abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66856020
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:37 schreef P.F het volgende:

[..]

Crepes kan wel! Gewoon heeeel geduldig zijn!! En voorzichtig omdraaien! En een anti-aanbakpan gebruiken!
(300 soya, 50 boekweit 50 rijstemeel + zelfrijzendbakmeel maar hoeft niet.)

Ik heb ze namelijk vorige week gemaakt
Held! Ik krijg dat vast niet voor elkaar. Maar nee, ik vind ook de smaak van boekweit veel te zwaar voor zo'n licht toetje als crepes.

DaD, thanks voor de link, ik ga even rondkijken
pi_66856074
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Held! Ik krijg dat vast niet voor elkaar. Maar nee, ik vind ook de smaak van boekweit veel te zwaar voor zo'n licht toetje als crepes.

DaD, thanks voor de link, ik ga even rondkijken
Het smaakt inderdaad wel heeel gezond (Maar dat was ook mijn doel..)
pi_66856132
Ik vind van die kleine dikke boekweitpannekoekjes wel leuk als ontbijt. Stuk of 5 op een stapeltje, vruchtensaus of stroop erover...

Als je kiest voor bijv. zelfgemaakte frambozensaus is het nog best een gezond ontbijt! Beetje te zwaar om dagelijks te eten, maar toch.
pi_66856203
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:39 schreef k_i_m het volgende:

[..]

De rel heeft zich hier gisteren toch ook voortgezet? En Coldfeet, ik heb heus wel gezien dat jij er wel wat van gezegd hebt, ik doelde meer op de "we hebben het er niet meer over posts" na mijn post. Vlak daarboven kwam miss_zuig weer even nieuwe olie op het vuur gooien, en een stukje daarvoor komt een of andere lurker ineens even d'r 2 cents geven terwijl we dat hele mens hier nog nooit gezien hebben. Dat vind ik belachelijk.

Ik had altijd het idee dat het hier toch een vriendinnenclubje was. Dat mensen het opnemen voor elkaar. Al helemaal als iemand zich niet kan verdedigen. En ik was gisteravond de zo goed als enige uit dit topic in dat achterlijke FB topic aan het baggeren was dus ik heb even gemist dat er hier ook nog wat verder ging.

En nee, een enkele post met 'ik vind het niet leuk" telt niet, daar krijg je geen topic mee op slot. Maargoed. Misschien vat ik het wel allemaal te persoonlijk op omdat SHE een vriendin van me is. En ik het wel graag voor haar op wil nemen, omdat zij dat ook voor mij zou doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 9 maart 2009 @ 12:48:55 #255
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66856219
goh, gezellig hier

* Abbadon is weer weg
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 9 maart 2009 @ 12:53:09 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66856329
Zal ik dan maar even over wat anders beginnen? . Mijn eerste revalidatiedag ging best goed . Heb er al een blogje over geschreven, voor de geïnteresseerden .

En ik heb drie boterhammen met pindakaas op en straks ga ik microwave appel maken .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 9 maart 2009 @ 12:56:48 #257
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66856427
Dat klinkt hoopgevend Vik!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_66856446
Vik lijkt me wel mega vermoeiend die revalidatie, of valt dat wel mee?
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66856470
Sommigen hier zijn misschien vriendinnen, maar dat betekent niet dat iedereen die hier post alle anderen ook als vriendinnen beschouwt. Maar goed, zo blijkt maar weer eens dat 'vriendschappen' via internet sowieso niet werken. Als puntje bij paaltje komt is het toch altijd nog vrijblijvend, veel makkelijker te negeren dan echte vrienden in nood, en blijk je elkaar helemaal niet zo goed te kennen.

Verder sluit ik me aan bij Abba.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 9 maart 2009 @ 12:59:35 #260
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66856501
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:39 schreef k_i_m het volgende:

[..]

De rel heeft zich hier gisteren toch ook voortgezet? En Coldfeet, ik heb heus wel gezien dat jij er wel wat van gezegd hebt, ik doelde meer op de "we hebben het er niet meer over posts" na mijn post. Vlak daarboven kwam miss_zuig weer even nieuwe olie op het vuur gooien, en een stukje daarvoor komt een of andere lurker ineens even d'r 2 cents geven terwijl we dat hele mens hier nog nooit gezien hebben. Dat vind ik belachelijk.

Ik had altijd het idee dat het hier toch een vriendinnenclubje was. Dat mensen het opnemen voor elkaar. Al helemaal als iemand zich niet kan verdedigen. En ik was gisteravond de zo goed als enige uit dit topic in dat achterlijke FB topic aan het baggeren was dus ik heb even gemist dat er hier ook nog wat verder ging.

En nee, een enkele post met 'ik vind het niet leuk" telt niet, daar krijg je geen topic mee op slot. Maargoed. Misschien vat ik het wel allemaal te persoonlijk op omdat SHE een vriendin van me is. En ik het wel graag voor haar op wil nemen, omdat zij dat ook voor mij zou doen.
Ik was gisteravond niet online, dus wat er allemaal toen gebeurde heb ik gemist. Inmiddels wel bijgelezen, maar ik weet natuurlijk niet van wat er geedit is. Maar wat wíl je nu precies van ons? Dat dit topic op slot gaat? Of die topics in Feedback? Of dat we, zonder na te denken, allemaal partij kiezen en terug gaan schelden?

[ Bericht 2% gewijzigd door Ewelina op 09-03-2009 13:08:50 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 9 maart 2009 @ 12:59:59 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66856512
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:57 schreef progje het volgende:
Vik lijkt me wel mega vermoeiend die revalidatie, of valt dat wel mee?
Nog niet, maar dat kan morgen wel anders zijn. Maar het geluid klinkt heel onplezierig, dus doe het liefst gewoon m'n hoorapparaat weer in, maar dat mag dus niet. Even doorbijten dus .
Niet meer actief op Fok!
pi_66856531
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nog niet, maar dat kan morgen wel anders zijn. Maar het geluid klinkt heel onplezierig, dus doe het liefst gewoon m'n hoorapparaat weer in, maar dat mag dus niet. Even doorbijten dus .
Is het 't beste om hem dag en nacht in te houden?
  maandag 9 maart 2009 @ 13:01:22 #263
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66856555
*sluit zich aan bij Tink* Klinkt wel goed, Viking! Al kan ik me wel voorstellen dat het nog onnatuurlijk aan doet. En leuke foto ook!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 9 maart 2009 @ 13:01:58 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66856577
quote:
Op maandag 9 maart 2009 13:00 schreef P.F het volgende:

[..]

Is het 't beste om hem dag en nacht in te houden?
's Nachts niet. Overdag wel.
Maar dat hangt ook van het CI-centrum af: het ene ziekenhuis zegt: "hele dag inhouden, dan wen je er het snelst aan" (vind ik ook het meest logisch) en het andere ziekenhuis zegt: "opbouwen".
Niet meer actief op Fok!
pi_66856588
quote:

[..]

Ik heb je blogje gelezen, het klinkt al een stuk positiever!
Wat lief dat Mark telkens met je meegaat trouwens!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_66856613
quote:
Op maandag 9 maart 2009 13:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

's Nachts niet. Overdag wel.
Maar dat hangt ook van het CI-centrum af: het ene ziekenhuis zegt: "hele dag inhouden, dan wen je er het snelst aan" (vind ik ook het meest logisch) en het andere ziekenhuis zegt: "opbouwen".
Nou ja, even doorzetten dan maar!!
  maandag 9 maart 2009 @ 13:03:24 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66856624
quote:
Op maandag 9 maart 2009 13:02 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik heb je blogje gelezen, het klinkt al een stuk positiever!
Wat lief dat Mark telkens met je meegaat trouwens!
ja lief hè . Maar hij vindt het ook leuk hoor Komt steeds binnen hier. *hand voor de mond*: "maandag".
Ja nu wordt het voorspelbaar .
Niet meer actief op Fok!
pi_66856648
quote:

[..]

Ik zag laatst in zo'n ziekenhuis programma een stukje over een jongetje met zo'n implantaat. Die mocht dat ding maar 1 uur per dag in hebben volgens mij, heb ik dat verkeerd onthouden of doet elke arts/audioloog het weer anders?
  maandag 9 maart 2009 @ 13:06:40 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66856714
quote:
Op maandag 9 maart 2009 13:04 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik zag laatst in zo'n ziekenhuis programma een stukje over een jongetje met zo'n implantaat. Die mocht dat ding maar 1 uur per dag in hebben volgens mij, heb ik dat verkeerd onthouden of doet elke arts/audioloog het weer anders?
Klopt, heb ik ook gezien .
Zoals ik al zei verschilt dat dus per ziekenhuis en dat jongetje is duidelijk niet in Groningen geopereerd .
Niet meer actief op Fok!
pi_66856769
het lijkt me erg vermoeiend, dat je geen enorme hoofdpijn hebt!
  maandag 9 maart 2009 @ 13:09:34 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66856800
quote:
Op maandag 9 maart 2009 13:08 schreef computergirl het volgende:
het lijkt me erg vermoeiend, dat je geen enorme hoofdpijn hebt!
Ik word wel eens wat duizelig, maar geen hoofdpijn gelukkig. Maar zal vanavond wel bekaf zijn als ik hem de hele dag heb op gehad.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 9 maart 2009 @ 13:10:02 #272
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66856810
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:59 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik was gisteravond niet online, dus wat er allemaal toen gebeurde heb ik gemist. Inmiddels wel bijgelezen, maar ik weet natuurlijk niet van wat er geedit is. Maar wat wíl je nu precies van ons? Dat dit topic op slot gaat? Of die topics in Feedback?
Laten we vooropstellen dat ik helemaal niks wil. En als je er niet was hoef je je al helemaal niet aangesproken te voelen toch? Ik vind het gewoon een beetje een domper dat een potentieel leuk en gezellig groepje zo snel uit elkaar kan vallen. Of dat nou door rotte appels is of doordat men niet eerlijk genoeg naar elkaar is maakt niet uit, ik vind het jammer.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66856860
Je schrijft heel helder, fijn om te lezen. En ook fijn dat je wat optimistischer bent! Ik ben benieuwd hoe het verder gaat
-Edit: dit was als reactie op Vik & blog
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  maandag 9 maart 2009 @ 13:13:43 #274
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66856944
Ik ben het er niet mee eens dat internetvriendschappen per definitie niet werken. Ik heb zeker wel het gevoel dat ik er een paar heel goede vriendinnen bij heb (diegenen weten zelf wel wie ze zijn ).

Maar sommige dingen vind ik te dom voor woorden en ik ben er uberhaupt niet voor in de stemming om me er druk over te maken. Ik vind de manier hoe er tegen SHE tekeer werd gegaan ronduit belachelijk en beneden alle peil, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik vanaf dag 1 al gedacht heb dat die hele shoot er niet zou komen omdat het meer als een grap bedoeld was die d'r boven d'r hoofd was gegroeid en ik denk dat het haar meer had gesierd om daar gewoon voor uit te komen ipv al dit gelazer en gedraai.

En dat heeft niets te maken met SHE wel of niet mogen want ik mag d'r wel heel graag, alleen dat zegt niet dat je het altijd 100% met iemands handelswijze eens bent.

De opmerkingen van Moblo en SHE over en weer vind ik van dermate kleuterschoolniveau dat ik me er helemaal van distantieer. Sta er toch boven, alsjeblieft zeg.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 9 maart 2009 @ 13:14:30 #275
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66856976
quote:
Op maandag 9 maart 2009 13:10 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Laten we vooropstellen dat ik helemaal niks wil. En als je er niet was hoef je je al helemaal niet aangesproken te voelen toch? Ik vind het gewoon een beetje een domper dat een potentieel leuk en gezellig groepje zo snel uit elkaar kan vallen. Of dat nou door rotte appels is of doordat men niet eerlijk genoeg naar elkaar is maakt niet uit, ik vind het jammer.
Dat kan ik begrijpen Ik vind het zelf ook jammer.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')