slotjequote:
prostitutie is toch sex in ruil voor geld? er komt geen geld aan te pas...quote:
Hoe wil je nou belasting betalen over iets dat in natura is betaald?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef ASroma het volgende:
het is illegaal omdat er bepaalt papierwerk niet wordt gedaan, belasting etc.
Aha, dus dan worden ze opgepakt voor belastingontduiking?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef ASroma het volgende:
Straks word je opgepakt voor vrijwilligerswerk. Geen belasting betaald, drie maanden cel.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe wil je nou belasting betalen over iets dat in natura is betaald?
Wow een post met een goed punt!quote:Op zondag 8 maart 2009 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
prostitutie is toch sex in ruil voor geld? er komt geen geld aan te pas...
Wat voor type vrouwen zijn dit precies?..quote:Op zondag 8 maart 2009 22:31 schreef kwiwi het volgende:
Beide partijen zijn 18+, en de vrouwen die op de advertenties ingaan weten vantevoren dat de mannen seks willen in ruil voor de diensten.
iig handelingsbevoegde vrouwenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Wat voor type vrouwen zijn dit precies?..
Wat maakt dat nou weer uit?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Wat voor type vrouwen zijn dit precies?..
pros·ti·tu·tie de; v betaalde seksquote:Op zondag 8 maart 2009 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
prostitutie is toch sex in ruil voor geld? er komt geen geld aan te pas...
ik neem aan dat betalingen in geld gedaan worden, maar weet niet hoe dat in de wet geregeld staatquote:Op zondag 8 maart 2009 22:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
pros·ti·tu·tie de; v betaalde seks
Dus hoeft niet per se geld te zijn.
Dus een breezer in ruil voor sex is dan ook illegaal?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef ASroma het volgende:
Dus maak een afspraak zou ik zeggenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:31 schreef kwiwi het volgende:
Zojuist was er weer een aflevering van Undercover in Nederland op tv.
De aflevering ging over mannen die hun diensten (huis schilderen, rijlessen, klussen in huis etc.) via advertenties aanbieden voor seks. Vervolgens laat ons aller Alberto zijn vrouwelijke collega een afspraak met deze mannen maken.
Beide partijen zijn 18+, en de vrouwen die op de advertenties ingaan weten vantevoren dat de mannen seks willen in ruil voor de diensten.
Is dit nou illegaal of niet?
Het wetsvoorstel van december vorig jaar:quote:Op zondag 8 maart 2009 22:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik neem aan dat betalingen in geld gedaan worden, maar weet niet hoe dat in de wet geregeld staat
(het is uit het Wetboek v. Strafrecht gehaald in 2000)quote:In deze wet wordt verstaan onder:
a. prostitutie: het zich beschikbaar stellen tot het verrichten van seksuele handelingen met een ander tegen betaling;
b. prostituee: degene die zich beschikbaar stelt tot het verrichten van seksuele handelingen met een ander tegen betaling;
Nee, ik betaal al iemand anders in naturaquote:Op zondag 8 maart 2009 22:44 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Dus maak een afspraak zou ik zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |