ach weer gewoon aan de dagelijkse arbeid om in het zweet des aanschijns mijn dagelijk brood te verdienenquote:Op maandag 9 maart 2009 16:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik verga van de spierpijn
erder wel ok, en daar?
en alles wat je gaat showen mag je houden ?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben zojuist gevraagd om 8 modeshows (op 2 dag) te gaan lopen voor ESPRIT.
I ain't no model honey! (Maar ik heb wel ja gezegd. Zondag de eerste training)
gEEN IDEE. uIT 'T VERLEDEN WEET IK DAT 'T OF GELD IS (NIET VEEL) OF EEN SET KLEDING DIE JE MAG HOUDEN.quote:
Ga je staand of zittend?quote:
Staand. I'm a MAN!quote:
Pfff.. ik zat al bijna in de trein op dat momentquote:Op maandag 9 maart 2009 07:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Godtyfus, over onchristelijke uren gesproken.
Lang niet alle verhoogde PSA waarden duiden daarop hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 19:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
was je niet al hip dan.
MijnPSA waarde is te hoog, dat is waarschijnlijk een slecht teken
nee schatje dat weet ik ook wel, het zouden ook nog resten van de ontsteking kunnen zijnquote:Op maandag 9 maart 2009 19:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lang niet alle verhoogde PSA waarden duiden daarop hoor
Nou dan. Wat miep je dan over slechte tekenen?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee schatje dat weet ik ook wel, het zouden ook nog resten van de ontsteking kunnen zijn
Als ik te lazarus ben, dan ga ik zittenquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:00 schreef Ang3l het volgende:
Wat is dat vandaag? Word ik ook nog eens uitgenodigd op de gastenlijst voor de releaseparty van de Nope is Dope cd in de Jimmy Woo! Ben ik ineens hip of zo?!
O kut... tis op een dinsdag. Ja dan laat maar.
je wilde het voorheen niet vertellen.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:18 schreef Xiance het volgende:
nou over AIDS gesproken... *toch de huisarts maar eens beld*
En plassend doe je natuurlijk zittend, want dan kan je ondertussen andere dingen doen
(twitteren op de w.c schijnt helemaal "da bomb" te zijn)
En volges mij heb ik eindelijk een naam voor mijn bedrijfje
BZN gaat zo langzamerhand ook wel vervelen
WAT wilde ik voorheen vertellen en wie zegt dat ik het nu WEL wil vertellen?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je wilde het voorheen niet vertellen.was dat BZN??
En wat is het nu?
A simple fuckslut??quote:Op maandag 9 maart 2009 20:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
WAT wilde ik voorheen vertellen en wie zegt dat ik het nu WEL wil vertellen?
BZN (Bedrijf Zonder Naam) omg je bent soms zoooo een simpele fuckslut he..
Is dat zo? Nooit gezien. Niet dat ik er zo vaak geweest ben hoor.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jimmy Woo![]()
heel decadent, maar zoo geweldig!
En MayDay als doorbitch
GEWELDIG!!!! Stad, hotel uh lala en vooral bfquote:
nah dat jij of nuno mike_hunt isquote:
please bitch! beiden kunnen niet eens foutloos schrijven.quote:
ik heb je niet op msn lieverdquote:Op maandag 9 maart 2009 20:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
please bitch! beiden kunnen niet eens foutloos schrijven.![]()
moet ik gaan zwaaien via de cam? Of geloof je het dan nog niet?
dat roep je OOK al maanden...quote:Op maandag 9 maart 2009 20:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je me gedelete? O.K. doe ik het ookquote:
nee, niet maanden. Als ik volgende week terug ben in NY dan heb ik weer cam.quote:
Zou een beetje minder zijn als ie mij dan ziet, dus doe maar nietquote:Op maandag 9 maart 2009 20:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u dumb bitch! Neeee waarom? je was toch bijna klaar?quote:
sorry er zijn heel weinig mensen die het overleven in mijn lijstquote:Op maandag 9 maart 2009 20:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je me gedelete? O.K. doe ik het ook
Moest nog anderhalf jaar. Nu hoef ik helemaal niets meer.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u dumb bitch! Neeee waarom? je was toch bijna klaar?
slim van jequote:
non taken.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
sorry er zijn heel weinig mensen die het overleven in mijn lijstniet persoonlijk bedoeld
Wat ga je nu doen dan? Werken?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Moest nog anderhalf jaar. Nu hoef ik helemaal niets meer.
Als straks de opleiding is verbouwd tot het Social Works bachelor dan doe ik het nog wel een keer, dan leer ik nog eens weer wat anders. SPH lijkt te veel op wat ik al gedaan heb
Zelfde als ik al deed, werken dus. En proberen mijn contract 10% omhoog te krikken of op zoek naar een 80/90% baanquote:
ja want je woont nu op je zelf en bills gotta be paid.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zelfde als ik al deed, werken dus. En proberen mijn contract 10% omhoog te krikken of op zoek naar een 80/90% baan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |