Oh, bah! Toch hè.... een gebakken ei, veel mineraalwater én frisse lucht doen wonderen tegen een kater.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Heb een kater, gisteren half liter whiskey op + wijn en breezer
Ik drink nooit meer
Ik hoop voor je dat ie binnenblijftquote:Op maandag 9 maart 2009 12:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
![]()
Heb nu wel een volkoren boterham met smeerkaas op
Ik weet niet precies wat er gebeurd is, dus ik ga er geen oordeel over vellen of een partij kiezen. Lijkt me niet eerlijk.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet aardig. Maar van iemand die hier regelmatig post hoeveel verdriet ze heeft van één of andere toneeltoestand die steeds weer onaardige dingen over haar zegt, vind ik het ook niet normaal dat ze op de eerste rang zit om de grond van het graf nog even aan te stampen van iemand die hier een vaste bezoekster was. En dan vervolgens het kanten kiezen, of het volledig negeren alsof er niks aan de hand is.
Dat stelt me erg teleur, ik dacht dat dit een leuk groepje mensen was.
BTW: bij mijn weten heb ik het niet genegeerd. Ik zat me al voordat DVS hier kwam gifkikkeren te ergeren aan MoBlo in dat andere topic. Ik voelde me dan ook niet geroepen om partij te kiezen. Ben ik nu een lafbek omdat ik alleen maar heb dgezegd dat ze normaal moesten doen?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet aardig. Maar van iemand die hier regelmatig post hoeveel verdriet ze heeft van één of andere toneeltoestand die steeds weer onaardige dingen over haar zegt, vind ik het ook niet normaal dat ze op de eerste rang zit om de grond van het graf nog even aan te stampen van iemand die hier een vaste bezoekster was. En dan vervolgens het kanten kiezen, of het volledig negeren alsof er niks aan de hand is.
Dat stelt me erg teleur, ik dacht dat dit een leuk groepje mensen was.
Jij vraagt mij om tips?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:15 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, heb jij nog tips vor het maken van glutenvrij gebak? Of zal ik even een topic aanmaken in CUL, om de dames hier niet in verleiding te brengen?
Dit is ook mijn eerste keerquote:Op maandag 9 maart 2009 12:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, bah! Toch hè.... een gebakken ei, veel mineraalwater én frisse lucht doen wonderen tegen een kater.
Dat is trouwens het grootste voordeel van het hebben van kinderen: omdat ik altijd aanspreekbaar wil/moet zijn heb ik nooit meer een kater, terwijl ik vroeger rustig een half kratje bier of een fles jägermeister leegdronk
Nope! Want dat is precies wat mensen moesten doen. Normaal. En dat lukte in dat topic niet, daarom heb ik me daar verder afzijdig gehouden. Maar mèn, wat een ontzettende tentoonspreiding van de slechte kant van de mens. Gatver.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
BTW: bij mijn weten heb ik het niet genegeerd. Ik zat me al voordat DVS hier kwam gifkikkeren te ergeren aan MoBlo in dat andere topic. Ik voelde me dan ook niet geroepen om partij te kiezen. Ben ik nu een lafbek omdat ik alleen maar heb dgezegd dat ze normaal moesten doen?
Als je al die punten nou eens op de fiets afwerkt, dus naar de ikea op de fiets, naar vriendje op de fiets, naar de verfwinkel op de fiets.... Dan is de dag zo voorbij, doe je alles wat je wilde doen en ben je nog sportief bezig ookquote:Op maandag 9 maart 2009 12:22 schreef P.F het volgende:
Wat duurt een dag lang als je al om 07:00 opstaat.. Ben nu al helemaal uitgecomputert en de middag is net begonnen
Ik ga dus maar mijn tas inpakken, kijken of ik mijn iPod nog kan redden (ivm Evy)
Dan mijn schoenen naar de winkel brengen voor een service beurt
Dan misschien eventjes naar de IKEA voor een afdruiprekje
Dan langs huis van vriendje voor de gordijnrails die hij heeft gekocht.
Die dan bij mij ophangen.
Eventueel naar de verfwinkel en rode verf kopen en de keuken verven?
Hm. Volgens mij heb ik dan nog een hele lange dagIk zou kunnen gaan sporten
!
Ik vind ze viesquote:Op maandag 9 maart 2009 12:23 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb trouwens iets gekocht wat ik nooit had moeten halen: chocolade snack-a-jacks. Niet zo calorierijk als echte pure chocolade, maar veel ongezonder natuurlijk. En ik vind ze lekkerZe vullen wel gelukkig.
Ha, dat is een goed idee! Ik krijg volgnd weekend een logee die dol is op zoet en toetjes, maar die dankzij haar coeliakie bijna alles op dat vlak moet laten staan. Mijn repertoire gaat echter niet verder dan creme brulee en (baked) chocolate mousse. En ik heb ooit -hoe slimquote:Op maandag 9 maart 2009 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij vraagt mij om tips?.
. Ik geloof niet dat ik ooit iets gemaakt heb wat glutenvrij was! Er is wel iemand op het leukstetaartenforum die de heerlijkste dingen maakt, glutenvrij, en die wel recepten wil mailen als je d'r even vraagt.
Ouders - Ikea = 25 kilometerquote:Op maandag 9 maart 2009 12:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je al die punten nou eens op de fiets afwerkt, dus naar de ikea op de fiets, naar vriendje op de fiets, naar de verfwinkel op de fiets.... Dan is de dag zo voorbij, doe je alles wat je wilde doen en ben je nog sportief bezig ook
Inderdaad. Is 2 uurtjes rijden. En een fiets kun je hurenquote:Op maandag 9 maart 2009 12:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Ouders - Ikea = 25 kilometer
Ikea - vriendje = 5 kilometer
vriendje - kamer = 10 kilometer
kamer - verfwinkel = ??
Oh, 40 kilometer is best te doen, jammer dat ik geen fiets heb
Goed zo, Mr Neen! *mist een clappity-clappity-smiley*quote:Op maandag 9 maart 2009 12:29 schreef neen het volgende:
Gisteren was m'n nichtje jarig en dus was ik aanwezig om te snacken. Heb het redelijk netjes gehouden en zelfs geen bier gedronken! misschien omdat ik wel een kater had![]()
Maar goed, er zat dus weer wat bij maar dit is aan het eind van de week eraf + iets extras
Ik eet trouwens ook wel eens een plak ontbijtkoek, die geven mij een vol gevoel
Gluten: tarwe rogge haver gerstquote:Op maandag 9 maart 2009 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, dat is een goed idee! Ik krijg volgnd weekend een logee die dol is op zoet en toetjes, maar die dankzij haar coeliakie bijna alles op dat vlak moet laten staan. Mijn repertoire gaat echter niet verder dan creme brulee en (baked) chocolate mousse. En ik heb ooit -hoe slim- bedacht dat je alle kruimelbodems ook van glutenvrije koekjes kunt maken
Maar die dingen zijn zo pleurisduur
Boekweitpannekoekjes kunnen wel, maar da's veel te massief om bijvoorbeeld crepes te maken (kan wel al ontbijt, bedenk ik nuquote:Op maandag 9 maart 2009 12:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Gluten: tarwe rogge haver gerst
Koop bij de natuurvoedingswinkel boekweitmeel/rijstemeel..
En dan kun je deze maken: http://goop.com/newsletter/5 (pancakes)
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/viewtopic.php?id=47505quote:Op maandag 9 maart 2009 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, dat is een goed idee! Ik krijg volgnd weekend een logee die dol is op zoet en toetjes, maar die dankzij haar coeliakie bijna alles op dat vlak moet laten staan. Mijn repertoire gaat echter niet verder dan creme brulee en (baked) chocolate mousse. En ik heb ooit -hoe slim- bedacht dat je alle kruimelbodems ook van glutenvrije koekjes kunt maken
Maar die dingen zijn zo pleurisduur
Crepes kan wel! Gewoon heeeel geduldig zijn!! En voorzichtig omdraaien! En een anti-aanbakpan gebruiken!quote:Op maandag 9 maart 2009 12:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Boekweitpannekoekjes kunnen wel, maar da's veel te massief om bijvoorbeeld crepes te maken (kan wel al ontbijt, bedenk ik nu).
Probleem is dat gluten nogal belangrijke eigenschappen heeft in brood/gebak: het is dat elastisch-makende bindmiddel in meel. Dingen zonder gluten worden dus vaak heel kruimelig!
Maismeel, teff, er zijn nog wel meer glutenvrije granen.
quote:Op maandag 9 maart 2009 12:32 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ontbijtkoek minder suiker en minder vetHelaas is ie meteen ook een stuk minder eetbaar.
De rel heeft zich hier gisteren toch ook voortgezet? En Coldfeet, ik heb heus wel gezien dat jij er wel wat van gezegd hebt, ik doelde meer op de "we hebben het er niet meer over posts" na mijn post. Vlak daarboven kwam miss_zuig weer even nieuwe olie op het vuur gooien, en een stukje daarvoor komt een of andere lurker ineens even d'r 2 cents geven terwijl we dat hele mens hier nog nooit gezien hebben. Dat vind ik belachelijk.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond juist dat de Slank chicks er wel verstandig mee om gingen en amper tot geen kanten kozen?
Of heb ik het nou verkeerd gelezen? Anders had de rel hier zich toch voortgezet?
Dus óf je moest het hier maar een beetje negeren - ik heb er achter de schermen met jullie over gePMd - of je moest je mening er over gaan geven en daarbij kies je dan vaak wel een kant.
Wat had jij dan liever gezien hier hoe men gereageerd had? Serieuze vraag, geen aanval, want ik snap gewoon even niet wat je bedoelt![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 12:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Vlak daarboven kwam miss_zuig weer even nieuwe olie op het vuur gooien,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |