quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:48 schreef SHE het volgende:
Ik heb 2 broers...en tuurlijk dat ik er weleens BIJ STIL heb gestaan ...icm sex dan...maar weet ook dat de hel dichtvriest alvorens dat ooit werkelijkheid zal worden.
gewone gezonde fantasie...niet eens fantasie, maar meer iets wat door je hoofd schiet.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:10 schreef SHE het volgende:
Ik heb er zelf geen behoefte aan, ondanks dat ik kanjers van broers heb, maar als iemand anders in die situatie zit, dan ben ik de laatste die zal veroordelen
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:20 schreef SHE het volgende:
Dat hier veel pedo's rondwandelen vind ik al opmerkelijk, maar nog opmerkelijker vind ik dat veel mensen het blijkbaar doodnormaal vinden om hun nicht/neef te neuken , getuige de reacties in dit topic.
Het verbaasd me oprecht. Er is niets normaals aan het neuken van familieleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Jij ook weer terugquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:16 schreef mike_hunt het volgende:
O eindelijk!
Maar xou de OP niet eens kunnen vinden![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:17 schreef KingOfPop het volgende:
Hij kon gewoon de OP niet vindenDe OP niet kunnen vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.hansanders.nl
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Eigenlijk ben ik gek dat ik nog reageer, maar zoveel crap en gayness in 1 topic kan ik niet aan.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:18 schreef Emimich het volgende:
Wie is Adelante?
quote:
Handhaver van orde.quote:
Daarom hebben ze ook Discovery Travel & Living.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:17 schreef reetveter het volgende:
En ja hoor, zelfs in de tweede week weet Discovery de volgorde van afleveringen te verneuken. Wat een incompetente kankerdebielen werken daar zeg
Jouw topics zijn pareltjes wil je zeggen?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik gek dat ik nog reageer, maar zoveel crap en gayness in 1 topic kan ik niet aan.
Ja.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:20 schreef Adelante het volgende:
Jouw topics zijn pareltjes wil je zeggen?
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:20 schreef Fascination het volgende:
Adelante.Als jij in een sociaal experiment zoals in de film Das Experiment zou zitten, zou jij de meest sadistische dingen bedenken om je gevangenen te laten leiden volgens mij.
o god jij weerquote:
studentenhuis?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:20 schreef reetveter het volgende:
Gadverdamme, heeft 1 van de buren in de wasbak van de plee lopen gieren
. Dat die niet ff na kan gaan dat dat niet weg spoelt
![]()
Hier was een keer de plee verstopt met pleepapier, dreef er gewoon een drol over de rand heenquote:Op maandag 9 maart 2009 00:20 schreef reetveter het volgende:
Gadverdamme, heeft 1 van de buren in de wasbak van de plee lopen gieren
. Dat die niet ff na kan gaan dat dat niet weg spoelt
![]()
Nee, voor bedenken van dingen moet je een creatieve geest zijn, ik heb kwaliteiten in de uitvoerende kant. Dus niet dr. Mengele, maar gewoon een prima kampoverste.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:20 schreef Fascination het volgende:
Adelante.Als jij in een sociaal experiment zoals in de film Das Experiment zou zitten, zou jij de meest sadistische dingen bedenken om je gevangenen te laten leiden volgens mij.
Jawelquote:Op maandag 9 maart 2009 00:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god jij weer
o.k. ik zou ....
rugridders... dat heb ik hier helemaal niet verteld.
Dat was gewoon Mr Hankey.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hier was een keer de plee verstopt met pleepapier, dreef er gewoon een drol over de rand heen
wat heb ik nu weer gemist?quote:
Dr. Mengele schijnt nogal berucht te zijn op FOK.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:22 schreef Adelante het volgende:
Nee, voor bedenken van dingen moet je een creatieve geest zijn, ik heb kwaliteiten in de uitvoerende kant. Dus niet dr. Mengele, maar gewoon een prima kampoverste.
Wat een slechte cartoon was dat.quote:
En de helft lag er nog in, stonk als de tering, schoonmakers komen maar 1 keer in de weekquote:
quote:
Wat is er toch met Bob B heb ik iets gemist?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:24 schreef Emimich het volgende:
Tevens Adi: die post heeft een hoog Bob B-gehalte
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is er toch met Bob B heb ik iets gemist?
Xou?quote:
Ik ben echt geen taal purist maar hier krijg zelfs ik tranen van in mijn ogen.quote:
Bob-Bquote:Op maandag 9 maart 2009 00:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
hoezo dat dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben echt geen taal purist maar hier krijg zelfs ik tranen van in mijn ogen.
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dag hoor!quote:
quote:
Ik heb die tijd gemist, is het vergelijkbaar met een andere mod?quote:
Nee.quote:
De grootste malloot van het noordelijk halfrond die hier in KLB mod werd en wel even dacht alles te kunnen veranderen. Let wel, dat was nog in de tijd dat den Nas en onze DJ iedere dag in de FB aan het janken waren en waarin onze Bob kwam en de teugels nog iets strenger aantrok met behulp van zijn discipline als militair. Volgens mij is hij na 2 maanden huilend gestopt en nu zit die droeftoeter als mod op Defensie.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met jou?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb die tijd gemist, is het vergelijkbaar met een andere mod?
Nah was een fopje.quote:
Ik ben helemaal geen Nederlander, dus als het fout is dan hoor ik het graagquote:
Ja, denk je jezelf in zonder enige vorm van sociale vaardigheden noch empathie en dan een FB waarin het nog toegestaan was om dag in, dag uit te klagen over alles in KLB. Pure hel voor een niet al te beste mod als onze Bobbert dus.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:29 schreef Adelante het volgende:
Ik heb die tijd gemist, is het vergelijkbaar met een andere mod?
Nee nog niet helemaal.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Bobbeeh al je hele film achterstand weg gewerkt?
Viert er tenminste nog iemand feest.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:29 schreef Broekpaling het volgende:
Goffedomme, dat is de 2e keer in 3 maanden dat m'n darmen feest vieren.
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:29 schreef Broekpaling het volgende:
Goffedomme, dat is de 2e keer in 3 maanden dat m'n darmen feest vieren.
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen Nederlander, dus als het fout is dan hoor ik het graag
Hahaha, volgens mij heeft dit 'zinnetje' een vrij bepalende rol gehad in zijn uiteindelijke keuze om te stoppen!quote:
quote:
Je bent hoe je eet.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:31 schreef MiVer het volgende:
kijk dan kun je wel klagen
maar je bent wat je eet
dus dat....
he jongenquote:Op maandag 9 maart 2009 00:31 schreef MiVer het volgende:
maar je bent wat je eet
dus dat....
Klinkt aantrekkelijk.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Nee toevallig niet. Die heeft inderdaad ook eten uit het jaar kruik.
Ik ken hetquote:Op maandag 9 maart 2009 00:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee nog niet helemaal.Stuk of 5 gezien nu. Maar je word zo gaar van de hele dag film kijken.
![]()
Ik eet voornamelijk lekkere dingen.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:31 schreef MiVer het volgende:
maar je bent wat je eet
dus dat....
Inderdaad, dat hebben we wel gezien toen half KLB geband was.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:32 schreef Adelante het volgende:
Militair regime kan best werken in bepaalde situaties.
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik mag het hopen dat je geen Nederlander bent, je brengt onze natie ter schande
Hij eet alleen halve dingen?quote:
Niet in KLB.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:32 schreef Adelante het volgende:
Militair regime kan best werken in bepaalde situaties.
Groenten zijn lekker.quote:
Jij typte "een goede geheugen".quote:Op maandag 9 maart 2009 00:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O.K.
wat is er fout aan je hebt een goed geheugen?
Geen ideequote:
Voor IQMquote:Op dinsdag 4 april 2006 02:30 schreef SHE het volgende:
[..]
helaas
Ik heb wel ooit hele ranzige, betekenisloze sex gehad in de 'waskamer' van een hotel ( no shit )
Lang verhaal , kort...ik was daar om O&N te vieren..vlak voor een feestje. SHE komt leuke jongen tegen in de lobby...over en weer geloer..blabla
Hij wist het, ik wist het...pure oerdriften.
Alsof je even buiten je lichaam treed...te bizar
Anyway, hij komt bij me staan bij de sigarettenautomaat en vraagt waarom ik kijk, SHE inmiddels beneveld door een 4tal whiskeys zegt dat ze hem wel geil vind
Jongen pakt SHE's hand, loopt naar de eerste de beste deur die opengaat , duwt SHE voorover tegen 1 of andere bak. Steekt paar vingers in haar mond; trekt broekje va mijn kont , slipje opzij en schuift 'm zo up my ass
Het is de meest ordinaire, low , down , dirty shame neukpartij van mijn leven geweest...en zelfs nu type ik het met blosjes op de wangen![]()
Vreselijk plastisch...puur lichamelijk...met alleen pure geilheid als drijfveer, maar zo allejezus geil!
Dat koester je toch een beetje![]()
Ik mis hoofdletters, onregelmatige hoeveelheid spaties zie ik, en sowieso is het een zin die jouw soort nooit hoort te zeggen.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O.K.
Nog steeds best bezochte forum van FOK! en zelfs niet-usuals kwamen weer klagen, dus het kan.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:33 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, dat hebben we wel gezien toen half KLB geband was.
Dat je eerst 'goede geheugen' typte.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:33 schreef mike_hunt het volgende:
O.K.
Deels waar.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:35 schreef BobbyB het volgende:
Aan Bob-B heb ik overigens alle matige "Zeg ben jij niet die mod" grappen overgehouden
dat is andere invalshoekquote:
KLB zal altijd populair blijven, daarnaast jaagt een grote groep van regulars en kliekvorming nieuwkomers weg. Zeker als je in KLB keihard werd afgezeken als je een 'foutje' maakte.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:35 schreef Adelante het volgende:
Nog steeds best bezochte forum van FOK! en zelfs niet-usuals kwamen weer klagen, dus het kan.
quote:
altijd leuk, jawelquote:
Je weet maar nooit waar die stokjes geweest zijn.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:35 schreef MiVer het volgende:
[..]
dat is andere invalshoek
eten..stokjes meest hygiënisch
hahaha, gr
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik mis hoofdletters, onregelmatige hoeveelheid spaties zie ik, en sowieso is het een zin die jouw soort nooit hoort te zeggen.
weet ik tochquote:
Bookmarks -> Ranzige seks verhalen -> SHEquote:Op maandag 9 maart 2009 00:36 schreef IQM het volgende:
[..]Ik heb nog gezocht op 'ranzige' en 'wasbak' en 'flirten' enzo...
Thanks, Bt.Hoe heeft zij het gevonden?
Hij is inmiddels bij mij ook gebookmarkt.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bookmarks -> Ranzige seks verhalen -> SHE
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:37 schreef IQM het volgende:
Kut! geile interacties in de trein had ik wel zien staan, maar ik dacht: SHE's vehaal heeft niks met geile interacties in de trein te maken, dus ik klikte niet.
Dit is toch niet ranzig, gewoon plastisch misschien, maar slipje is het "vieste" woord ofzo.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bookmarks -> Ranzige seks verhalen -> SHE
nee, ik zit nog steeds in Spanje. Ik vlieg straks naar NY. (over een week) ik heb nu vrij.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:37 schreef MiVer het volgende:
[..]
altijd leuk, jawel
groetjes terug
jij nu thuis a'dam?
of nog ES
alhoewel je droevige icon linksquote:Op maandag 9 maart 2009 00:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet maar nooit waar die stokjes geweest zijn.
Weet ik veel hoe zij haar bookmarks heeft ingedeeldquote:Op maandag 9 maart 2009 00:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dit is toch niet ranzig, gewoon plastisch misschien, maar slipje is het "vieste" woord ofzo.
Jongens, allemaal even zwaaienquote:Op maandag 9 maart 2009 00:40 schreef IQM het volgende:
Bt leest dus nog steeds braaf mee?Zo kom je nooit (tijdelijk) van FOK! af, hè...
quote:
Het kusje heb ik er zelf bijgezet.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Voor dit soort uitspraken moet er in KLB een archief komen.
Slaapse.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe zij haar bookmarks heeft ingedeeld![]()
Anyway, ik ben pitten.
pittig hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 00:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, ik zit nog steeds in Spanje. Ik vlieg straks naar NY. (over een week) ik heb nu vrij.
Ben van de zomer weer in Amsterdam![]()
Zit nu ook aan de White Widow
Hoi BTquote:
Emimich doelt volgens mij meer op de uitspraak van SHE.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het kusje heb ik er zelf bijgezet.
Dat soort taal sla je niet uit tegen je meerdere, is dat begrepen?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een SC inlezen? Flikker op man.Zeg gewoon watskeburt.
In een notendop: BT had ff genoeg van FOK! en komt voorlopig niet meer.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
IQM heeft haar verbaal anaal vernederd.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:43 schreef Broekpaling het volgende:
Nee.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:40 schreef IQM het volgende:
Bt leest dus nog steeds braaf mee?Zo kom je nooit (tijdelijk) van FOK! af, hè...
Hij heeft wel een punt, BT is ineens spoorloos, nadat wolvendagen alle mannetjes in SC van d'r had afgenomen. Ze zal toch niet....quote:Op maandag 9 maart 2009 00:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat soort taal sla je niet uit tegen je meerdere, is dat begrepen?
RAUS !
Volgens mij is BP toch echt een meerdere voor jou hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 00:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat soort taal sla je niet uit tegen je meerdere, is dat begrepen?
RAUS !
Ja, in NY heb ik cam.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:42 schreef MiVer het volgende:
[..]
pittig hoor
in ny had je cam, zei je
hahaha
groetjes he!
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In een notendop: BT had ff genoeg van FOK! en komt voorlopig niet meer.
Echt niet, Bt had mij nooit.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, BT is ineens spoorloos, nadat wolvendagen alle mannetjes in SC van d'r had afgenomen. Ze zal toch niet....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Dan had hij wel heel die post gequote en niet die [...] weggelaten lijkt me.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Emimich doelt volgens mij meer op de uitspraak van SHE.
Oh, t was niet ineens hoor. Ze maakte eerst nog een hele scene ervan in de SC voordat ze vertrok.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, BT is ineens spoorloos, nadat wolvendagen alle mannetjes in SC van d'r had afgenomen. Ze zal toch niet....
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Volgens mij is BP toch echt een meerdere voor jou hoor
Zou het?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:44 schreef IQM het volgende:
Emimich doelt volgens mij meer op de uitspraak van SHE.
Jawohl, aber naturlich.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Volgens mij is BP toch echt een meerdere voor jou hoor
Now I see.quote:
Zit wat in.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan had hij wel heel die post gequote en niet die [...] weggelaten lijkt me.
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jawohl, aber naturlich.Maar jij kent de relatie tussen Bobbeh unt mei nicht gutt genug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:48 schreef Emimich het volgende:
BT is gewoon een aandachtshoer pur sang en die kan het niet verkroppen dat er een andere chick die lekkerder is dan zij meer aandacht krijgt. Een soort van natuurlijke selectie waarin in dit geval de zwakkere (BT) met een drogreden is afgehaakt.
quote:
Whehequote:Op maandag 9 maart 2009 00:48 schreef Emimich het volgende:
BT is gewoon een aandachtshoer pur sang en die kan het niet verkroppen dat er een andere chick die lekkerder is dan zij meer aandacht krijgt. Een soort van natuurlijke selectie waarin in dit geval de zwakkere (BT) met een drogreden is afgehaakt.
Ga nu niet proberen Duits te pratenquote:Op maandag 9 maart 2009 00:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar jij kent de relatie tussen Bobbeh unt mei nicht gutt genug.
Dat blijft bij vrouwen hoor, of ze nu 17, 27 of 47 zijn.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:49 schreef Emimich het volgende:
Al is BT natuurlijk een wandelend hormonenmonster van 17 dus dan is impulsief gedrag natuurlijk niet meer dan logisch.
Drie keer een 7 op het eind, toeval?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat blijft bij vrouwen hoor, of ze nu 17, 27 of 47 zijn.
Dat halve jaar met die verdomde kaste heeft me gehard hoor.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Emimich heeft alles weer helemaal door, wat een sherlock zeg.
Ik probeer het tenminste.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ga nu niet proberen Duits te praten
Dat hormonenmonster, ja.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je mag het best in de groep gooien hoor.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:50 schreef Adelante het volgende:
Nee, die 7 doet het hem!quote:Op maandag 9 maart 2009 00:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Drie keer een 7 op het eind, toeval?
drie keer zeven is 21, tel je 2+1 bij elkaar heb je weer 3. ultieme cijferanalogie.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Drie keer een 7 op het eind, toeval?
Dat heet lui zijn!quote:Op maandag 9 maart 2009 00:52 schreef jordeeeh het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je een nummer zit te luisteren dat redelijk kut is, maar dat je hem dan pas 5 seconden voordat ie afgelopen is doorskipt naar de volgende?
Bifi-mysterie ontrafeld!!!quote:Op maandag 9 maart 2009 00:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
drie keer zeven is 21, tel je 2+1 bij elkaar heb je weer 3. ultieme cijferanalogie.
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:52 schreef jordeeeh het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je een nummer zit te luisteren dat redelijk kut is, maar dat je hem dan pas 5 seconden voordat ie afgelopen is doorskipt naar de volgende?
Neequote:Op maandag 9 maart 2009 00:52 schreef jordeeeh het volgende:
hahahaquote:Op maandag 9 maart 2009 00:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, in NY heb ik cam.
Hoe staat het met je teelt?Is dat voor verkoop of eigen gebruik?
Lui?quote:
IQM = Bupatihquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
IQM = Bupatih
of trek ik nu juist de verkeerd conclusie?
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
IQM = Bupatih
Je maakt wat mee op zo'n avond he.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
IQM = Bupatih
Ik post alweer honderden delen mee, bifimod!quote:Op maandag 9 maart 2009 00:56 schreef Adelante het volgende:
Ik word er wel steeds beter in, die kloonherkenning, nou welkon in KLB SC dan bupa!
Damn.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
IQM = Bupatih
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:53 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha
deze spacecowboy kan zelf op
hahaha
maar iemand jij altijd welkom
dan delen
hahahaha
nee ik doe alleen verkoop
als ik de shit afzweer
maar kan niet.....
iedere ochtend shit, dat valt
hahaha
(in ES koop/krijg je het via via of op straat?)
Bifimod, dat is niet eens de correct benaming geweest.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik post alweer honderden delen mee, bifimod!
M'n ondertitel heb ik niet voor niks, hè...
Het schokt jou ook?>quote:
Dude, typ eens normaal. Dit is al de derde post op een rij waarin je faalt.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bifimod, dat is niet eens de correct benaming geweest.
iPhone sucks met grote vingers!quote:Op maandag 9 maart 2009 00:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, typ eens normaal. Dit is al de derde post op een rij waarin je faalt.
Hoax, dan kun je geen PI's zetten. Toch?quote:
De tijd dat dat misschien nodig was hebben we wel gehad inmiddelsquote:Op maandag 9 maart 2009 01:00 schreef Emimich het volgende:
Zou er ooit nog een tijd komen waarin er specifiek een nieuwe KLB-mod voor de SC wordt aangesteld?
IQM = Bupa????quote:Op maandag 9 maart 2009 00:56 schreef Adelante het volgende:
Ik word er wel steeds beter in, die kloonherkenning, nou welkon in KLB SC dan bupa!
Lanti wordt gepwnd!quote:Op maandag 9 maart 2009 01:01 schreef LudoSanders het volgende:
Hoax, dan kun je geen PI's zetten. Toch?
T gaat nu toch allemaal wel redelijk netjes?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De tijd dat dat misschien nodig was hebben we wel gehad inmiddels
quote:
Nieuwe mob lay-outquote:Op maandag 9 maart 2009 01:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoax, dan kun je geen PI's zetten. Toch?
De kracht van een ban is inderdaad te groot geworden.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:01 schreef BobbyB het volgende:
De tijd dat dat misschien nodig was hebben we wel gehad inmiddels
Ja, daaromquote:Op maandag 9 maart 2009 01:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
T gaat nu toch allemaal wel redelijk netjes?
Op een relletje af en toe na.
Opgrafkankeren.quote:
Ging ja. Ben al weer wakkerquote:
Zou wel een goede zaak zijn.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:00 schreef Emimich het volgende:
Zou er ooit nog een tijd komen waarin er specifiek een nieuwe KLB-mod voor de SC wordt aangesteld?
Ja, is goedquote:
hey jordeeeh, moet ik voor jou de OP van de FB nog in spoilertags zetten vanwege die tieten?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
T gaat nu toch allemaal wel redelijk netjes?
Op een relletje af en toe na.
Gaysong 2008quote:Op maandag 9 maart 2009 01:04 schreef mike_hunt het volgende:
Voor de handtasjes
O nee die zitten hier niet
Ben al weg hoor! Dagdag!quote:
Gadverdegadver.quote:
Jij bent ook weer terug zie ikquote:
Garpig.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:06 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
hey jordeeeh, moet ik voor jou de OP van de FB nog in spoilertags zetten vanwege die tieten?
Jij vond dat toch irritant als je op je stage zat?
nee gaysong 2008 wasquote:
abo of crew zijnquote:
Watquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik vind dat met Youtube zo chill eh.
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:56 schreef Adelante het volgende:
Neen.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:11 schreef Emimich het volgende:
Ik heb PM van BT, mag ik hem plaatsen Adelante?
Had het als een 'gewone tekst' geplaatst. Had niemand erachter gezocht dat het om een PM ging (van Bt).quote:Op maandag 9 maart 2009 01:11 schreef Emimich het volgende:
Ik heb PM van BT, mag ik hem plaatsen Adelante?
Jawel het is een brok tyfus.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet slecht geschreven voor een cabaretnummer.
Op het moment dat het 'uit' was gekomen dan was ik goed de sjaak geweest.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:12 schreef IQM het volgende:
Had het als een 'gewone tekst' geplaatst. Had niemand erachter gezocht dat het om een PM ging (van Bt).
wat voor les geef je dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:12 schreef Adelante het volgende:
daar moet ik dan les op gevenwat een nummer
Ik zit hier al langer dan vandaag jaquote:
Geef je aerobics ofzo?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:12 schreef Adelante het volgende:
daar moet ik dan les op gevenwat een nummer
Rot toch gewoon op manquote:Op maandag 9 maart 2009 01:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Als jij het zegt, zal het wel zo zijn, jij wijze Pk.
Ik ook, en nu?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:13 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik zit hier al langer dan vandaag ja
Lees: ik heb al een paar SOA's gehad.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:45 schreef SHE het volgende:
Ik heb me overigens met enige regelmaat laten testen en mag met enige trots zeggen dat ik tot nu toe de dans aardig ben ontsprongen.
rpm spinningquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
Lees: ik heb al een paar SOA's gehad.
Gaan we het vieren?quote:
Elke post die ik maak is een nieuwe viering voor FOK.quote:
uTorrent.quote:
Yep.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Elke post die ik maak is een nieuwe viering voor FOK.
[..]
uTorrent.
Chris Brown schijnt not done te zijn vandaag de dagquote:Op maandag 9 maart 2009 01:17 schreef Adelante het volgende:
01. Lighthouse Family - I Could Have Loved You
02. Good Charlotte - Dance Floor Anthem (I Don’t Want to Be in Love)
03. N-Force Vs. Darren Styles - Right by Your Side
04. The Killers - Human
05. Billy Idol - New Future Weapon
06. Armin van Buuren & DJ Shah Feat. Chris Jones - Going Wrong
07. Cascada - Because The Night (Manox Remix)
08. Chris Brown - With You
09. James Morrison - You Make It Real
dit is de hele nieuwe release trouwens, ik ben er niet kapot van
nu nog even de juiste oefeningen bij de nummers leren
Jij bent in je eentje een gezellig feest van 50 personen.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Elke post die ik maak is een nieuwe viering voor FOK.
Ik vond het ook wat vreemd dat ze die er in hadden gestoptquote:Op maandag 9 maart 2009 01:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Chris Brown schijnt not done te zijn vandaag de dag
zachtjesquote:
Omdat het mij uberkansloos lijkt om dat te doenquote:
Ja, maar in Nederland schijnt dat niet echt te leven. And nobody gives a fuck hahah In NY wordt ie echt geband.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vond het ook wat vreemd dat ze die er in hadden gestopt
True.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:18 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jij bent in je eentje een gezellig feest van 50 personen.
Hij had beter Lil' Wayne kunnen doen iddquote:Op maandag 9 maart 2009 01:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, maar in Nederland schijnt dat niet echt te leven. And nobody gives a fuck hahah In NY wordt ie echt geband.
olie? ja dat doen ze hier ook (Spanje) ik ben boter gewendquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:21 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Hij had beter Lil' Wayne kunnen doen idd
Ik lust geen gekookte eierenquote:
Best aardig deuntje, redelijk tempo afwisseling met staan en zitten. Ik gooi 'm er wel eens tussen!quote:Op maandag 9 maart 2009 01:20 schreef Hetiszover het volgende:
Je moet Discovery Channel van The Bloodhound Gang eens gebruiken Adelante
Katinka Poldermanquote:Op maandag 9 maart 2009 01:22 schreef Emimich het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ied_over_pijpen.html
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Omdat het mij uberkansloos lijkt om dat te doenNa vier nummers val jij van zo'n fiets af, schat ik zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
hahahaquote:Op maandag 9 maart 2009 01:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
olie? ja dat doen ze hier ook (Spanje) ik ben boter gewend
Nah weetniet hoor.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Na vier nummers val jij van zo'n fiets af, schat ik zo.
Spinning is inderdaad behoorlijk zwaar.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
bakken in boter (met of zonder olie erbij)quote:Op maandag 9 maart 2009 01:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lust geen gekookte eieren![]()
En ik bak gewoon in boter
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nah weetniet hoor.Spinning is niet te vergelijken met gewoon fietsen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of bedoel je wielrennen?In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Maakt het gegeven dat het zwaar is het ook minder kansloos?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nah weetniet hoor.oke, er gaar niets voor buiten racen, maar in de wintermaanden is spinnen een leuk alernatief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
15 eieren?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:24 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha
ik eet 3x in de week 5 ei
koken, dooier wegwippen
zittend eten
dat wel
Dank uquote:Op maandag 9 maart 2009 01:26 schreef MiVer het volgende:
[..]
bakken in boter (met of zonder olie erbij)
jawel...voor ei
beste keus
smakelijk
Ook jaquote:Op maandag 9 maart 2009 01:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Spinning is niet te vergelijken met gewoon fietsen hoor
Of bedoel je wielrennen?
Ik zou hier een "je moeder" grap kunnen maken, maar die vind ik zelf altijd zo niet grappig.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Maakt het gegeven dat het zwaar is het ook minder kansloos?
Drie keer per week 5 eierenquote:Op maandag 9 maart 2009 01:24 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha
ik eet 3x in de week 5 ei
koken, dooier wegwippen
zittend eten
dat wel
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zou hier een "je moeder" grap kunnen maken, maar die vind ik zelf altijd zo niet grappig.
La Dolce Vitaquote:Op maandag 9 maart 2009 01:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ITALIE!!
Ik mis je...
Nog maar 4 maanden.
Ok, maar dan wil ik wel les van jou.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
oke, er gaar niets voor buiten racen, maar in de wintermaanden is spinnen een leuk alernatief.
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Maakt het gegeven dat het zwaar is het ook minder kansloos?
Moet je daar gaan doen?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ITALIE!!
Ik mis je...
Nog maar 4 maanden.
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ok, maar dan wil ik wel les van jou.27SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |