Hopelijk: Lekker weer en eten. De vorige keer hadden we 3 dagen regen en 2 dagen zonquote:
Vakantie vierenquote:
Lekker, welke streek?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk: Lekker weer en eten. De vorige keer hadden we 3 dagen regen en 2 dagen zon![]()
En op de dag van vertrek scheen de zon en was het 25 graden![]()
[..]
Vakantie vieren
Laatste cd, alla mia etaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Het was de eerste keer ooit dat ik een opmerking van je grappig vond.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:32 schreef KingOfPop het volgende:
Ade, 27
Je had mijn vader kunnen zijnTegenwoordig zijn ze met 13 vader, dus het had gekund! Ik wacht ff nog een paar jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Noord Italie, Perinaldo heet het plaatsje (bergdorpje eigenlijk), met nog geen 1000 inwoners.quote:
Wat is vim?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:33 schreef mike_hunt het volgende:
Tering, we gaan nog sneller door een topic heen, dan ik door een pakje vim
Is weer wat anders dan de homo SC ehquote:Op maandag 9 maart 2009 01:33 schreef mike_hunt het volgende:
Zo jong ben ik ook niet hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 01:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn ze met 13 vader, dus het had gekund! Ik wacht ff nog een paar jaar.
Wat voegt 'ooit' toe in je zin als je daarvoor al 'de eerste keer' hebt gebruikt?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het was de eerste keer ooit dat ik een opmerking van je grappig vond.
En hoe snel is dat, boefje?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:33 schreef mike_hunt het volgende:
het had ook de eerste keer vandaag of de eerste keer sinds onze ontmoeting kunnen zijn, toch?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat voegt 'ooit' toe in je zin als je daarvoor al 'de eerste keer' hebt gebruikt?
Dubbele erkenning!quote:Op maandag 9 maart 2009 01:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat voegt 'ooit' toe in je zin als je daarvoor al 'de eerste keer' hebt gebruikt?
sosaquote:
Als hij alleen 'de eerste keer' had gezegd en dus zonder nadere toelichting, dan is het automatisch de allereerste keer.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
het had ook de eerste keer vandaag of de eerste keer sinds onze ontmoeting kunnen zijn, toch?
hoe weet jij dat nou weerquote:Op maandag 9 maart 2009 01:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Is weer wat anders dan de homo SC eh
quote:
Duh, iedereen weet dat jij dé gaylord van FOK! bentquote:
quote:
En in de zomer verdubbeld dat inwonertal of?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noord Italie, Perinaldo heet het plaatsje (bergdorpje eigenlijk), met nog geen 1000 inwoners.
Het ligt vlakbij San Remo, wat dan weer onder Nice (Frankrijk) ligt.
Rot eind rijden, kan ik je wel zeggen.
quote:
Jaja, de tijd gaat hardquote:Op maandag 9 maart 2009 01:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Jullie zijn ook nog zo jong en onbedorven, heerlijk!!!!
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Duh, iedereen weet dat jij dé gaylord van FOK! bent
Blijkbaar wel he.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
heb ik nu al een reputatie? maar ik ben een newbie, dus dat kan niet hahah
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Jullie zijn ook nog zo jong en onbedorven, heerlijk!!!!
Ik heb ook wel eens een tijdje meegepost in die SC. (Nee, ik ben geen homoquote:
Flikker toch op man, je komt hier iedere keer spontaan klaar als er weer iemand een referentie naar je seksuele voorkeur maakt.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:38 schreef mike_hunt het volgende:
![]()
heb ik nu al een reputatie? maar ik ben een newbie, dus dat kan niet hahah
Je zei 'flikker'.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Flikker toch op man, je komt hier iedere keer spontaan klaar als er weer iemand een referentie naar je seksuele voorkeur maakt.
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En in de zomer verdubbeld dat inwonertal of?
Nu komt de aap uit de mouw!quote:Op maandag 9 maart 2009 01:39 schreef jordeeeh het volgende:
Ik heb ook wel eens een tijdje meegepost in die SC. (Nee, ik ben geen homo)
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Flikker toch op man, je komt hier iedere keer spontaan klaar als er weer iemand een referentie naar je seksuele voorkeur maakt.
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een tijdje meegepost in die SC. (Nee, ik ben geen homo)
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Duh, iedereen weet dat jij dé gaylord van FOK! bent
Die emoticonquote:
Ik ben ook in San Remo geweestquote:Op maandag 9 maart 2009 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
Het is echt een on-toeristisch dorpje, waar men geen woord engels spreekt.
(In San remo ook bijna niemand, maar goed).
Bijna nog verdwaald in de bergen, pas na 2,5 uur was er weer iets bekends te zien![]()
En het was vrij donker en afgelegen.
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o je eet van beide walletjes
maar ik heb je nooit voorbij zien komen![]()
zeker voor mijn tijd dan hahaha
Mwah is al enige tijd geleden. Heb toen maar een paar dagen meegepost though.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o je eet van beide walletjes
maar ik heb je nooit voorbij zien komen![]()
zeker voor mijn tijd dan hahaha
Que?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik kreeg er al meteen een PM van BT door.
Nee daar is wel meer voor nodig. Ik weet dat het bij jullie soort heel gemakkelijk gaat. Jullie hoeven maar een paar tieten te zien...quote:Op maandag 9 maart 2009 01:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je hebt bekende daar, of hoe ben je daar verzeild geraakt?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
Het is echt een on-toeristisch dorpje, waar men geen woord engels spreekt.
(In San remo ook bijna niemand, maar goed).
Bijna nog verdwaald in de bergen, pas na 2,5 uur was er weer iets bekends te zien![]()
En het was vrij donker en afgelegen.
Dat zal ze leren!quote:
Noh!quote:
Niets verkapt, niets vermeend, gewoon een keiharde expressie van de gevoelens die mij bekruipen waarin ik een PM ontvang van het allergeilste van KLB-SC op één na.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:42 schreef IQM het volgende:
Que?
Of is dit je zoveelste verkapte en vermeende 'kijk mij eens een PM hebben gekregen'-post?
Tieten?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee daar is wel meer voor nodig. Ik weet dat het bij jullie soort heel gemakkelijk gaat. Jullie hoeven maar een paar tieten te zien...
Wie is in jouw ogen de allergeilste dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
Niets verkapt, niets vermeend, gewoon een keiharde expressie van de gevoelens die mij bekruipen waarin ik een PM ontvang van het allergeilste van KLB-SC op één na.
Mijn vader heeft daar een huisjequote:Op maandag 9 maart 2009 01:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt bekende daar, of hoe ben je daar verzeild geraakt?
Houd je even in...quote:
Ah, k wil de film downloaden, branden en weer eens kijken, maar k durf niet.quote:
ik wist niet dat deze SC gebonden was aan sexuele voorkeur.quote:
Uit zijn huidige posts blijkt inderdaad wel dat hij nu niet meer twijfelt.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
dat was in zijn twijfel-periode!
Daar stond eerst een clip van Scoop!quote:Op maandag 9 maart 2009 01:45 schreef KingOfPop het volgende:
Schatje, mag ik je foto. Zo juist, althans vanmiddag, door mij en mijn broeders verkracht!
Goede vraag.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom is iedereen nog wakker, overigens?
Ja was een of andere busreis voor dagjesmensen vanaf de côte d'Azur.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noh!
En hoe vond je het daar?
Ik vond het daar: druk, heet en het was een soort survival of the fittest.![]()
Oftewl: wie had de snelste auto en de meest scherpe reflexen om iemand af te snijden.
Zo sad hèquote:Op maandag 9 maart 2009 01:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ah, k wil de film downloaden, branden en weer eens kijken, maar k durf niet.
Getraumatiseerd.
Vertel..quote:Op maandag 9 maart 2009 01:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Uit zijn huidige posts blijkt inderdaad wel dat hij nu niet meer twijfelt.
Vakantie was al voorbij, dacht ik.quote:
Voorheen kwamen ze hier ook nog vaak voorquote:
Nice.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn vader heeft daar een huisje![]()
En ik ga er deze zomer voor de 3e keer heen, omdat ik dan bijna niets hoef te betalen.
Alleen schoonmaakkosten, dus ik hoef niet eens schoon te maken.
Ideaal
Wat heb je ons te bieden?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:45 schreef mike_hunt het volgende:
ik wist niet dat deze SC gebonden was aan sexuele voorkeur.![]()
zo oppervlakkig zijn jullie toch niet?
Jep. Ik was nog maar een kleuter toen ik m gekeken heb.quote:
"Volg de paraplu !"quote:Op maandag 9 maart 2009 01:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja was een of andere busreis voor dagjesmensen vanaf de côte d'Azur.
Dat is het ook niet, kali-mist heeft wat eigen problemen waarschijnlijk!quote:Op maandag 9 maart 2009 01:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Van je vader Maximiliaan?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nice.
Ik hou het maar bij Rome en crash daar bij familie.
Mijn mening is irrelevant, maar in de ogen van de meerderheid van het SC-tuig valt die nieuwe toch wel in de smaak.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:44 schreef IQM het volgende:
Wie is in jouw ogen de allergeilste dan?
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Is Rome wat ?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nice.
Romequote:Op maandag 9 maart 2009 01:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nice.
Heb jij tieten dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Pics? Want ik was een loser en heb alleen maar ge-mario-kart op de Wii...quote:Op maandag 9 maart 2009 01:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mijn mening is irrelevant, maar in de ogen van de meerderheid van het SC-tuig valt die nieuwe toch wel in de smaak.
Dat maakt haar nog niet 'de beste'...quote:Op maandag 9 maart 2009 01:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mijn mening is irrelevant, maar in de ogen van de meerderheid van het SC-tuig valt die nieuwe toch wel in de smaak.
Ik ook, en weet er vrijwel niks meer vanaf. Alleen dat het sad was.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jep. Ik was nog maar een kleuter toen ik m gekeken heb.
the same bullshit die jullie hier posten.quote:
Proleet.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:48 schreef Adelante het volgende:
Rome
Milaan
Beetje overtrokken, maar het klopt wel
Same..quote:Op maandag 9 maart 2009 01:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ook, en weet er vrijwel niks meer vanaf. Alleen dat het sad was.
Zijn er ook geen tekenfilms van gemaakt, naast de officiele filmquote:Op maandag 9 maart 2009 01:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ook, en weet er vrijwel niks meer vanaf. Alleen dat het sad was.
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:48 schreef MiVer het volgende:
hahaha
het afkaderen
niet het kadaster
maar wel de tribes hier
die nog niet zijn
hahaha
best wel lol
De officiële film is een tekenfilm?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zijn er ook geen tekenfilms van gemaakt, naast de officiele film
Rome is schitterend. Iedere keer dat ik er weer kom, geweldig. En per vliegtuig ja.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is Rome wat ?![]()
En hoe ga je er heen? Vliegtuig?
Lijkt me ook erg tof.
Milaan.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Rome
Milaan
Beetje overtrokken, maar het klopt wel
Klopt! So true.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Mijn post was allesbehalve negatief hoor, ik heb je zelf uitgenodigd in de SC!
JA, IK WAS HET JA!!!!!! PROBLEMUH MEE???????
KOM MAAR OP21@!@!21
NIET????
Ok....
En er ging er zoeen dood dacht ik.quote:
Haha, je gaat zelfs voor mevrouw Adembenemend door het slijk als ze uitblinkt door afwezigheid. De beste is natuurlijk altijd subjectief maar in de context waarin ik het plaatste, kan het uiterst plausibel verklaard worden.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:49 schreef IQM het volgende:
Dat maakt haar nog niet 'de beste'...
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:48 schreef MiVer het volgende:
hahaha
het afkaderen
niet het kadaster
maar wel de tribes hier
die nog niet zijn
hahaha
best wel lol
Wel meerdere.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En er ging er zoeen dood dacht ik.
Doe eens een echt lange maken over de kaste.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:48 schreef MiVer het volgende:
hahaha
het afkaderen
niet het kadaster
maar wel de tribes hier
die nog niet zijn
hahaha
best wel lol
Neequote:
I know, maar meer een serie tekenfilms met iedere aflevering zo'n vervelende moraalquote:
Ik heb de afgelopen tijd wel geleerd dat pics plaatsen niet altijd al te handig is.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Pics? Want ik was een loser en heb alleen maar ge-mario-kart op de Wii...
Oh, ken k niet volgens mij.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
I know, maar meer een serie tekenfilms met iedere aflevering zo'n vervelende moraal
Benji?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:54 schreef jordeeeh het volgende:
Trouwens he.
Ik weet van heel vroeger ook nog een zielige tekenfilm. Gaat over een hondje volgens mij die z'n moeder kwijt is (of die moeder gaat dood ofzo, weet niet meer). Beetje Bambi achtig idee.
Kent iemand deze?
T was een tekenfilm eh..quote:
De belangrijkste toch ook?quote:
Geen ideequote:
Geen Lassiequote:Op maandag 9 maart 2009 01:57 schreef Adelante het volgende:
Of Lassie?
Of met die drie honden die over een berg trekken (of waren dat nou 2 honden en 1 kat)?
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen tijd wel geleerd dat pics plaatsen niet altijd al te handig is.
Echt niet.quote:
2 honden en 1 kat.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:57 schreef Adelante het volgende:
Of Lassie?
Of met die drie honden die over een berg trekken (of waren dat nou 2 honden en 1 kat)?
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:59 schreef Adelante het volgende:
All dogs go to heaven?
Olliver & co?
Meer met honden ken ik niet
Heb m gevondenquote:Op maandag 9 maart 2009 01:59 schreef Adelante het volgende:
All dogs go to heaven?
Olliver & co?
Meer met honden ken ik niet
na maanden uit de klb sc te gaan kom ik er 1 keer uit verveling terug en jij zit er nog steeds. Ik faal, hard.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:53 schreef MiVer het volgende:
hahaha je ding doen
eventjes
zelfs hier
zonder cultuur
toch vanuit magie
want interaktie
dus dynamiek blijft
daarom top dus
Beestenbos is Boos?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
I know, maar meer een serie tekenfilms met iedere aflevering zo'n vervelende moraal
Kutlied.quote:Op maandag 9 maart 2009 02:05 schreef mike_hunt het volgende:
All eyes on me in the center of the ring just like a circus
Gelukkig geef je het zelf toe.quote:Op maandag 9 maart 2009 02:02 schreef sitting_elfling het volgende:
na maanden uit de klb sc te gaan kom ik er 1 keer uit verveling terug en jij zit er nog steeds. Ik faal, hard.
quote:Op maandag 9 maart 2009 02:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik moest door het snel lezen eigenlijk hier aan denken:
tering, dat is oud!quote:
quote:
quote:
muziekbarbarenquote:
Dat was leuk, dat keek ik toen ik klein was.quote:
Het is weer twee uur geweest dames en herenquote:Op maandag 9 maart 2009 02:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was leuk, dat keek ik toen ik klein was.![]()
Niet dat ik qua lengte nu stukken groter ben.
Daar heb ik geen problemen mee hoor.quote:Op maandag 9 maart 2009 02:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het gewoon geen pareltje...quote:
Deze opmerking werd mede mogelijk gemaakt door KingOfPopquote:Op maandag 9 maart 2009 02:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het is weer twee uur geweest dames en heren
Uhuh, keek het ook vaak.quote:Op maandag 9 maart 2009 02:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succesquote:Op maandag 9 maart 2009 02:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Anyway, ik ga slapen. Over 5 uur weer uit bed
quote:Op maandag 9 maart 2009 02:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Uhuh, keek het ook vaak.Met die vos die de leider was. En die nare slang.
Oh ?quote:Op maandag 9 maart 2009 02:15 schreef IQM het volgende:
Als 4EBE en KOP gaan, ga ik ook.
Edit:
Oh, wacht. Ze gaan nog helemaal niet.
quote:Op maandag 9 maart 2009 02:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond het eigenijk best een zielige tekenfilm !
quote:Op maandag 9 maart 2009 02:16 schreef mike_hunt het volgende:
WTF is beestenbos eigenlijk?
ik mag biddenquote:Op maandag 9 maart 2009 02:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
na maanden uit de klb sc te gaan kom ik er 1 keer uit verveling terug en jij zit er nog steeds. Ik faal, hard.
quote:Het eerste seizoen gaat bijna uitsluitend over hun reis naar dit park. Onderweg sterven er echter een aantal dieren, wat aan de serie een zeer triestig karakter gaf.
Leuk, joh.quote:Zo sterft Das aan ouderdom en dementie, molletje sterft door ouderdom, Mevrouw haas en mervrouw konijn worden door Eenoog gedood en de egels worden door een vrachtwagen overreden.
Ok dan, op de helft van mijn dienst!quote:Op maandag 9 maart 2009 02:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het is weer twee uur geweest dames en heren
quote:
Ai Ku Em, ik ga zoquote:Op maandag 9 maart 2009 02:15 schreef IQM het volgende:
Als 4EBE en KOP gaan, ga ik ook.
Edit:
Oh, wacht. Ze gaan nog helemaal niet.
wat voor werk doe je dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 02:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ok dan, op de helft van mijn dienst!
Dit ken ik zelfs.quote:
je moet er om lachen collegaquote:
Ik moet nog steeds gniffelen om dat stomme ding.quote:
Raar, hè.quote:Op maandag 9 maart 2009 02:25 schreef MiVer het volgende:
[..]
je moet er om lachen collega
hahaha
lol pik
Dat is wel een kutsmileyquote:
Moet je de hele nacht?quote:
Weet je wat leuk is?quote:Op maandag 9 maart 2009 02:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn lenzen doen raar.
Wat, de user?quote:
groetjes ouwe reusquote:
Ai Ku Em, ik gaot slapen, jewaithutnu, kusjes en tot de volgende keer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Tot 6, vriendin tot 7, samen slapen overdag FTW!!!!!quote:
hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op maandag 9 maart 2009 02:30 schreef MiVer het volgende:
[..]
groetjes ouwe reus
nee ik ben ouder
hahaha
maar toch alles voor
jouw....uhm...je weet
dat wat je doet steeds
met hem
hahaha
alles goed weet je
quote:Op maandag 9 maart 2009 02:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ai Ku Em, ik gaot slapen, jewaithutnu, kusjes en tot de volgende keer.Trusten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
o das netjes dan leven jullie niet langs elkaar heen.quote:Op maandag 9 maart 2009 02:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Tot 6, vriendin tot 7, samen slapen overdag FTW!!!!!
Neequote:Op maandag 9 maart 2009 02:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is?
Je lenzen binnenste buiten in doen.
Nespresso.quote:Op maandag 9 maart 2009 02:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja. What else? [ afbeelding ] Hij's degene die die smiley zo vaak postte.
quote:Op maandag 9 maart 2009 02:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ai Ku Em, ik gaot slapen, jewaithutnu, kusjes en tot de volgende keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Doet zeerquote:
De ironie.quote:Op maandag 9 maart 2009 02:28 schreef Emimich het volgende:
ja en jij bent het protptype van de uberfokker
Of 2 lenzen over elkaarquote:Op maandag 9 maart 2009 02:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doet zeer![]()
En ook allebei binnenste buiten in doen
I have been there...quote:
letterlijk alles hier zeggenquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 02:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o das netjes dan leven jullie niet langs elkaar heen.
wat doet je vriendin voor werk?
Jup.quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 02:38 schreef MiVer het volgende:
[..]
letterlijk alles hier zeggen
behalve leeftijd en adres
michel / m'burg
hahaha, wel lol ja
foto fobo is cam, onbewerkt
groetjes
o die sexreclame?quote:Op maandag 9 maart 2009 02:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Momenteel security van het SBS gebouw in amsterdam, als je nu je tv op SBS zet zie je volgens mij die dames op die rode bank liggen, dat is nu in het gebouw bij mijn vriendin!
Ik ookquote:
een soort live reclame van 2 uur mat twee van die geilerds op een rode bank...quote:
nyquote:
dus ik mag je pas zien als ik een cam heb?quote:Op maandag 9 maart 2009 02:52 schreef MiVer het volgende:
[..]
ny
mag
zie maar
nieuwsgierig
beter dan apathisch
wie is dat?quote:Op maandag 9 maart 2009 02:52 schreef Kali-Mist1 het volgende:
IK HEB MICHEL VERMEER UIT MIDDELBURG GEZIEN@!2121@!@!@!21
WHAHAHAHAHAH@@!211@1!@
wat de neukquote:Op maandag 9 maart 2009 02:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus ik mag je pas zien als ik een cam heb?
quote:
o zun fobo haha ja die heb ik gezienquote:Op maandag 9 maart 2009 03:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik denk MiVer, jij keek toch net ook in z'n fobo????
Michel uit m'burg!
quote:Op maandag 9 maart 2009 03:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o zun fobo haha ja die heb ik gezien
ik dacht dat je bedoelde dat ie met zijn koffers op schiphol stond, bij wijze van... hahaha
quote:
Ik moet stoppen met TV kijken in de nachtquote:Op maandag 9 maart 2009 08:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik moet echt stoppen met FOK 's avonds.
Ik moet stoppen met je zusje te neuken in de ochtendquote:Op maandag 9 maart 2009 08:48 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik moet stoppen met TV kijken in de nacht
Ben al 2 keer naar Amsterdam geweest met auto van de zaakquote:Op maandag 9 maart 2009 09:17 schreef jordeeeh het volgende:
Oh en morgen moet k naar AmsterdamFokking eng.
Dat het stil valt als ik postquote:
Ik naar Lelystad, Dronten, Raalte, Kampen, Urk, Meppelquote:Op maandag 9 maart 2009 09:43 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ben al 2 keer naar Amsterdam geweest met auto van de zaak
Urkquote:Op maandag 9 maart 2009 09:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik naar Lelystad, Dronten, Raalte, Kampen, Urk, Meppel
Had het gelezen, heb wat kleine vloekjes gegevenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:58 schreef Florian_ het volgende:
update:
inmiddels heeft SHE bekendgemaakt dat de shoot toch NIET doorgaat. FOK! houdt haar belofte echter WEL dus dat abo krijgen jullie alsnog.
Jij zit dan toch ook gewoon op stagequote:Op maandag 9 maart 2009 10:10 schreef Gupje het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan nietkom ik je even klaar kluiven
Ok je hebt gelijkquote:Op maandag 9 maart 2009 10:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij zit dan toch ook gewoon op stage
Vrijdag.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:14 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ok je hebt gelijk. Wanneer sta je weer achter de frituurpan in kankerburg, dan kom ik eens langs.
Wil wel eens een echt friet uit de pan van Jordeeeh proevenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Vrijdag.
Maar k doe nu vooral de bar
Ik neem vaak alleen de bestelling op en tyft het er dan in. De rest mag iemand anders doen.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:19 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wil wel eens een echt friet uit de pan van Jordeeeh proeven
Luie hondquote:Op maandag 9 maart 2009 10:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik neem vaak alleen de bestelling op en tyft het er dan in. De rest mag iemand anders doen.
Je geeft je werk doorquote:Op maandag 9 maart 2009 10:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik dan niks sta te doen
Ja, k ben toch aan t werk.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:34 schreef Gupje het volgende:
Jullie zijn allemaal luie honden, die niet posten
Dus?quote:
Afwas negerquote:Op maandag 9 maart 2009 10:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus?Mij wordt toch ook verteld dat ik de bar moet doen, of even de afwas
Kan ik me niet voorstellenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Afwassen is anders wel fucking chill
Denk dat er wel 50.000 mensen gelijk met mij naar bed zijn gegaan.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:59 schreef IQM het volgende:
Hihi, ik ging vannacht tegelijk met 4EBE naar bed.
Kijken? Heb je een blessure verzonnen om niet mee te hoeven doen ofzoquote:
Hij is ongesteldquote:Op maandag 9 maart 2009 11:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kijken? Heb je een blessure verzonnen om niet mee te hoeven doen ofzo
Ik kon me eerst ook niet voorstellen dat er knappe Urkse dames zijnquote:
Trouwens je vroeg een tijdje geleden wat de naam was van die kleine blonde stoot. Haar naam is Marcella voor als je wil zoekenquote:Op maandag 9 maart 2009 11:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik kon me eerst ook niet voorstellen dat er knappe Urkse dames zijn
quote:Op maandag 9 maart 2009 11:53 schreef Gupje het volgende:
[..]
Trouwens je vroeg een tijdje geleden wat de naam was van die kleine blonde stoot. Haar naam is Marcella voor als je wil zoeken
Jij niet nee.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:03 schreef Gupje het volgende:
Voor de mensen hier: IK POST GEEN FOTO'S!!!
Ja zag tquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 12:17 schreef Florian_ het volgende:
HEU COLLEGA, GUPJE KIJKT PORNO ONDER WERKTIJD!!111
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |