Ik ben wel benieuwd of mensen echt gaan rennen naar dat vliegtuig in Weeze...quote:Op woensdag 8 april 2009 23:19 schreef JohnDDD het volgende:
wat ik me afvraag, wat willen die mensen die zenuwachtig in de rij gaan staan dan toch allemaal voor een zitplaats? ik heb tot nu toe altijd een zitplaats gevonden in het achterste deel en bij het gangpad precies zoals ik wil
Er wordt niet gerend, maar wel stevig doorgelopen. Het opstellen in de rij voor boarding en daar de beste plek krijgen is een stuk spannender.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of mensen echt gaan rennen naar dat vliegtuig in Weeze...
Met het slurf-instappen op Barajas, was het allemaal vrij gezapig en werd er niet gerend (maar OK, ook 6 uur 's ochtends).
Ik heb niemand zien rennen in Weeze.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Met het slurf-instappen op Barajas, was het allemaal vrij gezapig en werd er niet gerend (maar OK, ook 6 uur 's ochtends).
Dus op Weeze loop je van de gate naar het vliegtuig en wordt je niet met een bus vervoerd?quote:Op donderdag 9 april 2009 16:27 schreef MrKawada het volgende:
[..]
Ik heb niemand zien rennen in Weeze.
Ligt eraan. Als het vliegtuig dichtbij de gate staat mag je lopen, maar als het verder weg staat mag je 1 hele minuut in de bus zitten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus op Weeze loop je van de gate naar het vliegtuig en wordt je niet met een bus vervoerd?
Wij gingen op Barajas wel met de bus ! Priority eerst, daarna de bus met het klootjesvolk (en wie is dat niet die met Ryanair vliegtquote:Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Basis is een belangrijk vliegveld voor Ryanair. Veel bestemmingen en een plek waar vliegtuigen 'overnachten'.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nu 66% korting...
En wat wordt er nou eigenlijk bedoeld met 'basis'?
Ik geloof dat niet echt. Volgens EU-wetgeving moeten ze namelijk minstens een kosteloze manier van betalen aanbieden. Doen ze dit niet, dan moeten de kosten in de prijs verwerkt worden... dat zie ik Ryanair nog niet zomaar doen.quote:Op zondag 12 april 2009 12:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mss al gezegd, maar die Visa Electron is tijdelijk..
Je kan ook zonder kosten betalen met een Ryanair creditcard, dus ze bieden het wel aan. Dat je vanuit Visa aan bepaalde voorwaarden moet voldoen om zo´n creditcard te krijgen, is een ander verhaal.quote:Op zondag 12 april 2009 12:27 schreef Dvm86 het volgende:
Ik geloof dat niet echt. Volgens EU-wetgeving moeten ze namelijk minstens een kosteloze manier van betalen aanbieden. Doen ze dit niet, dan moeten de kosten in de prijs verwerkt worden... dat zie ik Ryanair nog niet zomaar doen.
Volgens mij betaal je gewoon een fee met een Ryanair CC. Naar mijn weten is alleen Electron gratis.quote:Op zondag 12 april 2009 12:34 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je kan ook zonder kosten betalen met een Ryanair creditcard, dus ze bieden het wel aan. Dat je vanuit Visa aan bepaalde voorwaarden moet voldoen om zo´n creditcard te krijgen, is een ander verhaal.
Idd.quote:Op zondag 12 april 2009 12:40 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Volgens mij betaal je gewoon een fee met een Ryanair CC. Naar mijn weten is alleen Electron gratis.
Is inderdaad veranderd... is ook een Mastercard ipv visa. http://www.ryanaircreditcard.co.uk/en/quote:Op zondag 12 april 2009 12:40 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Volgens mij betaal je gewoon een fee met een Ryanair CC. Naar mijn weten is alleen Electron gratis.
quote:Visa Electron - As a special offer to Visa Electron card holders, Ryanair, for a limited period only, will not apply a Debit Card charge
Want hoeveel? Kun je makkelijk gratis ergens anders parkeren?quote:Op zondag 12 april 2009 13:38 schreef tcr het volgende:
Ook is het parkeertarief van Weeze een beetje absurd hoog...
Wij moesten op P2 (5 minuten lopen naar de terminal) voor vrijdag 16.30 tot maandag 15.00 zo'n 27,- betalen. Volgens mij kun je in de directe omgeving niet gratis parkeren, wil je niet weggesleept worden o.i.d.quote:Op zondag 12 april 2009 13:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Want hoeveel? Kun je makkelijk gratis ergens anders parkeren?
Het is juist een van de goedkoopste vliegvelden! Goedkoper dan Schiphol, Eindhoven, Maastricht en Charleroi.quote:Op zondag 12 april 2009 13:38 schreef tcr het volgende:
Ook is het parkeertarief van Weeze een beetje absurd hoog...
Daarom vroeg ik het, het valt nog redelijk mee. NIet in verhouding tot de RA ticket, maar okquote:Op zondag 12 april 2009 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is juist een van de goedkoopste vliegvelden! Goedkoper dan Schiphol, Eindhoven, Maastricht en Charleroi.
Oh? Als je vanuit Enschede komt neem je toch gewoon de 31 en 57? Alleen het laatste stukje van de 57 naar het vliegveld, 13 kilometer ofzo, is tweebaans en provinciaal. Voor de rest kan je aardig doorplanken dacht ik zo.quote:Op zondag 12 april 2009 13:38 schreef tcr het volgende:
De verbinding vanuit het Oosten van Nederland is alleen beetje pr*t. Het is tussendoor maar 100km, maar doordat het grotendeels 2 baans is, kan je pech hebben. En niet overal kun je 'even' inhalen. Maar terug in 1,5 uur de route gereden(heen was het 2 uur).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |