Held! Ik krijg dat vast niet voor elkaar. Maar nee, ik vind ook de smaak van boekweit veel te zwaar voor zo'n licht toetje als crepes.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Crepes kan wel! Gewoon heeeel geduldig zijn!! En voorzichtig omdraaien! En een anti-aanbakpan gebruiken!
(300 soya, 50 boekweit 50 rijstemeel + zelfrijzendbakmeel maar hoeft niet.)
Ik heb ze namelijk vorige week gemaakt
Het smaakt inderdaad wel heeel gezondquote:Op maandag 9 maart 2009 12:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Held! Ik krijg dat vast niet voor elkaar. Maar nee, ik vind ook de smaak van boekweit veel te zwaar voor zo'n licht toetje als crepes.
DaD, thanks voor de link, ik ga even rondkijken
quote:Op maandag 9 maart 2009 12:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
De rel heeft zich hier gisteren toch ook voortgezet? En Coldfeet, ik heb heus wel gezien dat jij er wel wat van gezegd hebt, ik doelde meer op de "we hebben het er niet meer over posts" na mijn post. Vlak daarboven kwam miss_zuig weer even nieuwe olie op het vuur gooien, en een stukje daarvoor komt een of andere lurker ineens even d'r 2 cents geven terwijl we dat hele mens hier nog nooit gezien hebben. Dat vind ik belachelijk.
Ik had altijd het idee dat het hier toch een vriendinnenclubje was. Dat mensen het opnemen voor elkaar. Al helemaal als iemand zich niet kan verdedigen. En ik was gisteravond de zo goed als enige uit dit topic in dat achterlijke FB topic aan het baggeren was dus ik heb even gemist dat er hier ook nog wat verder ging.
En nee, een enkele post met 'ik vind het niet leuk" telt niet, daar krijg je geen topic mee op slot. Maargoed. Misschien vat ik het wel allemaal te persoonlijk op omdat SHE een vriendin van me is. En ik het wel graag voor haar op wil nemen, omdat zij dat ook voor mij zou doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was gisteravond niet online, dus wat er allemaal toen gebeurde heb ik gemist. Inmiddels wel bijgelezen, maar ik weet natuurlijk niet van wat er geedit is. Maar wat wíl je nu precies van ons? Dat dit topic op slot gaat? Of die topics in Feedback? Of dat we, zonder na te denken, allemaal partij kiezen en terug gaan schelden?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
De rel heeft zich hier gisteren toch ook voortgezet? En Coldfeet, ik heb heus wel gezien dat jij er wel wat van gezegd hebt, ik doelde meer op de "we hebben het er niet meer over posts" na mijn post. Vlak daarboven kwam miss_zuig weer even nieuwe olie op het vuur gooien, en een stukje daarvoor komt een of andere lurker ineens even d'r 2 cents geven terwijl we dat hele mens hier nog nooit gezien hebben. Dat vind ik belachelijk.
Ik had altijd het idee dat het hier toch een vriendinnenclubje was. Dat mensen het opnemen voor elkaar. Al helemaal als iemand zich niet kan verdedigen. En ik was gisteravond de zo goed als enige uit dit topic in dat achterlijke FB topic aan het baggeren was dus ik heb even gemist dat er hier ook nog wat verder ging.
En nee, een enkele post met 'ik vind het niet leuk" telt niet, daar krijg je geen topic mee op slot. Maargoed. Misschien vat ik het wel allemaal te persoonlijk op omdat SHE een vriendin van me is. En ik het wel graag voor haar op wil nemen, omdat zij dat ook voor mij zou doen.
Nog niet, maar dat kan morgen wel anders zijn. Maar het geluid klinkt heel onplezierig, dus doe het liefst gewoon m'n hoorapparaat weer in, maar dat mag dus niet. Even doorbijten dusquote:Op maandag 9 maart 2009 12:57 schreef progje het volgende:
Vik lijkt me wel mega vermoeiend die revalidatie, of valt dat wel mee?
Is het 't beste om hem dag en nacht in te houden?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat kan morgen wel anders zijn. Maar het geluid klinkt heel onplezierig, dus doe het liefst gewoon m'n hoorapparaat weer in, maar dat mag dus niet. Even doorbijten dus.
's Nachts niet. Overdag wel.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Is het 't beste om hem dag en nacht in te houden?
Ik heb je blogje gelezen, het klinkt al een stuk positiever!quote:Op maandag 9 maart 2009 12:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat kan morgen wel anders zijn. Maar het geluid klinkt heel onplezierig, dus doe het liefst gewoon m'n hoorapparaat weer in, maar dat mag dus niet. Even doorbijten dus.
Nou ja, even doorzetten dan maar!!quote:Op maandag 9 maart 2009 13:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
's Nachts niet. Overdag wel.
Maar dat hangt ook van het CI-centrum af: het ene ziekenhuis zegt: "hele dag inhouden, dan wen je er het snelst aan" (vind ik ook het meest logisch) en het andere ziekenhuis zegt: "opbouwen".
ja lief hèquote:Op maandag 9 maart 2009 13:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb je blogje gelezen, het klinkt al een stuk positiever!
Wat lief dat Mark telkens met je meegaat trouwens!
Ik zag laatst in zo'n ziekenhuis programma een stukje over een jongetje met zo'n implantaat. Die mocht dat ding maar 1 uur per dag in hebben volgens mij, heb ik dat verkeerd onthouden of doet elke arts/audioloog het weer anders?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook gezienquote:Op maandag 9 maart 2009 13:04 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik zag laatst in zo'n ziekenhuis programma een stukje over een jongetje met zo'n implantaat. Die mocht dat ding maar 1 uur per dag in hebben volgens mij, heb ik dat verkeerd onthouden of doet elke arts/audioloog het weer anders?
Ik word wel eens wat duizelig, maar geen hoofdpijn gelukkig. Maar zal vanavond wel bekaf zijn als ik hem de hele dag heb op gehad.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:08 schreef computergirl het volgende:
het lijkt me erg vermoeiend, dat je geen enorme hoofdpijn hebt!
Laten we vooropstellen dat ik helemaal niks wil. En als je er niet was hoef je je al helemaal niet aangesproken te voelen toch? Ik vind het gewoon een beetje een domper dat een potentieel leuk en gezellig groepje zo snel uit elkaar kan vallen. Of dat nou door rotte appels is of doordat men niet eerlijk genoeg naar elkaar is maakt niet uit, ik vind het jammer.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik was gisteravond niet online, dus wat er allemaal toen gebeurde heb ik gemist. Inmiddels wel bijgelezen, maar ik weet natuurlijk niet van wat er geedit is. Maar wat wíl je nu precies van ons? Dat dit topic op slot gaat? Of die topics in Feedback?
Dat kan ik begrijpenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Laten we vooropstellen dat ik helemaal niks wil. En als je er niet was hoef je je al helemaal niet aangesproken te voelen toch? Ik vind het gewoon een beetje een domper dat een potentieel leuk en gezellig groepje zo snel uit elkaar kan vallen. Of dat nou door rotte appels is of doordat men niet eerlijk genoeg naar elkaar is maakt niet uit, ik vind het jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |