abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 maart 2009 @ 12:15:56 #226
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66855364
quote:
Op maandag 9 maart 2009 11:36 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Heb een kater, gisteren half liter whiskey op + wijn en breezer
Ik drink nooit meer
Oh, bah! Toch hè.... een gebakken ei, veel mineraalwater én frisse lucht doen wonderen tegen een kater.
Dat is trouwens het grootste voordeel van het hebben van kinderen: omdat ik altijd aanspreekbaar wil/moet zijn heb ik nooit meer een kater, terwijl ik vroeger rustig een half kratje bier of een fles jägermeister leegdronk
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 9 maart 2009 @ 12:16:09 #227
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66855372
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Heb nu wel een volkoren boterham met smeerkaas op
Ik hoop voor je dat ie binnenblijft

En wat Tink hierboven zegt klopt wel. Bij mij helpt een vette hap meestal wel goed (muv 1 keer, maar toen had ik ook wel hééééél veel op ) En bewegen!!! Werk je meteen een beetje van de kcal weg die je naar binnen hebt gekregen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 9 maart 2009 @ 12:17:21 #228
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66855410
quote:
Op maandag 9 maart 2009 11:25 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Het was inderdaad niet aardig. Maar van iemand die hier regelmatig post hoeveel verdriet ze heeft van één of andere toneeltoestand die steeds weer onaardige dingen over haar zegt, vind ik het ook niet normaal dat ze op de eerste rang zit om de grond van het graf nog even aan te stampen van iemand die hier een vaste bezoekster was. En dan vervolgens het kanten kiezen, of het volledig negeren alsof er niks aan de hand is .

Dat stelt me erg teleur, ik dacht dat dit een leuk groepje mensen was.
Ik weet niet precies wat er gebeurd is, dus ik ga er geen oordeel over vellen of een partij kiezen. Lijkt me niet eerlijk.
pi_66855415
quote:
Op maandag 9 maart 2009 11:25 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Het was inderdaad niet aardig. Maar van iemand die hier regelmatig post hoeveel verdriet ze heeft van één of andere toneeltoestand die steeds weer onaardige dingen over haar zegt, vind ik het ook niet normaal dat ze op de eerste rang zit om de grond van het graf nog even aan te stampen van iemand die hier een vaste bezoekster was. En dan vervolgens het kanten kiezen, of het volledig negeren alsof er niks aan de hand is .

Dat stelt me erg teleur, ik dacht dat dit een leuk groepje mensen was.
BTW: bij mijn weten heb ik het niet genegeerd. Ik zat me al voordat DVS hier kwam gifkikkeren te ergeren aan MoBlo in dat andere topic. Ik voelde me dan ook niet geroepen om partij te kiezen. Ben ik nu een lafbek omdat ik alleen maar heb dgezegd dat ze normaal moesten doen?
pi_66855489
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:15 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, heb jij nog tips vor het maken van glutenvrij gebak? Of zal ik even een topic aanmaken in CUL, om de dames hier niet in verleiding te brengen?
Jij vraagt mij om tips? . . Ik geloof niet dat ik ooit iets gemaakt heb wat glutenvrij was! Er is wel iemand op het leukstetaartenforum die de heerlijkste dingen maakt, glutenvrij, en die wel recepten wil mailen als je d'r even vraagt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_66855508
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oh, bah! Toch hè.... een gebakken ei, veel mineraalwater én frisse lucht doen wonderen tegen een kater.
Dat is trouwens het grootste voordeel van het hebben van kinderen: omdat ik altijd aanspreekbaar wil/moet zijn heb ik nooit meer een kater, terwijl ik vroeger rustig een half kratje bier of een fles jägermeister leegdronk
Dit is ook mijn eerste keer ookal voel ik me niet heel ziek hoor
Alleen zo'n vervelend gevoel in mijn maag, dus een gebakken ei moet ik even niet aan denken.
Frisse lucht zometeen wel
pi_66855515
Wat duurt een dag lang als je al om 07:00 opstaat.. Ben nu al helemaal uitgecomputert en de middag is net begonnen

Ik ga dus maar mijn tas inpakken, kijken of ik mijn iPod nog kan redden (ivm Evy)
Dan mijn schoenen naar de winkel brengen voor een service beurt
Dan misschien eventjes naar de IKEA voor een afdruiprekje
Dan langs huis van vriendje voor de gordijnrails die hij heeft gekocht.
Die dan bij mij ophangen.
Eventueel naar de verfwinkel en rode verf kopen en de keuken verven?

Hm. Volgens mij heb ik dan nog een hele lange dag Ik zou kunnen gaan sporten !
  maandag 9 maart 2009 @ 12:23:00 #233
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66855537
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

BTW: bij mijn weten heb ik het niet genegeerd. Ik zat me al voordat DVS hier kwam gifkikkeren te ergeren aan MoBlo in dat andere topic. Ik voelde me dan ook niet geroepen om partij te kiezen. Ben ik nu een lafbek omdat ik alleen maar heb dgezegd dat ze normaal moesten doen?
Nope! Want dat is precies wat mensen moesten doen. Normaal. En dat lukte in dat topic niet, daarom heb ik me daar verder afzijdig gehouden. Maar mèn, wat een ontzettende tentoonspreiding van de slechte kant van de mens. Gatver.
Partij kiezen is met dit soort dingen onnodig, heeft toch geen zin, want niemand is redelijk. Ik heb wat betreft dat Serious Request deel wel een opmerking geplaatst, maar verder betekende dat niet dat ik koos voor Fok of SHE. Mijn gedachten daarover stonden daar los van.

Ik snap sowieso niet dat dat topic zolang openbleef. Het leek verdorie wel de prehistorie. Mensen reageren op impuls van boosheid / gekwetstheid, worden daardoor bozer/gekwetster, en de massa staat er omheen te joelen met popcorn.

Nowai! Ik blijf voortaan wel in Slank

Als mensen vinden dat het afgesloten onderwerp is gooi ik dit zo wel onder een spoilertje!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 9 maart 2009 @ 12:23:32 #234
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66855548
Ik heb trouwens iets gekocht wat ik nooit had moeten halen: chocolade snack-a-jacks. Niet zo calorierijk als echte pure chocolade, maar veel ongezonder natuurlijk. En ik vind ze lekker Ze vullen wel gelukkig.
  maandag 9 maart 2009 @ 12:25:06 #235
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66855590
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:22 schreef P.F het volgende:
Wat duurt een dag lang als je al om 07:00 opstaat.. Ben nu al helemaal uitgecomputert en de middag is net begonnen

Ik ga dus maar mijn tas inpakken, kijken of ik mijn iPod nog kan redden (ivm Evy)
Dan mijn schoenen naar de winkel brengen voor een service beurt
Dan misschien eventjes naar de IKEA voor een afdruiprekje
Dan langs huis van vriendje voor de gordijnrails die hij heeft gekocht.
Die dan bij mij ophangen.
Eventueel naar de verfwinkel en rode verf kopen en de keuken verven?

Hm. Volgens mij heb ik dan nog een hele lange dag Ik zou kunnen gaan sporten !
Als je al die punten nou eens op de fiets afwerkt, dus naar de ikea op de fiets, naar vriendje op de fiets, naar de verfwinkel op de fiets.... Dan is de dag zo voorbij, doe je alles wat je wilde doen en ben je nog sportief bezig ook
pi_66855684
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:23 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb trouwens iets gekocht wat ik nooit had moeten halen: chocolade snack-a-jacks. Niet zo calorierijk als echte pure chocolade, maar veel ongezonder natuurlijk. En ik vind ze lekker Ze vullen wel gelukkig.
Ik vind ze vies Bij mij staat nog een halve zak en die staat er al laaaaaang.
Caramel vind ik wel lekker, en de BBQ

Gatver, ik heb al twee dagen een hele vieze smaak in mijn mond en het gaat niet weg. En ik heb geen pijnboompitten gegeten. Wel groene thee gedronken.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 9 maart 2009 @ 12:28:13 #237
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66855689
Ik kan je zeggen dat de IKEA een kuteind weg is vanuit het huis van PF. Niet echt een fietsbare afstand.

Maar afdruiprekjes kun je ook wel bij de HEMA kopen Dat kan wel op de fiets
pi_66855700
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Jij vraagt mij om tips? . . Ik geloof niet dat ik ooit iets gemaakt heb wat glutenvrij was! Er is wel iemand op het leukstetaartenforum die de heerlijkste dingen maakt, glutenvrij, en die wel recepten wil mailen als je d'r even vraagt.
Ha, dat is een goed idee! Ik krijg volgnd weekend een logee die dol is op zoet en toetjes, maar die dankzij haar coeliakie bijna alles op dat vlak moet laten staan. Mijn repertoire gaat echter niet verder dan creme brulee en (baked) chocolate mousse. En ik heb ooit -hoe slim - bedacht dat je alle kruimelbodems ook van glutenvrije koekjes kunt maken Maar die dingen zijn zo pleurisduur
  maandag 9 maart 2009 @ 12:29:09 #239
236335 neen
schone schijn
pi_66855717
Gisteren was m'n nichtje jarig en dus was ik aanwezig om te snacken. Heb het redelijk netjes gehouden en zelfs geen bier gedronken! misschien omdat ik wel een kater had
Maar goed, er zat dus weer wat bij maar dit is aan het eind van de week eraf + iets extras

Ik eet trouwens ook wel eens een plak ontbijtkoek, die geven mij een vol gevoel
het lijkt niet wat het is
pi_66855728
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Als je al die punten nou eens op de fiets afwerkt, dus naar de ikea op de fiets, naar vriendje op de fiets, naar de verfwinkel op de fiets.... Dan is de dag zo voorbij, doe je alles wat je wilde doen en ben je nog sportief bezig ook
Ouders - Ikea = 25 kilometer
Ikea - vriendje = 5 kilometer
vriendje - kamer = 10 kilometer
kamer - verfwinkel = ??

Oh, 40 kilometer is best te doen, jammer dat ik geen fiets heb
  maandag 9 maart 2009 @ 12:30:29 #241
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66855756
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:29 schreef P.F het volgende:

[..]

Ouders - Ikea = 25 kilometer
Ikea - vriendje = 5 kilometer
vriendje - kamer = 10 kilometer
kamer - verfwinkel = ??

Oh, 40 kilometer is best te doen, jammer dat ik geen fiets heb
Inderdaad. Is 2 uurtjes rijden. En een fiets kun je huren
  maandag 9 maart 2009 @ 12:31:29 #242
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66855779
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:29 schreef neen het volgende:
Gisteren was m'n nichtje jarig en dus was ik aanwezig om te snacken. Heb het redelijk netjes gehouden en zelfs geen bier gedronken! misschien omdat ik wel een kater had
Maar goed, er zat dus weer wat bij maar dit is aan het eind van de week eraf + iets extras

Ik eet trouwens ook wel eens een plak ontbijtkoek, die geven mij een vol gevoel
Goed zo, Mr Neen! *mist een clappity-clappity-smiley*
That's the spirit! Ga je ook weer sporten?

Ontbijtkoek was in principe gewoon koek, toch? Af en toe is het idd wel lekker!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_66855785
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ha, dat is een goed idee! Ik krijg volgnd weekend een logee die dol is op zoet en toetjes, maar die dankzij haar coeliakie bijna alles op dat vlak moet laten staan. Mijn repertoire gaat echter niet verder dan creme brulee en (baked) chocolate mousse. En ik heb ooit -hoe slim - bedacht dat je alle kruimelbodems ook van glutenvrije koekjes kunt maken Maar die dingen zijn zo pleurisduur
Gluten: tarwe rogge haver gerst

Koop bij de natuurvoedingswinkel boekweitmeel/rijstemeel..
En dan kun je deze maken: http://goop.com/newsletter/5 (pancakes)
pi_66855804
Ik heb ontbijtkoek minder suiker en minder vet Helaas is ie meteen ook een stuk minder eetbaar.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66855876
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:31 schreef P.F het volgende:

[..]

Gluten: tarwe rogge haver gerst

Koop bij de natuurvoedingswinkel boekweitmeel/rijstemeel..
En dan kun je deze maken: http://goop.com/newsletter/5 (pancakes)
Boekweitpannekoekjes kunnen wel, maar da's veel te massief om bijvoorbeeld crepes te maken (kan wel al ontbijt, bedenk ik nu ).
Probleem is dat gluten nogal belangrijke eigenschappen heeft in brood/gebak: het is dat elastisch-makende bindmiddel in meel. Dingen zonder gluten worden dus vaak heel kruimelig!

Maismeel, teff, er zijn nog wel meer glutenvrije granen.
pi_66855880
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/viewtopic.php?id=47505
pi_66855920
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Boekweitpannekoekjes kunnen wel, maar da's veel te massief om bijvoorbeeld crepes te maken (kan wel al ontbijt, bedenk ik nu ).
Probleem is dat gluten nogal belangrijke eigenschappen heeft in brood/gebak: het is dat elastisch-makende bindmiddel in meel. Dingen zonder gluten worden dus vaak heel kruimelig!

Maismeel, teff, er zijn nog wel meer glutenvrije granen.
Crepes kan wel! Gewoon heeeel geduldig zijn!! En voorzichtig omdraaien! En een anti-aanbakpan gebruiken!
(300 soya, 50 boekweit 50 rijstemeel + zelfrijzendbakmeel maar hoeft niet.)

Ik heb ze namelijk vorige week gemaakt
pi_66855939
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:32 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ontbijtkoek minder suiker en minder vet Helaas is ie meteen ook een stuk minder eetbaar.
.

Kennen jullie die reclame van Peijnenburg, met die wielrenner en dat kleine jochie? Die wielrenner ziet er zonder dat rare pakje best wel heel goed uit (en hij praat normaal ook niet zo). Ik heb nog een poos met hem lopen flirten. . En hij met mij, ja. .
  maandag 9 maart 2009 @ 12:39:29 #249
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66855980
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vond juist dat de Slank chicks er wel verstandig mee om gingen en amper tot geen kanten kozen?
Of heb ik het nou verkeerd gelezen? Anders had de rel hier zich toch voortgezet?
Dus óf je moest het hier maar een beetje negeren - ik heb er achter de schermen met jullie over gePMd - of je moest je mening er over gaan geven en daarbij kies je dan vaak wel een kant.
Wat had jij dan liever gezien hier hoe men gereageerd had? Serieuze vraag, geen aanval, want ik snap gewoon even niet wat je bedoelt
De rel heeft zich hier gisteren toch ook voortgezet? En Coldfeet, ik heb heus wel gezien dat jij er wel wat van gezegd hebt, ik doelde meer op de "we hebben het er niet meer over posts" na mijn post. Vlak daarboven kwam miss_zuig weer even nieuwe olie op het vuur gooien, en een stukje daarvoor komt een of andere lurker ineens even d'r 2 cents geven terwijl we dat hele mens hier nog nooit gezien hebben. Dat vind ik belachelijk.

Ik had altijd het idee dat het hier toch een vriendinnenclubje was. Dat mensen het opnemen voor elkaar. Al helemaal als iemand zich niet kan verdedigen. En ik was gisteravond de zo goed als enige uit dit topic in dat achterlijke FB topic aan het baggeren was dus ik heb even gemist dat er hier ook nog wat verder ging.

En nee, een enkele post met 'ik vind het niet leuk" telt niet, daar krijg je geen topic mee op slot. Maargoed. Misschien vat ik het wel allemaal te persoonlijk op omdat SHE een vriendin van me is. En ik het wel graag voor haar op wil nemen, omdat zij dat ook voor mij zou doen.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66856010
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:39 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Vlak daarboven kwam miss_zuig weer even nieuwe olie op het vuur gooien,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')