ik gay ben, want ik draai je je nek om
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als je schrijfstijl net zo is als je spreekstijl dan is het niet echt een verrassing voor haar
Volgens mij zit ik in een ander bootjequote:Op maandag 9 maart 2009 22:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik moest wel keihard lachen
Maar jij zit precies in hetzelfde schuitje. So cut me some slack, will ya?
ander? ik dacht dat je ook niet out was bij de familyquote:Op maandag 9 maart 2009 22:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik in een ander bootje
En hoezo net wakker ik was er vanmiddag toch ook al
quote:
Nee maar bij vrienden wel en jij bent bij niemand in nederland uit heb ik begrepenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ander? ik dacht dat je ook niet out was bij de family
dit is het geworden:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |